Geweldlig ja.. Leukste Nederlander: Karst Tquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Michellee het volgende:
Haha noem Karst T.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef marcodej het volgende:
Vermakelijke uitzending weer.![]()
Wie was die blonde in het team van Peter?
Sophie van Winden, een actrice die onder andere in Leef! speelde en daar nog een Gouden Kalf voor won ook.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:07 schreef marcodej het volgende:
Vermakelijke uitzending weer.![]()
Wie was die blonde in het team van Peter?
Dat is Jessica Mendels.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie was die brunette in het team van Jeroen?
Ohw ja hahaquote:
Ohh !quote:Op maandag 23 november 2009 08:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is Jessica Mendels.
Jessica van Campinglife
[ afbeelding ]
Sara Kroos...quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:17 schreef qonmann het volgende:
Ga voor het team van Peter, zitten de lekkerste dames![]()
Wie weet na de Commercial Breakquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef Marcoss het volgende:
Miljuschka is de leukste van allemaal uiteraard, alleen jammer van dat brilletje.
Eerste zin op Wikipedia: Witzenhausen behaalde in 2004 haar gymnasiumdiploma (ondanks dat ze kampt met dyslexie) op het Vossius Gymnasium te Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:43 schreef borisz het volgende:
Domme doos die Miljuschka
was wel geinig, wist het ook niet overigensquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:46 schreef StephanL het volgende:
Die surinamer net. Is antillen 1 land?
Dat is heel wat anders dan algemene kennis. De manier waarop ze Bronovo uitsprak zei al genoeg.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerste zin op Wikipedia: Witzenhausen behaalde in 2004 haar gymnasiumdiploma (ondanks dat ze kampt met dyslexie) op het Vossius Gymnasium te Amsterdam.
Dat heb ik met Jeroen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Honeymooner het volgende:
Hmm ik had het nog niet gezien met Peter, maar ik vind het nu al niet leuk met hem.. Te wannabe.
Ach ze heeft andere kwaliteitenquote:
Begon idd al goed met de kandidaten, dat grapje kennen we wel nuquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:28 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat heb ik met Jeroen.Hij mag wel eens een keer geen opmerking maken.
Hij is totaal anders dan Beau, maar ik vind hem altijd wel 'n droge gast.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:49 schreef Honeymooner het volgende:
Hmm ik had het nog niet gezien met Peter, maar ik vind het nu al niet leuk met hem.. Te wannabe.
quote:Op zondag 29 november 2009 12:26 schreef Bragi het volgende:
Volgende week Sinterklaas?Cool.
Hopelijk is het wel de 'echte'.
Als DJ, niet eens een nummer radenquote:Op zondag 29 november 2009 11:55 schreef Bragi het volgende:
En Barry Pfaf heeft echt een irritant hoofd.
Ja! Ik zag net een stukje en het is 'em. Vorig jaar bij 12 uur Mooi weer de Leew was hij echt geweldig.quote:Op zondag 29 november 2009 12:26 schreef Bragi het volgende:
Volgende week Sinterklaas?Cool.
Hopelijk is het wel de 'echte'.
Te zien aan het voorstukje wordt het leukquote:Op zondag 29 november 2009 21:12 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ja! Ik zag net een stukje en het is 'em. Vorig jaar bij 12 uur Mooi weer de Leew was hij echt geweldig.
Ik heb het vermoeden dat het tegenvalt. Maar wie weet wordt het leuk.
Yep... Ze is uit een goed bouwjaarquote:Op zondag 29 november 2009 10:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat Sara Kroos nog maar in de twintig was
Marit van Bohemen van Camping Life afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Jessica van Camping Life twee weken geleden was
Dat zie je toch verkeerd.Die blonde bij Peter wasquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Jessica van Camping Life twee weken geleden was
Dieuwertjequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:14 schreef Miam het volgende:
Dieuwertje!![]()
Ik vind het al met al niet zo'n geweldige aflevering... het is zo druk allemaal.
En Jeroen van Koningsbrugge irriteert me mateloos..
Ik ben doorgezapt naar Paul de Leeuw.
Ik schakel net in, maar ik verstond ook VMPO eigenlijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:38 schreef Miam het volgende:
Wat is die Saar lomp zeg. en ook best dom......
same herequote:
Ja inderdaad. En een goede hit:quote:Op zondag 6 december 2009 18:33 schreef verleiding het volgende:
Dit was een intens leuke aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |