Ja hé ik ben er ook wel klaar mee en toch moet ik echt netjes op het werk verschijnen dus jaaa toch maar wassen strijken enz.quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:37 schreef Oblivion het volgende:
Ja, shit is dat, dat het huishouden gewoon doorgaat...
Zit daar zelf ook vaak mee in de knoei..![]()
Op naar de foto's!![]()
Oh en fijne dag nog.
Mag ik vragen waar je bovenstaande "wasmanden" hebt gekocht en welke afmetingen ze hebben?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Wasmanden hieronder, moet ik nog even waszakken voor naaien.
[ afbeelding ]
Ze komen bij de ikea vandaan en het zijn oorspronkelijk afvalbakken, ik kan ze helaas niet vinden op de site maar ze hebben ze in klein en groot.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:41 schreef rub3n het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je bovenstaande "wasmanden" hebt gekocht en welke afmetingen ze hebben?
Ik zoek nog een afvalbak voor op het balkon om daar mijn pedaalemmerzakjes in te verzamelen (in een vuilniszak)!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:54 schreef rub3n het volgende:
Ik heb ze gevonden denk ik!
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/60045656
Bedankt! Is 40L een grote vuilniszak, weet 1 van jullie dat?
Dat is de achterkantquote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef twentemeisje het volgende:
Bedoel je het eiken MI-etje, of het blad? Blad is lichter als ik me niet vergis.
quote:Op donderdag 10 december 2009 07:58 schreef twentemeisje het volgende:
Tegels nog niet uitgezocht, we hebben toch nog een beetje last gekregen van het plintjessyndroom. En dat terwijl ik nu tijd in overvloed heb
.
Maar controleer je blad dus ff goed voor ze 'm erop leggen.
Wauw!!!! Ziet er goed (en opschietend!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef Ml-etje het volgende:
Foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze buren hadden al eens gekeken en nog eens en kwamen er niet uitquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:02 schreef Maes het volgende:
Ml wat een feest is opbouwen tochIk ben zo benieuwd naar je inrichting tot zover hebben we dezelfde smaak
Hallo ladies, nou de houten vloer staat in de garage na wat moeite van mij en de buurman om de chauffeur te overtuigen dat hij echt naar binnen moest en hij even wat moeite moest doen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:03 schreef Rallydame het volgende:
![]()
Nog eventjes wachten...
En en en... morgen is de dag... voor de keuken dan he
Kitchen timequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:33 schreef Oblivion het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna je keuken!
En ik zag al een lief potkacheltje langskomen...
Dat was om 18.32 uurquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
.................Pics volgens over een paar uur.
in de nieuwe keukenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Ze zijn aan het uploaden![]()
we moesten nog even eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |