Maar wij zijn Ajax, dus wij mogen dat. Al die klote clubjes uit de provincie moeten gewoon hun grote mond houden, en niet ineens gaan zingen als ze voor staanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kankerdebieltje ben jij. Hele wedstrijd stil aan jullie zijde. Staan jullie 1-2 voor gaat het los.
Slappe homo.
Dat was helemaal epicquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef TheFrankey het volgende:
Ja ! En dan Gabri uitfluiten omdat die klapjosities denken dat het de zeeuw is
ow jee... tot volgende week hequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kankerdebieltje ben jij. Hele wedstrijd stil aan jullie zijde. Staan jullie 1-2 voor gaat het los.
Slappe homo.
Degene die opeens gingen zingen waren die joodjes weer is, echt om te huilen. Gelukkig zijn wij AZ beter failliet dan een ajaciedquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar wij zijn Ajax, dus wij mogen dat. Al die klote clubjes uit de provincie moeten gewoon hun grote mond houden, en niet ineens gaan zingen als ze voor staan.
er is er niet 1 bij die dat meent. Als je naar zon gast toegaat en zegt. Je moet alles inleveren, je huis, je auto , je geld.... OF je wordt ajacied, nou dan worden ze allemaal ajaxcied hoor. Dus slap spandoek.quote:
Ineens zingenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar wij zijn Ajax, dus wij mogen dat. Al die klote clubjes uit de provincie moeten gewoon hun grote mond houden, en niet ineens gaan zingen als ze voor staan.
Ik neem aan dat jij de 4-2 gemist hebt. Het was immers in blessuretijd en dan zijn jullie al lang en breed thuisquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef Fucktard het volgende:
[..]
Degene die opeens gingen zingen waren die joodjes weer is, echt om te huilen. Gelukkig zijn wij AZ beter failliet dan een ajacied
Moet je horen wie het zegtquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij de 4-2 gemist hebt. Het was immers in blessuretijd en dan zijn jullie al lang en breed thuis
Jaloezie. Altijd jaloezie. Ajax speelt 18 wedstrijden van het jaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Waarom zingen ze bij elke club dan massaal "ajax-publiek" als mensen weglopen?
Waarom zou jij je daar als Ajacied druk om maken? Jullie staan toch ver boven die provincieclubjes? Oh nee, wacht. Jullie staan helemaal niet meer boven die clubs. Dat blijkt ook uit deze topics.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:08 schreef Adidah het volgende:
Wat een sneu volk is dat toch. Komen ze voor, komen de spreekkoren en die klote klappers ineens tevoorschijn. Worden ze vervolgens afgemaakt, gaan ze eerder naar huis
. Hatelijk volk die kaasboeren.
Anti-klacht: Ajax![]()
Ik heb liever dat AZ failliet gaat (want daar gaat het om) dan dat ik ooit fan van Ajax wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
er is er niet 1 bij die dat meent. Als je naar zon gast toegaat en zegt. Je moet alles inleveren, je huis, je auto , je geld.... OF je wordt ajacied, nou dan worden ze allemaal ajaxcied hoor. Dus slap spandoek.
Gelukkig heb ik die mooie omhaal van Pelle wel gezien, jij zat waarschijnlijk thuis voor teletekstquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij de 4-2 gemist hebt. Het was immers in blessuretijd en dan zijn jullie al lang en breed thuis
Inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef TheFrankey het volgende:
Ja ! En dan Gabri uitfluiten omdat die klapjosities denken dat het de zeeuw is
PSV 34. Ah, nu snap ik waarom PSV de laatste jaren wel kampioen wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Jaloezie. Altijd jaloezie. Ajax speelt 18 wedstrijden van het jaar
Omdat er in de Arena nog wel eens wat supporters zijn die eerder weggaan. Uiteraard gebeurd dit nergens anders.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Waarom zingen ze bij elke club dan massaal "ajax-publiek" als mensen weglopen?
Dat gebeurd overal, het is bij jullie uitgevonden en massaler.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Omdat er in de Arena nog wel eens wat supporters zijn die eerder weggaan. Uiteraard gebeurd dit nergens anders.
Ja echtquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat spandoek ook:
'Liever failliet dan Ajacied.'
Nee eredivisielive. Volgende week weer thuis stakkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Fucktard het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die mooie omhaal van Pelle wel gezien, jij zat waarschijnlijk thuis voor teletekst
Ja en nog steeds. Irritante gast is het. Maar wel goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
De Zeeuw, is dat niet die speler die eerst door het Ajaxpubliek werd uitgekotst?
Je kan Alkmaar bijna zien liggen vanaf Amsterdam, piksnor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zouden jullie ook eens moeten doen. Miljoenen in spelers stoppen maar weer geen kampioen worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja echt. Zeggen supporters van een club die tot tweemaal toe een kampioenschap heeft gekocht
.
Met als enig verschil dat er al 29 in de kast staanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zouden jullie ook eens moeten doen. Miljoenen in spelers stoppen maar weer geen kampioen worden.
Vergane glorie. Ik bedoel, hoe lang is het nou terug? Jullie als eckte eckte topclub moeten toch wel 1x in de 3 jaar kampioen worden. Vaker nog, want jullie zijn Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat er al 29 in de kast staan. En nee, die zijn niet gekocht.
Je punt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan Alkmaar bijna zien liggen vanaf Amsterdam, piksnor.
Moeten jullie zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Vergane glorie. Ik bedoel, hoe lang is het nou terug? Jullie als eckte eckte topclub moeten toch wel 1x in de 3 jaar kampioen worden. Vaker nog, want jullie zijn Ajax.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Slappe homo.
Wel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat Alkmaar geen stad uit "de provincie" is.
AZ heeft nooit gepretendeerd een topclub te zijn. Dat deden de media en supporters van andere clubs. Het is ook niet gedaan met AZ, we moeten een stap terug doen en dat is geen probleem. Met dat geld van ome Dirk hebben we inderdaad mooie jaren gehad. Met minder geld hebben we het veel beter gedaan dan Ajax de laatste 5 jaar. Dus of het nou allemaal met geld te maken heeft? Nee dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:33 schreef Adidah het volgende:
[..]
Moeten jullie zeggen. Dirk gaat failliet en het is gelijk gedaan met AZ. Jullie zijn nu alweer vergane glorie
.
Maar kop op. Het waren een paar mooie jaren, met het geld van ome Dirk.
Is dat nou frustrerend? Onderdeel zijn van het meest uitgelachen, belachelijke gemaakte publiek van Nederland? Ga lekker weer met je klapper sfeer proberen te maken bij die nepclub van je. Jullie publiek is de poepvlieg van de eredivisie. Ze rende met bosjes het stadion uit de tweede helftquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Slappe homo.
Tuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
AZ heeft nooit gepretendeerd een topclub te zijn. Dat deden de media en supporters van andere clubs. Het is ook niet gedaan met AZ, we moeten een stap terug doen en dat is geen probleem. Met dat geld van ome Dirk hebben we inderdaad mooie jaren gehad. Met minder geld hebben we het veel beter gedaan dan Ajax de laatste 5 jaar. Dus of het nou allemaal met geld te maken heeft? Nee dus.
Ik schaam me voor mijn eigen publiek. Pluspunt dat die met een paar jaar weer opgerot zijn naar jullie stinkhol.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Is dat nou frustrerend? Onderdeel zijn van het meest uitgelachen, belachelijke gemaakte publiek van Nederland? Ga lekker weer met je klapper sfeer proberen te maken bij die nepclub van je. Jullie publiek is de poepvlieg van de eredivisie. Ze rende met bosjes het stadion uit de tweede helft![]()
[ afbeelding ]
Waar is die 3e ster dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Als AZ zo doorgaat mogen ze over precies 784 jaar ook met 3 sterren op het shirt rondlopen, net als Ajax
\quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef Adidah het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je moet die AZ-bril eens afdoen
.
Nee, een clubje uit de provincie (Twente/Psv) gaat er weer mee vandoor. Maar het "Die komt er dit seizoen bij." hoor ik ook al jaren aan.quote:
Joden hebben geen bril, maar een feestneus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:44 schreef Fucktard het volgende:
[..]
\
Zegt er eentje wat, met je JODENBRIL
Heb je nou speciaal een kloon aangemaakt om hier te trollen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:44 schreef Fucktard het volgende:
[..]
\
Zegt er eentje wat, met je JODENBRIL
Alleen als ze voorstaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
Joden hebben geen bril, maar een feestneus.
Foktaal krijg de kankerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb je nou speciaal een kloon aangemaakt om hier te trollen?
Pannenkoekquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
Joden hebben geen bril, maar een feestneus.
Typische reactie van een authentieke 020 supporter. Een zich superieur voelende allochtoon! En volgende week weer rennen in je eigen stad zeker?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zeggen ze ook bij RKCquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat spandoek ook:
De enige die volgende week gaan rennen, zijn die kakkiesquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Typische reactie van een authentieke 020 supporter. Een zich superieur voelende allochtoon! En volgende week weer rennen in je eigen stad zeker?
Tuurlijk jongenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Typische reactie van een authentieke 020 supporter. Een zich superieur voelende allochtoon! En volgende week weer rennen in je eigen stad zeker?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat spandoek ook:
Het mooie is nog dat als AZ failliet gaat, 3/4 van de supporters het jaar erop in de Arena zit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een leugenaars, net als Dirk zelf.
Bij jullie ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Slappe homo.
Nee hoor. Ze zijn 'Liever failliet dan Ajacied.'quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn eigen publiek. Pluspunt dat die met een paar jaar weer opgerot zijn naar jullie stinkhol.
Dat zongen ze tegen Arsenal ook alquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef MB23 het volgende:
[..]
Bij jullie ookEn dan nog durven zingen "Sing when you're winning"
Ik mag hopen dat het neutrale toeschouwers waren die dat zongen
Vanaf een torenflat in Ypenburg ook, dus wat is je punt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan Alkmaar bijna zien liggen vanaf Amsterdam, piksnor.
Amenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
And the club is going down down down !!!
Gelukkig!
Vuile nepsupporters.
Ik gun het clubs als Groningen, Twente en Nac 1000x eerder met hun trouwe supportersschare dan die neppers van AZ.
Met hun klappertjes.
Faggets.
Oh?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef TheFrankey het volgende:
AZ publiek, het ergste publiek van het nederlandse voetbal. Alhoewel, Feyenoord aanhangers zijn erger. Maar dat is geen publiek maar meer aanwezigen want meer dan de helft kijkt (terecht) niet eens naar wat er gebeurd op het veld.
Anders worden ze depressief en springen ze allemaal van de kuip afquote:
Sinds 2002 bedoel je.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Anders worden ze depressief en springen ze allemaal van de kuip af![]()
Alhoewel et de laatste 30 jaar daar al helemaal niks meer voorsrteld
in 2002 hadden ze een klein hoogtepuntje jaquote:
Jawel... dat heeft met mentaliteit te maken. Officieel ligt Alkmaar in de Randstad maar eigenlijk is het gewoon in dorp in West-Friesland. Weldegelijk 'de provincie' dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat Alkmaar geen stad uit "de provincie" is.
In 1996 (of 1995) op bezoek bij MVV: 0 supporters.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef EdAtTheBar het volgende:
Jawel... dat heeft met mentaliteit te maken. Officieel ligt Alkmaar in de Randstad maar eigenlijk is het gewoon in dorp in West-Friesland. Weldegelijk 'de provincie' dus.
En wat betreft de supporters. Ook AZ heeft trouwe supporters. Dat waren die 2/3 duizend jongens die nog gewoon naar de Hout kwamen toen het slecht ging met AZ. Helaas zie je die niet meer doordat ze totaal outnumbered zijn door de successupporters.
Goede vergelijking ook. 300km ver weg voor een waarschijnlijk nietszeggend potje of dat je kampioen kan worden met een provincieclub. Op zeker dat elke club dan het uitvak vol heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In 1996 (of 1995) op bezoek bij MVV: 0 supporters.
In 2009 toen ze kampioen werden: Hele uitvak vol, keer op keer.
In 2009 nu het slecht gaat: Geen idee eigenlijk.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
En wat betreft de supporters. Ook AZ heeft trouwe supporters. Dat waren die 2/3 duizend jongens die nog gewoon naar de Hout kwamen toen het slecht ging met AZ. Helaas zie je die niet meer doordat ze totaal outnumbered zijn door de successupporters.
De slechtste teletekst-supporter aller tijdenquote:
Van mij mogen ze helemaal wel opbokken hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik als AZ-supporter erger mij ook dood aan de dagjesmensen om mij heen. Komen amper een paar jaar bij AZ (sinds het goed gaat), staan te klapperen en gaan op tijd naar huis. Bij uitwedstrijden zie je ze nooit.
Maar ja als je een grotere club wil worden heb je ze wel nodig. Liever dat ze betalen voor een seizoenskaart dan dat ze op FOK alleen een grote bek hebben.
Trouwens, MVV uit was altijd erg gezellig !
NAC Bredaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:03 schreef o.us het volgende:
Post hier de top 6 van dit seizoen! (Die Europees voetbal gaan spelen)
1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. Feyenoord
5. FC Utrecht
Winnaar play-offs: NAC Breda.
Ajaxciedquote:
quote:
Het is maar dat ze op het moment niet zie verliezen van de mogelijke play offs deelnemers (in dit geval; AZ, Sparta en Heracles)quote:
Een schijnbaar voetbalhater die zichzelf man durft te noemen. Wat een wijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef bleiblei het volgende:
Dames en heren, hier aan de linkerkant zien we het afvoerputje van de maatschappij!
Stelletje kleuters.
Voetbalsupporters.
Ga korfballen, homo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef bleiblei het volgende:
Dames en heren, hier aan de linkerkant zien we het afvoerputje van de maatschappij!
Stelletje kleuters.
Voetbalsupporters.
Als je na 14 waardeloze jaren nog fan bent, ben je wel meer dan 'blijven hangen'quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Personan het volgende:
Ajax![]()
90% van de Ajax fans die niet uit Amsterdam komen zijn successuporters die zijn blijven hangen
Behalve als het bij AZ vandaan komt natuurlijk. Dan zijn het successupporters, ongeacht het aantal jaar dat ze er zitten. Want waar het om draait zijn de supporters die meegingen naar één of andere kutwedstrijd in 1991 tegen MVV. Alle andere supporters zijn nepperds.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Als je na 14 waardeloze jaren nog fan bent, ben je wel meer dan 'blijven hangen'
AZ werd dat jaar kampioen in de eerste divisie, flapdrol.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Goede vergelijking ook. 300km ver weg voor een waarschijnlijk nietszeggend potje of dat je kampioen kan worden met een provincieclub. Op zeker dat elke club dan het uitvak vol heeft.
Maar niet tijdens MVV uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ werd dat jaar kampioen in de eerste divisie, flapdrol.
Als 6-jarige was ik mij daar niet zo bewust van. Het spijt me, nee echt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ werd dat jaar kampioen in de eerste divisie, flapdrol.
Heb jij een linkje oid waarin AZ of iemand van AZ aangeeft dat ze een topclub zijn?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef Adidah het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je moet die AZ-bril eens afdoen
.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Personan het volgende:
Ajax![]()
90% van de Ajax fans die niet uit Amsterdam komen zijn successuporters die zijn blijven hangen
Spartaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Chain_Reaction het volgende:
Az-supporters zijn de grootste kneuzen van Nederland. Ze hebben zelfs nog minder aanzien dan de fans van Rkc, Heracles en Sparta.
Dat krijg je er nu eenmaal van als iedereen elkaar na blèrt met hun 'klapperpubliek, ex-ajax-supporters, blablablabla". Helaas voor jou ben jij daar ook slachtoffer vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Chain_Reaction het volgende:
Az-supporters zijn de grootste kneuzen van Nederland. Ze hebben zelfs nog minder aanzien dan de fans van Rkc, Heracles en Sparta.
Dat klopt. In 1999 was het stadion al veel te klein ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef Hondenfluitje het volgende:
![]()
Nee, voordat AZ beter begon te spelen was het stadion al veel te klein voor de fans
Je draait de zaken nu om. Of jij bent 1 van de vele kneuzen van Az of bent slachtoffer van de vele namaak-supporters en kneuzen die de laatste jaren zijn toegestroomd (en die Az net zo makkelijk binnenkort weer massaal de rug toe keren). Either way; de nepheid in Alkmaar op de tribunes is om van te kotsen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat krijg je er nu eenmaal van als iedereen elkaar na blèrt met hun 'klapperpubliek, ex-ajax-supporters, blablablabla". Helaas voor jou ben jij daar ook slachtoffer van
Nope.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
Je draait de zaken nu om.
Want?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
maar AZ hoort bij geen van beide categorieën.
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
AZHeeft 2 jaar succes gehad en denkt dat het de glorie van Ajax kan benaderen.
Er is een top 3, en een groot aantal clubs met een hart, zoals FC Utrecht, Sparta, Ado Den Haag en enkele andere, maar AZ hoort bij geen van beide categorieën.
Kijk eens naar wat ik typ en wat ik voordraag als kenmerk van beider categorie.quote:
Ik leg jou uit waarom jij de zaken omdraait. Hiermee geef jij aan dat jij 1 van de onnozele kuddedieren bent binnen Az, want de 'echte' Az-supporters irriteren zich ook mateloos aan de sfeer en de mensen die het DSB-stadion vervuilen de laatste jaren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nope.
Wel frappant dat je vervolgens niet mijn reactie ingaat. Schijnbaar zat ik dus goed: ook jij deed er aan mee.
Dat is geen antwoord. Waarom heeft AZ geen 'hart'? Probeer dat eens te verklaren zonder in de gebruikelijke crap als successupporters, klappertjespubliek, e.d. te vervallen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Kijk eens naar wat ik typ en wat ik voordraag als kenmerk van beider categorie.
Alsof de verst mogelijke uitwedstrijd een goede graadmeter isquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus?
Zelfs Fc Eindhoven neemt meer mensen mee naar uitwedstrijden.
Nou, niet echt. Je verzandt namelijk precies in hetgeen wat ik al eerder aangaf.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik leg jou uit waarom jij de zaken omdraait.
Nope. Ik ben er één die dat soort gezeur van die 'echte' AZ-supporters ook pure bullshit vindt. Ik kom nu ondertussen ca. 25 jaar bij AZ en die stille momenten waren er in die tijd ook zo vaak. Ik ben juist allang blij dat die klappers er zijn, omdat het altijd aanwezige stille publiek dan tenminste ook meedoet.quote:Hiermee geef jij aan dat jij 1 van de onnozele kuddedieren bent binnen Az, want de 'echte' Az-supporters irriteren zich ook mateloos aan de sfeer en de mensen die het DSB-stadion vervuilen de laatste jaren.
-Successupportersquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Waarom heeft AZ geen 'hart'? Probeer dat eens te verklaren zonder in de gebruikelijke crap als successupporters, klappertjespubliek, e.d. te vervallen.
Wel degelijk onzin. Elke ploeg die succes heeft, heeft successupporters. Élke ploeg. Klappertjespubliek is iets wat er geen reet mee te maken heeft maar waar jij gewoon een afkeer van hebt en bijeengekochte kampioenschappen kun je beter afschuiven op de teams die een veel hoger budget hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
-Successupporters
-Klappertjespubliek
-Bijeengekochte kampioenschappen
Omdat het gebruikelijk is, maakt het nog geen onzin. Ook de top 3 heeft veel successupporters, maar word er niet door gekenmerkt.
Tuurlijk heeft elke ploeg dat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wel degelijk onzin. Elke ploeg die succes heeft, heeft successupporters. Élke ploeg. Klappertjespubliek is iets wat er geen reet mee te maken heeft maar waar jij gewoon een afkeer van hebt en bijeengekochte kampioenschappen kun je beter afschuiven op de teams die een veel hoger budget hebben.
Scheringa heeft er 15 jaar over gedaan om een landstitel te halen. Als je een team bij elkaar koopt moet je die wel met 3 jaar hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
AZ is het HOFFENHEIM van Nederland.
Club zonder historie, successen en supporters. Bij-elkaar gefinancierde meuk door een kapitaalkrachtige en die op deze manier willen doorstoten richting het internationale voetbal.
Twente, Heerenveen(nu even niet)? Bovendien was Psv zonder het geld van Philips ook nooit uit de verf gekomen op deze manier.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft elke ploeg dat.
maar lul nou niet: Want het topsportklimaat wat momenteel bij AZ heerst is allemaal mogelijk gemaakt door Dirk.
Clubs als Ajax, PSV en Feyenoord hebben daar decennia lang voor moeten presteren. AZ doet het binnen 10 jaar.
Het heeft niets met "verzanden in" van doen. Het is terechte kritiek die iedere buitenstaander heeft op Az en voort vloeit uit een bij elkaar gekocht en kunstmatig clubje. Het gaat ons bijvoorbeeld niet zozeer om de klappertjes, maar meer om het feit dat die klappertjes zo symbolisch zijn voor de gemaaktheid van de club Az.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Je verzandt namelijk precies in hetgeen wat ik al eerder aangaf.
[..]
Nope. Ik ben er één die dat soort gezeur van die 'echte' AZ-supporters ook pure bullshit vindt. Ik kom nu ondertussen ca. 25 jaar bij AZ en die stille momenten waren er in die tijd ook zo vaak. Ik ben juist allang blij dat die klappers er zijn, omdat het altijd aanwezige stille publiek dan tenminste ook meedoet.
*edit* Het enige wat ik er wel bij moeten zeggen is, dat het geluid ind e Alkmaarderhout veel harder overkwam dan in het DSB-stadion. Akoestiekprobleempje.
Klopt ook. En bij Ajax e.d. door meerdere sponsors.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:57 schreef de_boswachter het volgende:
Tuurlijk heeft elke ploeg dat.
maar lul nou niet: Want het topsportklimaat wat momenteel bij AZ heerst is allemaal mogelijk gemaakt door Dirk.
Goed voorbeeld doet goed volgen. En maak er trouwens maar bijna 20 jaar van.quote:Clubs als Ajax, PSV en Feyenoord hebben daar decennia lang voor moeten presteren. AZ doet het binnen 10 jaar.
Jaja, net zoals als elke andere club 'gemaakt' is. Echt, dit zijn van die opmerkingen wat meer op gevoel dan op feiten gebaseerd zijn. De enige argumenten die altijd naar voren komen, zijn "als AZ degradeert, dan..... ". Daar kun je altijd heel goed meediscussieren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het heeft niets met "verzanden in" van doen. Het is terechte kritiek die iedere buitenstaander heeft op Az en voort vloeit uit een bij elkaar gekocht en kunstmatig clubje. Het gaat ons bijvoorbeeld niet zozeer om de klappertjes, maar meer om het feit dat die klappertjes zo symbolisch zijn voor de gemaaktheid van de club Az.
En uiteraard zal dat bij geen enkele andere club gebeuren.quote:Jij mag dan blij zijn met de klapperende fans, maar realiseer je wel dat juist deze mensen als eerste Az de rug toe keren mocht je bijvoorbeeld degraderen.
Geloof mij nou maar, als een ware Sparta-supporter kan ik je wel vertellen is dat als Sparta ooit zo veel geld bij elkaar krijgt en/of zo goed en beter presteert dan buurman Feyenoord dat iedereen in Rotterdam dan voor Sparta is. En dat is dus nu ook sinds de laatste jaren dat er veel Feyenoorders zijn 'overgelopen' naar Sparta. En dat HAAT ik. Eenmaal bij een club, altijd bij een club. Whether you like it or not.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
AZHeeft 2 jaar succes gehad en denkt dat het de glorie van Ajax kan benaderen.
Er is een top 3, en een groot aantal clubs met een hart, zoals FC Utrecht, Sparta, Ado Den Haag en enkele andere, maar AZ hoort bij geen van beide categorieën.
En hoe krijg je sponsors? Door goed te presteren. Sponsors kun je niet op 1 lijn zetten met een suikeroompje, en dat hij er 20 jaar overdoet om een kampioenschap binnen te halen verschaft geen legitimiteit maar vertelt eerder een verhaal van een falend bestuur met dito team.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Klopt ook. En bij Ajax e.d. door meerdere sponsors.
Het vertelt het verhaal van een gestage opbouw.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
En hoe krijg je sponsors? Door goed te presteren. Sponsors kun je niet op 1 lijn zetten met een suikeroompje, en dat hij er 20 jaar overdoet om een kampioenschap binnen te halen verschaft geen legitimiteit maar vertelt eerder een verhaal van een falend bestuur met dito team.
En dan ga ik nu vragen om een linkje met dit argument en die zal ik dan niet krijgen. Die heb ik nl. nog nooit gehad.quote:De grote bek van AZ-supporters die zich ineens top voelen
Welke arrogantie? Nu ga je waarschijnlijk beweren dat AZ zich een topclub voelt. Dan ga ik weer vragen om een linkje en die zal ik, net als de voorgaande opmerking, ook niet krijgen.quote:en de arrogantie van de club de laatste jaren
Allemaal op niks gebaseerd dus. Ga ik ook zo'n totaal nietszeggend argument gebruiken wat 'niet' te weerleggen valt:quote:maakt het tot een feit dat AZ anno 2009 de club is die het meest uitgescheten wordt door voetbalminnend Nederland.
Ik denk dat je aardig vergist in de hoeveelheid successupporters. Bij degradatie zullen er idd geen 17.000 meer komen. Maar bij welke club wel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het heeft niets met "verzanden in" van doen. Het is terechte kritiek die iedere buitenstaander heeft op Az en voort vloeit uit een bij elkaar gekocht en kunstmatig clubje. Het gaat ons bijvoorbeeld niet zozeer om de klappertjes, maar meer om het feit dat die klappertjes zo symbolisch zijn voor de gemaaktheid van de club Az.
Jij mag dan blij zijn met de klapperende fans, maar realiseer je wel dat juist deze mensen als eerste Az de rug toe keren
mocht je bijvoorbeeld degraderen.
De feiten spreken voor zich. Je kunt alles wel afdoen als 'afgunst', maar dat is wel heel goedkoop om het gevoel van zoveel andere supporters te verklaren. Az ademt gewoon voor een groot gedeelte nepheid uit en straalt ook weinig uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jaja, net zoals als elke andere club 'gemaakt' is. Echt, dit zijn van die opmerkingen wat meer op gevoel dan op feiten gebaseerd zijn. De enige argumenten die altijd naar voren komen, zijn "als AZ degradeert, dan..... ". Daar kun je altijd heel goed meediscussieren.
[..]
En uiteraard zal dat bij geen enkele andere club gebeuren.
*Zucht*. Wélke feiten? Wees een keer concreet man....quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:16 schreef Chain_Reaction het volgende:
De feiten spreken voor zich.
.......quote:Je kunt alles wel afdoen als 'afgunst', maar dat is wel heel goedkoop om het gevoel van zoveel andere supporters te verklaren.
Voor jouw gevoel ja.quote:Az ademt gewoon voor een groot gedeelte nepheid uit en straalt ook weinig uit.
Voor jouw gevoel ja.quote:Je hebt echte volksclubs als bijvoorbeeld Fc Utrecht, Fc Twente en Nac en Az moet je zien als ongeveer het tegenovergestelde daarvan.
Je wilt het gewoon niet zien. Beschamend als je denkt dat Az qua uitstraling en achterban ook maar in de buurt komt van een club als Fc Utrecht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
*Zucht*. Wélke feiten? Wees een keer concreet man....
[..]
.......
Jij leest gewoon echt over het woord 'nietszeggend' heen he?
[..]
Voor jouw gevoel ja.
[..]
Voor jouw gevoel ja.
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=3640quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het vertelt het verhaal van een gestage opbouw.
[..]
En dan ga ik nu vragen om een linkje met dit argument en die zal ik dan niet krijgen. Die heb ik nl. nog nooit gehad.
[..]
Welke arrogantie? Nu ga je waarschijnlijk beweren dat AZ zich een topclub voelt. Dan ga ik weer vragen om een linkje en die zal ik, net als de voorgaande opmerking, ook niet krijgen.
[..]
Allemaal op niks gebaseerd dus. Ga ik ook zo'n totaal nietszeggend argument gebruiken wat 'niet' te weerleggen valt:
afgunst.
quote:Stop nou eens met provinciaal calimero gedrag.
Tenslotte wij zijn de kampioen van NL!
Verder staat het hele forum bol van gescheld op gloryhunters. Als het al uit eigen vak komt, is het dan niet logisch dan anderen dat ook zo zien? Je bent blijkbaar de enige die deze gloryhunters niet erkend en doet alsof ze alleen bij andere clubs zitten.quote:Als we die joden gewoon met een kut-gevoel naar huis sturen , dan weet heel Nederland ook weer dat de baas zijn hier.
Is ook gebeurd, maar het bestuur wil niet van de klappers af, die leveren namelijk flink veel geld op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Stofje het volgende:
Maar Mutsaers, ik weet dat je een echte AZ'er bent. Waarom zijn die echte supporters, die vaste kern, niet in opstand gekomen tegen die klappers? Jullie zijn toch de cultuurbewakers?
En supporters luisteren altijd naar het bestuur.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:34 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Is ook gebeurd, maar het bestuur wil niet van de klappers af, die leveren namelijk flink veel geld op.
Het is ook afgunst/jaloezie. In 2004/2005 vond iedereen AZ nog een sympathiek clubje, dat verrassende resultaten behaalde in de UEFA-cup. AZ slaagde er in om de ambitie die iedere gezonde club moet hebben (zoveel mogelijk winnen) om te zetten in daadwerkelijke resultaten, dankzij goed beleid en een trouwe sponsor. Sinds het behalen van de resultaten is de sympathie om geslagen, dus ja imo is dat dan afgunst.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:16 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich. Je kunt alles wel afdoen als 'afgunst', maar dat is wel heel goedkoop om het gevoel van zoveel andere supporters te verklaren. Az ademt gewoon voor een groot gedeelte nepheid uit en straalt ook weinig uit.
Je hebt echte volksclubs als bijvoorbeeld Fc Utrecht, Fc Twente en Nac en Az moet je zien als ongeveer het tegenovergestelde daarvan. Of gaan we zometeen ook nog beweren dat er een echte voetbalsfeer hangt in het DSB-stadion?![]()
De 'harde kern' gebruikte ze dan ook niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:34 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Is ook gebeurd, maar het bestuur wil niet van de klappers af, die leveren namelijk flink veel geld op.
idd AZ Fanpage forum als bewijs nemen. Dat zijn mensen die Ajax zonder hoofdletters schrijven (wel consequent overigens) en dingen als Demy de jew verzinnen. Krijg daar soms het idee dat het daar meer draait om Ajax dan AZ zelf.quote:
Oh, maar wat mij (!) betreft heeft die afgunst niks te maken met de sportieve resultaten. AZ heeft slim ingekocht, weinig betaald, geen gekke dingen gedaan en het gewoon slim gedaan. Het gaat om een paar zaken:quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:36 schreef Joppy het volgende:
[..]
Het is ook afgunst/jaloezie. In 2004/2005 vond iedereen AZ nog een sympathiek clubje, dat verrassende resultaten behaalde in de UEFA-cup. AZ slaagde er in om de ambitie die iedere gezonde club moet hebben (zoveel mogelijk winnen) om te zetten in daadwerkelijke resultaten, dankzij goed beleid en een trouwe sponsor. Sinds het behalen van de resultaten is de sympathie om geslagen, dus ja imo is dat dan afgunst.
En het kampioenschap is niet bijeengekocht, het is het resultaat van goed bestuur icm een trouwe sponsor. Met name een goed beleid van het bestuur is belangrijk, dit schept de voorwaarden voor een goede ploeg. Zoals de juiste spelers voor weinig geld (duurste AZ-speler is El Hamdoui voor 7 mln), goede faciliteiten en rust rond de ploeg. Ajax was tijdenlang alleen maar in het nieuws door bestuursproblemen, recordtransfers icl arbitragezaken etc.. en wat heeft dat opgeleverd?
AZ had idd de unieke situatie dat de hoofdsponsor dezelfde persoon was als de eigenaar en voorzitter. Maar elke andere club met een goede hoofdsponsor en een goed bestuur zou hetzelfde kunnen behalen als AZ. Kijk naar Twente, niet zo heel lang geleden zaten zij ook zwaar in problemen en kijk waar ze nu staan, kwestie van goed beleid.
quote:
Dus de eigen supportersgroep is niet goed genoeg om een mening te vormen over supportersquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:44 schreef Joppy het volgende:
[..]
idd AZ Fanpage forum als bewijs nemen. Dat zijn mensen die Ajax zonder hoofdletters schrijven (wel consequent overigens) en dingen als Demy de jew verzinnen. Krijg daar soms het idee dat het daar meer draait om Ajax dan AZ zelf.
Desondanks mag je als je eenmaal kampioen bent geworden dat natuurlijk wel uitdragen. Zo toch raar zijn als dat niet 'mag'.
Nou, als ik op bepaalde sites van mijn club (NAC) kijk, schaam ik me ook af en toe kapot, dus daar moet ik 'm wel een beetje gelijk in geven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
Dus de eigen supportersgroep is niet goed genoeg om een mening te vormen over supporters?? Vreemde gedachtegang hebben jullie.
Schaamte is iets anders dan ontkennen dat zulke supporters bestaan en een mening hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou, als ik op bepaalde sites van mijn club (NAC) kijk, schaam ik me ook af en toe kapot, dus daar moet ik 'm wel een beetje gelijk in geven.
Dat heeft dus weinig te maken met AZ zelf, maar met de hoofdsponsor. Voor mij zijn dat 2 losstaande dingen. Als Sunweb mij een kutvakantie verkoopt kijk ik NAC daar ook niet op aan (niet helemaal hetzelfde, weet ik ook wel, maar tochquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, maar wat mij (!) betreft heeft die afgunst niks te maken met de sportieve resultaten. AZ heeft slim ingekocht, weinig betaald, geen gekke dingen gedaan en het gewoon slim gedaan. Het gaat om een paar zaken:
- Dirk Scheringa. Maakte ons jarenlang helemaal gek met lenen.nl, postkrediet en andere erg discutabele zaken. Het was allang duidelijk dat Dirk grof geld verdiende over de ruggen van naïeve, niet al te slimme Nederlanders. Dat Dirk dat zolang mocht doen van de overheid verbaast me behoorlijk, maar dat terzijde. Dirk werd schatrijk en pompte geld in AZ. Over het bestuur, het elftal, Louis van Gaal geen kwaad woord en zelfs wel respect.
Zoals ik al eerder aangaf, valt het wel mee. Het DSB stadion was een flink aantal jaar vertraagd, waardoor de flinke uitbreiding gelijk viel met de eerste successen. Daardoor lijkt het zo, en tuurlijk zullen er genoeg gloryhunters tussen zitten, maar het grootste deel had er ook gezeten als het stadion er een paar jaar eerder had gestaan.quote:- De gloryhunters. Ja, elke club heeft er af en toe last van. Absoluut. Alleen is het zo dat er een AZ is van de oude Alkmaarderhout en een AZ is van het nieuwe DSB Stadion. Twee volledig verschillende clubs. Traditie is blijkbaar totaal niet belangrijk voor de fans van AZ, historie is niet relevant, de cultuur van de club is volledig veranderd en lijkt totaal niet op het AZ van de Alkmaarderhout.
Toevallig evenredig met de prestatiesquote:Dat zijn de twee zaken die de meeste mensen ergert, lijkt me. Ik had nooit wat tegen AZ, maar de afgunst is wel bijzonder sterk gestegen de laatste jaren ja.
Evenredig met de grote mond die ze in 1x hebben jaquote:
Goed beleid.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:36 schreef Joppy het volgende:
[..]
Het is ook afgunst/jaloezie. In 2004/2005 vond iedereen AZ nog een sympathiek clubje, dat verrassende resultaten behaalde in de UEFA-cup. AZ slaagde er in om de ambitie die iedere gezonde club moet hebben (zoveel mogelijk winnen) om te zetten in daadwerkelijke resultaten, dankzij goed beleid en een trouwe sponsor. Sinds het behalen van de resultaten is de sympathie om geslagen, dus ja imo is dat dan afgunst.
En het kampioenschap is niet bijeengekocht, het is het resultaat van goed bestuur icm een trouwe sponsor. Met name een goed beleid van het bestuur is belangrijk, dit schept de voorwaarden voor een goede ploeg. Zoals de juiste spelers voor weinig geld (duurste AZ-speler is El Hamdoui voor 7 mln), goede faciliteiten en rust rond de ploeg. Ajax was tijdenlang alleen maar in het nieuws door bestuursproblemen, recordtransfers icl arbitragezaken etc.. en wat heeft dat opgeleverd?
AZ had idd de unieke situatie dat de hoofdsponsor dezelfde persoon was als de eigenaar en voorzitter. Maar elke andere club met een goede hoofdsponsor en een goed bestuur zou hetzelfde kunnen behalen als AZ. Kijk naar Twente, niet zo heel lang geleden zaten zij ook zwaar in problemen en kijk waar ze nu staan, kwestie van goed beleid.
Dat is voor mij niet zo moeilijk: ik heb er namelijk helemaal geen problemen mee. Hoe de rest er over denkt, moeten zij weten. Maar eigenlijk geef je het zelf al aan: ik denk niet dat de weerstand bij de 'harde kern' groot genoeg is om een massale actie er tegen te beginnen. Hell,quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:22 schreef Stofje het volgende:
Maar Mutsaers, ik weet dat je een echte AZ'er bent. Waarom zijn die echte supporters, die vaste kern, niet in opstand gekomen tegen die klappers? Jullie zijn toch de cultuurbewakers?
Neeneenee, jíj wil er gewoon mee doorgaan ondanks het grote gebrek aan argumenten. Dat is iets anders dan dat ik het niet wil zien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:24 schreef Chain_Reaction het volgende:
Je wilt het gewoon niet zien.
Dat zeg ik ook nergens; jij in je eerdere reacties trouwens ook niet.quote:Beschamend als je denkt dat Az qua uitstraling en achterban ook maar in de buurt komt van een club als Fc Utrecht.
Je bedoelt: ik ga niet in de mening van druiloor Chain_Reaction mee. Wat ga jij slecht met kritiek om zeg...quote:In plaats van dat jij als "echte" Azér zich uitspreekt tegen de klappers, de gloryhunters en de nepcultuur, prijs jij ze omdat ze tenminste lawaai maken. Wat een druiloor ben jij zeg. Sad.
Goede trainers is idd een onderdeel van goed beleid, net zoals de goede spelers aantrekken en zorgen dat de faciliteiten in orde zijn. Meer hoeft het bestuur in feite niet te doen en dat hebben ze prima gedaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
Goed beleid.![]()
Blablabla. Het enige wat ze goed hebben gedaan was Co Adriaanse en later Louis van Gaal strikken, die deden de rest.
quote:En verder, afgunst/jaloezie. Flikker toch een end op man.
Op zich heb ik nooit een hekel aan AZ gehad. Sterker, na Ajax was het zelfs een beetje mijn tweede clubje. Maar sinds de debieltjes zoals jij een grote teringbek hebben omdat AZ ook eens succes heeft gun ik deze club al het slechte. Niet voor de club zelf, maar voor dat simpele aanhang met hun grootheidswaanzin.
Net zoals jij nu met je afgunst en jaloezie.![]()
Maar één ding, AZ kan de komende 20 a 30 jaar de prijzen wel weer op hun buik schrijven dus ik hoop dat jullier er van genoten hebben.
Het "hoe kan ik mijzelf nou zo vaak mogelijk tegenspreken in een lapje tekst "- competitie is beslist dames en herenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:46 schreef cheqy het volgende:
En verder, afgunst/jaloezie. Flikker toch een end op man.
Op zich heb ik nooit een hekel aan AZ gehad. Sterker, na Ajax was het zelfs een beetje mijn tweede clubje. Maar sinds de debieltjes zoals jij een grote teringbek hebben omdat AZ ook eens succes heeft gun ik deze club al het slechte. Niet voor de club zelf, maar voor dat simpele aanhang met hun grootheidswaanzin.
Net zoals jij nu met je afgunst en jaloezie.![]()
Maar één ding, AZ kan de komende 20 a 30 jaar de prijzen wel weer op hun buik schrijven dus ik hoop dat jullier er van genoten hebben.
Hulde voor je zoektocht. Je bent zowaar de eerste die dat doet. Dank hiervoor (serieus!)quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:27 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=3640
Jarenlang als middennmoter tegen de plannen zijn, nu voelen ze zich een topclub en willen ze dezelfde plannen als de Top 3 omdat ze daarmee veel geld denken te kunnen gaan verdienen. Illustreert wel aardig de beleidsverandering.
Plus enkele opmerkingen van het AZ supportersforum:
Verder staat het hele forum bol van gescheld op gloryhunters. Als het al uit eigen vak komt, is het dan niet logisch dan anderen dat ook zo zien? Je bent blijkbaar de enige die deze gloryhunters niet erkend en doet alsof ze alleen bij andere clubs zitten.
Door een eerdere vergelijking werd jou al voorgespiegeld dat Az qua uitstraling in een schril contrast staat met veel clubs. Mede door het hoge nepheids-gehalte. Je kreeg een paar prachtige voorbeelden, zodat jij dit zelfs aan kon voelen. (Je ouwehoerde steeds over.. dat is jouw gevoel).quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Neeneenee, jíj wil er gewoon mee doorgaan ondanks het grote gebrek aan argumenten. Dat is iets anders dan dat ik het niet wil zien.
[..]
Dat zeg ik ook nergens; jij in je eerdere reacties trouwens ook niet.
[..]
Je bedoelt: ik ga niet in de mening van druiloor Chain_Reaction mee. Wat ga jij slecht met kritiek om zeg...
Wij schreeuwen al lang niet meer dat we wel even kampioen zullen worden. Onder welke steen heb jij al die tijd gelegen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:27 schreef Joppy het volgende:![]()
Je snapt het niet helemaal he?
Je hebt een grote bek als je elk jaar schreeuwt wel even kampioen te worden zonder het te worden, niet als je blij bent dat je een keer kampioen bent geworden.
Ah , een AZ klappertje.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:28 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Het "hoe kan ik mijzelf nou zo vaak mogelijk tegenspreken in een lapje tekst "- competitie is beslist dames en heren
En toch hoor ik dat elk jaar nog regelmatig dat Ajax wel weer ff kampioen zal worden. Maar goed, ik vind dat ergens ook wel logisch aangezien Ajax iig elk jaar mee zou moeten doen om de prijzen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wij schreeuwen al lang niet meer dat we wel even kampioen zullen worden. Onder welke steen heb jij al die tijd gelegen?![]()
En jullie begonnen al naast jullie schoenen te lopen sinds jullie een paar jaar geleden voor het eerst Europees verder kwamen dan de eerste ronde.
Die komen ook ineens allemaal uit hun hol gekropen nu.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef Mojave het volgende:
Lekker boeiend AZ.
De helden zijn toch in het oosten.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:44 schreef Chain_Reaction het volgende:
Door een eerdere vergelijking werd jou al voorgespiegeld dat Az qua uitstraling in een schril contrast staat met veel clubs.
Ja, echt waar hoor, dat geef jij daar aan. Echt waar. Man, leer eens begrijpend lezen; en dan voornamelijk je eigen reactiesquote:Az ademt gewoon voor een groot gedeelte nepheid uit en straalt ook weinig uit.
Je hebt echte volksclubs als bijvoorbeeld Fc Utrecht, Fc Twente en Nac en Az moet je zien als ongeveer het tegenovergestelde daarvan.
Je geeft NERGENS voorbeelden; je geeft alleen JOUW mening. Geef nou eens een CONCREET voorbeeld. Zelfs de Boswachter kwam nog met een voorbeeld van 0 uit-supporters bij MVV in '96 ofzoquote:Mede door het hoge nepheids-gehalte. Je kreeg een paar prachtige voorbeelden, zodat jij dit zelfs aan kon voelen. (Je ouwehoerde steeds over.. dat is jouw gevoel).
En die opmerking van "de klappertjes maken tenminste nu lawaai" blijft echt 1 van de treurigste opmerkingen die ik ooit van een "echte" supporter hebt gehoord. Gefeliciteerd daarmee.quote:En dan zijn we precies weer bij het punt wat ik in het begin al maakte. Az is vrij nep en heeft (in verhouding) weinig uitstraling.
Waarom wil je nog concrete voorbeelden? Ik stel dat de uitstraling minimaal is. Dat zie en hoor je toch zelf wel aan de matte sfeer bij de thuiswedstrijden.. Zou je ineens wel overtuigd zijn als je foto's kreeg van het kleine, stille, sfeerloze vakje vol grijze muizen en gezinnen die ze meenemen naar bijna iedere willekeurige uitwedstrijd?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt waar hoor, dat geef jij daar aan. Echt waar. Man, leer eens begrijpend lezen; en dan voornamelijk je eigen reacties
[..]
Je geeft NERGENS voorbeelden; je geeft alleen JOUW mening. Geef nou eens een CONCREET voorbeeld. Zelfs de Boswachter kwam nog met een voorbeeld van 0 uit-supporters bij MVV in '96 ofzo
[..]
En die opmerking van "de klappertjes maken tenminste nu lawaai" blijft echt 1 van de treurigste opmerkingen die ik ooit van een "echte" supporter hebt gehoord. Gefeliciteerd daarmee.
Je kunt hoog of laag springen, maar kampioen worden jullie weer nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:21 schreef IceCreamm het volgende:
En wie niet springt, en wie niet springt die is failliet
Wie is jullie?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Je kunt hoog of laag springen, maar kampioen worden jullie weer niet.
Jij komt al gefrustreerd over terwijl het jou cluppie niet eens betreft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Mutsaers
Gefrustreerde 'AZ'er' die zich aangevallen voelt als men lult over zijn cluppie op een internetforum.
Zegt genoeg.
Hi-hi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef Genius-F het volgende:
Jij komt al gefrustreerd over terwijl het jou cluppie niet eens betreft.
Wat is dat op je avatar?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Eenskijken het volgende:
AZ supporter presentoneens met klacht
Zo, heb je mij vanachter je pc'tje even helemaal door zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Mutsaers
Gefrustreerde 'AZ'er' die zich aangevallen voelt als men lult over zijn cluppie op een internetforum.
Zegt genoeg.
Die foto's zijn al weer meer bewijs dan wat gevoelsgelul van ene Chain_Reaction jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef Chain_Reaction het volgende:
Waarom wil je nog concrete voorbeelden? Ik stel dat de uitstraling minimaal is. Dat zie en hoor je toch zelf wel aan de matte sfeer bij de thuiswedstrijden.. Zou je ineens wel overtuigd zijn als je foto's kreeg van het kleine, stille, sfeerloze vakje vol grijze muizen en gezinnen die ze meenemen naar bijna iedere willekeurige uitwedstrijd?
Wat zal jij genieten ieder weekend met deze 2 favoriete clubs.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:56 schreef Eenskijken het volgende:
AS RomaTja internationaal ligt toch even anders
En als AS Roma tegen AZ moet spelen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:56 schreef Eenskijken het volgende:
AS RomaTja internationaal ligt toch even anders
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
En als AS Roma jax tegen AZ moet spelen?
Ik zal deze clubs blijven steunen en tot nu toe vermaak ik me primaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat zal jij genieten ieder weekend met deze 2 favoriete clubs.
Moeilijk.. waarschijnlijk toch AZquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:32 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
En als AS Roma tegen AZ moet spelen?
Klapperaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik zal deze clubs blijven steunen en tot nu toe vermaak ik me prima
Ik vermaak me ook prima met het kijken naar AZ en AS Roma. Immers, ze zeggen wel eens dat leedvermaak het leukste vermaak is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik zal deze clubs blijven steunen en tot nu toe vermaak ik me prima
Dus dan laat je als fan AS Roma vallen en ben je voor de tegenstander?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Moeilijk.. waarschijnlijk toch AZ
Ach, ik blijf toch Alkmaarder dus AZ zal mijn favoriet zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Dus dan laat je als fan AS Roma vallen en ben je voor de tegenstander?
Je hebt er geen persoonlijke band mee maar toch vond je het moeilijk om voor AZ te kiezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ach, ik blijf toch Alkmaarder dus AZ zal mijn favoriet zijn.
En AS roma vind ik gewoon een sympathieke club en ik houd sowieso wel van het italiaanse voetbal. Ik heb er geen persoonlijke band mee ofzo,.
nee hoor. Moest 1 sec nadenken dus typte het misschien onduidelijk maar zo dan maar:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je hebt er geen persoonlijke band mee maar toch vond je het moeilijk om voor AZ te kiezen.
Dit komt niet echt overeen met je avatar hé?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hoor. Moest 1 sec nadenken dus typte het misschien onduidelijk maar zo dan maar:
AZ natuurlijk!
Je schaamt je voor je clubquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef Eenskijken het volgende:
komt omdat iedereen dan denkt dat je zo'n klapperjosti bent. En natuurlijk negatief in het nieuws de laatste tijd.
Roma heeft wat meer 'stijl' imo.
Je mag pas een oordeel hebben als je zelf eens een wedstrijdje bezoekt, stadionmaagd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
de klacht mag trouwens ook wel even utigebreid worden naar psv supportersDie lui zijn altijd stil scoren ze een xtje is et gelijk boere boere boere
sowieso wie noemt zich nou boeren
!!!
falers
Godverquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Joppy het volgende:
[..]
Dat heeft dus weinig te maken met AZ zelf, maar met de hoofdsponsor. Voor mij zijn dat 2 losstaande dingen. Als Sunweb mij een kutvakantie verkoopt kijk ik NAC daar ook niet op aan (niet helemaal hetzelfde, weet ik ook wel, maar toch)
"Dirk bedankt!"quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Joppy het volgende:
[..]
De Noord-Hollandse aard is een kalme en afwachtende, niet voor niets kwam Co Adriaanse in de Hout al met de term kaaskijkers. Dat wil niet zeggen dat de wedstrijd niet met passie wordt gevolgd, het wordt niet altijd omgezet in geschreeuw en gezang. Het aantal fanatieke jongens die wel staan te zingen e.d. is ongeveer gelijk gebleven. Door de toename van het kalme familiepubliek lijkt het allemaal wat minder.
Maar dat maakt wel je club, zo simpel is het ook.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Joppy het volgende:
[..]
Maar ook het bestuur heeft fouten gemaakt, zoals beloven dat het stadion een historische naam zou krijgen en het dan DSB-stadion noemen, een marketing campagne waarbij AZ zou moeten staan voor Altijd Zichzelf en spandoekencensuur. Bovendien is de infrastructuur rond het stadion, dermate onhandig ingericht dat er voor en na de wedstrijden altijd flinke files ontstaan, waardoor mensen eerder weg gaan.
Het doorsnee publiek maakt zich daar niet druk om en de fanatieke jongens hebben te weinig overwicht om aan dat soort zaken iets te doen.
Pardon?!? Als er met meer dan 8-0 wordt gewonnen van AFC wordt Ajax wel weer 'op een slof en een oude voetbalschoen' kampioen. Hou op manquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wij schreeuwen al lang niet meer dat we wel even kampioen zullen worden. Onder welke steen heb jij al die tijd gelegen?![]()
Mooiste kleurencombinatie in het voetbal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:51 schreef Eenskijken het volgende:
Het clublogo van Roma vind ik gewoon mooier. punt. klaar
Ik mag toch hopen dat je een verschil kunt maken tussen de verschillende functies die één persoon heeft. Een groot deel van antipathie van Stofje was gebaseerd op de activiteiten van het bedrijf DSB bank. Het bedrijf DSB bank is niet meer dan een hoofdsponsor. Dat DSB eigendom is van dezelfde persoon die eigenaar is van AZ en ook voorzitter maakt voor de activiteiten van zowel AZ als DSB niet uit. Dat zijn losstaande dingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:41 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Godver. Ik mag toch hopen dat je beseft dat Leen Dirk van Frisia wel meer was dan een hoofdsponsor.
[..]
romaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef Eenskijken het volgende:
komt omdat iedereen dan denkt dat je zo'n klapperjosti bent. En natuurlijk negatief in het nieuws de laatste tijd.
Roma heeft wat meer 'stijl' imo.
Dezelfde persoon, andere bedrijven. Het bedrijf DSB bank en het bedrijf AZ. De activiteiten van deze 2 hebben niks met elkaar te maken. Behalve een sponsorrelatie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Nee, dat zijn het niet. Dirk voor en Dirk na. Verder niks.
Ja klopt ja. Maar sinds wanneer denken supporters hetzelfde als de fiscus?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:06 schreef Joppy het volgende:
[..]
Dezelfde persoon, andere bedrijven. Het bedrijf DSB bank en het bedrijf AZ. De activiteiten van deze 2 hebben niks met elkaar te maken. Behalve een sponsorrelatie.
Dit weekend Ajax - feyenoordquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je mag pas een oordeel hebben als je zelf eens een wedstrijdje bezoekt, stadionmaagd.
Sfeer is niet anders dan bij andere NL-clubs hoor. Ga eens een paar KM oostelijk de grens over en je merkt meteen het verschil.
Jij donderdag naar Dordt?
Ik denk dat jij de enige bent die blijkbaar denkt dat je een lening of verzekering kunt afsluiten bij AZquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Ja klopt ja. Maar sinds wanneer denken supporters hetzelfde als de fiscus?
Je bent óf gewoon dom óf je doet je uiterste best het niet te snappen. Kies jij maar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige bent die blijkbaar denkt dat je een lening of verzekering kunt afsluiten bij AZ
Jij doet alsof AZ, DSB is en vica versa. Onzin dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Je bent óf gewoon dom óf je doet je uiterste best het niet te snappen. Kies jij maar.
3-0 voor jullie. Easy.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit weekend Ajax - feyenoord![]()
0-3, Andre heeft die suarez in z'n zakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit weekend Ajax - feyenoord![]()
... met als achterliggende gedachte Dirk Scheringa. En dat is geen onzin. Dirk ís (vooruit, wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij doet alsof AZ, DSB is en vica versa. Onzin dus.
Moet wel lukken jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3-0 voor jullie. Easy.
Ik volgende week mee naar Kobenhaven![]()
![]()
Hehe pssjt weddenschapjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
0-3, Andre heeft die suarez in z'n zak
1 keer was wel genoegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe pssjt weddenschapje?
EN LAAT JE TEAM MAAR IN DE STEEKquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Slappe homo.
Ook goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Zullen we nu weer verdergaan met AZ af te branden ?
Achja, dat waren precies de supporters die eerder weggingen bij ajax altijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Goh nog steeds een discussie over de triestheid van az supporters?
Blijf erbij dat 95% van die sukkeltjes 5 jaar geleden nog keihard joden joden liep te brullen ergens
AZ zijn afgekeurde joden. Dat zijn ze al jaren. Maar niets is zo erg als Ajax. En vooral Brabantse Ajaxsupporters die Amsterdams proberen te praten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Goh nog steeds een discussie over de triestheid van az supporters?
Blijf erbij dat 95% van die sukkeltjes 5 jaar geleden nog keihard joden joden liep te brullen ergens
Nee, sfeer in een stadion is inderdaad wel erg jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
AZ zijn afgekeurde joden. Dat zijn ze al jaren. Maar niets is zo erg als Ajax. En vooral Brabantse Ajaxsupporters die Amsterdams proberen te praten.
Dit dus. Zitten ze weer in een stadion wat voor 1% vol zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef J-heronimus het volgende:
AZ supporters zijn gewoon de grootste gloryhunters. Ben benieuwd hoeveel van de huidige ''supporters'' nog in het stadion zitten over 1 á 2 jaar als ze weer een middenmoter/degradatiekandidaat zijn.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ook goed
Az![]()
![]()
Volgend jaa rlekker weer mvv uit
Bij mij in de buurt (Zaanstreek) woont er een gast en die is voor Fc Den Haag, ooit weleens iemand een haagse accent horen na doen?? dat is pas om te kotsen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
AZ zijn afgekeurde joden. Dat zijn ze al jaren. Maar niets is zo erg als Ajax. En vooral Brabantse Ajaxsupporters die Amsterdams proberen te praten.
Lekker naar us MVV'ke, altijd gezellig.quote:
ja maar mvv is dan ook wel heel erg kut om heen te gaan vanuit alkmaar, 8uurtjes reizen ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kunnen ze weer fijn met 0 supporters naar Maastricht afreizen.
Lutsers.
Maar die moet wel, anders wordt 'ie daar loeihard van de tribune afgekankerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt (Zaanstreek) woont er een gast en die is voor Fc Den Haag, ooit weleens iemand een haagse accent horen na doen?? dat is pas om te kotsen.
3,5quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
ja maar mvv is dan ook wel heel erg kut om heen te gaan vanuit alkmaar, 8uurtjes reizen ofzo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Maar die moet wel, anders wordt 'ie daar loeihard van de tribune afgekankerd.
Internetninja die mijn ninja-edit kraakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Lekker naar us MVV'ke, altijd gezellig.
Hee!
azquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef Genius-F het volgende:
Ik denk trouwens dat als AZ een middenmoter of zelfs iets lager ze dan nog 10.000 toeschouwers per wedstrijd hebben. Mochten ze echt in de 1e divisie terecht komen dan tussen de 6000-7000.
...Je zou toch denken dat ze aan één ster genoeg hadden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
JODE JODE JODE![]()
![]()
Die 3e ster komt er dit seizoen gewoon mooi op![]()
Ik heb 10 jaar in noordholland gewoondquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit Heerenveen? Als rasechte ajacied.
Is toch ook goed. Ik snap alleen niet wat er helaas aan is voor mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in noordholland gewoond![]()
En zat vorig jaar nog op school in et prachtige Amsterdam![]()
Dus helaas voor jou
succes met het wachten op je 1e sterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Is toch ook goed. Ik snap alleen niet wat er helaas aan is voor mij.
Succes met het wachten op je 3e ster komende jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nee joh, is best wel leuk om te horen! Ik kom uit Rotterdam en vind Hagenaars/Hagenesen ten minste down to earth en niet zoveel kapsones hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt (Zaanstreek) woont er een gast en die is voor Fc Den Haag, ooit weleens iemand een haagse accent horen na doen?? dat is pas om te kotsen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
succes met het wachten op je 1e ster
Succes met het blijven teren op een succes uit 2004!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
succes met het blijven terern op een succes van vorig jaar, zal wel de laatste zijn!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Succes met het blijven teren op een succes uit 2004!!
Ik kom niet voor het succes maar voor de club. Onwerkelijk gevoel voor jou waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef biertank het volgende:
[..]
succes met het blijven terern op een succes van vorig jaar, zal wel de laatste zijn!!
Lol mijn reactie was op de mooie reactie boven mij maar goed dat moet toch wel duidelijk te zien zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kom niet voor het succes maar voor de club. Onwerkelijk gevoel voor jou waarschijnlijk.
Het was duidelijk te zien, maar ik neem aan dat fuckbuddy er exact hetzelfde over denkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef biertank het volgende:
[..]
Lol mijn reactie was op de mooie reactie boven mij maar goed dat moet toch wel duidelijk te zien zijn?![]()
En nee dat is geen onwerkelijk gevoel voor mij.
In 2004 stond jij waarschijnlijk ook nog te klappen voor Ajaxquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Succes met het blijven teren op een succes uit 2004!!
2-4quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef o.us het volgende:
Dit topic lijkt net op AZ - Ajax van zondag. Het werd 2-5 maar het hoort er meer te zijn.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
...Je zou toch denken dat ze aan één ster genoeg hadden.
En sindsdien loop jij elk jaar in augustus te roepen dat jullie dat jaar wel weer met het grootste gemak kampioen zouden worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
In 2004 stond jij waarschijnlijk ook nog te klappen voor Ajax
Nee daar ben ik in 2005 al mee gestopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En sindsdien loop jij elk jaar in augustus te roepen dat jullie dat jaar wel weer met het grootste gemak kampioen zouden worden.
Denk eerder dat clubs als Utrecht en Sparta voor hem komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik in 2005 al mee gestopt.
Jij bent 50 wanneer je club weereens een keertje kampioen is
Welnee, toen speelden wij heerlijke Uefa cup avonden tegen clubs als Paok, Rangers en Shaktar Doneskquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In 2004 stond jij waarschijnlijk ook nog te klappen voor Ajax
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
Prognose tot 2030:
PSV: 15x landskampioen
AJAX: 4x
TWENTE: 1x
FEYENOORD: 1x
Dan kan je toch nog wel klappen voor Ajax!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welnee, toen speelden wij heerlijke Uefa cup avonden tegen clubs als Paok, Rangers en Shaktar Donesk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |