abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74097881
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ik zal deze clubs blijven steunen en tot nu toe vermaak ik me prima
Klapperaar
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74097918
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ik zal deze clubs blijven steunen en tot nu toe vermaak ik me prima
Ik vermaak me ook prima met het kijken naar AZ en AS Roma. Immers, ze zeggen wel eens dat leedvermaak het leukste vermaak is.
-
pi_74098650
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Moeilijk.. waarschijnlijk toch AZ
Dus dan laat je als fan AS Roma vallen en ben je voor de tegenstander?
Derevaun Seraun.
pi_74098780
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:24 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Dus dan laat je als fan AS Roma vallen en ben je voor de tegenstander?
Ach, ik blijf toch Alkmaarder dus AZ zal mijn favoriet zijn.

En AS roma vind ik gewoon een sympathieke club en ik houd sowieso wel van het italiaanse voetbal. Ik heb er geen persoonlijke band mee ofzo,.
There are only 151 Pokémon.
pi_74098995
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:30 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Ach, ik blijf toch Alkmaarder dus AZ zal mijn favoriet zijn.

En AS roma vind ik gewoon een sympathieke club en ik houd sowieso wel van het italiaanse voetbal. Ik heb er geen persoonlijke band mee ofzo,.
Je hebt er geen persoonlijke band mee maar toch vond je het moeilijk om voor AZ te kiezen.
Derevaun Seraun.
pi_74099020
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Je hebt er geen persoonlijke band mee maar toch vond je het moeilijk om voor AZ te kiezen.
nee hoor. Moest 1 sec nadenken dus typte het misschien onduidelijk maar zo dan maar:

AZ natuurlijk!
pi_74099103
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:40 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

nee hoor. Moest 1 sec nadenken dus typte het misschien onduidelijk maar zo dan maar:

AZ natuurlijk!
Dit komt niet echt overeen met je avatar hé?
Derevaun Seraun.
pi_74099197
Leuk topic dit Mensen die willen bewijzen dat ze de beste voetbalsupporters zijn van Nederland
Gelukkig ben ik een supporter(die overigens zondag niet eerder wegging) van de mooiste club van Nederland: NEC . Dat helaas dit jaar zal degraderen.
O ja:
Ajax
AZ:
pi_74099208
komt omdat iedereen dan denkt dat je zo'n klapperjosti bent. En natuurlijk negatief in het nieuws de laatste tijd.

Roma heeft wat meer 'stijl' imo.
pi_74099230
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef Eenskijken het volgende:
komt omdat iedereen dan denkt dat je zo'n klapperjosti bent. En natuurlijk negatief in het nieuws de laatste tijd.

Je schaamt je voor je club .
-
pi_74099272
nee hoor. ach waarom zit ik dit nog uit te leggen.

Het clublogo van Roma vind ik gewoon mooier. punt. klaar
pi_74100655
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
de klacht mag trouwens ook wel even utigebreid worden naar psv supporters Die lui zijn altijd stil scoren ze een xtje is et gelijk boere boere boere sowieso wie noemt zich nou boeren !!!
falers
Je mag pas een oordeel hebben als je zelf eens een wedstrijdje bezoekt, stadionmaagd.
Sfeer is niet anders dan bij andere NL-clubs hoor. Ga eens een paar KM oostelijk de grens over en je merkt meteen het verschil.

Jij donderdag naar Dordt?
U MAD?
pi_74102378
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Joppy het volgende:

[..]

Dat heeft dus weinig te maken met AZ zelf, maar met de hoofdsponsor. Voor mij zijn dat 2 losstaande dingen. Als Sunweb mij een kutvakantie verkoopt kijk ik NAC daar ook niet op aan (niet helemaal hetzelfde, weet ik ook wel, maar toch )
Godver . Ik mag toch hopen dat je beseft dat Leen Dirk van Frisia wel meer was dan een hoofdsponsor.
quote:

[..]

De Noord-Hollandse aard is een kalme en afwachtende, niet voor niets kwam Co Adriaanse in de Hout al met de term kaaskijkers. Dat wil niet zeggen dat de wedstrijd niet met passie wordt gevolgd, het wordt niet altijd omgezet in geschreeuw en gezang. Het aantal fanatieke jongens die wel staan te zingen e.d. is ongeveer gelijk gebleven. Door de toename van het kalme familiepubliek lijkt het allemaal wat minder.
"Dirk bedankt!"
Nuff said.
quote:

[..]

Maar ook het bestuur heeft fouten gemaakt, zoals beloven dat het stadion een historische naam zou krijgen en het dan DSB-stadion noemen, een marketing campagne waarbij AZ zou moeten staan voor Altijd Zichzelf en spandoekencensuur. Bovendien is de infrastructuur rond het stadion, dermate onhandig ingericht dat er voor en na de wedstrijden altijd flinke files ontstaan, waardoor mensen eerder weg gaan.
Het doorsnee publiek maakt zich daar niet druk om en de fanatieke jongens hebben te weinig overwicht om aan dat soort zaken iets te doen.
Maar dat maakt wel je club, zo simpel is het ook.
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:50 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wij schreeuwen al lang niet meer dat we wel even kampioen zullen worden. Onder welke steen heb jij al die tijd gelegen?
Pardon?!? Als er met meer dan 8-0 wordt gewonnen van AFC wordt Ajax wel weer 'op een slof en een oude voetbalschoen' kampioen. Hou op man
pi_74102415
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:51 schreef Eenskijken het volgende:
Het clublogo van Roma vind ik gewoon mooier. punt. klaar
Mooiste kleurencombinatie in het voetbal.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:54:23 #240
36461 Joppy
geen colaboy
pi_74102708
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:41 schreef InternetNinja het volgende:

[..]

Godver . Ik mag toch hopen dat je beseft dat Leen Dirk van Frisia wel meer was dan een hoofdsponsor.
[..]
Ik mag toch hopen dat je een verschil kunt maken tussen de verschillende functies die één persoon heeft. Een groot deel van antipathie van Stofje was gebaseerd op de activiteiten van het bedrijf DSB bank. Het bedrijf DSB bank is niet meer dan een hoofdsponsor. Dat DSB eigendom is van dezelfde persoon die eigenaar is van AZ en ook voorzitter maakt voor de activiteiten van zowel AZ als DSB niet uit. Dat zijn losstaande dingen.
Wel brengt het uiteraard met zich mee dat DSB bank een trouwe hoofdsponsor is. Die AZ door dik en dun heeft gesteund vanaf 1993 en gebracht tot waar de club nu staat.
Let the beat control your body!
pi_74102873
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 09:54 schreef Joppy het volgende:

[..]
Dat zijn losstaande dingen.
Nee, dat zijn het niet. Dirk voor en Dirk na. Verder niks.
pi_74102895
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 00:49 schreef Eenskijken het volgende:

roma
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:06:27 #243
36461 Joppy
geen colaboy
pi_74103004
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef InternetNinja het volgende:

[..]

Nee, dat zijn het niet. Dirk voor en Dirk na. Verder niks.
Dezelfde persoon, andere bedrijven. Het bedrijf DSB bank en het bedrijf AZ. De activiteiten van deze 2 hebben niks met elkaar te maken. Behalve een sponsorrelatie.
pi_74103017
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:06 schreef Joppy het volgende:

[..]

Dezelfde persoon, andere bedrijven. Het bedrijf DSB bank en het bedrijf AZ. De activiteiten van deze 2 hebben niks met elkaar te maken. Behalve een sponsorrelatie.
Ja klopt ja. Maar sinds wanneer denken supporters hetzelfde als de fiscus?
pi_74103257
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 07:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je mag pas een oordeel hebben als je zelf eens een wedstrijdje bezoekt, stadionmaagd.
Sfeer is niet anders dan bij andere NL-clubs hoor. Ga eens een paar KM oostelijk de grens over en je merkt meteen het verschil.

Jij donderdag naar Dordt?
Dit weekend Ajax - feyenoord
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:21:55 #246
36461 Joppy
geen colaboy
pi_74103386
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:07 schreef InternetNinja het volgende:

[..]

Ja klopt ja. Maar sinds wanneer denken supporters hetzelfde als de fiscus?
Ik denk dat jij de enige bent die blijkbaar denkt dat je een lening of verzekering kunt afsluiten bij AZ
pi_74103668
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:21 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de enige bent die blijkbaar denkt dat je een lening of verzekering kunt afsluiten bij AZ
Je bent óf gewoon dom óf je doet je uiterste best het niet te snappen. Kies jij maar.
pi_74103777
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef InternetNinja het volgende:

[..]

Je bent óf gewoon dom óf je doet je uiterste best het niet te snappen. Kies jij maar.
Jij doet alsof AZ, DSB is en vica versa. Onzin dus.
pi_74103808
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Dit weekend Ajax - feyenoord
3-0 voor jullie. Easy.

Ik volgende week mee naar Kobenhaven
U MAD?
pi_74103828
Jongens jongens, het voetbal in Nederland wordt tegenwoordig al zelfs overklast door Roemenië en Oekraďne, dus waar hebben we het eigenlijk over? Koning van de armoede
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')