quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef Bamba het volgende:
Echt een schitterende keuken MI!!! En je oven/fornuis
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Oblivion het volgende:
oh melletje, wat een genot!![]()
Oh, oh, oh, oh...![]()
Wij hebben dezelfde afzuigkap, die is goed!!!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:57 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Wat mooooooooi!!!!!Ik dacht dat ik houten keukens niet mooi kon vinden, maar de jouwe bewijst het tegendeel....
![]()
Hoe gaan jullie de afzuigkap trouwens afwerken?
De afzuigkap blijft zo krijgt alleen een verfje en de gaatjes gaan dicht, net als het plafond.quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Marloes het volgende:
Mooi zeg!
Alleen... is het niet onpraktisch om aan de ene kant de kraan te hebben en aan de andere kant te koken?
2500kg/m³ ongeveer.quote:Op zondag 13 december 2009 11:01 schreef twentemeisje het volgende:
Hoeveel beton (bij ons is het blad 2,50 x 1,20m) precies weegt weet ik niet, wel dat er toen 5 man voor nodig waren om het op de plek te krijgen![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef twentemeisje het volgende:
Hee meissie, wat is het mooi geworden!!!Wel grappig dat door een verschillende kleur van het betonnen blad onze keukens toch ook wel weer heel verschillend zijn. Maar wat is het gaaf! En wat zul je blij zijn dat ie staat!
Vraagje: zit de bovenkant van de pannendragers op de Boretti gelijk met de bovenkant van het fornuis of net eronder?
Vind het wel een piepklein beetje jammer dat je stopcontacten in de stollen aan de zijkant hebt gezet. Wij hebben trouwens zelf achterlijk veel stopcontacten (13) in de keuken waar ik er maar 2 structureel van gebruik (nespressomasjien / koelkast)
. Maar voor het kerstdiner kunnen mijn lief en ik ongestoord werken met elk minimaal 5 stopcontacten voor eigen gebruik
.
Wat staat het hout ook mooi bij de vloer he?
quote:Op zondag 13 december 2009 11:09 schreef KlusMolletje het volgende:
dank je Twentemeisje, voor je snelle reactie.
Nou die Boretti krijg ik er hier nooit in,
enne ik ben toch niet zo'n keukenprinses hahaha
het betonnen werkblad, fijn in omgang?
en hoe zit het met de evt. beschadigingen
of kan het blad wel wat hebben.........
quote:Op zondag 13 december 2009 11:13 schreef Coelho het volgende:
Is dat blad ook op de een of andere manier geimpregneerd zodat een geknoeide druppel rode wijn/vleessap/sinaasappelsap/etc. niet tot in de lengte der dagen zichtbaar blijft? Dat is namelijk mijn grote vrees met steenachtige bladen.
Thanks voor de complimenten iedereenquote:Op zondag 13 december 2009 17:28 schreef Portugalia het volgende:
mooie keuken, is het hout gelakt? het ziet er zo "puur" uit, zo onbewerkt?! En krijg je nog meer kasten?
Het is goed dat ik die stopcontacten toevallig deels zelf gemonteerd heb anders zou ik niet weten wat je met Jung LS 900 bedoelde maar inderdaad ze zijn van Jung (dat weet ik omdat ik de letters verkeerd om had zittenquote:Op maandag 14 december 2009 02:23 schreef klusfoobje het volgende:
Mozes kriebel zeg, das een mooi keuken dingesding geworden!!
Is dat echt massief eiken of een sort of ?
trouwens ik dacht dat die borreti of kook eenheden ook in demontabele toestand geleverd konden worden. Alla ikea zeg maar En dat deze ter plekkeuh in elkaar geschroefd word.
Niet iedereen krijgt zo'n ding anders naar binnen. Toch ?
Je hebt voor Jung LS 900 serie gekozen
quote:Op maandag 14 december 2009 08:53 schreef Rallydame het volgende:
![]()
ML wat is ie mooooooooi![]()
Hoe breed zijn jouw lades??
Als wij dezelfde breedte hebben en je gaat kijken voor indeelspullen bij Ikea dan weet ik alvast wat past en wat niet![]()
Weinig tijd om het uit te zoeken en als jij het al weet, waarom zou ik het dan nog eens doen ... hihi...![]()
Maar je keuken is echt super!!
Thanks Stormqueenquote:
Aankomend weekend iig de bruikbare meubelen, wat we niet mee willen nemen ga ik proberen te verkopen voor 28 januari.quote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vloog ook direct de volgende dag naar de IKEA voor die lade-indelers, kom ik ermee thuis, passen ze geen een van allen... (stom van mij (niet goed gemeten), en stom van IKEA
).
Heb je ook zo'n zin om allerlei lekkere dingen te gaan kokkerellen?
Wanneer gaan jullie nu helemaal over?
quote:
Thanksquote:Op maandag 14 december 2009 11:02 schreef Maes het volgende:
De keuken is superNu wil ik ook een andere keuken
![]()
Geweldig hoor
Spannend!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:52 schreef Ml-etje het volgende:
We gaan er ws vanavond al slapen (luchtbed dan wel) omdat die kachels aan moeten blijven om het voor het leggen vd vloer 17 graden te krijgen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Spannend!!!
Lig je helemaal te glunderen enzo...
"Ons huis!"
Ja, of je hebt zulke stille buren, en jij maakt het geluid..quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Oh.. de herinneringen 'wat is het hier stil he'.
tot
'je hoort de buren hier wel goed praten, betekent dit dat zij ons ook goed gaan horen?
- Nee joh. als er meubels in staan...
Hmm '
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef twentemeisje het volgende:
"Stttttt, stil eens..."
"Wat??"
"Hoorde jij dat ook?"
"Nee"
"Sttttt, luister nou!"
"Ik hoor niks, ga nu maar slapen liefje..."
"Ja maar....uh... okee"
houdt vervolgens haar adem in en ligt doodstil te luisteren tot ze het volgende 'nieuwe' geluid hoort
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:55 schreef Portugalia het volgende:
Tussen alle enthousiaste berichten, ...
k vind je badmeubel niet zo mooi kleuren bij de tegels, volgens mij is een wit meubel mooier bij grijze tegels of andersom gebroken witte tegels mooier bij een houten meubel...
tja, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |