abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74073097
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:46 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, ik baal wel van de bloeddruk. Dat is normaal al vervelend, als het zo rond 36 - 37 weken begint te stijgen - wat ik op zich bij iedere zwangerschap heb gehad en wat uiteindelijk bij twee van de vijf kinderen echt gevaarlijk hoog werd. Maar nu ben ik 30 weken, 10 weken lang rustig aan doen is bijna onmogelijk, zeker met een groot gezin.
Het is nog niet alarmerend hoog (145-89), maar wel te hoog voor wat het zou moeten zijn bij deze zwangerschapsduur (ik begon geloof ik met een onderdruk van 65), zeker in combinatie met het eiwit in de urine en de hoofdpijnklachten (maagpijn kwam volgens haar eerder omdat de baby klem ligt tegen de maag en niet van de bloeddruk).

Maar ik ben wel blij dat die voorweeën te verklaren zijn door het indalen. Ik kan me alleen niet herinneren dat het bij die anderen ook zo'n pijn deed - kennelijk vergeet je dat soort dingen weer.
Rustig aan doen met 5 kids is praktisch onmogelijk. (heb je echt zoveel kindjes? )
Nu je wel wat gerustgesteld bent over het indalen, misschien dat je dan wat ontspannender kan worden het weer wat zakt.
voor jou!
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:56:19 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74073128
@ Ymme, even offtopic maar zag je V&A topic. Als je geen toestel wilt bij je abbo kun je de volgende keer een simonly abbo kiezen. Dan krijg je geen telefoon maar wel 50% korting op je abbo. In ieder geval bij Tmobile.
pi_74073199
Ok, dat wist ik niet nee. Thanks voor de tip
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:01:47 #103
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74073269
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Rustig aan doen met 5 kids is praktisch onmogelijk. (heb je echt zoveel kindjes? )
Nu je wel wat gerustgesteld bent over het indalen, misschien dat je dan wat ontspannender kan worden het weer wat zakt.
voor jou!
Ik heb vijf voldragen zwangerschappen achter de rug, maar de jongste is vorig jaar januari vlak na de geboorte overleden (niet door de bloeddruk hoor, maar door een aanlegfout in de urinewegen). Dus hier in huis hobbelen vier kinderen rond.

Overigens komt die hogere bloeddruk niet door ongerustheidsstress, de vorige keer, drie weken geleden was mijn bloeddruk al wat aan de hoge kant, maar toen had ik er verder geen klachten bij, dus werd er verder niks ondernomen. En op zich hoort het kennelijk bij mij een stijgende bloeddruk tijdens de zwangerschap, dus in dat opzicht is het niet vreemd.

Maar goed, genoeg over mij nu Er is in principe niks aan de hand, maar ik baal wel, was liever ongeschonden door de keuring gekomen
pi_74073379
Eh... 'meld'
pi_74073434
Jaaa WupWup, heeft zich gemeld...
pi_74073760
Haha, Wupwup heeft meldpicht!

Tan, klinkt inderdaad al wel een eind op gang zo met indalingsweeeen al. En wat balen van de hoge bloeddruk... tja, rust is het devies! Maar zwaar poetswerk Ik sla poetswerk liever al over, maar zwaar poetswerk kan me nu echt gestolen worden... daar doe ik neit meer aan nu

Volgens mij heeft mijn Frummel zich gedraait en ligt ze weer met der koppie recht onder mijn ribben. Niks geen gevroet meer onderin, maar alleen nog aan de zijkant harde "klappen" en gepor. Ik heb vanochtend wel bijna een half uur met verbazing en verliefheid naar mijn bobbelende buik zitten staren. Lief kon het nu ook duidelijk zien, ze ging echt alle kanten op daarbinnen.
pi_74074420
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

zeg maar tegen je dat amaranta van het forum 33 weken zwanger is en nog steeds regelmatig
zielig ben ik he

Wat is trouwens je uitgerekende dag? Dan zet ik je in de OP.

ik zal het hem zeggen
ik ben 18 of 19 mei uitgerekend, omdat ze nog niet 1 datum hadden gezegd had ik het hier ook nog niet vermeld

Ik heb er niet eens aangedacht om kraam cadeautjes te maken, maar nu ik over nadenk ga ik het ook niet doen! ga dat toch vergeten mee te geven enzo, net als de bedankjes met ons trouwen, heb ze van de week maar eens weggegooid ruim een jaar later!

Luna 40 wk vandaag gefeli met deze mijlpaal

guess wat een stomme assistente heb je dan eigenlijk gehad, tuurlijk snap je dat het erbij hoort maar je probeert er ook gewoon het beste van te maken
Hier kwam de assistente meteen al met puur mama van vsm(?) en toen vroeg ik er nog niet eens naar
ik heb voor morgen trouwens toch maar een afspraak omdat ik wat meer dingen wil bespreken...

Tan na zo'n heftige nacht gelukkig nu wel goed onder controle dus?
wel een beetje op jezelf blijven letten he, al lijkt me dat ook moeilijk met zo'n groot gezin
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:44:19 #108
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74074431
Goodmornings allemaal Ik heb lekker geslapen en geluierd (en tussendoor telkens even de babykamer inlopen om te kijken ), heb nu alleen stress omdat ik het briefje waarmee ik mijn luiers op kan halen bij de pakketdienst kwijt ben. Echt, ik kan 'm nérgens meer vinden.. En dat zou dan niet zo heel erg zijn want ik neem aan dat ik met mijn legitimatie toch best nog een eind zou komen, maar dan moet ik wél weten waar ik zijn moet he? En hoe heette die pakketdienst nou toch? Zucht, wat een doos..

Hiero alles ok?

Wupwup, meldplicht! Wauw!

Guess, qua werk kan ik je eigenlijk niet zo goed helpen, want dat is gewoon echt heel rottig. Mijn misselijkheid was een grote reden voor mij om bijna meteen na mijn positieve test mijn leidinggevenden op de hoogte te stellen, ik was doodmoe, had geen energie en werken betekende eigenlijk botweg 'tijd uitzitten en probéren te werken'. Lastig met je eigen bedrijf inderdaad, lijkt me, maar als je er echt zo veel last van blijft houden gewoon met de arts zelf gaan praten, de assistente heeft het ook niet altijd goed hoor. Ik hoop echt dat je het snel minder lastig hebt, maar het kan nog wel even aanhouden

Faja, heb je nog gebeld? En beterschap voor je zieke thuis, vervelend hoor

Tan, Pfff, lijkt me erg lastig, het zou erg fijn zijn als je verdere krampen als deze gespaard zullen blijven. En je bloeddruk, ook zoiets. Het hoort er dus bij voor jou, klaarblijkelijk, maar het is en blijft natuurlijk vervelend. Wel fijn (denk ik) dat je duidelijkheid hebt wanneer te bellen enzo, dat is in elk geval iets..

BJ, wat is een hypo?

NieuweUser, hoe laat ben je aan de beurt bij de VK?

Freecell, hoest bekken?

Amaranta, hey, bij die webwinkel hebben we de bedankjes voor onze bruiloft gekocht Lint laten bedrukken met een dankwoord en dat om elk nekje gebonden en klaar waren we... Ennuhm, nog steeds zo aan het hoesten dus? Wat naar zeg!

Claudia, tot nader order doen wij niet echt minder kraambezoek om die reden, maar ik acht de kans groot dat we dat in het begin sowieso even op een laag pitje gaan proberen te houden. En handen wassen inderdaad, heb ook van mijn pas bevallen vriendinnetje begrepen dat de kraamzorg hier op dit moment erg op hamert.

Aoraki, babywas, ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga beginnen met wassen, ik wilde gisteren voor de foto een hoes om het aankleedkussen doen, maar die zijn helemaal nog niet gewassen, dus dan gaan we maar eens aan de slag

Luna, 40 weken!! De mijlpaal der mijlpalen!

Rubey ook nog bij ons, en joh, ik wist helemaal niet dat je ook langer door mag lopen soms? Maar zoals ik het begrijp laten ze jou daar wel in kiezen zeg maar? Ik ben er altijd van uitgegaan dat ze je niet langer dan 42 weken laten lopen en dan altijd inleiden Ik was al zo blij dat het bij ons dan in elk geval geen kerstkindje ging worden Overigens weet ik niet zo goed hoe dat werkt als je langer blijft doorlopen, ik kan je geen ervaringen vertellen.. Succes met je keuze!
3!
pi_74074533
Balen Tan

Hier ook terug van de verloskundige. Baby doet het uitstekend en toen ze vroeg hoe het met mij ging begon ik de huilen
Maargoed, stoppen met werken dus en doorgaan is géén optie. Ergens ook wel fijn, die duidelijkheid...
pi_74074652
Ow Incantrix's megapost gemist
Lekker luieren is goed
pi_74074711
Incantrix, het kiezen mag alleen als alles goed gaat... Als je het zelf heel erg zat bent leiden ze ook gewoon in bij 42 weken. Om in te leiden is het alleen fijn als je lichaam er ook al enigzins klaar voor is, dat zou voor mij een reden zijn om nog wat langer te wachten als dat verantwoord is.
pi_74074717
Freecell
pi_74075137
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Balen Tan

Hier ook terug van de verloskundige. Baby doet het uitstekend en toen ze vroeg hoe het met mij ging begon ik de huilen
Maargoed, stoppen met werken dus en doorgaan is géén optie. Ergens ook wel fijn, die duidelijkheid...
Moeilijk nu dus allemaal! Maar echt, volgende week voel jij je stukken beter!
Help me ff herinneren waarom het zo zwaar is nu? Sorry, kan het allemaal niet onthouden...

Hier trouwens mijn eerste echte 'halve' week. Ben benieuwd, voelt wel heel raar eigenlijk. Maar ben wel zoveel meer relaxed. Een week lijkt weer overzichtelijk in plaats van oneindig. Mijn lief en ik zijn liever tegen elkaar. En ik voel me niet continu gespannen, verdrietig en huilerig.
pi_74075352
Freecell en DJRandall Het is allemaal niet makkelijk.
Fijn dat je je al stukken beter voelt DJRandell, en ook hopeljik geldt dit ook snel voor jouw Freecell
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:17:18 #115
95408 Incantrix
pi_74075389
Hè, Freecell, bah Die duidelijkheid had je waarschijnlijk even heel hard nodig, maar het blijft confronterend.. voor jou, hope you'll feel better soon! Al wat gehoord van die dame die je ging helpen op financieel gebied? En ja,a luieren kan ik heel goed Wel suf, vandaag ineens weer zo'n dag dat ik eigenlijk alleen maar wil slapen.. En dat ijzer hielp juist zo goed. Misschien toch wel druk geweest gisteren ofzo.

Rubey, ok dan, dat wist ik niet.. Dan snap ik ook beter waarom je erover twijfelt. Nogmaals succes met je beslissing, knap dat je er nog zo objectief over kunt denken, velen zouden denk ik gillend gek zijn ondertussen en sméken om ingeleid te worden

DJRandall, fijn dat het nu al zo veel verschil maakt!

Ow, ik heb trouwens ondertussen uitgevogeld hoe de pakketdienst heette en volgens mij ook welk afhaaladres ik moet hebben. Vanaf 17.00 uur zou het pakket er zijn stond er, dus strakjes maar gaan op hoop van zegen dan
3!
pi_74075453
Succes Incantrix, hopelijk heb je meteen de goede pakketdienst te pakken

Wel suf ja, z'n papiertje kwijt raken. Het had mij ook kunnen overkomen zulke dingen
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:22:34 #117
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74075533
Ohw Freecell toch Kan me zo voorstellen dat je je de hele tijd groot houdt maar dan ineens bij de VK helemaal breekt. Knoop doorhakken nu dus en aan jezelf denken! Heb je nu al hulp in welke vorm dan ook vwb je bekken? Gelukkig dat het met je baby wel goed gaat Nu jij nog

DJRandall, fijn dat jij verschil merkt nu, is het niet voor niets

Ik las bij het - zoals gewoonlijk megalange - bericht van incantrix, dat de kraamzorg extra hamert op handen wassen. Heb pas nog gehoord dat het zóveel scheelt en eigenlijk was ik al wekenlang meerdere keren per dag mijn handen, dat deed ik normaal alleen na WCbezoek en als ik ging eten koken, maar nu veel vaker tussendoor. Merk dat het al snel een gewoonte wordt. Het is inderdaad wel een goede om ook aan kraambezoek te vragen of ze hun handen willen wassen voor ze de baby aanraken. Dan maar overbezorgd
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:23:10 #118
95408 Incantrix
pi_74075556
Haha, stom he? Het suffe is dat mijn vader nogal een opruim- en weggooi-tic heeft, dus die zitten we regelmatig een beetje uit te lachen omdat hij weer eens iets belangrijks zo goed heeft opgeruimd dat het niet meer te vinden is óf dat hij het heeft weggegooid (zo heeft hij eens concertkaartjes weggegooid voor mijn ouders én hun vrienden ).. En nu heb ik dus nogal een déja vu naar zíjn praktijken, whaha! Ben inderdaad wel benieuwd, want ik zit me al sinds vrijdag te verheugen op het uitpakken van dat pakket (Hoe erg kun je worden, een weekend lang stuiteren van de gedachte aan lúiers )
3!
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:24:50 #119
95408 Incantrix
pi_74075599
Haha, Tan, ik doe ook nog wel eens níet lange berichten hoor Ennuhm, hey, wat handen wassen betreft: baat het niet..
3!
pi_74076175
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Incantrix het volgende:
Haha, stom he? Het suffe is dat mijn vader nogal een opruim- en weggooi-tic heeft, dus die zitten we regelmatig een beetje uit te lachen omdat hij weer eens iets belangrijks zo goed heeft opgeruimd dat het niet meer te vinden is óf dat hij het heeft weggegooid (zo heeft hij eens concertkaartjes weggegooid voor mijn ouders én hun vrienden ).. En nu heb ik dus nogal een déja vu naar zíjn praktijken, whaha! Ben inderdaad wel benieuwd, want ik zit me al sinds vrijdag te verheugen op het uitpakken van dat pakket (Hoe erg kun je worden, een weekend lang stuiteren van de gedachte aan lúiers )
niksnietstom! gewoon hormonen! want zonder die rare dingen zou je dat toch nooooooit doen (geniet nou gewoon nog even van dat mooie excuus )
en stuiteren om luiers is heel erg normaal als je van die leukerds hebt besteld maak je straks een fotootje als je ze hebt?
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:45:19 #121
95408 Incantrix
pi_74076232
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

niksnietstom! gewoon hormonen! want zonder die rare dingen zou je dat toch nooooooit doen (geniet nou gewoon nog even van dat mooie excuus )
en stuiteren om luiers is heel erg normaal als je van die leukerds hebt besteld maak je straks een fotootje als je ze hebt?
Whehe, dá's wel waar jah Ik weet ook echt zeker dat dat het is, normaal stop ik zulke dingen altijd meteen in mijn tas om te voorkomen dat ik ze te goed opruim En jajaja, foto'tje, zéker weten Wordt echt een blij plaatje, heb zulke leuke kleurtjes!
3!
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:58:36 #122
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74076584
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Tan, ik doe ook nog wel eens níet lange berichten hoor Ennuhm, hey, wat handen wassen betreft: baat het niet..
Ja, maar jij leest altijd alles zo aandachtig door Ik lees altijd alleen de laatste paar posts boven mij en dan alles daarboven tot aan mijn eigen laatste post gewoon snel even vluchtig. Mis daardoor nog wel eens wat informatie, maar ik post alleen snelsnel tussen de bedrijven door of als ik even zit met een kopje thee of koffie. Heb echt geen tijd voor zulke lange posts en eigenlijk ook geen zin in
pi_74076875
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, maar jij leest altijd alles zo aandachtig door Ik lees altijd alleen de laatste paar posts boven mij en dan alles daarboven tot aan mijn eigen laatste post gewoon snel even vluchtig. Mis daardoor nog wel eens wat informatie, maar ik post alleen snelsnel tussen de bedrijven door of als ik even zit met een kopje thee of koffie. Heb echt geen tijd voor zulke lange posts en eigenlijk ook geen zin in
Eensch met TAN

En het gaat straks vast wel wat beter inderdaad
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:09:19 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74076931
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Balen Tan

Heel herkenbaar!!
Vanmorgen gewerkt en nu dus veel auw. Ik moet nog 2 halve dagen maar mén wat zie ik daar nu nog tegenop.
Hoeveel dagen moet je nog werken freecell?
pi_74077188
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Heel herkenbaar!!
Vanmorgen gewerkt en nu dus veel auw. Ik moet nog 2 halve dagen maar mén wat zie ik daar nu nog tegenop.
Hoeveel dagen moet je nog werken freecell?
Ik heb nu een oppashummel in bed liggen en misschien donderdag nog en dan niet meer
Dus dat is ook al heel snel!
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:33:28 #126
95408 Incantrix
pi_74077711
Tan, wij schelen ook wel een kind of 4 he? Ik heb er maar één om rekening mee te houden en die zit er nog in zullen we maar zeggen

Freecell en Asy, dat gaat hard dan ineens ja..

Zou ik vandaag óóit nog eens onder de douche terechtkomen?
3!
pi_74077740
Ik heb nog gebeld met de verloskundige maar ze hebben vandaag geen spreekuur, dus de assistente ging het wel door geven aan de verloskundige van dienst maar wanneer en of die me zou bellen bleef nog een groot mysterie. Ik moest anders indien ik niet wordt terug gebeld morgenmiddag nog maar even bellen. Tsja erg dringend is het niet maar het is wel zeurend gevoel. Mocht ik het niet vertrouwen trek ik wel aan de bel, maar voor als nog maakt de kleine kickbokser het prima.

Ik voel me echt zo nutteloos dat ik maar alvast kerstkaartjes heb geschreven. Heb alvast nieuwe administratie mappen aangelegd, nog geen ruimte voor in de kast gemaakt. En heb ongeveer de halve dag geprobeerd om de huisarts te pakken te krijgen. Uiteindelijk maar de beste man op zijn mobiel gebeld. En nu krijgt ook mijn zoon een oproep voor de griepprik. Zo stom, mijn dochter met minder astmatische klachten kreeg er wel 1 en mijn zoon, die zelfs bij een longarts loopt en veel vaker een luchtweg infectie of longontsteking heeft niks nada en moet nog 2 worden.

Oh over mexicaanse griep en de inenting, mijn huisarts raad het me wel aan te doen. Staat ook op de site van de rivm dat je in de laatste 13 weken van je zwangerschap meer kans hebt op een longontsteking en las zelfs iets over vroeg geboorte. En omdat ik astma heb vond hij het toch wel verstandig mij zo veel mogelijk te beschermen tegen een longontsteking en mexicaanse griep. En als mijn 2 kinderen moeten worden geprikt ga ik wel mee. Bij onze HAP wordt er trouwens niet eens meer gecontroleerd op H1N1, zijn te veel gevallen van mexicaanse griep waardoor ze het min of meer wel geloven en virus remmers voorschrijven of je moet uitzieken.
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:49:32 #128
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74078190
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:17 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb nu een oppashummel in bed liggen en misschien donderdag nog en dan niet meer
Dus dat is ook al heel snel!
Hebben we samen donderdag onze laatste dag!
maar wel balen meissie
pi_74078326
Ik vind die griep toch ook eigenlijk maar niks.

Ik werk bij een multinational (4000 medewerkers) waarvan er tientallen heen en weer reizen tussen Amsterdam/NY en Hong Kong. Ik kom dus echt met superveel mensen in aanraking iedere dag.
Schoolgaande kinderen er nog bij die weer met jan en alleman in aanraking komen..

Nu hoor ik dus net dat mijn beste vriendin nu ook de mexicaanse griep heeft (ze werkt notabene bij een kinderdagverblijf).

brr

Ik heb wel een oproep voor de inentingen maar die zijn pas eind november en half december.

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 26-10-2009 14:59:23 ]
pi_74078349
Oh, Asyniur en freecell; sterkte allebei met de BI.

Lijkt me geen pretje...

oh, en Tan, je bent al wat aan het rommelen, lees ik net. Heh, dat is nog te vroeg hoor!
Ik hoop maar dat het ophoudt...
maar indalingsweeen kunnen geen kwaad, of wel?

[ Bericht 52% gewijzigd door lily op 26-10-2009 15:01:20 ]
pi_74078643
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Hebben we samen donderdag onze laatste dag!
maar wel balen meissie
We gaan wel gezellig samen op hè?
Wat dacht je van een datumtweeling
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:07:41 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74078755
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:03 schreef freecell het volgende:

[..]

We gaan wel gezellig samen op hè?
Wat dacht je van een datumtweeling
ja, doen we! Welke datum wil jij? Dan kijk ik even of dat hier ook uitkomt
pi_74078874
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ja, doen we! Welke datum wil jij? Dan kijk ik even of dat hier ook uitkomt
de 10e lijkt mij wel wat
12, 14 en 15 mag hier niet, wegens onhandig met andere verjaardagen en overtijd lopen zit er bij mij niet echt in vermoed ik
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:24:28 #134
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74079299
Poeh, das wel vroeg hoewel ik dan misschien blij ben
Ik heb de 14e in mijn hoofd (of de 24e )

Ik noteer de 10e wel op...
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:25:45 #135
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74079340
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:54 schreef lily het volgende:
Oh, Asyniur en freecell; sterkte allebei met de BI.

Lijkt me geen pretje...

Ach meis, ik zou niet met jou willen ruilen met dat placenta-gebeuren. Zo heeft iedereen wel wat hoor
pi_74079636
Gaat er wel eens zwangerschap voorbij, zonder enige klachten. Gewoon lekker zwanger zijn en je ding kunnen blijven doen
Volgens mij niet. Maar hé, wat je ervoor terug krijgt, is het allemaal waard.
pi_74079676
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef freecell het volgende:

[..]

de 10e lijkt mij wel wat
12, 14 en 15 mag hier niet, wegens onhandig met andere verjaardagen en overtijd lopen zit er bij mij niet echt in vermoed ik
En de 15de is voor mij
pi_74079684
inmiddels de verloskundige wel gesproken en die zei dat mogelijk een combi is van indalingsweeen en het feit dat ik BI heb waardoor het gevoeliger is en dat het door trekt naar mijn onderbuik. Ik kan evt van de week urine inleveren voor controle op blaasontsteking maar ik weet hoe dat voelt en dat heb ik niet. Kortom niks bijzonders en zodra ik echt weeen krijg, weet echt wel hoe die voelen, moet ik aan de bel trekken.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:41:37 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74079863
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
inmiddels de verloskundige wel gesproken en die zei dat mogelijk een combi is van indalingsweeen en het feit dat ik BI heb waardoor het gevoeliger is en dat het door trekt naar mijn onderbuik. Ik kan evt van de week urine inleveren voor controle op blaasontsteking maar ik weet hoe dat voelt en dat heb ik niet. Kortom niks bijzonders en zodra ik echt weeen krijg, weet echt wel hoe die voelen, moet ik aan de bel trekken.
Ben je nu wat gerustgesteld?
pi_74079898
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef ymme het volgende:
Gaat er wel eens zwangerschap voorbij, zonder enige klachten. Gewoon lekker zwanger zijn en je ding kunnen blijven doen
jawel hoor, bij mijn jongste zoon was er niets aan het handje verder hoor
"gewoon" klachtenloos 41 weken zwanger
pi_74079959
Ja denk het wel, het zeurende gevoel blijft en wordt niet erger dus. Als het erger wordt ga ik wel weer bellen maar nu gewoon rustig aan doen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:44:33 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74079973
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef lily het volgende:

[..]

jawel hoor, bij mijn jongste zoon was er niets aan het handje verder hoor
"gewoon" klachtenloos 41 weken zwanger
Mijn zwangerschap van Eva idem dito.
TIs dat ik mijn buik zag groeien anders merkte ik aan niks dat ik zwanger was.
(oke de bevalling was ronduit K*t letterlijk en figuurlijk, maar het ging om de zwangerschap he)
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:45:23 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74080006
En ik heb ook collega's die gewoon (in de zorg) doorwerken zonder een centje pijn...
En dat vind ik alleen maar fijn om te horen!
pi_74080028
Ik had nog niet gelezen dat je buikpijn had, Faja.
Vervelend zeg! Hopen dat het over gaat...
pi_74080106
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef Asyniur het volgende:
En ik heb ook collega's die gewoon (in de zorg) doorwerken zonder een centje pijn...
En dat vind ik alleen maar fijn om te horen!
Ik heb nu ook nergens pijn verder hoor...op die stomme placenta na ga ik ook weer fluitend door deze zwangerschap....
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:49:36 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74080154
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:47 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb nu ook nergens pijn verder hoor...op die stomme placenta na ga ik ook weer fluitend door deze zwangerschap....
Ik bedoelde niet letterlijk pijn
En ik vind die placenta van jou al voor genoeg ellende zorgen dus dan mag je best verder fluitend door die zwangerschap van mij
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:50:34 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74080192
Laten we hopen dat je placenta je gunstig gezind is en je een fijn verloop van je zwangerschap + bevalling gunt.

Faja, rustig aan doen dus en goed op de signalen van je lichaam letten.
pi_74080225
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet letterlijk pijn
Ah zo,

Maar zonder pijn kun je wel makkelijker doorwerken, ik dacht dat je dat bedoelde...
pi_74080268
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:36 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb ook een enorme ervaring met blaasontstekingen, maar tijdens zwangerschap voelt het echt zó anders~!

Wel spannend allemaal joh
pi_74080295
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef amaranta het volgende:
Laten we hopen dat je placenta je gunstig gezind is en je een fijn verloop van je zwangerschap + bevalling gunt.
thx, ik hoop het ook
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:53:58 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74080318
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef lily het volgende:

[..]

Ah zo,

Maar zonder pijn kun je wel makkelijker doorwerken, ik dacht dat je dat bedoelde...
dat is waar...
pi_74080392
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef lily het volgende:

[..]

Ah zo,

Pijn geeft wel lekker duidelijk grenzen aan
pi_74080955
quote:
Ik heb al maanden nergens last van hoor, heb me alleen de eerste weken niet lekker gevoeld met overgeven enzo, maar me niet 1x ziek hoeven melden.
Voel me echt heerlijk zwanger en kan alles nog, buik zit me ook niet in de weg.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74082095
Lekker druk geweest hier vanmiddag....

En ik ben net wakker van mijn allereerste middagdutje Het is me eindelijk gelukt om een middagdutje te doen. En heb meteen 3 uur geslapen...
Ik ben geloof ik een beetje moe!
pi_74082226
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef freecell het volgende:

[..]

en die grenzen overschrijd je vervolgens nooooooit
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:50:01 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74082473
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef freecell het volgende:

[..]

pi_74082479
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

Uiteraard niet
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:51:22 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74082512
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet! Hoe kom je daar nou bij!
pi_74082567
De eerste de beste die mij nog life vraagt: 'en hoe gáát het nou met je?' Krijgt een knal tussen z'n ogen
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:56:39 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74082687
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef freecell het volgende:
De eerste de beste die mij nog life vraagt: 'en hoe gáát het nou met je?' Krijgt een knal tussen z'n ogen
veel goeds? Zou ik zeggen
(of volgen jullie het beste idee van N L niet?)
pi_74082917
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

veel goeds? Zou ik zeggen
(of volgen jullie het beste idee van N L niet?)
Nope, geen idee waar je het over hebt
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:11:12 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74083156
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Nope, geen idee waar je het over hebt
2 jongens vinden het stom dat op straat mensen zeggen: alles goed? ja alles goed?
want het kan nooit helemaal goed gaan.
Dus hun beste idee van Nederland is dat ze deze zin vervangen door Veel goed? Ja veel goed?
en inmiddels zitten ze al in de derde ronde ofzo.
pi_74083498
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

2 jongens vinden het stom dat op straat mensen zeggen: alles goed? ja alles goed?
Dus hun beste idee van Nederland is dat ze deze zin vervangen door Veel goed? Ja veel goed?
Waar ze die 2 vandaan hebben is mij nog steeds een raadsel, maar niet zo'n groot raadsel als waarom ze nog steeds in het programma zitten... Stelletje mafkezen
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:29:38 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74083770
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja, briljant is dat!

trouwens, free, als mensen mij / ons vragen hoe het gaat krijgen ze steevast het antwoord "de baby groeit goed, das het belangrijkst, nietwaar?"
en donderdag ook al je laatste werkdag... zal ook ff wennen worden

tan, wat naar van je bloeddruk! pfff, ik had je echt een zorgeloze zwangerschap toegewenst (uiteraard na de 20-wk echo, want daarvoor is het per definitie niet zorgenloos, maar je snapt hem wel )

rubey, ik vind je stoer! meer dan een week overtijd, en je lijkt er nog heel rustig onder te zijn. tenminste, in wat je post. dat zien we hier wel eens anders
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:32:48 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74083862
Ik denk niet dat het kans van slagen heeft. En ik vraag me ook af wat ze nog in de race doen. Stel ze winnen wat dan? Hebben ze dan patent op die zin ofzo?

Dan wil ik ook wel zin patenteren.

Baren doet pijn © zo die is nu van mij.
pi_74084038
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:
Ik denk niet dat het kans van slagen heeft. En ik vraag me ook af wat ze nog in de race doen. Stel ze winnen wat dan? Hebben ze dan patent op die zin ofzo?

(oh mag ik dan wel quoten, of gaat me dat geld kosten?)
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:50:39 #167
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74084469
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:

Daar hadden PR en ik het ook over,maar er is natuurlijk wel een ontzettende merchandisemarkt. t-shirts, buttons, onderzetters, ringtones (!), dat soort spul.
pi_74084960
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Daar hadden PR en ik het ook over,maar er is natuurlijk wel een ontzettende merchandisemarkt. t-shirts, buttons, onderzetters, ringtones (!), dat soort spul.
Goed punt
Net zoiets als de originele smiley zeg maar
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:16:17 #169
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74085267
hellow ladies ben dr ook weer. wat een onwijs lange dag!!!

@Trixje; je kamertje is echt supermooi geworden! en wat fijn dat je zo ontzettend goed geslapen hebt afgelopen nacht!
en een hypo; is een erg lage bloedsuikerspiegel, waardoor je errrg trillerig/ beverig/ flauwvallerig wordt...niet leuk dus....

@Wupwup, 37 weken meldplicht!!!!

@Luna; 40 weken!

@tan; hoe is het nu???

en verder weet ik het ff niet meer....

straks maar ff relaxen, hoewel ik ook nog ff langs sporthal wil, even mijn neus laten zien bij mijn volleybalteam....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74086096

Fulltime werken icm zwangerschap is best zwaar af en toe

ik ben nog even in dubio of ik ga zwemmen met andere bollies vanavond of dat ik thuis even in een heet bad ga liggen en dan meteen mijn nest in.
pi_74086497
Heet bad
Wie brengt mij even een heet bad?

Heuj Ik ga in een rijtjeshuis bevallen Moet je dan beneden bevallen of mag boven ook? Maw: moet ik een bed lenen van de thuiszorg? En ik zou een badbevalling kunnen doen
Allemaal nieuwe dingen!

Bij de vorige zwangerschap was het voordeel wel echt ons huis. Eén verdieping, dus WC tegenover slaapkamer en de douche maar één strompeltje verder Nu moet ik voor de wc naar beneden gaan lopen!
pi_74087914
Davinia, gister zat ik er wel even doorheen hoor, maar vandaag gaat het wel weer!
Ze heeft nog een uurtje of twaalf om zich aan te dienen voordat ik word overgedragen aan het ziekenhuis. Net mijn allerlaatste werkklusjes afgerond, dat was nog mijn laatste stresspunt... Nog drie kwartier met gewandeld, straks een heet bad.. als dat 't 'm niet doet
En anders moet ik me morgenmiddag maar overgeven aan het ziekenhuisgebeuren hoe jammer ik het ook vind...

Hier overigens 42 weken zwanger zonder echte noemenswaardige klachten!
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:37:47 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74088106
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Rubey het volgende:
Davinia, gister zat ik er wel even doorheen hoor, maar vandaag gaat het wel weer!
Ze heeft nog een uurtje of twaalf om zich aan te dienen voordat ik word overgedragen aan het ziekenhuis. Net mijn allerlaatste werkklusjes afgerond, dat was nog mijn laatste stresspunt... Nog drie kwartier met gewandeld, straks een heet bad.. als dat 't 'm niet doet
En anders moet ik me morgenmiddag maar overgeven aan het ziekenhuisgebeuren hoe jammer ik het ook vind...

heb je al geprostaldanginensgenddingen? gedaan?
pi_74088921
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Rubey het volgende:

Oh bah zeg, al 2 weken overtijd (ik zie het nu pas ). Wel fijn dat je je nog goed voelt, maar kan me wel voorstellen dat je het wachten nu wel echt ECHT zat bent, iig wordt je dus morgen overgedragen aan ziekenhuis waar ze gaan inleiden?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74089707
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
Poeh, das wel vroeg hoewel ik dan misschien blij ben
Ik heb de 14e in mijn hoofd (of de 24e )

Ik noteer de 10e wel op...
Voor de 24e wil ik anders wel nog eventjes meegaan, hoor
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mijn zwangerschap van Eva idem dito.
TIs dat ik mijn buik zag groeien anders merkte ik aan niks dat ik zwanger was.
(oke de bevalling was ronduit K*t letterlijk en figuurlijk, maar het ging om de zwangerschap he)
Dat heb ik hier eigenlijk ook. Het is dat ik om de 4 weken het hartje hoor kloppen want anders zou ik me echt wel nog meer zorgen maken
pi_74089711
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef freecell het volgende:
Heuj Ik ga in een rijtjeshuis bevallen Moet je dan beneden bevallen of mag boven ook? Maw: moet ik een bed lenen van de thuiszorg? En ik zou een badbevalling kunnen doen
Allemaal nieuwe dingen!
Geen idee wat de regels zijn, maar zolder wordt afgeraden. Boven in je eigen bed mag volgens mij gewoon.
Ik ben na mijn bevalling, met knip en scheur en zonder hechtingen, met moeite beneden gekomen want ik moest naar het ziekenhuis en anders hadden ze de brandweer gebeld (en daar had ik echt geen zin in).
Persoonlijk zou ik niet in de woonkamer willen bevallen (maar wij hebben dan ook geen gordijnen beneden). Ware het niet dat ik niet meer mag, maar anders zou ik gewoon weer boven bevallen hoor! (zelfs met het risico van weer de trap af moeten achteraf, de hel).

M'n moeder heeft vandaag m'n huis gestofzuigd en gedweild

Oh enne, ik zeg steeds dat ik de 11e (december) wil bevallen, alleen blijken we dan een uitje te hebben dus dan graag in de middag vast beginnen met de bevalling
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:36:36 #177
95408 Incantrix
pi_74090598
voor Faja!

En ik vind het maar stom hoor, ik naar de pakketjes-ophaal-dinges, is mijn pakje er gewoon niet Door omstandigheden was hij vrijdag dicht dus waarschijnlijk komt het morgen. Hij heeft beloofd te bellen als het er is, dat dan weer wel, maar ik wilde zo graag met de luiertjes spelen

En hey, zijn we data aan het bespreken? Ik heb mezelf aangepraat dat het 17 december zal worden, dat vond ik wel handig in het kader van 'don't get your hopes up too high', maar als ik mag kiezen vind ik 27 november wel een mooie dag. Ruim een week voor Sinterklaas maar niet over tijd enzo

En ik heb een beetje een suf vraagje, maar naast af en toe die oefenweeën (die ik trouwens al een weekje ofzo niet meer gehad heb) heb ik nu weer een nieuw pijntje (steken 'down under' zal ik maar zeggen ) en ik zat te denken.. Zou een baby al met een week of 34/35 kunnen indalen? Ik herken de pijn omdat mijn vriendin dit omschreef en het bij haar het indalen bleek te zijn, maar bij haar begon dat pas in week 38 ofzo.. Misschien maak ik mezelf gek hoor, maar ik vroeg het me af.
3!
pi_74091878
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:36 schreef Incantrix het volgende:
Zou een baby al met een week of 34/35 kunnen indalen?
Ja dat kan makkelijk! Vorige zwangerschap lag mijn baby toen al vast in m'n bekken.
En balen van je luierpakketje zeg.
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:34:42 #179
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74092811
Inca, ik voel ook steken downunder en bij de gym zei het vrouwtje dat het bandenpijn is. Maar ik denk zelf dat het indalingsweeen zijn. Dan loop ik en dan voel ik ineens steken in mn vagina en dan kan ik ook niet verder lopen.
33 weken hier.

Ik heb ingezet op 16 december.
pi_74093176
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef Incantrix het volgende:
NieuweUser, hoe laat ben je aan de beurt bij de VK?
Ik ben vanmorgen geweest en ben weer goedgekeurd! Heb aangegeven dat ik wat last had van harde buiken, maar dat was niet zo erg volgens haar. Vandaag is het ook al een stuk minder!
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:02:51 #181
95408 Incantrix
pi_74093728
Sidn3y, thnx, ik dacht echt even dat ik mezelf gek aan het maken was, maar het zou dus kunnen.. Ben benieuwd dan, overmorgen heb ik weer controle bij de VK, eens kijken wat die zegt. Wat ook al zo frappant is: sinds een paar dagen heb ik zo hier en daar weer 'grote mensenplasjes' zeg maar, en heb ook al 2 nachten achtereen zonder meerdere nachtelijke plasjes gekund.. Misschien is er wel wat meer ruimte nu

Amaranta, ja, datte! Ik kan dan nog wel lopen, maar dat gaat dan echt bijzonder moeizaam.. Ik heb nooit eerder pijn gehad daar, bandenpijn zit bij mij in elk geval hoger.. En volgens mij voel je zelf op de één of andere manier best nog wat iets is.. Ik zet mijn geld bij jou dus in op indalen hoor

NieuweUser, dat is (beiden) erg fijn Mooi!

En hey, Freecell, heb ik iets gemist? Heb je een ander huis of lees ik het nu verkeerd? Gefeliciteerd, als ik het er goed uithaalde, wat leuk!!
3!
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:14:11 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74094162
ik druk op F5, en de post van trixie is ineens langer!
valsspelert!

heb de hele dag op de bank gelegen

project runway is leuk!
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:46:05 #183
95408 Incantrix
pi_74095319
Haha, goed he? Ik heb uitschuifberichtjes Maar vervelend te horen dat je de hele dag hebt moeten liggen (of was het niet vanwege de pijn?)

En iets anders dat ik ook heb (behalve uitschuifposts) is last van dichtzakkende ogen, dus ik ga maar eens op bed aan.. Sweet dreams all!
3!
pi_74095419
Hallo,

Hier de man van Twinkly weer even. Als eerste bedankt voor de vele leuke reacties! Met Niels en moeder gaat het erg goed. Hier twee foto's.

Net geboren, lekker bij mam op de buik

Net afgedroogd uit eerste badje

O.a. door de flinke stuwing heeft Twinkly nog geen tijd gehad om zelf te posten. Vandaar dat ik dit even post.

De trotse papa van Niels.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_74095497
Wat heeft Niels een heerlijk koppie.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:51:48 #186
95408 Incantrix
pi_74095530
Oh, wat is Niels een droppie!! Nogmaals heel erg gefeliciteerd paps En dat Twinkly nog even geen tijd had kan ik prima begrijpen, wil je haar de groetjes doen? Dank je wel voor het posten van de foto's, dat is nog eens leuk vlak voor het slapen gaan
3!
pi_74095592
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:49 schreef Twinkly het volgende:
Hallo,

Hier de man van Twinkly weer even. Als eerste bedankt voor de vele leuke reacties! Met Niels en moeder gaat het erg goed. Hier twee foto's.

Net geboren, lekker bij mam op de buik
[ link | afbeelding ]

Net afgedroogd uit eerste badje
[ link | afbeelding ]

O.a. door de flinke stuwing heeft Twinkly nog geen tijd gehad om zelf te posten. Vandaar dat ik dit even post.

De trotse papa van Niels.
Wat een mooi manneke
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:56:59 #188
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74095732
quote:
Ja hoor. Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik 9 maanden lang totaal nergens last van gehad, niet misselijk, geen bandenpijn, geen bekkeninstabiliteit, geen blaasontstekingen, geen andere narigheid. Alleen af en toe een harde buik, maar dat vind ik niet lastig, dat hoort er gewoon bij.

Ik heb tijdens die zwangerschap brie gegeten, en filet americain, en liters koffie gedronken, want dat was toen allemaal niet bekend, dat dat eventueel misschien, in sommige gevallen, maar eigenlijk verwaarloosbaar wat minder veilig kon zijn. Ik heb geen foliumzuur geslikt, want dat was toen nog niet. En hoewel ik zelf niet gerookt heb of alcohol gedronken heb tijdens mijn zwangerschap werd ik ook niet panisch als iemand in mijn omgeving eens een sigaretje aanstak.

Ik ging 4 weken voor de bevalling met verlof (eigenlijk 3 weken, want ze kwam een week te vroeg), en 6 weken na de bevalling weer aan het werk, want men was in die tijd nog niet zo verwend als moeder met maandenlang verlof, en werd je baby eerder dan 4 weken voor de vermoedellijke datum geboren dan had je vet pech, want die extra tijd mocht je niet meenemen naar het verlof na de bevalling.

Verder heb ik op de dag van de bevalling nog intensief een uur staan tapdansen tijdens een repetitie voor een musical. De bevalling was thuis, en heerlijk!! Dit alles speelde zich 22 jaar geleden af

Ik word wel eens niet goed van de tegenwoordige tendens om een zwangerschap standaard als een medische zaak te behandelen en zwangere vrouwen zo ongeveer te brandmerken als ze eens een toastje brie vreten van rauwmelkse kaas of een flinke biefstuk wegwerken in een restaurant.

Zo, dat was een lekkere uitgebreide tvp
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_74095767
Oh wat ziet Niels er heerlijk tevreden uit, zo liggend bij mama op de buik bijkomen van zijn entree..
nogmaals gefeliciteerd hoor en inderdaad doe de groetjes aan twinkly en ga lekker samen genieten van jullie kereltje!

Hier ook op, tijd voor bed
pi_74099849
Wat een mooie babietje die Niels!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 05:16:34 #191
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74100433
Wat een heerlijk koppie, die Niels
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:24:13 #192
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74100670
mooie foto van Niels...

Goedemorgend trouwens

meld me nu maar vlug even want om 10u moet ik bij gyn zijn en dus eerst Luna naar school doen en dan door naar ziekenhuis...voor ctg en dan bij gyn langs...

dus in de namiddag zal ik proberen een updatje te brengen....
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:26:57 #193
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74100687
Ooh Niels, wat een extreem mooi gevormd koppie heb jij

@BJ, alles gaat nu wel goed geloof ik, wel gisteren de hele middag hoofdpijn gehad, maar dat is nu ook weer over. Ook geen noemenswaardige buikkrampen meer gehad, alleen zo nu en dan een harde buik, maar niks om me druk over te maken, dus het zullen inderdaad indalingsweeën zijn geweest denk ik.

[ Bericht 57% gewijzigd door Tan op 27-10-2009 07:33:05 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:32:53 #194
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74100719
Ohh Twinkley wat een poepie is die Niels van jullie! Mooie foto's hoor!

Rubey, ik hoop heel hard voor je dat het vannacht alsnog begonnen is en anders sterkte vandaag in het ziekenhuis!

Luna, jij ook succes bij de gyn. Hopenlijk ziet het er goed uit op de ctg.

Incantrix, lekker geslapen? Hoop dat je luiertjes er snel zijn, zodat je lekker kunt freubelen.

Verder iedereen een fijne dag gewenst. Ik ga richting het werk! Doegie!
pi_74100744
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:36 schreef Incantrix het volgende:
voor Faja!

En ik vind het maar stom hoor, ik naar de pakketjes-ophaal-dinges, is mijn pakje er gewoon niet Door omstandigheden was hij vrijdag dicht dus waarschijnlijk komt het morgen. Hij heeft beloofd te bellen als het er is, dat dan weer wel, maar ik wilde zo graag met de luiertjes spelen

En hey, zijn we data aan het bespreken? Ik heb mezelf aangepraat dat het 17 december zal worden, dat vond ik wel handig in het kader van 'don't get your hopes up too high', maar als ik mag kiezen vind ik 27 november wel een mooie dag. Ruim een week voor Sinterklaas maar niet over tijd enzo

En ik heb een beetje een suf vraagje, maar naast af en toe die oefenweeën (die ik trouwens al een weekje ofzo niet meer gehad heb) heb ik nu weer een nieuw pijntje (steken 'down under' zal ik maar zeggen ) en ik zat te denken.. Zou een baby al met een week of 34/35 kunnen indalen? Ik herken de pijn omdat mijn vriendin dit omschreef en het bij haar het indalen bleek te zijn, maar bij haar begon dat pas in week 38 ofzo.. Misschien maak ik mezelf gek hoor, maar ik vroeg het me af.
Kus terug. Wat lief.

17 december is een hele mooie dag, dan wordt mijn oudste zoon 2 jaar.
Met een week of 34/35 kan je baby al zijn ingedaald hoor. Mijn zusje is zwanger van haar eerste en die kleine was al voor de 34e week ingedaald. Bij mijn 1e weet ik het niet meer maar mijn 2e was ook ergens rond de 33 weken ingedaald en oefenweeen.
pi_74100749
Luna ik hoop dat alles positief verloopt bij de Gyn!! Toi toi toi!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:39:09 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74100750
Niels

Fijn Tan, dat je nacht vandaag beter is gegaan dan gisteren...

Luna, succes bij de gyn!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:51:59 #198
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74100822
Goed gesproken Elizabeth!

Niels tis dat ik al zwanger ben anders gingen spontaan mn eierstokken rammelen!

Luna, succes bij de gyn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')