abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:53:58 #151
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74080318
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef lily het volgende:

[..]

Ah zo,

Maar zonder pijn kun je wel makkelijker doorwerken, ik dacht dat je dat bedoelde...
dat is waar...
pi_74080392
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:51 schreef lily het volgende:

[..]

Ah zo,

Maar zonder pijn kun je wel makkelijker doorwerken, ik dacht dat je dat bedoelde...
Pijn geeft wel lekker duidelijk grenzen aan
pi_74080955
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:34 schreef ymme het volgende:
Gaat er wel eens zwangerschap voorbij, zonder enige klachten. Gewoon lekker zwanger zijn en je ding kunnen blijven doen
Volgens mij niet. Maar hé, wat je ervoor terug krijgt, is het allemaal waard.
Ik heb al maanden nergens last van hoor, heb me alleen de eerste weken niet lekker gevoeld met overgeven enzo, maar me niet 1x ziek hoeven melden.
Voel me echt heerlijk zwanger en kan alles nog, buik zit me ook niet in de weg.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74082095
Lekker druk geweest hier vanmiddag....

En ik ben net wakker van mijn allereerste middagdutje Het is me eindelijk gelukt om een middagdutje te doen. En heb meteen 3 uur geslapen...
Ik ben geloof ik een beetje moe!
pi_74082226
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef freecell het volgende:

[..]

en die grenzen overschrijd je vervolgens nooooooit
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:50:01 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74082473
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef freecell het volgende:

[..]

pi_74082479
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

Uiteraard niet
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:51:22 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74082512
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet! Hoe kom je daar nou bij!
pi_74082567
De eerste de beste die mij nog life vraagt: 'en hoe gáát het nou met je?' Krijgt een knal tussen z'n ogen
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:56:39 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74082687
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:52 schreef freecell het volgende:
De eerste de beste die mij nog life vraagt: 'en hoe gáát het nou met je?' Krijgt een knal tussen z'n ogen
veel goeds? Zou ik zeggen
(of volgen jullie het beste idee van N L niet?)
pi_74082917
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

veel goeds? Zou ik zeggen
(of volgen jullie het beste idee van N L niet?)
Nope, geen idee waar je het over hebt
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:11:12 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74083156
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Nope, geen idee waar je het over hebt
2 jongens vinden het stom dat op straat mensen zeggen: alles goed? ja alles goed?
want het kan nooit helemaal goed gaan.
Dus hun beste idee van Nederland is dat ze deze zin vervangen door Veel goed? Ja veel goed?
en inmiddels zitten ze al in de derde ronde ofzo.
pi_74083498
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

2 jongens vinden het stom dat op straat mensen zeggen: alles goed? ja alles goed?
Dus hun beste idee van Nederland is dat ze deze zin vervangen door Veel goed? Ja veel goed?
Waar ze die 2 vandaan hebben is mij nog steeds een raadsel, maar niet zo'n groot raadsel als waarom ze nog steeds in het programma zitten... Stelletje mafkezen
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:29:38 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74083770
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja, briljant is dat!

trouwens, free, als mensen mij / ons vragen hoe het gaat krijgen ze steevast het antwoord "de baby groeit goed, das het belangrijkst, nietwaar?"
en donderdag ook al je laatste werkdag... zal ook ff wennen worden

tan, wat naar van je bloeddruk! pfff, ik had je echt een zorgeloze zwangerschap toegewenst (uiteraard na de 20-wk echo, want daarvoor is het per definitie niet zorgenloos, maar je snapt hem wel )

rubey, ik vind je stoer! meer dan een week overtijd, en je lijkt er nog heel rustig onder te zijn. tenminste, in wat je post. dat zien we hier wel eens anders
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:32:48 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74083862
Ik denk niet dat het kans van slagen heeft. En ik vraag me ook af wat ze nog in de race doen. Stel ze winnen wat dan? Hebben ze dan patent op die zin ofzo?

Dan wil ik ook wel zin patenteren.

Baren doet pijn © zo die is nu van mij.
pi_74084038
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:
Ik denk niet dat het kans van slagen heeft. En ik vraag me ook af wat ze nog in de race doen. Stel ze winnen wat dan? Hebben ze dan patent op die zin ofzo?

(oh mag ik dan wel quoten, of gaat me dat geld kosten?)
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:50:39 #167
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74084469
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:

Daar hadden PR en ik het ook over,maar er is natuurlijk wel een ontzettende merchandisemarkt. t-shirts, buttons, onderzetters, ringtones (!), dat soort spul.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74084960
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Daar hadden PR en ik het ook over,maar er is natuurlijk wel een ontzettende merchandisemarkt. t-shirts, buttons, onderzetters, ringtones (!), dat soort spul.
Goed punt
Net zoiets als de originele smiley zeg maar
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:16:17 #169
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74085267
hellow ladies ben dr ook weer. wat een onwijs lange dag!!!

@Trixje; je kamertje is echt supermooi geworden! en wat fijn dat je zo ontzettend goed geslapen hebt afgelopen nacht!
en een hypo; is een erg lage bloedsuikerspiegel, waardoor je errrg trillerig/ beverig/ flauwvallerig wordt...niet leuk dus....

@Wupwup, 37 weken meldplicht!!!!

@Luna; 40 weken!

@tan; hoe is het nu???

en verder weet ik het ff niet meer....

straks maar ff relaxen, hoewel ik ook nog ff langs sporthal wil, even mijn neus laten zien bij mijn volleybalteam....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74086096

Fulltime werken icm zwangerschap is best zwaar af en toe

ik ben nog even in dubio of ik ga zwemmen met andere bollies vanavond of dat ik thuis even in een heet bad ga liggen en dan meteen mijn nest in.
pi_74086497
Heet bad
Wie brengt mij even een heet bad?

Heuj Ik ga in een rijtjeshuis bevallen Moet je dan beneden bevallen of mag boven ook? Maw: moet ik een bed lenen van de thuiszorg? En ik zou een badbevalling kunnen doen
Allemaal nieuwe dingen!

Bij de vorige zwangerschap was het voordeel wel echt ons huis. Eén verdieping, dus WC tegenover slaapkamer en de douche maar één strompeltje verder Nu moet ik voor de wc naar beneden gaan lopen!
pi_74087914
Davinia, gister zat ik er wel even doorheen hoor, maar vandaag gaat het wel weer!
Ze heeft nog een uurtje of twaalf om zich aan te dienen voordat ik word overgedragen aan het ziekenhuis. Net mijn allerlaatste werkklusjes afgerond, dat was nog mijn laatste stresspunt... Nog drie kwartier met gewandeld, straks een heet bad.. als dat 't 'm niet doet
En anders moet ik me morgenmiddag maar overgeven aan het ziekenhuisgebeuren hoe jammer ik het ook vind...

Hier overigens 42 weken zwanger zonder echte noemenswaardige klachten!
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:37:47 #173
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74088106
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Rubey het volgende:
Davinia, gister zat ik er wel even doorheen hoor, maar vandaag gaat het wel weer!
Ze heeft nog een uurtje of twaalf om zich aan te dienen voordat ik word overgedragen aan het ziekenhuis. Net mijn allerlaatste werkklusjes afgerond, dat was nog mijn laatste stresspunt... Nog drie kwartier met gewandeld, straks een heet bad.. als dat 't 'm niet doet
En anders moet ik me morgenmiddag maar overgeven aan het ziekenhuisgebeuren hoe jammer ik het ook vind...

heb je al geprostaldanginensgenddingen? gedaan?
pi_74088921
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:32 schreef Rubey het volgende:

Oh bah zeg, al 2 weken overtijd (ik zie het nu pas ). Wel fijn dat je je nog goed voelt, maar kan me wel voorstellen dat je het wachten nu wel echt ECHT zat bent, iig wordt je dus morgen overgedragen aan ziekenhuis waar ze gaan inleiden?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74089707
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
Poeh, das wel vroeg hoewel ik dan misschien blij ben
Ik heb de 14e in mijn hoofd (of de 24e )

Ik noteer de 10e wel op...
Voor de 24e wil ik anders wel nog eventjes meegaan, hoor
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mijn zwangerschap van Eva idem dito.
TIs dat ik mijn buik zag groeien anders merkte ik aan niks dat ik zwanger was.
(oke de bevalling was ronduit K*t letterlijk en figuurlijk, maar het ging om de zwangerschap he)
Dat heb ik hier eigenlijk ook. Het is dat ik om de 4 weken het hartje hoor kloppen want anders zou ik me echt wel nog meer zorgen maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')