quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef Oblivion het volgende:
Kan het kreng dan niet zelf biggen?![]()
Okay nu hou ik op!
Melletje, jullie doen goed je best!
Op zaterdag zetten is inderdaad niet gewoon maar dat mag de pret niet drukken. Die zaterdag is het gewoon in onzer beide huizen feest.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
:
[..]
En thanks moet morgen de keukenboer eens bellen..ze komen de keuken heel gek op zaterdag zetten...
Oeh klinkt mooi! Gelukkig weet ik dat wanneer jij zoiets zegt er automatisch foto's zulen volgen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Hoi Hara
Thnx Rallydame
Hoi Heartwork, ben nog niet klaar al vermoed ik dat alleen de kleur naast het aanrechtblad (niet matte verf) een knalkleur isBeetje paars-bruinig met een lichte grijze waas mits er niet teveel op gaat.
Obli de balken heb ik een matte doorzichtige lak gegeven dus die blijven voorlopig zo, kan ze altijd nog schilderen maar vind dit wel mooi. Wat had je in gedachten?
Sterker nog ik heb al een teststukje gedaan alleen was de stuc toen nog te vochtig waardoor het donkerbruin is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oeh klinkt mooi! Gelukkig weet ik dat wanneer jij zoiets zegt er automatisch foto's zulen volgen...
*subtiele hint he
Niets! Anders vraag ik het toch niet aan je...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Obli de balken heb ik een matte doorzichtige lak gegeven dus die blijven voorlopig zo, kan ze altijd nog schilderen maar vind dit wel mooi. Wat had je in gedachten?
Ik heb best wel wat verbeeldingsvermogen maar hier kan ik me even echt niets bij voorstellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
Beetje paars-bruinig met een lichte grijze waas mits er niet teveel op gaat.
Vond / vind de balken zo mooi dus dat ze blijven isquote:Obli de balken heb ik een matte doorzichtige lak gegeven dus die blijven voorlopig zo, kan ze altijd nog schilderen maar vind dit wel mooi. Wat had je in gedachten?
Meestal kom jij dan met een goed idee hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niets! Anders vraag ik het toch niet aan je...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:59 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Ik heb best wel wat verbeeldingsvermogen maar hier kan ik me even echt niets bij voorstellen![]()
Dus ik wacht rustig af tot het er op zit![]()
[..]
Vond / vind de balken zo mooi dus dat ze blijven is. Onze 3 stukjes zichtbare balk zijn ook blank gelakt.
Obli, krijgen die van jou nog wel een andere uitstraling?
Nee, ik ga ze wel met jachtlak insmeren...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:59 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Ik heb best wel wat verbeeldingsvermogen maar hier kan ik me even echt niets bij voorstellen![]()
Dus ik wacht rustig af tot het er op zit![]()
[..]
Vond / vind de balken zo mooi dus dat ze blijven is. Onze 3 stukjes zichtbare balk zijn ook blank gelakt.
Obli, krijgen die van jou nog wel een andere uitstraling?
Heel simpel, met een vochtig doekje..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is de kleur kenia van colores del mundo.
Die balken bij jou zijn ook mooi, hoe heb jij de verfresten eraf gekregen trouwens?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:47 schreef Oblivion het volgende:
Oeh! Sjiek de friemel je wasbakken...
quote:
Standaard was daquote:Op zondag 1 november 2009 20:30 schreef Rallydame het volgende:
Mooi mooi![]()
Vind je tegels ook erg leuk en lekker niet standaard...
De vraag is dan natuurlijk, hoe zijn ze gelegd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |