0-3, Andre heeft die suarez in z'n zakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit weekend Ajax - feyenoord![]()
... met als achterliggende gedachte Dirk Scheringa. En dat is geen onzin. Dirk ís (vooruit, wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Jij doet alsof AZ, DSB is en vica versa. Onzin dus.
Moet wel lukken jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3-0 voor jullie. Easy.
Ik volgende week mee naar Kobenhaven![]()
![]()
Hehe pssjt weddenschapjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
0-3, Andre heeft die suarez in z'n zak
1 keer was wel genoegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hehe pssjt weddenschapje?
EN LAAT JE TEAM MAAR IN DE STEEKquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Genius-F het volgende:
Wat een kankerdebieltje ben jij. Hele wedstrijd stil aan jullie zijde. Staan jullie 1-2 voor gaat het los.
Slappe homo.
Ook goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:04 schreef de_boswachter het volgende:
Zullen we nu weer verdergaan met AZ af te branden ?
Achja, dat waren precies de supporters die eerder weggingen bij ajax altijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Goh nog steeds een discussie over de triestheid van az supporters?
Blijf erbij dat 95% van die sukkeltjes 5 jaar geleden nog keihard joden joden liep te brullen ergens
AZ zijn afgekeurde joden. Dat zijn ze al jaren. Maar niets is zo erg als Ajax. En vooral Brabantse Ajaxsupporters die Amsterdams proberen te praten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Goh nog steeds een discussie over de triestheid van az supporters?
Blijf erbij dat 95% van die sukkeltjes 5 jaar geleden nog keihard joden joden liep te brullen ergens
Nee, sfeer in een stadion is inderdaad wel erg jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
AZ zijn afgekeurde joden. Dat zijn ze al jaren. Maar niets is zo erg als Ajax. En vooral Brabantse Ajaxsupporters die Amsterdams proberen te praten.
Dit dus. Zitten ze weer in een stadion wat voor 1% vol zitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:11 schreef J-heronimus het volgende:
AZ supporters zijn gewoon de grootste gloryhunters. Ben benieuwd hoeveel van de huidige ''supporters'' nog in het stadion zitten over 1 á 2 jaar als ze weer een middenmoter/degradatiekandidaat zijn.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ook goed
Az![]()
![]()
Volgend jaa rlekker weer mvv uit
Bij mij in de buurt (Zaanstreek) woont er een gast en die is voor Fc Den Haag, ooit weleens iemand een haagse accent horen na doen?? dat is pas om te kotsen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
AZ zijn afgekeurde joden. Dat zijn ze al jaren. Maar niets is zo erg als Ajax. En vooral Brabantse Ajaxsupporters die Amsterdams proberen te praten.
Lekker naar us MVV'ke, altijd gezellig.quote:
ja maar mvv is dan ook wel heel erg kut om heen te gaan vanuit alkmaar, 8uurtjes reizen ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kunnen ze weer fijn met 0 supporters naar Maastricht afreizen.
Lutsers.
Maar die moet wel, anders wordt 'ie daar loeihard van de tribune afgekankerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt (Zaanstreek) woont er een gast en die is voor Fc Den Haag, ooit weleens iemand een haagse accent horen na doen?? dat is pas om te kotsen.
3,5quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
ja maar mvv is dan ook wel heel erg kut om heen te gaan vanuit alkmaar, 8uurtjes reizen ofzo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Maar die moet wel, anders wordt 'ie daar loeihard van de tribune afgekankerd.
Internetninja die mijn ninja-edit kraakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Lekker naar us MVV'ke, altijd gezellig.
Hee!
azquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:06 schreef Genius-F het volgende:
Ik denk trouwens dat als AZ een middenmoter of zelfs iets lager ze dan nog 10.000 toeschouwers per wedstrijd hebben. Mochten ze echt in de 1e divisie terecht komen dan tussen de 6000-7000.
...Je zou toch denken dat ze aan één ster genoeg hadden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
JODE JODE JODE![]()
![]()
Die 3e ster komt er dit seizoen gewoon mooi op![]()
Ik heb 10 jaar in noordholland gewoondquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit Heerenveen? Als rasechte ajacied.
Is toch ook goed. Ik snap alleen niet wat er helaas aan is voor mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in noordholland gewoond![]()
En zat vorig jaar nog op school in et prachtige Amsterdam![]()
Dus helaas voor jou
succes met het wachten op je 1e sterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Is toch ook goed. Ik snap alleen niet wat er helaas aan is voor mij.
Succes met het wachten op je 3e ster komende jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nee joh, is best wel leuk om te horen! Ik kom uit Rotterdam en vind Hagenaars/Hagenesen ten minste down to earth en niet zoveel kapsones hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt (Zaanstreek) woont er een gast en die is voor Fc Den Haag, ooit weleens iemand een haagse accent horen na doen?? dat is pas om te kotsen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
succes met het wachten op je 1e ster
Succes met het blijven teren op een succes uit 2004!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
succes met het blijven terern op een succes van vorig jaar, zal wel de laatste zijn!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Succes met het blijven teren op een succes uit 2004!!
Ik kom niet voor het succes maar voor de club. Onwerkelijk gevoel voor jou waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:09 schreef biertank het volgende:
[..]
succes met het blijven terern op een succes van vorig jaar, zal wel de laatste zijn!!
Lol mijn reactie was op de mooie reactie boven mij maar goed dat moet toch wel duidelijk te zien zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:11 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kom niet voor het succes maar voor de club. Onwerkelijk gevoel voor jou waarschijnlijk.
Het was duidelijk te zien, maar ik neem aan dat fuckbuddy er exact hetzelfde over denkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef biertank het volgende:
[..]
Lol mijn reactie was op de mooie reactie boven mij maar goed dat moet toch wel duidelijk te zien zijn?![]()
En nee dat is geen onwerkelijk gevoel voor mij.
In 2004 stond jij waarschijnlijk ook nog te klappen voor Ajaxquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Succes met het blijven teren op een succes uit 2004!!
2-4quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef o.us het volgende:
Dit topic lijkt net op AZ - Ajax van zondag. Het werd 2-5 maar het hoort er meer te zijn.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:50 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
...Je zou toch denken dat ze aan één ster genoeg hadden.
En sindsdien loop jij elk jaar in augustus te roepen dat jullie dat jaar wel weer met het grootste gemak kampioen zouden worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
In 2004 stond jij waarschijnlijk ook nog te klappen voor Ajax
Nee daar ben ik in 2005 al mee gestopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En sindsdien loop jij elk jaar in augustus te roepen dat jullie dat jaar wel weer met het grootste gemak kampioen zouden worden.
Denk eerder dat clubs als Utrecht en Sparta voor hem komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee daar ben ik in 2005 al mee gestopt.
Jij bent 50 wanneer je club weereens een keertje kampioen is
Welnee, toen speelden wij heerlijke Uefa cup avonden tegen clubs als Paok, Rangers en Shaktar Doneskquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In 2004 stond jij waarschijnlijk ook nog te klappen voor Ajax
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
Prognose tot 2030:
PSV: 15x landskampioen
AJAX: 4x
TWENTE: 1x
FEYENOORD: 1x
Dan kan je toch nog wel klappen voor Ajax!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Welnee, toen speelden wij heerlijke Uefa cup avonden tegen clubs als Paok, Rangers en Shaktar Donesk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |