Oh gelukkig maar, ik dacht al.quote:Dat is natuurlijk niet de schuld van niet-westerse allochtonen. Dat zijn mensen die gewoon hun brood willen verdienen. Wij hebben zelf besloten dat we moeten verdwijnen.
De toekomst van Nederland wordt dus samengesteld door het pbl/cbs.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef bendk het volgende:
Hierbij een onderzoek naar de toekomst van nederland zoals die door het pbl/cbs is samengesteld.
Op zich niet al te schokkende conclusies.quote:Er is duidelijk sprake van een concentratie in en vlakbij de grote steden. Uit de prognose blijkt dat dit ruimtelijke patroon zal blijven bestaan, maar wel in mindere mate. Er is sprake van een steeds toenemende spreiding naar omliggende gemeenten vanuit de bestaande concentratiegebieden
apoptosequote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Monidique het volgende:
"Hoe zullen we dit eens noemen... Zelfmoord door immigratie? Een vrijwillige Endlösung. Death in our time?"
Ja, altijd lastig, een naam vinden voor 10% niet-westerse allochtone bevolking.
Of van die 40.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef TitusPullo het volgende:
Maar daarmee is nog niets gezegd over de geloofsovertuiging van de overige 60%.
Zelfs over die 40% zegt het nog niet alles. Ik heb eens schattingen gehoord dat 50% van de niet-westerse allochtonen moslim is.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef TitusPullo het volgende:
Maar daarmee is nog niets gezegd over de geloofsovertuiging van de overige 60%.
Waarom moeten de academici Maslow zien eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:38 schreef bendk het volgende:
Hierbij een onderzoek naar de toekomst van nederland zoals die door het pbl/cbs is samengesteld.
Mijn opvatting is dat de bevolking nog minder homogeen zal zijn in haar gedrag met elkaar en naar elkaar toe. Voor de academici zie Maslow.
Discussievraag in deze is: Wat is de impact voor Nederland en met de name voor de mensen.
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10464
bron het vrije volk
Der Untergang des Abendlandes.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Monidique het volgende:
"Hoe zullen we dit eens noemen... Zelfmoord door immigratie? Een vrijwillige Endlösung. Death in our time?"
Ja, altijd lastig, een naam vinden voor 10% niet-westerse allochtone bevolking.
Tusen welke groepen dan ?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:07 schreef BountyHunter340 het volgende:
Terug naar de vraag, wat is de impact?
Ik verwacht een burgeroorlog.
Als dat gaat zorgen voor lagere prijzen zoals bij de supermarktoorlog, dan ben ik voor.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:07 schreef BountyHunter340 het volgende:
Terug naar de vraag, wat is de impact?
Ik verwacht een burgeroorlog.
Westerlingen tegen de moslims.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Tusen welke groepen dan ?
Friezen contra Limburgers ?
Ajax contra Feijenoord ?
Bejaarden contra studenten ?
Lokaal zou kunnen, niet in heel Nederland.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Westerlingen tegen de moslims.
Ik zie de korting-houwitsers al aankomen. Vanaf 10 km met precissie de andijvie in de aanbieding geschoten.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Als dat gaat zorgen voor lagere prijzen zoals bij de supermarktoorlog, dan ben ik voor.
waarom niet?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Lokaal zou kunnen, niet in heel Nederland.
Denk het niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Westerlingen tegen de moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |