Toen jij 14 was woonde je zeker in de stad? Ik moet daar 20 Km voor reizen. Zie jij maar eens een trein of bus te vinden die dan nog naar de plaats rijdt waar ik woonquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
JohToen ik 14 was kwam ik niet voor 7 uur 's ochtends thuis na het stappen
ik doe altijd warme melk met cacaopoeder, kun je gewoon bij Appie Happie kopen. oja, en flink wat suiker ebij, anders smaakt het nergens naar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
Oke. Een restje volle melk mengen met halfvolle melk resulteert dus niet in lekkere warme choco
Uhm, om 7 uur gaan er wel weer bussen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Toen jij 14 was woonde je zeker in de stad? Ik moet daar 20 Km voor reizen. Zie jij maar eens een trein of bus te vinden die dan nog naar de plaats rijdt waar ik woonEn dan nog, als je Gymnasium doet heb je het HEEEL wat drukker dan de gemiddelde vmbo-er. (ik moet nu eigenlijk ook huiswerk maken
) En als je al gaat stappen, moet je iets van een ID meehebben ofzo anders kom je dr niet eens in.
Verheug me dr nu al op (serieus!)quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhm, om 7 uur gaan er wel weer bussen hoor
En ik ben geen VMBO-er dus hou je sneue "o boehoe ik het heb druk want ik doe gymnasium" praatje maar bij jewacht maar tot je studeert, op jezelf woont en mammie niet meer het huishouden voor je doet.
Gaan we het dan nog een keer hebben over druk zijn
goed hé?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
En dat met staalblauwe ogen zeggen terwijl je aan het fokken bent
Pinguin!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
Zeg, als jullie me irritant vinden moet je t zeggen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zit dat pubertje niet waar hij thuis hoort
Ik begroet pinguin.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zit dat pubertje niet waar hij thuis hoort
Dan voel ik me wel vereerdquote:
Scriptiequote:
Nou, vooruit dan:quote:
halloween soepquote:
Ga jij het fotoboek van fha in je scriptie zetten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scriptie
Met die teringkwaliteitsdingen
En jouw fotoboek
Nee, pompoen, ik doe er geen snoepzeurende kinderen in.quote:
pompoenen...............halloween.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, pompoen, ik doe er geen snoepzeurende kinderen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |