Maar wij zijn Ajax, dus wij mogen dat. Al die klote clubjes uit de provincie moeten gewoon hun grote mond houden, en niet ineens gaan zingen als ze voor staanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kankerdebieltje ben jij. Hele wedstrijd stil aan jullie zijde. Staan jullie 1-2 voor gaat het los.
Slappe homo.
Dat was helemaal epicquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef TheFrankey het volgende:
Ja ! En dan Gabri uitfluiten omdat die klapjosities denken dat het de zeeuw is
ow jee... tot volgende week hequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kankerdebieltje ben jij. Hele wedstrijd stil aan jullie zijde. Staan jullie 1-2 voor gaat het los.
Slappe homo.
Degene die opeens gingen zingen waren die joodjes weer is, echt om te huilen. Gelukkig zijn wij AZ beter failliet dan een ajaciedquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar wij zijn Ajax, dus wij mogen dat. Al die klote clubjes uit de provincie moeten gewoon hun grote mond houden, en niet ineens gaan zingen als ze voor staan.
er is er niet 1 bij die dat meent. Als je naar zon gast toegaat en zegt. Je moet alles inleveren, je huis, je auto , je geld.... OF je wordt ajacied, nou dan worden ze allemaal ajaxcied hoor. Dus slap spandoek.quote:
Ineens zingenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar wij zijn Ajax, dus wij mogen dat. Al die klote clubjes uit de provincie moeten gewoon hun grote mond houden, en niet ineens gaan zingen als ze voor staan.
Ik neem aan dat jij de 4-2 gemist hebt. Het was immers in blessuretijd en dan zijn jullie al lang en breed thuisquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef Fucktard het volgende:
[..]
Degene die opeens gingen zingen waren die joodjes weer is, echt om te huilen. Gelukkig zijn wij AZ beter failliet dan een ajacied
Moet je horen wie het zegtquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij de 4-2 gemist hebt. Het was immers in blessuretijd en dan zijn jullie al lang en breed thuis
Jaloezie. Altijd jaloezie. Ajax speelt 18 wedstrijden van het jaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Waarom zingen ze bij elke club dan massaal "ajax-publiek" als mensen weglopen?
Waarom zou jij je daar als Ajacied druk om maken? Jullie staan toch ver boven die provincieclubjes? Oh nee, wacht. Jullie staan helemaal niet meer boven die clubs. Dat blijkt ook uit deze topics.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:08 schreef Adidah het volgende:
Wat een sneu volk is dat toch. Komen ze voor, komen de spreekkoren en die klote klappers ineens tevoorschijn. Worden ze vervolgens afgemaakt, gaan ze eerder naar huis
. Hatelijk volk die kaasboeren.
Anti-klacht: Ajax![]()
Ik heb liever dat AZ failliet gaat (want daar gaat het om) dan dat ik ooit fan van Ajax wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
er is er niet 1 bij die dat meent. Als je naar zon gast toegaat en zegt. Je moet alles inleveren, je huis, je auto , je geld.... OF je wordt ajacied, nou dan worden ze allemaal ajaxcied hoor. Dus slap spandoek.
Gelukkig heb ik die mooie omhaal van Pelle wel gezien, jij zat waarschijnlijk thuis voor teletekstquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij de 4-2 gemist hebt. Het was immers in blessuretijd en dan zijn jullie al lang en breed thuis
Inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef TheFrankey het volgende:
Ja ! En dan Gabri uitfluiten omdat die klapjosities denken dat het de zeeuw is
PSV 34. Ah, nu snap ik waarom PSV de laatste jaren wel kampioen wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Jaloezie. Altijd jaloezie. Ajax speelt 18 wedstrijden van het jaar
Omdat er in de Arena nog wel eens wat supporters zijn die eerder weggaan. Uiteraard gebeurd dit nergens anders.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Madhouse11 het volgende:
Waarom zingen ze bij elke club dan massaal "ajax-publiek" als mensen weglopen?
Dat gebeurd overal, het is bij jullie uitgevonden en massaler.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Omdat er in de Arena nog wel eens wat supporters zijn die eerder weggaan. Uiteraard gebeurd dit nergens anders.
Ja echtquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat spandoek ook:
'Liever failliet dan Ajacied.'
Nee eredivisielive. Volgende week weer thuis stakkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Fucktard het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die mooie omhaal van Pelle wel gezien, jij zat waarschijnlijk thuis voor teletekst
Ja en nog steeds. Irritante gast is het. Maar wel goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef LudoSanders het volgende:
De Zeeuw, is dat niet die speler die eerst door het Ajaxpubliek werd uitgekotst?
Je kan Alkmaar bijna zien liggen vanaf Amsterdam, piksnor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zouden jullie ook eens moeten doen. Miljoenen in spelers stoppen maar weer geen kampioen worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja echt. Zeggen supporters van een club die tot tweemaal toe een kampioenschap heeft gekocht
.
Met als enig verschil dat er al 29 in de kast staanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Zouden jullie ook eens moeten doen. Miljoenen in spelers stoppen maar weer geen kampioen worden.
Vergane glorie. Ik bedoel, hoe lang is het nou terug? Jullie als eckte eckte topclub moeten toch wel 1x in de 3 jaar kampioen worden. Vaker nog, want jullie zijn Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat er al 29 in de kast staan. En nee, die zijn niet gekocht.
Je punt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan Alkmaar bijna zien liggen vanaf Amsterdam, piksnor.
Moeten jullie zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Vergane glorie. Ik bedoel, hoe lang is het nou terug? Jullie als eckte eckte topclub moeten toch wel 1x in de 3 jaar kampioen worden. Vaker nog, want jullie zijn Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |