Goodmornings allemaal

Ik heb lekker geslapen en geluierd (en tussendoor telkens even de babykamer inlopen om te kijken

), heb nu alleen stress omdat ik het briefje waarmee ik mijn luiers op kan halen bij de pakketdienst kwijt ben. Echt, ik kan 'm nérgens meer vinden.. En dat zou dan niet zo heel erg zijn want ik neem aan dat ik met mijn legitimatie toch best nog een eind zou komen, maar dan moet ik wél weten waar ik zijn moet he?

En hoe heette die pakketdienst nou toch? Zucht, wat een doos..
Hiero alles ok?
Wupwup, meldplicht!

Wauw!
Guess, qua werk kan ik je eigenlijk niet zo goed helpen, want dat is gewoon echt heel rottig. Mijn misselijkheid was een grote reden voor mij om bijna meteen na mijn positieve test mijn leidinggevenden op de hoogte te stellen, ik was doodmoe, had geen energie en werken betekende eigenlijk botweg 'tijd uitzitten en probéren te werken'. Lastig met je eigen bedrijf inderdaad, lijkt me, maar als je er echt zo veel last van blijft houden gewoon met de arts zelf gaan praten, de assistente heeft het ook niet altijd goed hoor. Ik hoop echt dat je het snel minder lastig hebt, maar het kan nog wel even aanhouden

Faja, heb je nog gebeld? En beterschap voor je zieke thuis, vervelend hoor

Tan, Pfff, lijkt me erg lastig, het zou erg fijn zijn als je verdere krampen als deze gespaard zullen blijven. En je bloeddruk, ook zoiets. Het hoort er dus bij voor jou, klaarblijkelijk, maar het is en blijft natuurlijk vervelend.

Wel fijn (denk ik) dat je duidelijkheid hebt wanneer te bellen enzo, dat is in elk geval iets..
BJ, wat is een hypo?

NieuweUser, hoe laat ben je aan de beurt bij de VK?
Freecell, hoest bekken?
Amaranta, hey, bij die webwinkel hebben we de bedankjes voor onze bruiloft gekocht

Lint laten bedrukken met een dankwoord en dat om elk nekje gebonden en klaar waren we... Ennuhm, nog steeds zo aan het hoesten dus? Wat naar zeg!

Claudia, tot nader order doen wij niet echt minder kraambezoek om die reden, maar ik acht de kans groot dat we dat in het begin sowieso even op een laag pitje gaan proberen te houden. En handen wassen inderdaad, heb ook van mijn pas bevallen vriendinnetje begrepen dat de kraamzorg hier op dit moment erg op hamert.
Aoraki, babywas, ik denk dat ik binnenkort ook maar eens ga beginnen met wassen, ik wilde gisteren voor de foto een hoes om het aankleedkussen doen, maar die zijn helemaal nog niet gewassen, dus dan gaan we maar eens aan de slag

Luna, 40 weken!!

De mijlpaal der mijlpalen!

Rubey ook nog bij ons, en joh, ik wist helemaal niet dat je ook langer door mag lopen soms? Maar zoals ik het begrijp laten ze jou daar wel in kiezen zeg maar? Ik ben er altijd van uitgegaan dat ze je niet langer dan 42 weken laten lopen en dan altijd inleiden

Ik was al zo blij dat het bij ons dan in elk geval geen kerstkindje ging worden

Overigens weet ik niet zo goed hoe dat werkt als je langer blijft doorlopen, ik kan je geen ervaringen vertellen.. Succes met je keuze!