John de Wolf, kom op. Toffe kerel hoor, maar die is zo dom dat 'ie elke avond blij is wanneer 'ie er achter komt dat z'n reet nog op dezelfde plek zit als 's morgens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet dat ze er maar zo weinig van onthouden. Ze hebben het net 2 seconden geleden gehoord.
Hij kan z'n eigen stad nieteens als goede antwoord geven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
John de Wolf, kom op. Toffe kerel hoor, maar die is zo dom dat 'ie elke avond blij is wanneer 'ie er achter komt dat z'n reet nog op dezelfde plek zit als 's morgens.
Ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:11 schreef seetjai het volgende:
Zei Linda nou net ; shoarma pizza lijkt me zo vies ?
Idd, dat was echt te slechtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:25 schreef Bragi het volgende:
Minister van... Politiek
Timor is ook niet echt de slimste.
Ik ken heel die gast niet, waar is die 'bekend' van?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef Michellee het volgende:
Timor is een schatje maar hij moet echt niet teveel praten
Dat las ik net in de Spits ja. De Mol had 1.4 mln kijkers geschat maar het waren 2 mln.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vanwege een weddenschap met John de Mol ofzo, las ik?
Het zal mij benieuwen. Ik zie Van Nieuwkerk nog niet meelallen met een nummer van Nick & Simonquote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dat las ik net in de Spits ja. De Mol had 1.4 mln kijkers geschat maar het waren 2 mln.
Hij is danser, was vorig jaar 1 van de 12 (ofzo?) dansers van Michael Jackson z'n tour. En hij deed mee aan Dancing with the stars geloof ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:09 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik ken heel die gast niet, waar is die 'bekend' van?
Kwam op mij ook niet al te snugger over eigenlijk.
Niet dancing with the stars, maar I think I can dance.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hij is danser, was vorig jaar 1 van de 12 (ofzo?) dansers van Michael Jackson z'n tour. En hij deed mee aan Dancing with the stars geloof ik.
Vandaar dat ik hem niet ken...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Hij is danser, was vorig jaar 1 van de 12 (ofzo?) dansers van Michael Jackson z'n tour. En hij deed mee aan Dancing with the stars geloof ik.
ja dat was hilarisch, het was echt maar een klein tikje bij beide partijenquote:Op zondag 14 maart 2010 09:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja het was weer leukHumberto idd
en echt dat het rad 2x zoooooooo dichtbij de 50 was maar net niet
Jup. Ik wilde vanavond ook kijken, maar niet dusquote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef gnilrednoz het volgende:
Lomp dat hij nog niet online staat zeg. Beter fixen ze t snel
Ik vind hem helemaal niks.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:59 schreef happyme28 het volgende:
Uitzending gister was echt lachen! Peter doet het trouwens echt top!!
Maar weinig origineel.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:13 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niks.![]()
Ik kijk enkel voor Jeroenwat is die man droog in zijn humor.
Inderdaad. Wat is dat een mooie dame!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |