Nou ja, als je alles gaat bedenken zijn het er ook veel natuurlijk. Van techniek tot redactie, catering, make-up. Dan loopt het hard opquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef SlimShady het volgende:
Whoa! 129 mensen werken aan het programma? Ik dacht het maximaal 35 waren achter de schermen.
Dan zal het wel in de kosten lopen. Volgens mij hebben ze in dat geval de afleveringen in een week opgenomen.
Nou ze was anders wel tering dom bij het spellen. :pquote:Op zondag 25 oktober 2009 04:48 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ben ik de enige die Leontien Borsato echt de grootste MILF vind die er op de aarde rondloopt? O_O damn wat is die heet zeg. de tering. echt niet goed meer.
ja sorry maar ik kan er maar niet over uit hoe een chick ik haar vind
quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:48 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ben ik de enige die Leontien Borsato echt de grootste MILF vind die er op de aarde rondloopt? O_O damn wat is die heet zeg. de tering. echt niet goed meer.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mijn oude gymleraar op de middelbare school
Eens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 04:48 schreef gnilrednoz het volgende:
Mijn gok van 130 zat dus wel heel erg goed in de richting. Maar ik weet uit ervaring dat er bij zo'n soort productie veel meer komt kijken dan je zou denken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef SlimShady het volgende:
Whoa! 129 mensen werken aan het programma? Ik dacht het maximaal 35 waren achter de schermen.
Dan zal het wel in de kosten lopen. Volgens mij hebben ze in dat geval de afleveringen in een week opgenomen.
Vind je? Ik vind Irene juist totaal niet leuk. Van Peter heb ik daarentegen hele hoge verwachtingenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef SlimShady het volgende:
Ik vind Peter niet echt een baas die een team leidt. Anders dan Jeroen en Beau. Irene is leuk van zichzelf, daarom dat ze dat niet nodig heeft. I
Peterrrrrrrr TATATATATAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:54 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Irene juist totaal niet leuk. Van Peter heb ik daarentegen hele hoge verwachtingen
Eens, slim is ze niet echt volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:57 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nou ze was anders wel tering dom bij het spellen. :p
Tis net 10 minuten bezig, dus zoveel heb je nog niet gemistquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:52 schreef Skeletor het volgende:
hmmz dat wordt dan maar weer RTL gemist.. Helemaal vergeten dat t zou komen
Ja dat is waar, maar op RTL gemist hoef ik die ellendige reclames niet te zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis net 10 minuten bezig, dus zoveel heb je nog niet gemist
Een of ander musicalacteurtjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:09 schreef seetjai het volgende:
Wie is die gozer met een bril die geen croissants kan spellen
Mirella van Markus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Een of ander musicalacteurtje
En wie is die Mirella bij Jeroen in het team
Inderdaad. Met ma Dikeb was het leukerquote:
Die veiligheidsbril inderdaad..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:09 schreef seetjai het volgende:
Wie is die gozer met een bril die geen croissants kan spellen
Stenders late vermaak was ook van john, dus tsja.het idee was van johnquote:
John heeft Stenders Late Vermaak gekocht van Eyeworks, dus om nu te zeggen dat het idee van John wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef thefreakje het volgende:
[..]
Stenders late vermaak was ook van john, dus tsja.het idee was van john
John was de enige die met stenders een programma wou maken.
Meneer Chenquote:
Voor een eerste aflevering deed ie het zeker leukquote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Dalamar het volgende:
Peter deed het ook wel goed. Ok, het is geen Beau, maar hij had het wel duidelijk naar z'n zin.
Ik gok op Heleen van Royen... maar daar is meer irritant aan dan enkel de lachquote:
Inderdaad, als ik die toch eens in mijn bed had liggen... kwam ik er nooit meer uitquote:
Dacht ook al dat is geen Arnhem. Meer Doetinchem ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Arnhem nog net niet in Duitsland op dat kaartje
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zekerquote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef Zinedinho het volgende:
Pfff, die vivian nog nooit van mn leven gezien maar wat een MILF
Ach, familie De Mol weet ook niet beter dan dat Nederland niet groter is dan 't Gooi en omgeving met een straal van maximaal 30km.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vooral dat ze stiekem toch best wel irritant lekker is voor een vrouw van 44quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok op Heleen van Royen... maar daar is meer irritant aan dan enkel de lach
Eh, dat dusquote:Op maandag 9 november 2009 09:07 schreef Walter81 het volgende:
Vooral dat ze stiekem toch best wel irritant lekker is voor een vrouw van 44![]()
Vandaag niet iigquote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef Sequencial het volgende:
En wanneer trekt Linda nu eens iets aan waar wél vorm in zit
Geweldlig ja.. Leukste Nederlander: Karst Tquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Michellee het volgende:
Haha noem Karst T.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef marcodej het volgende:
Vermakelijke uitzending weer.![]()
Wie was die blonde in het team van Peter?
Sophie van Winden, een actrice die onder andere in Leef! speelde en daar nog een Gouden Kalf voor won ook.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef marcodej het volgende:
Vermakelijke uitzending weer.![]()
Wie was die blonde in het team van Peter?
Dat is Jessica Mendels.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie was die brunette in het team van Jeroen?
Ohw ja hahaquote:
Ohh !quote:Op maandag 23 november 2009 08:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is Jessica Mendels.
Jessica van Campinglife
[ afbeelding ]
Sara Kroos...quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:17 schreef qonmann het volgende:
Ga voor het team van Peter, zitten de lekkerste dames![]()
Wie weet na de Commercial Breakquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef Marcoss het volgende:
Miljuschka is de leukste van allemaal uiteraard, alleen jammer van dat brilletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |