Ik mag van mezelf een paar glazen cola light (ben echt een verslaafde) per dag. Dat mag voor zover ik weet best. Alleen de anderhalve liter per dag die ik gewend was, gaat het niet meer worden zeg maarquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef Guess. het volgende:
[..]
Welkom![]()
En ze gaan hier idd heel snel,is wel ff wennen hoor vooral als je nieuw bent weet je nog niet alles en wie en hoe enzo
Ik ben heel veel heel misselijk,af en toe kotsen maar vaak lukt dat niet waardoor ik het weer benauwd krijg,ook heel moe.Ow en ik riep de 1e week toen ik wist dat ik zwanger was heel stoer dat ik me zo geweldig goed voelde enzo!
Ik drink af en toe een glaasje cola light zonder cafieene maar eigenlijk voel ik me daar weer schuldig over of dat wel goed is.Wie drinkt hier ook wel es cola?
Volgens mij is dat gewoon de baby die draait.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:00 schreef NieuweUser het volgende:
Tan en Faja, vervelend die klachten!
Ik heb afgelopen weekend ook behoorlijk was last gehad van harde buiken. Tenminste, er komt dan bijvoorbeeld een bult helemaal aan de rechterkant van mijn buik zodat links bijna plat is. Dat deel is dan hard. Het is niet pijnlijk, maar wel vervelend! En ik heb niet eens heel druk gedaan dit weekend! Vannacht ook heel slecht geslapen, maak me er toch een beetje zorgen over! Gelukkig straks controle bij de VK!
Ik hoop dat dat het is. Alleen is die van mij dan flink aan het koppeltje duikelen geweest!quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon de baby die draait.
Een harde buik is dat echt heel je buik hard wordt... of in elk geval daar waar je baarmoeder zit
Dat wat jij beschrijft heb ik ook al vaker gehad. Ik heb het idee dat de baby zich dan draait op zijn as. Ik geef dan altijd even een porretje dat ie doordraait en dan is het weg. En dat laatste helpt me niet bij een harde buik...
Die eerste maanden waren vreselijk. Ik doe onderzoek en moest in die beginperiode veldwerk verrichten. Dat betekende dat ik vanuit Amsterdam elke dag op pad moest naar uithoeken als Capelle a/d IJssel. Het dieptepunt was dat ik tijdens een interview met een leerling de voicerecorder op pauze moest zetten en naar het toilet moest rennen om over te geven. Ik voelde me zo slecht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:51 schreef Guess. het volgende:
Maar hoe deden jullie dat met werk,ik ben soms echt zo misselijk dat ik alleen nog maar kan liggen en hangen.We hebben een eigen zaak en ik vind het zo erg dat het me hierdoor vaak niet lukt te werken,voel me dan echt beroerd.
zeg maar tegen jequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef freubelmuts het volgende:
Minniemin welkom hier![]()
guess wat vervelend dat je toch steeds zo misselijk bent en zo met je werk lijkt me dat ook heel vervelend. Trekt de misselijkheid in verloop van de ochtend weg of is het constant aanwezig?
Ik drink trouwens ong 2 glazen cola per dag, omdat het me wel wat helpt tegen de misselijkheid
daarnaast wildat ik toch maar eens bij de gyn of huisarts meld dat ik steeds nog mn eten eruit gooi, ik heb zelf zoiets van, zolang ik vocht maar wel binnen houdt en ik ben niet afgevallen dus ik denk wel dat het meevalt
maar is het zo dat de baby nu misschien toch niet genoeg mineralen enzo binnen krijgt?
Dat denk ik ook. Onze zoon heeft duidelijk een voorkeur voor de rechterkant van mijn buik. Ik loop eigenlijk permanent met een platte linkerkant rond en een uitstulping aan de rechterkant. Aan de rechterkant kan ik zijn ruggetje en soms zijn billetjes voelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:05 schreef Asyniur het volgende:
Volgens mij is dat gewoon de baby die draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |