abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:56:19 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74073128
@ Ymme, even offtopic maar zag je V&A topic. Als je geen toestel wilt bij je abbo kun je de volgende keer een simonly abbo kiezen. Dan krijg je geen telefoon maar wel 50% korting op je abbo. In ieder geval bij Tmobile.
pi_74073199
Ok, dat wist ik niet nee. Thanks voor de tip
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:01:47 #103
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74073269
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:55 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Rustig aan doen met 5 kids is praktisch onmogelijk. (heb je echt zoveel kindjes? )
Nu je wel wat gerustgesteld bent over het indalen, misschien dat je dan wat ontspannender kan worden het weer wat zakt.
voor jou!
Ik heb vijf voldragen zwangerschappen achter de rug, maar de jongste is vorig jaar januari vlak na de geboorte overleden (niet door de bloeddruk hoor, maar door een aanlegfout in de urinewegen). Dus hier in huis hobbelen vier kinderen rond.

Overigens komt die hogere bloeddruk niet door ongerustheidsstress, de vorige keer, drie weken geleden was mijn bloeddruk al wat aan de hoge kant, maar toen had ik er verder geen klachten bij, dus werd er verder niks ondernomen. En op zich hoort het kennelijk bij mij een stijgende bloeddruk tijdens de zwangerschap, dus in dat opzicht is het niet vreemd.

Maar goed, genoeg over mij nu Er is in principe niks aan de hand, maar ik baal wel, was liever ongeschonden door de keuring gekomen
pi_74073379
Eh... 'meld'
pi_74073434
Jaaa WupWup, heeft zich gemeld...
pi_74073760
Haha, Wupwup heeft meldpicht!

Tan, klinkt inderdaad al wel een eind op gang zo met indalingsweeeen al. En wat balen van de hoge bloeddruk... tja, rust is het devies! Maar zwaar poetswerk Ik sla poetswerk liever al over, maar zwaar poetswerk kan me nu echt gestolen worden... daar doe ik neit meer aan nu

Volgens mij heeft mijn Frummel zich gedraait en ligt ze weer met der koppie recht onder mijn ribben. Niks geen gevroet meer onderin, maar alleen nog aan de zijkant harde "klappen" en gepor. Ik heb vanochtend wel bijna een half uur met verbazing en verliefheid naar mijn bobbelende buik zitten staren. Lief kon het nu ook duidelijk zien, ze ging echt alle kanten op daarbinnen.
pi_74074420
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

zeg maar tegen je dat amaranta van het forum 33 weken zwanger is en nog steeds regelmatig
zielig ben ik he

Wat is trouwens je uitgerekende dag? Dan zet ik je in de OP.

ik zal het hem zeggen
ik ben 18 of 19 mei uitgerekend, omdat ze nog niet 1 datum hadden gezegd had ik het hier ook nog niet vermeld

Ik heb er niet eens aangedacht om kraam cadeautjes te maken, maar nu ik over nadenk ga ik het ook niet doen! ga dat toch vergeten mee te geven enzo, net als de bedankjes met ons trouwen, heb ze van de week maar eens weggegooid ruim een jaar later!

Luna 40 wk vandaag gefeli met deze mijlpaal

guess wat een stomme assistente heb je dan eigenlijk gehad, tuurlijk snap je dat het erbij hoort maar je probeert er ook gewoon het beste van te maken
Hier kwam de assistente meteen al met puur mama van vsm(?) en toen vroeg ik er nog niet eens naar
ik heb voor morgen trouwens toch maar een afspraak omdat ik wat meer dingen wil bespreken...

Tan na zo'n heftige nacht gelukkig nu wel goed onder controle dus?
wel een beetje op jezelf blijven letten he, al lijkt me dat ook moeilijk met zo'n groot gezin
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:44:19 #108
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74074431
Goodmornings allemaal Ik heb lekker geslapen en geluierd (en tussendoor telkens even de babykamer inlopen om te kijken ), heb nu alleen stress omdat ik het briefje waarmee ik mijn luiers op kan halen bij de pakketdienst kwijt ben. Echt, ik kan 'm nérgens meer vinden.. En dat zou dan niet zo heel erg zijn want ik neem aan dat ik met mijn legitimatie toch best nog een eind zou komen, maar dan moet ik wél weten waar ik zijn moet he? En hoe heette die pakketdienst nou toch? Zucht, wat een doos..

Hiero alles ok?

Wupwup, meldplicht! Wauw!

Guess, qua werk kan ik je eigenlijk niet zo goed helpen, want dat is gewoon echt heel rottig. Mijn misselijkheid was een grote reden voor mij om bijna meteen na mijn positieve test mijn leidinggevenden op de hoogte te stellen, ik was doodmoe, had geen energie en werken betekende eigenlijk botweg 'tijd uitzitten en probéren te werken'. Lastig met je eigen bedrijf inderdaad, lijkt me, maar als je er echt zo veel last van blijft houden gewoon met de arts zelf gaan praten, de assistente heeft het ook niet altijd goed hoor. Ik hoop echt dat je het snel minder lastig hebt, maar het kan nog wel even aanhouden

Faja, heb je nog gebeld? En beterschap voor je zieke thuis, vervelend hoor

Tan, Pfff, lijkt me erg lastig, het zou erg fijn zijn als je verdere krampen als deze gespaard zullen blijven. En je bloeddruk, ook zoiets. Het hoort er dus bij voor jou, klaarblijkelijk, maar het is en blijft natuurlijk vervelend. Wel fijn (denk ik) dat je duidelijkheid hebt wanneer te bellen enzo, dat is in elk geval iets..

BJ, wat is een hypo?

NieuweUser, hoe laat ben je aan de beurt bij de VK?

Freecell, hoest bekken?

Amaranta, hey, bij die webwinkel hebben we de bedankjes voor onze bruiloft gekocht Lint laten bedrukken met een dankwoord en dat om elk nekje gebonden en klaar waren we... Ennuhm, nog steeds zo aan het hoesten dus? Wat naar zeg!

Claudia, tot nader order doen wij niet echt minder kraambezoek om die reden, maar ik acht de kans groot dat we dat in het begin sowieso even op een laag pitje gaan proberen te houden. En handen wassen inderdaad, heb ook van mijn pas bevallen vriendinnetje begrepen dat de kraamzorg hier op dit moment erg op hamert.

Aoraki, babywas, ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga beginnen met wassen, ik wilde gisteren voor de foto een hoes om het aankleedkussen doen, maar die zijn helemaal nog niet gewassen, dus dan gaan we maar eens aan de slag

Luna, 40 weken!! De mijlpaal der mijlpalen!

Rubey ook nog bij ons, en joh, ik wist helemaal niet dat je ook langer door mag lopen soms? Maar zoals ik het begrijp laten ze jou daar wel in kiezen zeg maar? Ik ben er altijd van uitgegaan dat ze je niet langer dan 42 weken laten lopen en dan altijd inleiden Ik was al zo blij dat het bij ons dan in elk geval geen kerstkindje ging worden Overigens weet ik niet zo goed hoe dat werkt als je langer blijft doorlopen, ik kan je geen ervaringen vertellen.. Succes met je keuze!
3!
pi_74074533
Balen Tan

Hier ook terug van de verloskundige. Baby doet het uitstekend en toen ze vroeg hoe het met mij ging begon ik de huilen
Maargoed, stoppen met werken dus en doorgaan is géén optie. Ergens ook wel fijn, die duidelijkheid...
pi_74074652
Ow Incantrix's megapost gemist
Lekker luieren is goed
pi_74074711
Incantrix, het kiezen mag alleen als alles goed gaat... Als je het zelf heel erg zat bent leiden ze ook gewoon in bij 42 weken. Om in te leiden is het alleen fijn als je lichaam er ook al enigzins klaar voor is, dat zou voor mij een reden zijn om nog wat langer te wachten als dat verantwoord is.
pi_74074717
Freecell
pi_74075137
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Balen Tan

Hier ook terug van de verloskundige. Baby doet het uitstekend en toen ze vroeg hoe het met mij ging begon ik de huilen
Maargoed, stoppen met werken dus en doorgaan is géén optie. Ergens ook wel fijn, die duidelijkheid...
Moeilijk nu dus allemaal! Maar echt, volgende week voel jij je stukken beter!
Help me ff herinneren waarom het zo zwaar is nu? Sorry, kan het allemaal niet onthouden...

Hier trouwens mijn eerste echte 'halve' week. Ben benieuwd, voelt wel heel raar eigenlijk. Maar ben wel zoveel meer relaxed. Een week lijkt weer overzichtelijk in plaats van oneindig. Mijn lief en ik zijn liever tegen elkaar. En ik voel me niet continu gespannen, verdrietig en huilerig.
pi_74075352
Freecell en DJRandall Het is allemaal niet makkelijk.
Fijn dat je je al stukken beter voelt DJRandell, en ook hopeljik geldt dit ook snel voor jouw Freecell
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:17:18 #115
95408 Incantrix
pi_74075389
Hč, Freecell, bah Die duidelijkheid had je waarschijnlijk even heel hard nodig, maar het blijft confronterend.. voor jou, hope you'll feel better soon! Al wat gehoord van die dame die je ging helpen op financieel gebied? En ja,a luieren kan ik heel goed Wel suf, vandaag ineens weer zo'n dag dat ik eigenlijk alleen maar wil slapen.. En dat ijzer hielp juist zo goed. Misschien toch wel druk geweest gisteren ofzo.

Rubey, ok dan, dat wist ik niet.. Dan snap ik ook beter waarom je erover twijfelt. Nogmaals succes met je beslissing, knap dat je er nog zo objectief over kunt denken, velen zouden denk ik gillend gek zijn ondertussen en sméken om ingeleid te worden

DJRandall, fijn dat het nu al zo veel verschil maakt!

Ow, ik heb trouwens ondertussen uitgevogeld hoe de pakketdienst heette en volgens mij ook welk afhaaladres ik moet hebben. Vanaf 17.00 uur zou het pakket er zijn stond er, dus strakjes maar gaan op hoop van zegen dan
3!
pi_74075453
Succes Incantrix, hopelijk heb je meteen de goede pakketdienst te pakken

Wel suf ja, z'n papiertje kwijt raken. Het had mij ook kunnen overkomen zulke dingen
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:22:34 #117
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74075533
Ohw Freecell toch Kan me zo voorstellen dat je je de hele tijd groot houdt maar dan ineens bij de VK helemaal breekt. Knoop doorhakken nu dus en aan jezelf denken! Heb je nu al hulp in welke vorm dan ook vwb je bekken? Gelukkig dat het met je baby wel goed gaat Nu jij nog

DJRandall, fijn dat jij verschil merkt nu, is het niet voor niets

Ik las bij het - zoals gewoonlijk megalange - bericht van incantrix, dat de kraamzorg extra hamert op handen wassen. Heb pas nog gehoord dat het zóveel scheelt en eigenlijk was ik al wekenlang meerdere keren per dag mijn handen, dat deed ik normaal alleen na WCbezoek en als ik ging eten koken, maar nu veel vaker tussendoor. Merk dat het al snel een gewoonte wordt. Het is inderdaad wel een goede om ook aan kraambezoek te vragen of ze hun handen willen wassen voor ze de baby aanraken. Dan maar overbezorgd
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:23:10 #118
95408 Incantrix
pi_74075556
Haha, stom he? Het suffe is dat mijn vader nogal een opruim- en weggooi-tic heeft, dus die zitten we regelmatig een beetje uit te lachen omdat hij weer eens iets belangrijks zo goed heeft opgeruimd dat het niet meer te vinden is óf dat hij het heeft weggegooid (zo heeft hij eens concertkaartjes weggegooid voor mijn ouders én hun vrienden ).. En nu heb ik dus nogal een déja vu naar zíjn praktijken, whaha! Ben inderdaad wel benieuwd, want ik zit me al sinds vrijdag te verheugen op het uitpakken van dat pakket (Hoe erg kun je worden, een weekend lang stuiteren van de gedachte aan lúiers )
3!
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:24:50 #119
95408 Incantrix
pi_74075599
Haha, Tan, ik doe ook nog wel eens níet lange berichten hoor Ennuhm, hey, wat handen wassen betreft: baat het niet..
3!
pi_74076175
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Incantrix het volgende:
Haha, stom he? Het suffe is dat mijn vader nogal een opruim- en weggooi-tic heeft, dus die zitten we regelmatig een beetje uit te lachen omdat hij weer eens iets belangrijks zo goed heeft opgeruimd dat het niet meer te vinden is óf dat hij het heeft weggegooid (zo heeft hij eens concertkaartjes weggegooid voor mijn ouders én hun vrienden ).. En nu heb ik dus nogal een déja vu naar zíjn praktijken, whaha! Ben inderdaad wel benieuwd, want ik zit me al sinds vrijdag te verheugen op het uitpakken van dat pakket (Hoe erg kun je worden, een weekend lang stuiteren van de gedachte aan lúiers )
niksnietstom! gewoon hormonen! want zonder die rare dingen zou je dat toch nooooooit doen (geniet nou gewoon nog even van dat mooie excuus )
en stuiteren om luiers is heel erg normaal als je van die leukerds hebt besteld maak je straks een fotootje als je ze hebt?
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:45:19 #121
95408 Incantrix
pi_74076232
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef WupWup het volgende:

[..]

niksnietstom! gewoon hormonen! want zonder die rare dingen zou je dat toch nooooooit doen (geniet nou gewoon nog even van dat mooie excuus )
en stuiteren om luiers is heel erg normaal als je van die leukerds hebt besteld maak je straks een fotootje als je ze hebt?
Whehe, dá's wel waar jah Ik weet ook echt zeker dat dat het is, normaal stop ik zulke dingen altijd meteen in mijn tas om te voorkomen dat ik ze te goed opruim En jajaja, foto'tje, zéker weten Wordt echt een blij plaatje, heb zulke leuke kleurtjes!
3!
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:58:36 #122
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74076584
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:24 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Tan, ik doe ook nog wel eens níet lange berichten hoor Ennuhm, hey, wat handen wassen betreft: baat het niet..
Ja, maar jij leest altijd alles zo aandachtig door Ik lees altijd alleen de laatste paar posts boven mij en dan alles daarboven tot aan mijn eigen laatste post gewoon snel even vluchtig. Mis daardoor nog wel eens wat informatie, maar ik post alleen snelsnel tussen de bedrijven door of als ik even zit met een kopje thee of koffie. Heb echt geen tijd voor zulke lange posts en eigenlijk ook geen zin in
pi_74076875
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, maar jij leest altijd alles zo aandachtig door Ik lees altijd alleen de laatste paar posts boven mij en dan alles daarboven tot aan mijn eigen laatste post gewoon snel even vluchtig. Mis daardoor nog wel eens wat informatie, maar ik post alleen snelsnel tussen de bedrijven door of als ik even zit met een kopje thee of koffie. Heb echt geen tijd voor zulke lange posts en eigenlijk ook geen zin in
Eensch met TAN

En het gaat straks vast wel wat beter inderdaad
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:09:19 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74076931
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
Balen Tan

Heel herkenbaar!!
Vanmorgen gewerkt en nu dus veel auw. Ik moet nog 2 halve dagen maar mén wat zie ik daar nu nog tegenop.
Hoeveel dagen moet je nog werken freecell?
pi_74077188
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:09 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Heel herkenbaar!!
Vanmorgen gewerkt en nu dus veel auw. Ik moet nog 2 halve dagen maar mén wat zie ik daar nu nog tegenop.
Hoeveel dagen moet je nog werken freecell?
Ik heb nu een oppashummel in bed liggen en misschien donderdag nog en dan niet meer
Dus dat is ook al heel snel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')