quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Oblivion het volgende:
Kan het kreng dan niet zelf biggen?![]()
Okay nu hou ik op!
Melletje, jullie doen goed je best!
Op zaterdag zetten is inderdaad niet gewoon maar dat mag de pret niet drukken. Die zaterdag is het gewoon in onzer beide huizen feest.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
:
[..]
En thanks moet morgen de keukenboer eens bellen..ze komen de keuken heel gek op zaterdag zetten...
Oeh klinkt mooi! Gelukkig weet ik dat wanneer jij zoiets zegt er automatisch foto's zulen volgen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Hoi Hara
Thnx Rallydame
Hoi Heartwork, ben nog niet klaar al vermoed ik dat alleen de kleur naast het aanrechtblad (niet matte verf) een knalkleur isBeetje paars-bruinig met een lichte grijze waas mits er niet teveel op gaat.
Obli de balken heb ik een matte doorzichtige lak gegeven dus die blijven voorlopig zo, kan ze altijd nog schilderen maar vind dit wel mooi. Wat had je in gedachten?
Sterker nog ik heb al een teststukje gedaan alleen was de stuc toen nog te vochtig waardoor het donkerbruin is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oeh klinkt mooi! Gelukkig weet ik dat wanneer jij zoiets zegt er automatisch foto's zulen volgen...
*subtiele hint he
Niets! Anders vraag ik het toch niet aan je...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Obli de balken heb ik een matte doorzichtige lak gegeven dus die blijven voorlopig zo, kan ze altijd nog schilderen maar vind dit wel mooi. Wat had je in gedachten?
Ik heb best wel wat verbeeldingsvermogen maar hier kan ik me even echt niets bij voorstellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Beetje paars-bruinig met een lichte grijze waas mits er niet teveel op gaat.
Vond / vind de balken zo mooi dus dat ze blijven isquote:Obli de balken heb ik een matte doorzichtige lak gegeven dus die blijven voorlopig zo, kan ze altijd nog schilderen maar vind dit wel mooi. Wat had je in gedachten?
Meestal kom jij dan met een goed idee hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niets! Anders vraag ik het toch niet aan je...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:59 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Ik heb best wel wat verbeeldingsvermogen maar hier kan ik me even echt niets bij voorstellen![]()
Dus ik wacht rustig af tot het er op zit![]()
[..]
Vond / vind de balken zo mooi dus dat ze blijven is. Onze 3 stukjes zichtbare balk zijn ook blank gelakt.
Obli, krijgen die van jou nog wel een andere uitstraling?
Nee, ik ga ze wel met jachtlak insmeren...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:59 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Ik heb best wel wat verbeeldingsvermogen maar hier kan ik me even echt niets bij voorstellen![]()
Dus ik wacht rustig af tot het er op zit![]()
[..]
Vond / vind de balken zo mooi dus dat ze blijven is. Onze 3 stukjes zichtbare balk zijn ook blank gelakt.
Obli, krijgen die van jou nog wel een andere uitstraling?
Heel simpel, met een vochtig doekje..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is de kleur kenia van colores del mundo.
Die balken bij jou zijn ook mooi, hoe heb jij de verfresten eraf gekregen trouwens?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Oeh! Sjiek de friemel je wasbakken...
quote:
Standaard was daquote:Op zondag 1 november 2009 20:30 schreef Rallydame het volgende:
Mooi mooi![]()
Vind je tegels ook erg leuk en lekker niet standaard...
De vraag is dan natuurlijk, hoe zijn ze gelegd?quote:
Ze hebben een heel formulier ingevuld en daar staan deze gebreken niet op en de rechtsbijstand ziet er brood inquote:Op donderdag 5 november 2009 01:39 schreef Oblivion het volgende:
Melletje, ik denk dat je weinig kans maakt, op die huizen gelden een oudheids clausule (ofzoiets)
Verborgen gebreken komen dan niet aan de orde.
Wel zwaar klote natuurlijk.
Mja nou alles dat we krijgen is meegenomen en wilde toch al wel andere ramen (maar dan over 10 jrquote:Op zondag 8 november 2009 22:29 schreef heartwork het volgende:
Jaaaaaaa vooruitgang!
Hopelijk komt dat goed door die rechtbijstand. Wat een toestand allemaal.
Maarre, wat heb jij een enorm stijle trap, of lijkt dat nou maar zo?
Ik heb vanaf 15 dec vrijquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef twentemeisje het volgende:
Ik doe ook weer ff mee hier.
Jemig, wat schiet het op MI-etje, het wordt prachtig! Dat wordt voor de kerst verhuizen of niet? Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat, en dan met name naar je keuken natuurlijk.
quote:Op zondag 15 november 2009 14:05 schreef pdiscs het volgende:
Op zoek naar inspiratie kwam ik op dit topic terecht. Comlimenten voor al het werk tot dusver!
Een vraag over de hardstenen vloer. Wat voor stenen zijn dit? En zijn deze niet erg krasgevoelig? Dat hoor je namelijk nogal eens. Ik vind ze erg mooi.
Ben ook zeer benieuwd hoe je toilet er straks uitziet.
pdiscs, we hebben gekozen voor hardsteen omdat ons hondje al wat ouder wordt en het sneller koud krijgt en dus liever binnen blijft. Hardsteen wordt zoals BBQ-kip zegt alleen maar mooier van het gebruik/slijtage.quote:Op zondag 15 november 2009 14:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Hardsteen wordt alleen maar mooier naarmate het ouder wordt vind ik
Dat je ziet waar veel gelopen wordt (na jaaaaren natuurlijk he), prachtig juist.
Het is alleen niet heel handig in natte ruimtes i.v.m. kalkaanslag en het niet goed kunnen verwijderen daarvan zonder het hardsteen aan te tasten
Het gaat enorm hard, ik moet oppassen om niet te snel te willen en bijvoorbeeld de muren minder netjes af te werken.quote:Op zondag 15 november 2009 15:25 schreef twentemeisje het volgende:
Wonderschon meis! Wat gaat het hard nu he? Muren en vloeren doen zo veel!
Ben erg benieuwd naar het totaalplaatje met die witte tegels erbij in de badkamer! Waarom hebben jullie ervoor gekozen om de grote tegels staand te plakken trouwens?
quote:Op zondag 15 november 2009 20:15 schreef styliste het volgende:Volgens mij had ik hier nog niet gepost!
wat erg!
Jullie gaan nog steeds als een speer zie ik! Goed bezig!![]()
Ik moet ook mijn portugese tegels gaan impregneren etc... heb er helemaal geen zin in. Moest jij ze schoonmaken in een emmer of met een doekje?
die foto's komen zeker!quote:Op zondag 15 november 2009 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]styliste
Ik wil wel eens foto's zien van die tegels van jou
Even beschrijving;
- Tegels zijn gevoegd
- Voegsel zodra het droog is en uitgehard van je tegels af halen met de reiniger (zuurreiniger) gebruik een vaatdoek, schuurspons en harde borstel
- Dan de reiniger wanneer het schoon is afwassen met water met een nieuwe vaatdoek
- Vervolgens wanneer de tegels goed droog zijn vlekkenstop met een kwast aanbrengen.
- Aan blijven brengen tot het niet meer in de tegel trekt en overtollige vlekkenstop verwijderen
- Tegels goed laten drogen en dan met klinkerolie besmeren wederom met een kwast
- Olie gelijkmatig aanbrengen en goed in laten trekken minimaal 2 uur, vervolgens overtollige olie verwijderen.
- Dan nog 12 uur van de tegels afblijven.
Eventueel kun je ze nasoppen als ze nog glad zijn, gebruik daarvoor edelzeep.
Vreemd want van het voegen worden ze weer vies en wanneer ze geimpregneerd zijn mag je het niet meer met het schoonmaakgoedje doen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:28 schreef styliste het volgende:
[..]
die foto's komen zeker!
Dit weekend weer hard gewerkt en ben van plan morgen weer wat foto's te maken.
Ik mag mijn tegels echt absoluut niet voegen voordat ze schoongemaakt en geimpregneerd zijn!ook apart...
bij mij werd er gezegd dat de pigmenten van het voegsel anders niet meer uit de tegel te krijgen zijn... noou ja, we zien het wel...quote:Op zondag 15 november 2009 20:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vreemd want van het voegen worden ze weer vies en wanneer ze geimpregneerd zijn mag je het niet meer met het schoonmaakgoedje doen.
Hoe gaat het met de opbouw en verder?
Kun je groene zeep gebruiken? Ja toch? Doen wij de tegels in de keuken (van die boerentegels van terracottaspulgebeuren) ook mee en vroeger in andere woningen ook graniet en hardsteen e.d.quote:Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
pdiscs, we hebben gekozen voor hardsteen omdat ons hondje al wat ouder wordt en het sneller koud krijgt en dus liever binnen blijft. Hardsteen wordt zoals BBQ-kip zegt alleen maar mooier van het gebruik/slijtage.
Ik heb zin in moeilijk gedoe omdat de hond of kids op mijn tegels rommelen en dan is dit perfect, het enige waar hardsteen niet tegen kan is zuren zoals bijv citroensap.
Krasgevoelig zijn ze absoluut niet ze zijn echt keihard en je ziet niets wanneer de hond eroverheen loopt en alleen met een mesje flink krassen zorgt voor een kleine beschadiging.
Chloor, schoonmaakazijn, cillit bang en wc eend kunnen dus niet met hardsteen.
Daar moet ik nog wat op verzinnen want ook de castelo tegels kunnen daar niet tegen en de toiletpot eveneens niet dus waarmee ik kan schoonmaken is nog even de vraag.
We hebben de tegels bij de opkamer vandaan.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je groene zeep gebruiken? Ja toch? Doen wij de tegels in de keuken (van die boerentegels van terracottaspulgebeuren) ook mee en vroeger in andere woningen ook graniet en hardsteen e.d.
Zeer weinig gebruiken, anders krijg je vette strepen.
Ik gebruik zelf deze: Vloerzeep van Ecover. Maar ik zie in de ingrediëntenlijst dat er 'Citral' in zit, dus dat zal voor jouw vloer niet geschikt zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]goed plan! Dat zal wel gaan inderdaad en hara ook.
Denk dat dat dan inderdaad niet gaat.quote:Op zondag 15 november 2009 22:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf deze: Vloerzeep van Ecover. Maar ik zie in de ingrediëntenlijst dat er 'Citral' in zit, dus dat zal voor jouw vloer niet geschikt zijn.
[ afbeelding ]
Voor het impregneren heb ik een spulletje besteld bij de webshop www.gergotal.nl. Goede ervaring mee, duidelijke website, impregneerspul was okay en rook zelfs lekker, snelle levering, etc.
Het wordt prachtig bij jullie! Keep up the good work!
Waar heb je je balken mee ingesmeerd in de keuken? En met welke reden? (Ik overweeg om ze gewoon 'blank' te laten, maar ik twijfel nog. )
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:10 schreef Rallydame het volgende:
Het gaat bijna nooit zo snel als je zelf wilt![]()
Daar heb ik nu ook last van maar als je je dan bedenkt wat er al is gebeurd en dat je nu al naar werk moet zoeken als het wat donkerder is.... dan zal het wel snel gaan anders kon je nog genoeg verzinnen om toch te kunnen doen..![]()
(en daarom hebben wij ook overal nog dubbele TL bakken staan zodat we vrijwel alles kunnen doen 's avonds)
Wij hebben ook van die lichtbakken staan maar daar word ik gek van je ziet echt ieder dingetjequote:Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef WRH het volgende:
vind ze prachtig, die tegels.
wat ga je met de balken doen, donker lakken?
Thnx!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:01 schreef WRH het volgende:
ja anders komt het heel erg op je af als ze donker worden.
mooi gezicht!
Schilder sowieso alles 2 xquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef Rallydame het volgende:
Hoe is je wand nu uitgevallen?
Was het nog steeds geel? En moet je het dus overschilderen....
Thnxquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, mooi!!!! Die vloertegels in de wc vind ik mooi, die heeft een kennis in de hal.
Wat is eigenlijk dat kwart rondje met die soort klinkertjes eromheen?
Het is juist wel mooi zo, dat het niet overal ligt (bij mn kennis komt het heel erg op je af, hoe mooi het ook is...quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnxik had er ook graag meer mee getegeld maar wist echt niet meer waar.
Dat wordt de plek voor de potkachel. Inmiddels liggen er tegels in en moet het nog gevoegd dan kan de kachel erop.
Euhh neequote:Op maandag 23 november 2009 08:31 schreef Oblivion het volgende:![]()
Als je even niet kijkt, dan hebben jullie alweer zoveel gedaan...![]()
Zie je, je zelf al liggen in bad met een kaarsje?
Die zit er standaard bij h'die pizzasteen of is dat de plaat, ik maakte altijd al zelf pizza's dus nu nog lekkerderquote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef twentemeisje het volgende:
Pizzasteen (dat werkt echt goe-hoed!) en braadspit (nog niet gebruikt). Ik begin zowaar een keukenprinses te worden met die Boretti.
ik zit hier werkelijk met open mond te kijken naar de enorme vooruitgang bij jullie. wat een prachtige afwerkingen overal en mooie resultaten.quote:Op maandag 23 november 2009 08:31 schreef Oblivion het volgende:![]()
Als je even niet kijkt, dan hebben jullie alweer zoveel gedaan...![]()
Zie je, je zelf al liggen in bad met een kaarsje?
quote:Op maandag 30 november 2009 23:30 schreef heartwork het volgende:
[..]
ik zit hier werkelijk met open mond te kijken naar de enorme vooruitgang bij jullie. wat een prachtige afwerkingen overal en mooie resultaten.
ik ben zelfs een beetje heel erg jaloers.
en dan heb ik het niet alleen maar over je boretti..;)
Afraffelen.. hoe herkenbaar. Ik moet af en toe ook echt stoppen om het niet te verprutsen.quote:Op maandag 30 november 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lief!!
Maar bij jou/jullie is het toch ook in progressie?
Moet zeggen dat die afwerking toch moeilijk is vast te houden vandaar dat ik vanavond echt alleen het hoognodig heb gedaan om afraffelen te voorkomen.
Morgen mag ik weer en het is dat ik over 5 werkdagen vakantie heb dus heb ik er enorme zin in nuquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:33 schreef heartwork het volgende:
[..]
Afraffelen.. hoe herkenbaar. Ik moet af en toe ook echt stoppen om het niet te verprutsen.
Zo kan ik 3 uur heel geconcentreerd aan het schilderen zijn en dan is die 5 minuten die ik eigenlijk nog nodig zou hebben om het geheel af te maken gewoon te veel. Het is dan zoooo makkelijk om toch nog die 5 minuten te pakken, maar ik kan het heel af en toe tot morgen bewaren haha.
Blijft moeilijk, want ik word het klussen zo langzamerhand wel een beetje zat.
Hoe is dat bij jou? Wordt je het ook al zat? Ga je dingen al 'afmaken' in je hoofd of zeg je ook weleens.. 'dat kan ook als we er al in wonen, toch'? Haha..
(En ja bij ons gaat het goed, al komen er steeds meer dingen bij. Waterleiding die rot is, koelkast die nieuw gekocht is en al 3 keer gerepareerd maar WEER niet werkt (en wat zijn service monteurs EIKELS!), toch maar een nieuwe oven gekocht maar dat betekent ook weer dat het aangesloten moet worden en zo gaat het maar door. . haha)
Jaaaaquote:Op woensdag 2 december 2009 08:29 schreef Rallydame het volgende:
Bijna vakantie![]()
Lekker hoor... kun je nóg meer doen dan dat je nu al doet op een dag. Wel beetje rust nemen he![]()
Wij hebben 3 weken van onze vakantie non stop doorgeklust en aan het einde kwamen we er achter dat we niet eens iets anders leuks hadden gedaan of hadden uitgeslapen. Dat hadden we even anders moeten doen..![]()
Wat staat er bij jullie nog allemaal op de planning?
Ja hé ik ben er ook wel klaar mee en toch moet ik echt netjes op het werk verschijnen dus jaaa toch maar wassen strijken enz.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:37 schreef Oblivion het volgende:
Ja, shit is dat, dat het huishouden gewoon doorgaat...
Zit daar zelf ook vaak mee in de knoei..![]()
Op naar de foto's!![]()
Oh en fijne dag nog.
Mag ik vragen waar je bovenstaande "wasmanden" hebt gekocht en welke afmetingen ze hebben?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Wasmanden hieronder, moet ik nog even waszakken voor naaien.
[ afbeelding ]
Ze komen bij de ikea vandaan en het zijn oorspronkelijk afvalbakken, ik kan ze helaas niet vinden op de site maar ze hebben ze in klein en groot.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:41 schreef rub3n het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je bovenstaande "wasmanden" hebt gekocht en welke afmetingen ze hebben?
Ik zoek nog een afvalbak voor op het balkon om daar mijn pedaalemmerzakjes in te verzamelen (in een vuilniszak)!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:54 schreef rub3n het volgende:
Ik heb ze gevonden denk ik!
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/60045656
Bedankt! Is 40L een grote vuilniszak, weet 1 van jullie dat?
Dat is de achterkantquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef twentemeisje het volgende:
Bedoel je het eiken MI-etje, of het blad? Blad is lichter als ik me niet vergis.
quote:Op donderdag 10 december 2009 07:58 schreef twentemeisje het volgende:
Tegels nog niet uitgezocht, we hebben toch nog een beetje last gekregen van het plintjessyndroom. En dat terwijl ik nu tijd in overvloed heb
.
Maar controleer je blad dus ff goed voor ze 'm erop leggen.
Wauw!!!! Ziet er goed (en opschietend!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze buren hadden al eens gekeken en nog eens en kwamen er niet uitquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:02 schreef Maes het volgende:
Ml wat een feest is opbouwen tochIk ben zo benieuwd naar je inrichting tot zover hebben we dezelfde smaak
Hallo ladies, nou de houten vloer staat in de garage na wat moeite van mij en de buurman om de chauffeur te overtuigen dat hij echt naar binnen moest en hij even wat moeite moest doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:03 schreef Rallydame het volgende:
![]()
Nog eventjes wachten...
En en en... morgen is de dag... voor de keuken dan he
Kitchen timequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef Oblivion het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna je keuken!
En ik zag al een lief potkacheltje langskomen...
Dat was om 18.32 uurquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
.................Pics volgens over een paar uur.
in de nieuwe keukenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Ze zijn aan het uploaden![]()
we moesten nog even eten.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
Echt een schitterende keuken MI!!! En je oven/fornuis
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Oblivion het volgende:
oh melletje, wat een genot!![]()
Oh, oh, oh, oh...![]()
Wij hebben dezelfde afzuigkap, die is goed!!!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:57 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wat mooooooooi!!!!!Ik dacht dat ik houten keukens niet mooi kon vinden, maar de jouwe bewijst het tegendeel....
![]()
Hoe gaan jullie de afzuigkap trouwens afwerken?
De afzuigkap blijft zo krijgt alleen een verfje en de gaatjes gaan dicht, net als het plafond.quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Marloes het volgende:
Mooi zeg!
Alleen... is het niet onpraktisch om aan de ene kant de kraan te hebben en aan de andere kant te koken?
2500kg/m³ ongeveer.quote:Op zondag 13 december 2009 11:01 schreef twentemeisje het volgende:
Hoeveel beton (bij ons is het blad 2,50 x 1,20m) precies weegt weet ik niet, wel dat er toen 5 man voor nodig waren om het op de plek te krijgen![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef twentemeisje het volgende:
Hee meissie, wat is het mooi geworden!!!Wel grappig dat door een verschillende kleur van het betonnen blad onze keukens toch ook wel weer heel verschillend zijn. Maar wat is het gaaf! En wat zul je blij zijn dat ie staat!
Vraagje: zit de bovenkant van de pannendragers op de Boretti gelijk met de bovenkant van het fornuis of net eronder?
Vind het wel een piepklein beetje jammer dat je stopcontacten in de stollen aan de zijkant hebt gezet. Wij hebben trouwens zelf achterlijk veel stopcontacten (13) in de keuken waar ik er maar 2 structureel van gebruik (nespressomasjien / koelkast)
. Maar voor het kerstdiner kunnen mijn lief en ik ongestoord werken met elk minimaal 5 stopcontacten voor eigen gebruik
.
Wat staat het hout ook mooi bij de vloer he?
quote:Op zondag 13 december 2009 11:09 schreef KlusMolletje het volgende:
dank je Twentemeisje, voor je snelle reactie.
Nou die Boretti krijg ik er hier nooit in,
enne ik ben toch niet zo'n keukenprinses hahaha
het betonnen werkblad, fijn in omgang?
en hoe zit het met de evt. beschadigingen
of kan het blad wel wat hebben.........
quote:Op zondag 13 december 2009 11:13 schreef Coelho het volgende:
Is dat blad ook op de een of andere manier geimpregneerd zodat een geknoeide druppel rode wijn/vleessap/sinaasappelsap/etc. niet tot in de lengte der dagen zichtbaar blijft? Dat is namelijk mijn grote vrees met steenachtige bladen.
Thanks voor de complimenten iedereenquote:Op zondag 13 december 2009 17:28 schreef Portugalia het volgende:
mooie keuken, is het hout gelakt? het ziet er zo "puur" uit, zo onbewerkt?! En krijg je nog meer kasten?
Het is goed dat ik die stopcontacten toevallig deels zelf gemonteerd heb anders zou ik niet weten wat je met Jung LS 900 bedoelde maar inderdaad ze zijn van Jung (dat weet ik omdat ik de letters verkeerd om had zittenquote:Op maandag 14 december 2009 02:23 schreef klusfoobje het volgende:
Mozes kriebel zeg, das een mooi keuken dingesding geworden!!
Is dat echt massief eiken of een sort of ?
trouwens ik dacht dat die borreti of kook eenheden ook in demontabele toestand geleverd konden worden. Alla ikea zeg maar En dat deze ter plekkeuh in elkaar geschroefd word.
Niet iedereen krijgt zo'n ding anders naar binnen. Toch ?
Je hebt voor Jung LS 900 serie gekozen
quote:Op maandag 14 december 2009 08:53 schreef Rallydame het volgende:
![]()
ML wat is ie mooooooooi![]()
Hoe breed zijn jouw lades??
Als wij dezelfde breedte hebben en je gaat kijken voor indeelspullen bij Ikea dan weet ik alvast wat past en wat niet![]()
Weinig tijd om het uit te zoeken en als jij het al weet, waarom zou ik het dan nog eens doen ... hihi...![]()
Maar je keuken is echt super!!
Thanks Stormqueenquote:
Aankomend weekend iig de bruikbare meubelen, wat we niet mee willen nemen ga ik proberen te verkopen voor 28 januari.quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vloog ook direct de volgende dag naar de IKEA voor die lade-indelers, kom ik ermee thuis, passen ze geen een van allen... (stom van mij (niet goed gemeten), en stom van IKEA
).
Heb je ook zo'n zin om allerlei lekkere dingen te gaan kokkerellen?
Wanneer gaan jullie nu helemaal over?
quote:
Thanksquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Maes het volgende:
De keuken is superNu wil ik ook een andere keuken
![]()
Geweldig hoor
Spannend!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
We gaan er ws vanavond al slapen (luchtbed dan wel) omdat die kachels aan moeten blijven om het voor het leggen vd vloer 17 graden te krijgen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Spannend!!!
Lig je helemaal te glunderen enzo...
"Ons huis!"
Ja, of je hebt zulke stille buren, en jij maakt het geluid..quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Oh.. de herinneringen 'wat is het hier stil he'.
tot
'je hoort de buren hier wel goed praten, betekent dit dat zij ons ook goed gaan horen?
- Nee joh. als er meubels in staan...
Hmm '
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef twentemeisje het volgende:
"Stttttt, stil eens..."
"Wat??"
"Hoorde jij dat ook?"
"Nee"
"Sttttt, luister nou!"
"Ik hoor niks, ga nu maar slapen liefje..."
"Ja maar....uh... okee"
houdt vervolgens haar adem in en ligt doodstil te luisteren tot ze het volgende 'nieuwe' geluid hoort
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:55 schreef Portugalia het volgende:
Tussen alle enthousiaste berichten, ...
k vind je badmeubel niet zo mooi kleuren bij de tegels, volgens mij is een wit meubel mooier bij grijze tegels of andersom gebroken witte tegels mooier bij een houten meubel...
tja, sorry.
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:43 schreef Rallydame het volgende:
Ziet er mooi uit ML![]()
Jammer dat je er nog niet kon slapen maar dat duurt niet heel lang meer.
Hopelijk kan ik dat ook binnenkort zeggen...![]()
Tuurlijk joh! Jullie zijn ook al op het einde..en we kunnen er nu sowieso slapen hoor alleen douchen nog niet dus ja dan is het een tikkie afzien nogquote:Op woensdag 16 december 2009 08:46 schreef twentemeisje het volgende:
Mooi meis! Ik vind je badmeubel juist mooi, hout bij grijs staat super!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het meubel even op zijn plek gezet, de radio gemonteerd en de potkachel geprobeerd, plus de voorraadkast en een stukje kelder ingericht.
MI-Tje, mag ik antwoord op deze vragen? Dit zijn 2 verbouw klusjes waar ik ook snel mee moet beginnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:12 schreef Jumparound het volgende:
ik kan het zosnel niet terug vinden, maar heb je het blad zelf gestort?
Oh, en welk merk / model zijn die kommen in je badkamer?
Supermooi allemaal!
Sorry!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
MI-Tje, mag ik antwoord op deze vragen? Dit zijn 2 verbouw klusjes waar ik ook snel mee moet beginnen
quote:
tnx! en succes met uitpakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sorry!
Het blad hebben we via de keukenleverancier, denk dat zelf storten geen aanrader is (heb ik al eens gezien en het bleef niet mooi). De kommen komen van een badkamerspecialist.
Zal als ik straks de dozen met rekeningen uitpak even de bon bekijken voor merk enz.
Hoelang moeten we nog wachtenquote:Op maandag 21 december 2009 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
We hebben internet.....................
Morgen foto update, met al die sneeuw blijf ik mooi binnen.
ja graagquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
Sorry Jumparound heb alleen de formaten erop staan geen merknaam helaas.
Kan je als je dat wilt wel naam bedrijf geven dan kun je er zelf naar informeren.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoelang moeten we nog wachten![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja graagmag ook per PM
Tnx!
Sjoerd
Ongeduldig heequote:Op dinsdag 22 december 2009 11:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]moet ik nog maken joh
eerst verder uitpakken nog 5 dozen te gaan.
Nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is tenslotte kerstmis![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Beijtje het volgende:
Mooi hoor!!!![]()
(Idd jammer van de vloermaar op de overzichtsfoto's zien wij dat toch niet en ziet het er heel mooi uit allemaal!
)
Hahahaha...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef Ml-etje het volgende:
en het valt ook niet op tot je gaat stofzuigen en 1 plek drie keer doet omdat je denkt daar ligt nog wat..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:36 schreef twentemeisje het volgende:Wat doe jij met mijn bank?
Wat issie leuk he? Heb je er ook een poef bij genomen?
Het is leuk geworden meissie!!! Ben je al helemaal gesetteld?
Thanksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:27 schreef Bamba het volgende:
Wauw, het is echt heel erg mooi geworden MI!!!
Thnx Maes! Enne die zijn nep (en waren het waard zo te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Maes het volgende:
Beeb het ziet er geweldig uit! En wat heb je prachtige bloemen (die zijn toch niet nep?) in de vensterbank bij de eethoek staan.
quote:
Intratuinquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef heartwork het volgende:
Prachtige nepbloemen zeg! Ga ik ook eens voor zoeken, want ik heb echt GEEN groene vingers.
En wat is het ontzettend mooi geworden zeg! Is het raam inmiddels al gefixet?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:05 schreef Oblivion het volgende:
Oh!Je zit erin!
![]()
Haartje aan...![]()
Hondenbeest in mandje... teeveetje aan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |