De enige die volgende week gaan rennen, zijn die kakkiesquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Typische reactie van een authentieke 020 supporter. Een zich superieur voelende allochtoon! En volgende week weer rennen in je eigen stad zeker?
Tuurlijk jongenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Typische reactie van een authentieke 020 supporter. Een zich superieur voelende allochtoon! En volgende week weer rennen in je eigen stad zeker?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat spandoek ook:
'Liever failliet dan Ajacied.'
Het mooie is nog dat als AZ failliet gaat, 3/4 van de supporters het jaar erop in de Arena zit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een leugenaars, net als Dirk zelf.
Bij jullie ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kankerdebieltje ben jij. Hele wedstrijd stil aan jullie zijde. Staan jullie 1-2 voor gaat het los.
Slappe homo.
Nee hoor. Ze zijn 'Liever failliet dan Ajacied.'quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn eigen publiek. Pluspunt dat die met een paar jaar weer opgerot zijn naar jullie stinkhol.
Dat zongen ze tegen Arsenal ook alquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef MB23 het volgende:
[..]
Bij jullie ookEn dan nog durven zingen "Sing when you're winning"
Ik mag hopen dat het neutrale toeschouwers waren die dat zongen
Vanaf een torenflat in Ypenburg ook, dus wat is je punt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan Alkmaar bijna zien liggen vanaf Amsterdam, piksnor.
Amenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
And the club is going down down down !!!
Gelukkig!
Vuile nepsupporters.
Ik gun het clubs als Groningen, Twente en Nac 1000x eerder met hun trouwe supportersschare dan die neppers van AZ.
Met hun klappertjes.
Faggets.
Oh?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef TheFrankey het volgende:
AZ publiek, het ergste publiek van het nederlandse voetbal. Alhoewel, Feyenoord aanhangers zijn erger. Maar dat is geen publiek maar meer aanwezigen want meer dan de helft kijkt (terecht) niet eens naar wat er gebeurd op het veld.
Anders worden ze depressief en springen ze allemaal van de kuip afquote:
Sinds 2002 bedoel je.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Anders worden ze depressief en springen ze allemaal van de kuip af![]()
Alhoewel et de laatste 30 jaar daar al helemaal niks meer voorsrteld
in 2002 hadden ze een klein hoogtepuntje jaquote:
Jawel... dat heeft met mentaliteit te maken. Officieel ligt Alkmaar in de Randstad maar eigenlijk is het gewoon in dorp in West-Friesland. Weldegelijk 'de provincie' dus.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat Alkmaar geen stad uit "de provincie" is.
In 1996 (of 1995) op bezoek bij MVV: 0 supporters.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef EdAtTheBar het volgende:
Jawel... dat heeft met mentaliteit te maken. Officieel ligt Alkmaar in de Randstad maar eigenlijk is het gewoon in dorp in West-Friesland. Weldegelijk 'de provincie' dus.
En wat betreft de supporters. Ook AZ heeft trouwe supporters. Dat waren die 2/3 duizend jongens die nog gewoon naar de Hout kwamen toen het slecht ging met AZ. Helaas zie je die niet meer doordat ze totaal outnumbered zijn door de successupporters.
Goede vergelijking ook. 300km ver weg voor een waarschijnlijk nietszeggend potje of dat je kampioen kan worden met een provincieclub. Op zeker dat elke club dan het uitvak vol heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In 1996 (of 1995) op bezoek bij MVV: 0 supporters.
In 2009 toen ze kampioen werden: Hele uitvak vol, keer op keer.
In 2009 nu het slecht gaat: Geen idee eigenlijk.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
En wat betreft de supporters. Ook AZ heeft trouwe supporters. Dat waren die 2/3 duizend jongens die nog gewoon naar de Hout kwamen toen het slecht ging met AZ. Helaas zie je die niet meer doordat ze totaal outnumbered zijn door de successupporters.
De slechtste teletekst-supporter aller tijdenquote:
Van mij mogen ze helemaal wel opbokken hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:53 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik als AZ-supporter erger mij ook dood aan de dagjesmensen om mij heen. Komen amper een paar jaar bij AZ (sinds het goed gaat), staan te klapperen en gaan op tijd naar huis. Bij uitwedstrijden zie je ze nooit.
Maar ja als je een grotere club wil worden heb je ze wel nodig. Liever dat ze betalen voor een seizoenskaart dan dat ze op FOK alleen een grote bek hebben.
Trouwens, MVV uit was altijd erg gezellig !
NAC Bredaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:03 schreef o.us het volgende:
Post hier de top 6 van dit seizoen! (Die Europees voetbal gaan spelen)
1. Twente
2. Ajax
3. PSV
4. Feyenoord
5. FC Utrecht
Winnaar play-offs: NAC Breda.
Ajaxciedquote:
quote:
Het is maar dat ze op het moment niet zie verliezen van de mogelijke play offs deelnemers (in dit geval; AZ, Sparta en Heracles)quote:
Een schijnbaar voetbalhater die zichzelf man durft te noemen. Wat een wijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef bleiblei het volgende:
Dames en heren, hier aan de linkerkant zien we het afvoerputje van de maatschappij!
Stelletje kleuters.
Voetbalsupporters.
Ga korfballen, homo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:32 schreef bleiblei het volgende:
Dames en heren, hier aan de linkerkant zien we het afvoerputje van de maatschappij!
Stelletje kleuters.
Voetbalsupporters.
Als je na 14 waardeloze jaren nog fan bent, ben je wel meer dan 'blijven hangen'quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Personan het volgende:
Ajax![]()
90% van de Ajax fans die niet uit Amsterdam komen zijn successuporters die zijn blijven hangen
Behalve als het bij AZ vandaan komt natuurlijk. Dan zijn het successupporters, ongeacht het aantal jaar dat ze er zitten. Want waar het om draait zijn de supporters die meegingen naar één of andere kutwedstrijd in 1991 tegen MVV. Alle andere supporters zijn nepperds.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Als je na 14 waardeloze jaren nog fan bent, ben je wel meer dan 'blijven hangen'
AZ werd dat jaar kampioen in de eerste divisie, flapdrol.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Goede vergelijking ook. 300km ver weg voor een waarschijnlijk nietszeggend potje of dat je kampioen kan worden met een provincieclub. Op zeker dat elke club dan het uitvak vol heeft.
Maar niet tijdens MVV uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ werd dat jaar kampioen in de eerste divisie, flapdrol.
Als 6-jarige was ik mij daar niet zo bewust van. Het spijt me, nee echt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ werd dat jaar kampioen in de eerste divisie, flapdrol.
Heb jij een linkje oid waarin AZ of iemand van AZ aangeeft dat ze een topclub zijn?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:42 schreef Adidah het volgende:
[..]
Tuurlijk. Je moet die AZ-bril eens afdoen
.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:59 schreef Personan het volgende:
Ajax![]()
90% van de Ajax fans die niet uit Amsterdam komen zijn successuporters die zijn blijven hangen
Spartaquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Chain_Reaction het volgende:
Az-supporters zijn de grootste kneuzen van Nederland. Ze hebben zelfs nog minder aanzien dan de fans van Rkc, Heracles en Sparta.
Dat krijg je er nu eenmaal van als iedereen elkaar na blèrt met hun 'klapperpubliek, ex-ajax-supporters, blablablabla". Helaas voor jou ben jij daar ook slachtoffer vanquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:12 schreef Chain_Reaction het volgende:
Az-supporters zijn de grootste kneuzen van Nederland. Ze hebben zelfs nog minder aanzien dan de fans van Rkc, Heracles en Sparta.
Dat klopt. In 1999 was het stadion al veel te klein ja.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef Hondenfluitje het volgende:
![]()
Nee, voordat AZ beter begon te spelen was het stadion al veel te klein voor de fans
Je draait de zaken nu om. Of jij bent 1 van de vele kneuzen van Az of bent slachtoffer van de vele namaak-supporters en kneuzen die de laatste jaren zijn toegestroomd (en die Az net zo makkelijk binnenkort weer massaal de rug toe keren). Either way; de nepheid in Alkmaar op de tribunes is om van te kotsen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat krijg je er nu eenmaal van als iedereen elkaar na blèrt met hun 'klapperpubliek, ex-ajax-supporters, blablablabla". Helaas voor jou ben jij daar ook slachtoffer van
Nope.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
Je draait de zaken nu om.
Want?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
maar AZ hoort bij geen van beide categorieën.
Zoals ik al zei:quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
AZHeeft 2 jaar succes gehad en denkt dat het de glorie van Ajax kan benaderen.
Er is een top 3, en een groot aantal clubs met een hart, zoals FC Utrecht, Sparta, Ado Den Haag en enkele andere, maar AZ hoort bij geen van beide categorieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |