Toen jij 14 was woonde je zeker in de stad? Ik moet daar 20 Km voor reizen. Zie jij maar eens een trein of bus te vinden die dan nog naar de plaats rijdt waar ik woonquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
JohToen ik 14 was kwam ik niet voor 7 uur 's ochtends thuis na het stappen
ik doe altijd warme melk met cacaopoeder, kun je gewoon bij Appie Happie kopen. oja, en flink wat suiker ebij, anders smaakt het nergens naar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
Oke. Een restje volle melk mengen met halfvolle melk resulteert dus niet in lekkere warme choco
Uhm, om 7 uur gaan er wel weer bussen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Toen jij 14 was woonde je zeker in de stad? Ik moet daar 20 Km voor reizen. Zie jij maar eens een trein of bus te vinden die dan nog naar de plaats rijdt waar ik woonEn dan nog, als je Gymnasium doet heb je het HEEEL wat drukker dan de gemiddelde vmbo-er. (ik moet nu eigenlijk ook huiswerk maken
) En als je al gaat stappen, moet je iets van een ID meehebben ofzo anders kom je dr niet eens in.
Verheug me dr nu al op (serieus!)quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Uhm, om 7 uur gaan er wel weer bussen hoor
En ik ben geen VMBO-er dus hou je sneue "o boehoe ik het heb druk want ik doe gymnasium" praatje maar bij jewacht maar tot je studeert, op jezelf woont en mammie niet meer het huishouden voor je doet.
Gaan we het dan nog een keer hebben over druk zijn
goed hé?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
En dat met staalblauwe ogen zeggen terwijl je aan het fokken bent
Pinguin!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:33 schreef Pheno het volgende:
Gymnasium en druk hebben
Zeg, als jullie me irritant vinden moet je t zeggen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zit dat pubertje niet waar hij thuis hoort
Ik begroet pinguin.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zit dat pubertje niet waar hij thuis hoort
Dan voel ik me wel vereerdquote:
Scriptiequote:
Nou, vooruit dan:quote:
halloween soepquote:
Ga jij het fotoboek van fha in je scriptie zetten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scriptie
Met die teringkwaliteitsdingen
En jouw fotoboek
Nee, pompoen, ik doe er geen snoepzeurende kinderen in.quote:
pompoenen...............halloween.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, pompoen, ik doe er geen snoepzeurende kinderen in.
Nee, dan ben ik al weg. Naar het land waar ze wel iets met Halloween doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pompoenen...............halloween.
Lekker hoorquote:
Mijn hele scriptie gaat over Fhaliciousquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij het fotoboek van fha in je scriptie zetten?
Brengt het nog wat op?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn hele scriptie gaat over Fhalicious
Als het goed is welquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er ook weer weg van. Laatste boodschapjes doen, het is toch maar voor 3 dagen
tja van de ene kant goed voor mijn portemoneequote:
Ook voor mij?quote:
Dat dus inderdaad.quote:
Nee, pompoensoep.quote:
hoop het van welquote:
Dus nu tijd voor een lekkere mok warme chocoquote:
BXquote:
Waar smaakt dat nou eigenlijk naar, pompoen? Ik heb het nog nooit gegeten. Of is dat zo'n uitgesproken smaak die op niks anders lijkt?quote:
Zarinaquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
En wie had de langste piemel uiteindelijkl?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nu tijd voor een lekkere mok warme choco
* Fha geeft
Paardensportquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
BX![]()
wat ben je wezen jureren ?
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar smaakt dat nou eigenlijk naar, pompoen? Ik heb het nog nooit gegeten. Of is dat zo'n uitgesproken smaak die op niks anders lijkt?
Misschien moet ik het dan toch maar een keer proberenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.
met tabasco ui en knoflook heb ik hem nog niet op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.
Ik zeg: doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan toch maar een keer proberen
haha dat lijkt me een goeie dealquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg: doen.
Is het niet te pruimen dan kom ik wel langs om het op te eten
Ach, wat heet leukquote:
Je bent er in ieder geval even uit geweest jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, wat heet leuk![]()
Heb heel wat foto's gemaakt. Het feest op zich viel wel wat tegen en het bordjesritje erna viel in het water door een trein die uitviel, maar daarom ben ik nu lekker vroeg thuisHet was vast leuker dan de hele dag op fok voor je uit lopen kutten
![]()
dat altijdquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, wat heet leuk![]()
Heb heel wat foto's gemaakt. Het feest op zich viel wel wat tegen en het bordjesritje erna viel in het water door een trein die uitviel, maar daarom ben ik nu lekker vroeg thuisHet was vast leuker dan de hele dag op fok voor je uit lopen kutten
![]()
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?quote:
het valt steeds meer tegen. Op zondagavond is het wel leuk. Tenminste, als je een bepaalde show volgtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?
Lijkt me wel. Gf is nog niet begonnen met zijn nachtdiarree.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
tvp, zal wel nutteloos zijn voor morgen
in het weekendquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?
je hebt iig geen topic overgeslagenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
tvp, zal wel nutteloos zijn voor morgen
Dansshowsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
het valt steeds meer tegen. Op zondagavond is het wel leuk. Tenminste, als je een bepaalde show volgt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand een laatste mok warme choco voor ik straks lekker mijn bed in duik? Ik ga nu toch nog maken..
Doe mij ook maar eenquote:
Die zangshows heb ik wel gezien. Te vaak, te pauperig, te tokkie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dansshows![]()
Maar bij de audities van Popstars lach ik me dan weer wel ziek
Oh, gf zal dat wel doen. Of marcb1974. Die twee hebben niets te doen in de avond/nachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef FFSletop het volgende:
Btw wie opent strax de nieuwe? alweer bijna vol
moet je bij Fha zijnquote:
Dat ben ik dus echt compleet met je eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zangshows heb ik wel gezien. Te vaak, te pauperig, te tokkie.
Hier kunnen en willen mensen echt wat ipv de beruchte five minutes of fame van Warhol.
degene met de laatste postquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef FFSletop het volgende:
Btw wie opent strax de nieuwe? alweer bijna vol
Verkeerde gequote, sorry!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je bij Fha zijn![]()
van die van mij blijf je af
Okquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
degene met de laatste post![]()
we zitten nog te wachten op DaNinja
ik hoef maar 1 mok hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
* Fha zet een pan hete choco in het midden
Stiekem is winter toch ook wel een beetje leuk
Dat hartje is echt de finishing touchquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
* Fha zet een pan hete choco in het midden
Stiekem is winter toch ook wel een beetje leuk
Je was niet de enigequote:
dankjequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Verkeerde gequote, sorry!
appeltaart als goedmakertje?
* biedt aan
sorryquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Gister ook al.. mijn bovenbuur bedenkt ineens om half 11 dat het wel een goed idee is om nog iets te gaan boren. Nou weer, rond een uur of 8 werd er een minuut geboord en nu weer.
je moet je eigen niet verradenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Echt.. als er morgen in de krant staat dat er een moord is gepleegd in het centrum van Deventer dan ben ik de dader.
Mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Echt.. als er morgen in de krant staat dat er een moord is gepleegd in het centrum van Deventer dan ben ik de dader.
Wie dan?quote:
Als ik toch bezig ben wil ik daar ook wel even langs jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |