Nou ja, als je alles gaat bedenken zijn het er ook veel natuurlijk. Van techniek tot redactie, catering, make-up. Dan loopt het hard opquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef SlimShady het volgende:
Whoa! 129 mensen werken aan het programma? Ik dacht het maximaal 35 waren achter de schermen.
Dan zal het wel in de kosten lopen. Volgens mij hebben ze in dat geval de afleveringen in een week opgenomen.
Nou ze was anders wel tering dom bij het spellen. :pquote:Op zondag 25 oktober 2009 04:48 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ben ik de enige die Leontien Borsato echt de grootste MILF vind die er op de aarde rondloopt? O_O damn wat is die heet zeg. de tering. echt niet goed meer.
ja sorry maar ik kan er maar niet over uit hoe een chick ik haar vind
quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:48 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ben ik de enige die Leontien Borsato echt de grootste MILF vind die er op de aarde rondloopt? O_O damn wat is die heet zeg. de tering. echt niet goed meer.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn oude gymleraar op de middelbare school
Eens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:48 schreef gnilrednoz het volgende:
Mijn gok van 130 zat dus wel heel erg goed in de richting. Maar ik weet uit ervaring dat er bij zo'n soort productie veel meer komt kijken dan je zou denken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef SlimShady het volgende:
Whoa! 129 mensen werken aan het programma? Ik dacht het maximaal 35 waren achter de schermen.
Dan zal het wel in de kosten lopen. Volgens mij hebben ze in dat geval de afleveringen in een week opgenomen.
Vind je? Ik vind Irene juist totaal niet leuk. Van Peter heb ik daarentegen hele hoge verwachtingenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef SlimShady het volgende:
Ik vind Peter niet echt een baas die een team leidt. Anders dan Jeroen en Beau. Irene is leuk van zichzelf, daarom dat ze dat niet nodig heeft. I
Peterrrrrrrr TATATATATAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Irene juist totaal niet leuk. Van Peter heb ik daarentegen hele hoge verwachtingen
Eens, slim is ze niet echt volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:57 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nou ze was anders wel tering dom bij het spellen. :p
Tis net 10 minuten bezig, dus zoveel heb je nog niet gemistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Skeletor het volgende:
hmmz dat wordt dan maar weer RTL gemist.. Helemaal vergeten dat t zou komen
Ja dat is waar, maar op RTL gemist hoef ik die ellendige reclames niet te zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis net 10 minuten bezig, dus zoveel heb je nog niet gemist
Een of ander musicalacteurtjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:09 schreef seetjai het volgende:
Wie is die gozer met een bril die geen croissants kan spellen
Mirella van Markus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Een of ander musicalacteurtje
En wie is die Mirella bij Jeroen in het team
Inderdaad. Met ma Dikeb was het leukerquote:
Die veiligheidsbril inderdaad..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:09 schreef seetjai het volgende:
Wie is die gozer met een bril die geen croissants kan spellen
Stenders late vermaak was ook van john, dus tsja.het idee was van johnquote:
John heeft Stenders Late Vermaak gekocht van Eyeworks, dus om nu te zeggen dat het idee van John wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Stenders late vermaak was ook van john, dus tsja.het idee was van john
John was de enige die met stenders een programma wou maken.
Meneer Chenquote:
Voor een eerste aflevering deed ie het zeker leukquote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Dalamar het volgende:
Peter deed het ook wel goed. Ok, het is geen Beau, maar hij had het wel duidelijk naar z'n zin.
Ik gok op Heleen van Royen... maar daar is meer irritant aan dan enkel de lachquote:
Inderdaad, als ik die toch eens in mijn bed had liggen... kwam ik er nooit meer uitquote:
Dacht ook al dat is geen Arnhem. Meer Doetinchem ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Arnhem nog net niet in Duitsland op dat kaartje
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zekerquote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef Zinedinho het volgende:
Pfff, die vivian nog nooit van mn leven gezien maar wat een MILF
Ach, familie De Mol weet ook niet beter dan dat Nederland niet groter is dan 't Gooi en omgeving met een straal van maximaal 30km.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vooral dat ze stiekem toch best wel irritant lekker is voor een vrouw van 44quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok op Heleen van Royen... maar daar is meer irritant aan dan enkel de lach
Eh, dat dusquote:Op maandag 9 november 2009 09:07 schreef Walter81 het volgende:
Vooral dat ze stiekem toch best wel irritant lekker is voor een vrouw van 44![]()
Vandaag niet iigquote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef Sequencial het volgende:
En wanneer trekt Linda nu eens iets aan waar wél vorm in zit
Geweldlig ja.. Leukste Nederlander: Karst Tquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Michellee het volgende:
Haha noem Karst T.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef marcodej het volgende:
Vermakelijke uitzending weer.![]()
Wie was die blonde in het team van Peter?
Sophie van Winden, een actrice die onder andere in Leef! speelde en daar nog een Gouden Kalf voor won ook.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef marcodej het volgende:
Vermakelijke uitzending weer.![]()
Wie was die blonde in het team van Peter?
Dat is Jessica Mendels.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie was die brunette in het team van Jeroen?
Ohw ja hahaquote:
Ohh !quote:Op maandag 23 november 2009 08:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is Jessica Mendels.
Jessica van Campinglife
[ afbeelding ]
Sara Kroos...quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:17 schreef qonmann het volgende:
Ga voor het team van Peter, zitten de lekkerste dames![]()
Wie weet na de Commercial Breakquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef Marcoss het volgende:
Miljuschka is de leukste van allemaal uiteraard, alleen jammer van dat brilletje.
Eerste zin op Wikipedia: Witzenhausen behaalde in 2004 haar gymnasiumdiploma (ondanks dat ze kampt met dyslexie) op het Vossius Gymnasium te Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
Domme doos die Miljuschka
was wel geinig, wist het ook niet overigensquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:46 schreef StephanL het volgende:
Die surinamer net. Is antillen 1 land?
Dat is heel wat anders dan algemene kennis. De manier waarop ze Bronovo uitsprak zei al genoeg.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerste zin op Wikipedia: Witzenhausen behaalde in 2004 haar gymnasiumdiploma (ondanks dat ze kampt met dyslexie) op het Vossius Gymnasium te Amsterdam.
Dat heb ik met Jeroen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Honeymooner het volgende:
Hmm ik had het nog niet gezien met Peter, maar ik vind het nu al niet leuk met hem.. Te wannabe.
Ach ze heeft andere kwaliteitenquote:
Begon idd al goed met de kandidaten, dat grapje kennen we wel nuquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:28 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat heb ik met Jeroen.Hij mag wel eens een keer geen opmerking maken.
Hij is totaal anders dan Beau, maar ik vind hem altijd wel 'n droge gast.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Honeymooner het volgende:
Hmm ik had het nog niet gezien met Peter, maar ik vind het nu al niet leuk met hem.. Te wannabe.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:26 schreef Bragi het volgende:
Volgende week Sinterklaas?Cool.
Hopelijk is het wel de 'echte'.
Als DJ, niet eens een nummer radenquote:Op zondag 29 november 2009 11:55 schreef Bragi het volgende:
En Barry Pfaf heeft echt een irritant hoofd.
Ja! Ik zag net een stukje en het is 'em. Vorig jaar bij 12 uur Mooi weer de Leew was hij echt geweldig.quote:Op zondag 29 november 2009 12:26 schreef Bragi het volgende:
Volgende week Sinterklaas?Cool.
Hopelijk is het wel de 'echte'.
Te zien aan het voorstukje wordt het leukquote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja! Ik zag net een stukje en het is 'em. Vorig jaar bij 12 uur Mooi weer de Leew was hij echt geweldig.
Ik heb het vermoeden dat het tegenvalt. Maar wie weet wordt het leuk.
Yep... Ze is uit een goed bouwjaarquote:Op zondag 29 november 2009 10:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat Sara Kroos nog maar in de twintig was
Marit van Bohemen van Camping Life afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Jessica van Camping Life twee weken geleden was
Dat zie je toch verkeerd.Die blonde bij Peter wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Jessica van Camping Life twee weken geleden was
Dieuwertjequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:14 schreef Miam het volgende:
Dieuwertje!![]()
Ik vind het al met al niet zo'n geweldige aflevering... het is zo druk allemaal.
En Jeroen van Koningsbrugge irriteert me mateloos..
Ik ben doorgezapt naar Paul de Leeuw.
Ik schakel net in, maar ik verstond ook VMPO eigenlijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:38 schreef Miam het volgende:
Wat is die Saar lomp zeg. en ook best dom......
same herequote:
Ja inderdaad. En een goede hit:quote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef verleiding het volgende:
Dit was een intens leuke aflevering.
Ook voor het eerst hoger dan Ushi en Dushiquote:Op zondag 6 december 2009 18:44 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En een goede hit:
1 IK HOU VAN HOLLAND 2.279.000
2 USHI & DUSHI 1.804.000
3 JOURNAAL 20 UUR 1.403.000
4 JOURNAAL 18 UUR 1.289.000
5 KASSA 1.260.000
6 SUCCES VERZEKERD 1.128.000
7 LIEVE PAUL 1.102.000
Blijft een topformatie. En ook leuk dat Peter een beetje partij biedt tegen Jeroen dit seizoen..
Jepquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:01 schreef Starbuck2 het volgende:
staat vanavond wel weer in de gids een uitzending, met oa Nick en Simon en tineke schouten.
is dit dan een herhaling ?
Zeker wel.quote:Op zondag 13 december 2009 11:21 schreef ROFLOL het volgende:
Ik heb het sinds Beau weg is niet meer gekeken, nog vermakelijk om naar te kijken?
Ik denk dat we inderdaad wel vast kunnen stellen dat mensen die nog steeds programmagidsen kopen inderdaad niet zo bij hun gezond verstand zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 08:29 schreef Walter81 het volgende:
Tegenwoordig wordt er niet eens meer in de programmagidsen aangegeven dat het een herhaling is.. ze gaan aan het einde van de reeks weer gewoon opnieuw beginnen en denken bij die televisiezenders dat wij gek zijn..
Ik heb ook geen programmagids, maar op teletekst stond het ook niet aangegeven. Het enige waaruit ik op kon maken dat het een herhaling was, was dat bij de programmainfo van de gids op de digitale decoder stond dat de teams onder leiding van Jeroen en Beau waren.quote:Op maandag 14 december 2009 08:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad wel vast kunnen stellen dat mensen die nog steeds programmagidsen kopen inderdaad niet zo bij hun gezond verstand zijn.
quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
Uitgelekte promo ouderjaars special van Ik hou van Holland
En Peter: "Mag ik 13 oliebollen, zonder suiker graag"quote:Op maandag 28 december 2009 13:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Linda: "LUL! Ik moet nog op de foto!"![]()
Inderdaad. Je ziet haar, voordat ze voor het eerst poedersuiker wil gaan gooien op Peter/Jeroen (0:40 sec) nog kijken naar het productieteam, die overduidelijk toch "nee" schuddenquote:Op maandag 28 december 2009 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
En Peter: "Mag ik 13 oliebollen, zonder suiker graag"
Gewoon een volle schep in haar gezicht.quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef RaymanNL het volgende:
Is een promo die apart opgenomen is, dus niet uit het programmaquote:Op donderdag 31 december 2009 22:19 schreef Pixie. het volgende:
Ik ben ook aanwezig
Heb het promo filmpje nog niet gekeken
want als het zometeen komt is het spontane er weer vanaf
Oohh dan kijk ik em in de reclame wel evenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Is een promo die apart opgenomen is, dus niet uit het programma
Op een of andere manier heb ik een pesthekel aan die ventquote:
Ja ben er toevallig net klaar meequote:Op donderdag 31 december 2009 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reclame pixie gaat ff promo kijken
Dan heeft hij goed verdiend met vuurwerkverkoopquote:Op donderdag 31 december 2009 22:58 schreef Piles het volgende:
Viert u ook oud en nieuw?![]()
Hij is chinees
En die chinees van Rob Stenders en Mama Dikebquote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Piles het volgende:
Dat nieuwslezen is goed gejat van "Het gevoel van ...."
Dat wisten we alquote:Op donderdag 31 december 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
En die chinees van Rob Stenders en Mama Dikeb
Wat was zijn rol daar dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
En die chinees van Rob Stenders en Mama Dikeb
Ahaaahquote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef Piles het volgende:
[..]
De moeder van Erik Dikeb deed hetzelfde als wat die chinees nu doet
Zijn beide van Talpaquote:Op donderdag 31 december 2009 23:36 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ahaaah
Programma's die dingen nadoen van andere programma's
John de Wolf, kom op. Toffe kerel hoor, maar die is zo dom dat 'ie elke avond blij is wanneer 'ie er achter komt dat z'n reet nog op dezelfde plek zit als 's morgens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet dat ze er maar zo weinig van onthouden. Ze hebben het net 2 seconden geleden gehoord.
Hij kan z'n eigen stad nieteens als goede antwoord geven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
John de Wolf, kom op. Toffe kerel hoor, maar die is zo dom dat 'ie elke avond blij is wanneer 'ie er achter komt dat z'n reet nog op dezelfde plek zit als 's morgens.
Ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:11 schreef seetjai het volgende:
Zei Linda nou net ; shoarma pizza lijkt me zo vies ?
Idd, dat was echt te slechtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:25 schreef Bragi het volgende:
Minister van... Politiek
Timor is ook niet echt de slimste.
Ik ken heel die gast niet, waar is die 'bekend' van?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef Michellee het volgende:
Timor is een schatje maar hij moet echt niet teveel praten
Dat las ik net in de Spits ja. De Mol had 1.4 mln kijkers geschat maar het waren 2 mln.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vanwege een weddenschap met John de Mol ofzo, las ik?
Het zal mij benieuwen. Ik zie Van Nieuwkerk nog niet meelallen met een nummer van Nick & Simonquote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dat las ik net in de Spits ja. De Mol had 1.4 mln kijkers geschat maar het waren 2 mln.
Hij is danser, was vorig jaar 1 van de 12 (ofzo?) dansers van Michael Jackson z'n tour. En hij deed mee aan Dancing with the stars geloof ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik ken heel die gast niet, waar is die 'bekend' van?
Kwam op mij ook niet al te snugger over eigenlijk.
Niet dancing with the stars, maar I think I can dance.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hij is danser, was vorig jaar 1 van de 12 (ofzo?) dansers van Michael Jackson z'n tour. En hij deed mee aan Dancing with the stars geloof ik.
Vandaar dat ik hem niet ken...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hij is danser, was vorig jaar 1 van de 12 (ofzo?) dansers van Michael Jackson z'n tour. En hij deed mee aan Dancing with the stars geloof ik.
ja dat was hilarisch, het was echt maar een klein tikje bij beide partijenquote:Op zondag 14 maart 2010 09:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja het was weer leukHumberto idd
en echt dat het rad 2x zoooooooo dichtbij de 50 was maar net niet
Jup. Ik wilde vanavond ook kijken, maar niet dusquote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef gnilrednoz het volgende:
Lomp dat hij nog niet online staat zeg. Beter fixen ze t snel
Ik vind hem helemaal niks.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef happyme28 het volgende:
Uitzending gister was echt lachen! Peter doet het trouwens echt top!!
Maar weinig origineel.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:13 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niks.![]()
Ik kijk enkel voor Jeroenwat is die man droog in zijn humor.
Inderdaad. Wat is dat een mooie dame!quote:
En gisteravond in de herhaling.quote:
Ja inderdaad. Ze zat ook de hele tijd op de kruk, daarom dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:37 schreef Eva4Evah het volgende:
Ooooh, was zij dat. Heb wel gekeken maar herkende haar niet (had eerste 5 minuten waar iedereen wordt voorgesteld gemist)
Misschien omdat zijn zogenaamde kinderachtige grapjes dan beter uitkomen. 'Het gaat om de knikkers en niet om het spel' met zo'n typisch gezichtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef Zinedinho het volgende:
Hoezo heb ik toch altijd het idee dat Jeroen de domme lui krijgt/uitkiest?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, hij staat er alleen maar een beetje bij
"André van Duin, met De Vlieger!"quote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
Lekker slim om dat mokkel van Gooische meisjes uit te nodigen.Dommer vind je ze niet in Nederland.
Heb net de herhaling gekeken en moest inderdaad ook keihard lachen.quote:
Mathijs doet buiten zijn eigen programma's volgens mij nergens aan meequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef 988012 het volgende:
Hoe is die weddenschap van John de Mol met Mathijs van Nieuwkerk eigenlijk afgelopen? Als een of ander programma van de Mol hogere kijkcijfers zou halen dan zou Mathijs een keer meedoen met Ik hou van Holland
Edit: Al gevonden, jammer![]()
Daarom leek het me ook zo leuk, al was het natuurlijk de vraag hoe goed hij zich aan z'n woord zou houden als ie wel verloor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mathijs doet buiten zijn eigen programma's volgens mij nergens aan mee
Heb hem nog nooit ergens te gast gezien.
De Slimste Mens ter Wereld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mathijs doet buiten zijn eigen programma's volgens mij nergens aan mee
Heb hem nog nooit ergens te gast gezien.
Nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe wist Jim nou opeens het hele verhaal?
Ik vind juist dat ze het heel leuk doet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat komt die Linda de mol toch gespeeld en nep over die heeft nog minder echte emoties dan een robot.
Het komt zo gemaakt over en tegelijk ook alsof ze zelf echt gelooft dat ze doet wat ze doet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze het heel leuk doet!
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het komt zo gemaakt over en tegelijk ook alsof ze zelf echt gelooft dat ze doet wat ze doet.
Maar ze neem altijd een bepaalde houding/persoonlijkheid aan. Ze komt echt gemaakt over.
In het begin van het nieuwe seizoen zeiden ze dat Meneer Cheung wegens familie omstandigheden in China zat, maar gauw weer te bewonderen was in Ik Hou van Holland.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:37 schreef seetjai het volgende:
Kom er nu pas achter dat die oude man, Chong, niet meer is in het nieuwe seizoen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:52 schreef PieterBas het volgende:
Met Agnes Kant...
Wordt het ook meteen duidelijk wanneer dit programma opgenomen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |