En gisteravond in de herhaling.quote:
Ja inderdaad. Ze zat ook de hele tijd op de kruk, daarom dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:37 schreef Eva4Evah het volgende:
Ooooh, was zij dat. Heb wel gekeken maar herkende haar niet (had eerste 5 minuten waar iedereen wordt voorgesteld gemist)
Misschien omdat zijn zogenaamde kinderachtige grapjes dan beter uitkomen. 'Het gaat om de knikkers en niet om het spel' met zo'n typisch gezichtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:12 schreef Zinedinho het volgende:
Hoezo heb ik toch altijd het idee dat Jeroen de domme lui krijgt/uitkiest?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, hij staat er alleen maar een beetje bij
"André van Duin, met De Vlieger!"quote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
Lekker slim om dat mokkel van Gooische meisjes uit te nodigen.Dommer vind je ze niet in Nederland.
Heb net de herhaling gekeken en moest inderdaad ook keihard lachen.quote:
Mathijs doet buiten zijn eigen programma's volgens mij nergens aan meequote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:09 schreef 988012 het volgende:
Hoe is die weddenschap van John de Mol met Mathijs van Nieuwkerk eigenlijk afgelopen? Als een of ander programma van de Mol hogere kijkcijfers zou halen dan zou Mathijs een keer meedoen met Ik hou van Holland
Edit: Al gevonden, jammer![]()
Daarom leek het me ook zo leuk, al was het natuurlijk de vraag hoe goed hij zich aan z'n woord zou houden als ie wel verloor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mathijs doet buiten zijn eigen programma's volgens mij nergens aan mee
Heb hem nog nooit ergens te gast gezien.
De Slimste Mens ter Wereld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mathijs doet buiten zijn eigen programma's volgens mij nergens aan mee
Heb hem nog nooit ergens te gast gezien.
Nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe wist Jim nou opeens het hele verhaal?
Ik vind juist dat ze het heel leuk doet!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat komt die Linda de mol toch gespeeld en nep over die heeft nog minder echte emoties dan een robot.
Het komt zo gemaakt over en tegelijk ook alsof ze zelf echt gelooft dat ze doet wat ze doet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze het heel leuk doet!
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het komt zo gemaakt over en tegelijk ook alsof ze zelf echt gelooft dat ze doet wat ze doet.
Maar ze neem altijd een bepaalde houding/persoonlijkheid aan. Ze komt echt gemaakt over.
In het begin van het nieuwe seizoen zeiden ze dat Meneer Cheung wegens familie omstandigheden in China zat, maar gauw weer te bewonderen was in Ik Hou van Holland.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:37 schreef seetjai het volgende:
Kom er nu pas achter dat die oude man, Chong, niet meer is in het nieuwe seizoen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:52 schreef PieterBas het volgende:
Met Agnes Kant...
Wordt het ook meteen duidelijk wanneer dit programma opgenomen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |