Dat zie je toch..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef Tijger_m het volgende:
Wat is de relevantie in POL van dit topic?
De OP bevat niet eens feitelijke juistheden. Brammetje is Joods en Wilders denkt dat hij Joods is dus hoe verhoudt zich dat met Hitler en moslims?quote:
Geurtje heeft ook een spoortje joods bloed. Familie Meijer, meen ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De OP bevat niet eens feitelijke juistheden. Brammetje is Joods en Wilders denkt dat hij Joods is dus hoe verhoudt zich dat met Hitler en moslims?
Bram is joods. Hij en geen ander moet weten wat er in de geschiedenis heeft voorgedaan en om zo look a like Wilders te beschermen die hetzelfde streeft net als zijn voorganger is een grote schande. Blijkbaar spelen $$$$$$$$$$$$$$$ er in het spel..quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De OP bevat niet eens feitelijke juistheden. Brammetje is Joods en Wilders denkt dat hij Joods is dus hoe verhoudt zich dat met Hitler en moslims?
Ach, ik heb ook joods bloed, da's geen maatstaf, het ging mij meer om de Wilders' gedweep met de zionisten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Louis22 het volgende:
Geurtje heeft ook een spoortje joods bloed. Familie Meijer, meen ik.
Als jij joods bent en dat beweer je ook. Dan zou je er gelijk van schande van spreken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook joods bloed, da's geen maatstaf, het ging mij meer om de Wilders' gedweep met de zionisten.
Nee, Meki, er speelt ideologie. Wilders is een groot aanhanger van de zionisten, de extremisten in Israel die de Palestijnen het liefst achter een nieuwe Berlijnse muur zetten, Brammetje zit schijnbaar ook in die hoek en dus zijn het 2 handen op een buik. Niks met $$$$$$$ te maken, dat zou jij toch moeten weten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Bram is joods. Hij en geen ander moet weten wat er in de geschiedenis heeft voorgedaan en om zo look a like Wilders te beschermen die hetzelfde streeft net als zijn voorganger is een grote schande. Blijkbaar spelen $$$$$$$$$$$$$$$ er in het spel..
Echt niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ook Hitler heeft recht op verdediging.
Oh, fuck that. Ik vraag aan jou als moslim toch ook niet om Bin Laden te veroordelen. Ik ben tegen Wilders maar het kan mij geen ruk schelen wie hem verdedigd, daar heeft hij gewoon recht op en Moskovcz schaamt zich zeker niet om Wilders te verdedigen, daar ben ik redelijk van overtuigd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Meki het volgende:
Als jij joods bent en dat beweer je ook. Dan zou je er gelijk van schande van spreken.
Ik weet het.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, Meki, er speelt ideologie. Wilders is een groot aanhanger van de zionisten, de extremisten in Israel die de Palestijnen het liefst achter een nieuwe Berlijnse muur zetten, Brammetje zit schijnbaar ook in die hoek en dus zijn het 2 handen op een buik. Niks met $$$$$$$ te maken, dat zou jij toch moeten weten.
Nee, maar alleen omdat hij dood is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |