Dus nu tijd voor een lekkere mok warme chocoquote:
BXquote:
Waar smaakt dat nou eigenlijk naar, pompoen? Ik heb het nog nooit gegeten. Of is dat zo'n uitgesproken smaak die op niks anders lijkt?quote:
Zarinaquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
En wie had de langste piemel uiteindelijkl?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus nu tijd voor een lekkere mok warme choco
* Fha geeft
Paardensportquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
BX![]()
wat ben je wezen jureren ?
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar smaakt dat nou eigenlijk naar, pompoen? Ik heb het nog nooit gegeten. Of is dat zo'n uitgesproken smaak die op niks anders lijkt?
Misschien moet ik het dan toch maar een keer proberenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.
met tabasco ui en knoflook heb ik hem nog niet op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lastig te omschrijven. Ik vind het superlekker, ook voor tempura bv. Het is zacht, zoet, donkere smaak. In de soep zat ook nog wortel, tabasco, uit en knoflook.
Ik zeg: doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan toch maar een keer proberen
haha dat lijkt me een goeie dealquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg: doen.
Is het niet te pruimen dan kom ik wel langs om het op te eten
Ach, wat heet leukquote:
Je bent er in ieder geval even uit geweest jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, wat heet leuk![]()
Heb heel wat foto's gemaakt. Het feest op zich viel wel wat tegen en het bordjesritje erna viel in het water door een trein die uitviel, maar daarom ben ik nu lekker vroeg thuisHet was vast leuker dan de hele dag op fok voor je uit lopen kutten
![]()
dat altijdquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, wat heet leuk![]()
Heb heel wat foto's gemaakt. Het feest op zich viel wel wat tegen en het bordjesritje erna viel in het water door een trein die uitviel, maar daarom ben ik nu lekker vroeg thuisHet was vast leuker dan de hele dag op fok voor je uit lopen kutten
![]()
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?quote:
het valt steeds meer tegen. Op zondagavond is het wel leuk. Tenminste, als je een bepaalde show volgtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?
Lijkt me wel. Gf is nog niet begonnen met zijn nachtdiarree.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
tvp, zal wel nutteloos zijn voor morgen
in het weekendquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kweenie, dagje op fok kan ook leuk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |