quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
zal zo maar weer eens een plaatje maken van mijn verzameling FLASH-datadragers (waaraan mijn nick eigenlijk ontleend is)
vandaag nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, GF zit vol spanning te wachten totdat hij de lapo kan plaatsen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:47 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde hem ook al gaan maken... en ik zou zeggen: geen koffie voor Ted vandaag.
Spareribs is een van de uitzonderingenquote:
En jij bent er bijquote:
Tedkroket verzaakte... die mag dus wel terug de frituurpan in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
duurde wel lang het nieuwe topic en dan nog een slechte TT ook
Jij had het ook kunnen doen ipv wachten tot kroketboy het snaptquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
Jankerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
Trouwens, als je goeie spareribs hebt hoef je heul niet te kluiven, dan valt het vlees zo van het botquote:
dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tedkroket verzaakte... die mag dus wel terug de frituurpan in.
Jaa neeee, eerst afzeiken en dan weer slijmen heh. Neee zo werkt het nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dan weer wel![]()
maar onze Fha heeft iig ons gered
ik kwam net pas weer op fokquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij had het ook kunnen doen ipv wachten tot kroketboy het snapt
quote:
Ik ben nieuw heb medelijdenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij had het ook kunnen doen ipv wachten tot kroketboy het snapt
Dan moet ook jij eerst op je knieën om te smekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Ik ben nieuw heb medelijden
Heb jij zulke mooie knieën dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet ook jij eerst op je knieën om te smeken
En dan NOG janken dat het te lang duurde?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kwam net pas weer op fok![]()
Ik wel jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:12 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Heb jij zulke mooie knieën dan?
Mjah nou neequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Foto!
Als ik ooit een kniefetish krijg kom ik bij jouw langs
ja goed hoorquote:
Heel goed danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja goed hoor
Heerlijk uit eten geweest. Verder niet veel bijzonders gedaan. Ben niet zo'n verjaardagsvierder.
Vandaag ook een heerlijke dag gehad trouwens
nog steeds heerlijk zelfs
Jij hebt een werkster in huis?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:22 schreef TedjeKroketje het volgende:
Nee ik moet de meid ophalen op het station
Wel laat zegquote:
Misschien woont ze bij hem in en is ze een dagje naar familie geweest. Wel aardig om je personeel dan van het station te halenquote:
ben je morgen jarig dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel goed danOok van vandaag
![]()
Ik ben ook niet zo'n verjaardagsmens neeZit te denken of ik gewoon zal werken die zondag, maar ik denk dat mijn moeder het daar niet mee eens is
nee joh! 13 december pas. Duurt gelukkig nog evenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben je morgen jarig dan?
feli's alvast
Ohwja dat kan ook nog inderdaadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien woont ze bij hem in en is ze een dagje naar familie geweest. Wel aardig om je personeel dan van het station te halen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
nee joh! 13 december pas. Duurt gelukkig nog even
Maar dank je wel alvast
En nog een uur langer slapen ook! Wat een heerlijke dagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zaterdagavond chillavond. Niets hoeven doen vanavond, geen dienst achter de bar dus lekker thuis
Geeft niksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou dat ben ik tzt weer vergeten hoor!
dus de feli's staan idd
In theorie wel ja... in de praktijk ben ik waarschijnlijk om 7:30 wakker ipv 8:30quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
En nog een uur langer slapen ook! Wat een heerlijke dag![]()
Getverquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
In theorie wel ja... in de praktijk ben ik waarschijnlijk om 7:30 wakker ipv 8:30.
En dan nog de wekker zetten om 09uquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
En nog een uur langer slapen ook! Wat een heerlijke dag![]()
Is goed... maar alleen als ik er een uur te vroeg uit ben hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
GetverZal ik speciaal voor jou dan twee uur langer in mijn bed liggen rotten?
Doe ik voor je hoor
![]()
Gaat om het ideequote:
Ja is goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:45 schreef DaMart het volgende:
Is goed... maar alleen als ik er een uur te vroeg uit ben hoor.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan NOG janken dat het te lang duurde?
Dat verwachtte ik al, dus ik ga ook niet. Mijn pa gaat ook niet en in mijn eentje vind ik teveel moeite.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug van Eurospoor. Weer wat gekocht. Zag een leuk Zwitsers goederenwagonnetje met constructie om bovenleiding te onderhouden... alleen toen ik zag dat ze 150 euro voor een wagonnetje vroegen, was hij ineens minder leuk.
En voor Pheno: ik zag wel op een enkele plek Kato staan, maar ik heb niet echt iets herkend als Japans. Het was met name Duitsland, Nederland, Oostenrijk, Zwitserland en een beetje Amerika wat op de beurs te vinden is.
Eens kijken of er een importeur in Amerika zit, kan ik daar langsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst maar eens zien of ik in Dv ruimte heb voor de modelbaan, daarna koop ik wel weer eens watEurospoor 2011 kom ik misschien wel heen
DVquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst maar eens zien of ik in Dv ruimte heb voor de modelbaan, daarna koop ik wel weer eens watEurospoor 2011 kom ik misschien wel heen
of Diepenveenquote:
precies en zeker op zaterdagavondquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
wat moet je dan ook n KLB
daar zit alleen maar kutvolk
Daar zit ik eigenlijk altijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
wat moet je dan ook n KLB
daar zit alleen maar kutvolk
quote:
Ik vermaak me er meestal wel hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash schudt Fha eens goed doorelkaar
Daar heeft een meisje als jij niks te zoeken ja
Nu proest ik nog thee uit ookquote:
Nouw.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin steeds meer inwoners van Deventer een hekel aan te krijgen
Jij wil niet meer mijn buurman ziijjhiijnquote:
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij wil niet meer mijn buurman ziijjhiijn
Dan is het goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor![]()
alleen wanneer....
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens heb ik toch een cirkeltje-rond-gevoel bij een bericht als dit
Gewoon, omdat het nu eindelijk helemaal klaar is?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:10 schreef Fha het volgende:
[..]waarom nu pas, vraag ik me alleen af.
nee schat, wrom word haar as pas na 5 maanden uitgestrooid? Of is dat een wettelijke wachttijd iets ofzo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het nu eindelijk helemaal klaar is?
misschien moest er nog een strafrechtelijk onderzoek gedaan wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
[..]
nee schat, wrom word haar as pas na 5 maanden uitgestrooid? Of is dat een wettelijke wachttijd iets ofzo?
Ohwjaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien moest er nog een strafrechtelijk onderzoek gedaan worden
Hoe kan het dan dat die elementen kampen met een enorm geboortecijfer?quote:136 Teletekst za 24 okt
Kort nieuws buitenland
` In Saudi-Arabië is een journaliste
veroordeeld tot 60 zweepslagen wegens
haar medewerking aan een tv-programma
waarin openlijk over seks werd gepraat.
Dat is verboden in Saudi-Arabië.De show
werd uitgezonden door een Libanees
tv-station,dat illegaal is verklaard in
Saudi-Arabië,maar veel kijkers trekt.De
22-jarige journaliste zegt dat ze te
aangeslagen is om in beroep te gaan.
volgende nieuws weer&verkeer sport
ik bel je wel dan kun je komen met een pluquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
is te hopen voor LL & JF dat ze vandaag niet naar hier komen![]()
is nogal een eindje wandelen in de regen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik bel je wel dan kun je komen met een plu![]()
ik hou het boven je hoofdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
why hij slaat dat ding niet op m'n hoofd hoor
whehehe dat doet me denken aan een mop die LL verteldequote:
watquote:
slaap ze flesquote:
quote:
binnen welquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je de extra toestroom wel aan?
Je parkeerplaats alvast niet
adolf had daar wel een oplossing voorquote:
Speak of the devil net Inglorious Basterds gezienquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
adolf had daar wel een oplossing voor
Maar ondertussen staan die panda's en eendjes maar rottig geparkeerd dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
binnen wel
als iederen goed parkeerde was het ook geen probleem maar iedereen denkt dat ze een dikke mercedes bij hebben ofzo
Wie wil er nou een Panda?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen staan die panda's en eendjes maar rottig geparkeerd dus
zoietsquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ondertussen staan die panda's en eendjes maar rottig geparkeerd dus
tja wat zal ik daar op antwoordenquote:Op zondag 25 oktober 2009 01:09 schreef FFSletop het volgende:
Lol moet echt half uur wachten voor een reactiemaar het is al laat, ik ga maar eens slapen, moet voor 13(!) PW's leren
![]()
nou alquote:
slaap zequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:05 schreef marcb1974 het volgende:
ja, daar ga ik dus ook gebruik van maken
dat zal wel lukken en vandaag nog 1 uur langer dan andersquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 043 Dr_Flash
02. 043 goldfinger1963
03. 039 Fha
04. 026 DaMart
05. 025 OA
06. 022 marcb1974
07. 018 vrolijke-frits
08. 015 MPG
09. 009 Pheno
10. 007 TedjeKroketje
11. 007 BrandX
12. 005 Muck
13. 004 Sjowhan
14. 002 Ladylike
15. 002 john-frusciante
16. 001 sararaats
17. 001 MaleDuck
18. 001 FFSletop
Reeks-statistieken!
lang lijstje, met een paar onbekende namenquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie konden gisteren niet wachten tot ze een bakkie kregen?
[..]
Jee ik sta erinquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie konden gisteren niet wachten tot ze een bakkie kregen?
[..]
Ook goeiemorgen iedereenquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:55 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jee ik sta erin
Owja hier heb je die wafels nog
Ik wou hem eigenlijk editen, maar drukte op de verkeerde knop.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:04 schreef BrandX het volgende:
jezelf quoten
Maar ook goedemorgen
*wafel neemt
quote:Top 100 van zaterdag 24 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
59. 068 Fha
82. 055 goldfinger1963
92. 050 Dr_Flash
Had ik maar een werksterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohwja dat kan ook nog inderdaaddan is het wel vriendelijk
ik was aan het werken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:11 schreef TedjeKroketje het volgende:
Flink je best gedaan![]()
Waar was je naartoe geweest dan?
Ik lag om half 1 alweer in bed met de meid
Dan blijf je daar toch wegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begin steeds meer inwoners van Deventer een hekel aan te krijgen
Fha krijgt steeds meer buurmannenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan blijf je daar toch weg. Word ik wel de nieuwe buurman van Fha
.
Mpgquote:
wel nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:40 schreef TedjeKroketje het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan wel niet?
Ik geloof het ook ja. Straks word het nog gezellig hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha krijgt steeds meer buurmannen
Fhaatjequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof het ook ja. Straks word het nog gezellig hier![]()
helluh
Ik heb voor het eerst in dik een maand weer gestofzuigdapplaus voor mij voor deze fantastische prestatie!
GFquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
een maand NIET gestofzuigd
niks zo goed als vreemde ogenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef Fha het volgende:
[..]
GF
Neuh ik had wel even andere dingen aan mijn hoofd dan stofzuigenMaar morgen komt er een kerel iets doen met glasvezel ofzo.. en die hoeft de puinhoop niet te zien
Ja echt hehquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks zo goed als vreemde ogen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt hehKomt vanavond misschien ook nog een vriend langs, die zei "ga je voor mij niet stofzuigen?!" . Nee natuurlijk niet.. jou ken ik al jaren
jij bent mijn troep nou wel gewend
![]()
Lekker gewerkt afgelopen nacht?
Goed bezigquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik geloof het ook ja. Straks word het nog gezellig hier![]()
helluh
Ik heb voor het eerst in dik een maand weer gestofzuigdapplaus voor mij voor deze fantastische prestatie!
Mehehe. Was de bakker blij met de drukte op zijn parking?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ja heerlijk was super druk dan vliegt de tijd.
alleen straks veel poetswerk
Als je nou alleen vrienden in je club laat komen dan kun je het poetsen gewoon latenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ja heerlijk was super druk dan vliegt de tijd.
alleen straks veel poetswerk
die heeft niks gemerktquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Mehehe. Was de bakker blij met de drukte op zijn parking?
als mijn "vrienden" zo'n een puinhoop zouden maken heb ik liever geen vriendenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nou alleen vrienden in je club laat komen dan kun je het poetsen gewoon laten![]()
dan moet je die makenquote:
De melk is op. Dus om 4 uur ga ik meteen naar de super rennen en dan heb ik om 10 over 4 warme chocoquote:
Waarom om 4 uurquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:24 schreef Fha het volgende:
[..]
De melk is op. Dus om 4 uur ga ik meteen naar de super rennen en dan heb ik om 10 over 4 warme choco:P
Omdat hij dan open gaat. En dat is al maanden zo hier op zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom om 4 uur![]()
En sinds wanneer is een super om 4 uur open
hier zijn ze alleen op de zondag morgen open tot een uur of 1.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat hij dan open gaat. En dat is al maanden zo hier op zondag
Ze houden er hier blijkbaar rekening mee dat het personeel bestaat uit jongeren en dat die dus niet voor de het eind van de middag uit hun bed komen op zondagquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zijn ze alleen op zondag morgen open tot een uur of 1.
zouden ze hier ook moeten doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze houden er hier blijkbaar rekening mee dat het personeel bestaat uit jongeren en dat die dus niet voor de het eind van de middag uit hun bed komen op zondag![]()
Ofzo
Apart!quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat hij dan open gaat. En dat is al maanden zo hier op zondag
Mjah inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zouden ze hier ook moeten doen![]()
maar dan niet voor het personeel maar voor de klanten
Dan komt het vast nog wel of er wonen te veel christenen daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:07 schreef MPG het volgende:
Apart!
Hier is de supermarkt op zondag gesloten. Behalve op de maandelijkse koopzondag.
krijg je nog een buurmanquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaadof jij moet ook maar hier komen wonen
Ik geloof dat Deventer toch wel the place to be is
![]()
Plek genoegquote:
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeesterquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaadof jij moet ook maar hier komen wonen
Ik geloof dat Deventer toch wel the place to be is
![]()
[..]
Dan komt het vast nog wel of er wonen te veel christenen daar
ik moet alleen geen huis laten bouwenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeester. Die idioot heeft ook bedacht dat alle kroegen om 2 uur dicht moeten. En weet je wat, alle friettenten en shoarmazaken ook
.
Kortom, den aloude katholieke geest waart hier nog immer rond.
Nee daar zou ik niet aan beginnen inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet alleen geen huis laten bouwen
bedoel ik dus deventer is toch niet de place te bequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zou ik niet aan beginnen inderdaadWat een drama zeg.
Als het alleen daarom gaat dan kun je denk ik op maar weinig plaatsen in de wereld terechtquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bedoel ik dus deventer is toch niet de place te be
het probleem is ook niet de klanten maar de gemeente die geven geen vergunningen af.quote:
Dan moet je zorgen dat je de viezurds in de gemeente er uit weet te pikkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het probleem is ook niet de klanten maar de gemeente die geven geen vergunningen af.
whehehequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je de viezurds in de gemeente er uit weet te pikken
Waar een wil is..quote:
Na hevige rellen is de maatregel dan ook afgezwakt. Zowel cafés als eettentjes kunnen een nachtvergunning aanvragen, dan mogen ze tot 4 uur open zijn. Het zal je niet verbazen dat inmiddels bijna elke horeca-gelegenheid zo'n vergunning heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:21 schreef Fha het volgende:
[..]ALLE SHOARMAZAKEN OOK?! dat is echt schandalig! Zoveel nachten dat ik niet kon slapen dat ik nog even snel kebab ging halen
![]()
Okéquote:Mejn.. jij moet ook maar hier heen verhuizen![]()
![]()
Bullshit! dan is gelijk heel het nachtleven naar de klotequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeester. Die idioot heeft ook bedacht dat alle kroegen om 2 uur dicht moeten. En weet je wat, alle friettenten en shoarmazaken ook
.
Kortom, den aloude katholieke geest waart hier nog immer rond.
Als 14-jarige hoor jij dan allang op één oor te liggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bullshit! dan is gelijk heel het nachtleven naar de klote
Wehehe heel goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Na hevige rellen is de maatregel dan ook afgezwakt. Zowel cafés als eettentjes kunnen een nachtvergunning aanvragen, dan mogen ze tot 4 uur open zijn. Het zal je niet verbazen dat inmiddels bijna elke horeca-gelegenheid zo'n vergunning heeft...
Geloof mij maar, ik hoef niet elke week uit te gaan om dat te weten hoor. Besides, dat héb ik al eens gedaan ( dat was dan wel met schoolfeesten maarja, het is een begin) Ik ken genoeg mensen die dat namelijk wel doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Als 14-jarige hoo jij dan allang op één oor te liggen![]()
.
Wat heb je al eens gedaan? Ik snap er geen bal vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Geloof mij maar, ik hoef niet elke week uit te gaan om dat te weten hoor. Besides, dat héb ik al eens gedaan ( dat was dan wel met schoolfeesten maarja, het is een begin) Ik ken genoeg mensen die dat namelijk wel doen.
Tot vier uur opblijven (OOOOOH!! STOUT JONGETJE!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heb je al eens gedaan? Ik snap er geen bal van
Johquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Tot vier uur opblijven (OOOOOH!! STOUT JONGETJE!!!!) En als je een schoolfeest organiseert, moet het wel tot lekker laat doorgaan, feestje bouwen
Toen jij 14 was woonde je zeker in de stad? Ik moet daar 20 Km voor reizen. Zie jij maar eens een trein of bus te vinden die dan nog naar de plaats rijdt waar ik woonquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
JohToen ik 14 was kwam ik niet voor 7 uur 's ochtends thuis na het stappen
ik doe altijd warme melk met cacaopoeder, kun je gewoon bij Appie Happie kopen. oja, en flink wat suiker ebij, anders smaakt het nergens naar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
Oke. Een restje volle melk mengen met halfvolle melk resulteert dus niet in lekkere warme choco
Uhm, om 7 uur gaan er wel weer bussen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Toen jij 14 was woonde je zeker in de stad? Ik moet daar 20 Km voor reizen. Zie jij maar eens een trein of bus te vinden die dan nog naar de plaats rijdt waar ik woonEn dan nog, als je Gymnasium doet heb je het HEEEL wat drukker dan de gemiddelde vmbo-er. (ik moet nu eigenlijk ook huiswerk maken
) En als je al gaat stappen, moet je iets van een ID meehebben ofzo anders kom je dr niet eens in.
Verheug me dr nu al op (serieus!)quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhm, om 7 uur gaan er wel weer bussen hoor
En ik ben geen VMBO-er dus hou je sneue "o boehoe ik het heb druk want ik doe gymnasium" praatje maar bij jewacht maar tot je studeert, op jezelf woont en mammie niet meer het huishouden voor je doet.
Gaan we het dan nog een keer hebben over druk zijn
goed hé?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
En dat met staalblauwe ogen zeggen terwijl je aan het fokken bent
Pinguin!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
Zeg, als jullie me irritant vinden moet je t zeggen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zit dat pubertje niet waar hij thuis hoort
Ik begroet pinguin.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zit dat pubertje niet waar hij thuis hoort
Dan voel ik me wel vereerdquote:
Scriptiequote:
Nou, vooruit dan:quote:
halloween soepquote:
Ga jij het fotoboek van fha in je scriptie zetten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scriptie
Met die teringkwaliteitsdingen
En jouw fotoboek
Nee, pompoen, ik doe er geen snoepzeurende kinderen in.quote:
pompoenen...............halloween.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, pompoen, ik doe er geen snoepzeurende kinderen in.
Nee, dan ben ik al weg. Naar het land waar ze wel iets met Halloween doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pompoenen...............halloween.
Lekker hoorquote:
Mijn hele scriptie gaat over Fhaliciousquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij het fotoboek van fha in je scriptie zetten?
Brengt het nog wat op?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn hele scriptie gaat over Fhalicious
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er ook weer weg van. Laatste boodschapjes doen, het is toch maar voor 3 dagen
tja van de ene kant goed voor mijn portemoneequote:
Ook voor mij?quote:
Dat dus inderdaad.quote:
Nee, pompoensoep.quote:
hoop het van welquote:
Dus nu tijd voor een lekkere mok warme chocoquote:
BXquote:
Waar smaakt dat nou eigenlijk naar, pompoen? Ik heb het nog nooit gegeten. Of is dat zo'n uitgesproken smaak die op niks anders lijkt?quote:
Zarinaquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
En wie had de langste piemel uiteindelijkl?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nu tijd voor een lekkere mok warme choco
* Fha geeft
Paardensportquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
BX![]()
wat ben je wezen jureren ?
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar smaakt dat nou eigenlijk naar, pompoen? Ik heb het nog nooit gegeten. Of is dat zo'n uitgesproken smaak die op niks anders lijkt?
Misschien moet ik het dan toch maar een keer proberenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.
met tabasco ui en knoflook heb ik hem nog niet op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.
Ik zeg: doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan toch maar een keer proberen
haha dat lijkt me een goeie dealquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg: doen.
Is het niet te pruimen dan kom ik wel langs om het op te eten
Ach, wat heet leukquote:
Je bent er in ieder geval even uit geweest jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, wat heet leuk![]()
Heb heel wat foto's gemaakt. Het feest op zich viel wel wat tegen en het bordjesritje erna viel in het water door een trein die uitviel, maar daarom ben ik nu lekker vroeg thuisHet was vast leuker dan de hele dag op fok voor je uit lopen kutten
![]()
dat altijdquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, wat heet leuk![]()
Heb heel wat foto's gemaakt. Het feest op zich viel wel wat tegen en het bordjesritje erna viel in het water door een trein die uitviel, maar daarom ben ik nu lekker vroeg thuisHet was vast leuker dan de hele dag op fok voor je uit lopen kutten
![]()
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?quote:
het valt steeds meer tegen. Op zondagavond is het wel leuk. Tenminste, als je een bepaalde show volgtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?
Lijkt me wel. Gf is nog niet begonnen met zijn nachtdiarree.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
tvp, zal wel nutteloos zijn voor morgen
in het weekendquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?
je hebt iig geen topic overgeslagenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
tvp, zal wel nutteloos zijn voor morgen
Dansshowsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
het valt steeds meer tegen. Op zondagavond is het wel leuk. Tenminste, als je een bepaalde show volgt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand een laatste mok warme choco voor ik straks lekker mijn bed in duik? Ik ga nu toch nog maken..
Doe mij ook maar eenquote:
Die zangshows heb ik wel gezien. Te vaak, te pauperig, te tokkie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dansshows![]()
Maar bij de audities van Popstars lach ik me dan weer wel ziek
Oh, gf zal dat wel doen. Of marcb1974. Die twee hebben niets te doen in de avond/nachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef FFSletop het volgende:
Btw wie opent strax de nieuwe? alweer bijna vol
moet je bij Fha zijnquote:
Dat ben ik dus echt compleet met je eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zangshows heb ik wel gezien. Te vaak, te pauperig, te tokkie.
Hier kunnen en willen mensen echt wat ipv de beruchte five minutes of fame van Warhol.
degene met de laatste postquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef FFSletop het volgende:
Btw wie opent strax de nieuwe? alweer bijna vol
Verkeerde gequote, sorry!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je bij Fha zijn![]()
van die van mij blijf je af
Okquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
degene met de laatste post![]()
we zitten nog te wachten op DaNinja
ik hoef maar 1 mok hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
* Fha zet een pan hete choco in het midden
Stiekem is winter toch ook wel een beetje leuk
Dat hartje is echt de finishing touchquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
* Fha zet een pan hete choco in het midden
Stiekem is winter toch ook wel een beetje leuk
Je was niet de enigequote:
dankjequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Verkeerde gequote, sorry!
appeltaart als goedmakertje?
* biedt aan
sorryquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Gister ook al.. mijn bovenbuur bedenkt ineens om half 11 dat het wel een goed idee is om nog iets te gaan boren. Nou weer, rond een uur of 8 werd er een minuut geboord en nu weer.
je moet je eigen niet verradenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Echt.. als er morgen in de krant staat dat er een moord is gepleegd in het centrum van Deventer dan ben ik de dader.
Mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Echt.. als er morgen in de krant staat dat er een moord is gepleegd in het centrum van Deventer dan ben ik de dader.
Wie dan?quote:
Als ik toch bezig ben wil ik daar ook wel even langs jaquote:
Buuf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |