De enige die volgende week gaan rennen, zijn die kakkiesquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Typische reactie van een authentieke 020 supporter. Een zich superieur voelende allochtoon! En volgende week weer rennen in je eigen stad zeker?
Tuurlijk jongenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Typische reactie van een authentieke 020 supporter. Een zich superieur voelende allochtoon! En volgende week weer rennen in je eigen stad zeker?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat spandoek ook:
'Liever failliet dan Ajacied.'
Het mooie is nog dat als AZ failliet gaat, 3/4 van de supporters het jaar erop in de Arena zit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een leugenaars, net als Dirk zelf.
Bij jullie ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kankerdebieltje ben jij. Hele wedstrijd stil aan jullie zijde. Staan jullie 1-2 voor gaat het los.
Slappe homo.
Nee hoor. Ze zijn 'Liever failliet dan Ajacied.'quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik schaam me voor mijn eigen publiek. Pluspunt dat die met een paar jaar weer opgerot zijn naar jullie stinkhol.
Dat zongen ze tegen Arsenal ook alquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:45 schreef MB23 het volgende:
[..]
Bij jullie ookEn dan nog durven zingen "Sing when you're winning"
Ik mag hopen dat het neutrale toeschouwers waren die dat zongen
Vanaf een torenflat in Ypenburg ook, dus wat is je punt?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je kan Alkmaar bijna zien liggen vanaf Amsterdam, piksnor.
Amenquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
And the club is going down down down !!!
Gelukkig!
Vuile nepsupporters.
Ik gun het clubs als Groningen, Twente en Nac 1000x eerder met hun trouwe supportersschare dan die neppers van AZ.
Met hun klappertjes.
Faggets.
Oh?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef TheFrankey het volgende:
AZ publiek, het ergste publiek van het nederlandse voetbal. Alhoewel, Feyenoord aanhangers zijn erger. Maar dat is geen publiek maar meer aanwezigen want meer dan de helft kijkt (terecht) niet eens naar wat er gebeurd op het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |