Maar deze officieren zijn gepromoveerd tot een hogere functie, bv rechter. Ik noem dat toch een hand boven het hoofd houden methode.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:42 schreef Stoomhamer het volgende:
Uiteindelijk komt het goed, kan nodig zijn om tot de Hoge Raad te procederen, denk aan die voormalige president ervan die het lef had Bakellende even te kapittelen over z'n aandeel in de Irak oorlog ('onzuiver').
Interessant en bevestigend dus !quote:
Als je er niet in gelooft, dan zul je naar de nieuwe wereld moeten verhuizen, daar kun je een vuurwapen dragen en zelf je zaakjes beslechten.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef bendk het volgende:
[..]
Maar deze officieren zijn gepromoveerd tot een hogere functie, bv rechter. Ik noem dat toch een hand boven het hoofd houden methode.
Reeds gedaan...Dat vuurwapen is een jachtgeweer geworden. Achtung achtung, ist meist verboten in hollandquote:Op zondag 31 januari 2010 17:27 schreef Stoomhamer het volgende:
[..]
Als je er niet in gelooft, dan zul je naar de nieuwe wereld moeten verhuizen, daar kun je een vuurwapen dragen en zelf je zaakjes beslechten.
Aber ich will nicht gegen die wandquote:Op zondag 31 januari 2010 17:31 schreef bendk het volgende:
[..]
Reeds gedaan...Dat vuurwapen is een jachtgeweer geworden. Achtung achtung, ist meist verboten in holland
Nee hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:31 schreef bendk het volgende:
[..]
Reeds gedaan...Dat vuurwapen is een jachtgeweer geworden. Achtung achtung, ist meist verboten in holland
Nej det tror jeg ikke... Denmark har frihed for sin borgerquote:Op zondag 31 januari 2010 17:44 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel vergelijkbaar met Denemarken.
Daar moet je toch ook een vergunning hebben?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:11 schreef bendk het volgende:
[..]
Nej det tror jeg ikke... Denmark har frihed for sin borger
Ach ! Officieel wel..quote:Op zondag 31 januari 2010 18:23 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook een vergunning hebben?
Nederlandse emigranten zijn mensen met lef, doorzettingsvermogen, goed opgeleid en hebben een bloedhekel aan beperkingen. Sinds 2000 zijn 1.000.000 nederlanders weggegaan. Wat blijft er dan over voor nederland, nou dit dus:quote:Op zondag 31 januari 2010 18:31 schreef Hexagon het volgende:
En in Denemarken gaat natuurlijk noooit iemand in de fout. Daar werken enkel perfecte mensen natuurlijk.
Ben jij in Nederland gepest/misbruikt ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef bendk het volgende:
[..]
Nederlandse emigranten zijn mensen met lef, doorzettingsvermogen, goed opgeleid en hebben een bloedhekel aan beperkingen. Sinds 2000 zijn 1.000.000 nederlanders weggegaan. Wat blijft er dan over voor nederland, nou dit dus:
[ link | afbeelding ]
Krijgen we dat weer...heb mijn bedrijf in nl verkocht, regels regels regels regels en regels...je geld wegbrengen naar de goede doelen van de regering en daarvoor 60 70 uur werken.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:47 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ben jij in Nederland gepest/misbruikt ofzo?
Mijn indruk van Denemarken is dat het net zo'n truttige multi-culti zooi is als Nederland.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:54 schreef bendk het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer...heb mijn bedrijf in nl verkocht, regels regels regels regels en regels...je geld wegbrengen naar de goede doelen van de regering en daarvoor 60 70 uur werken.
Hier weer begonnen, met succes. Zelfs 2 bedrijven nu na 3 jaar....
Waarvan een groot deel voormalige immigranten en een ander belangrijk deel tijdelijke expatsquote:Op zondag 31 januari 2010 18:45 schreef bendk het volgende:
[..]
Nederlandse emigranten zijn mensen met lef, doorzettingsvermogen, goed opgeleid en hebben een bloedhekel aan beperkingen. Sinds 2000 zijn 1.000.000 nederlanders weggegaan. Wat blijft er dan over voor nederland, nou dit dus:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |