je hebt iig geen topic overgeslagenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
tvp, zal wel nutteloos zijn voor morgen
Dansshowsquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
het valt steeds meer tegen. Op zondagavond is het wel leuk. Tenminste, als je een bepaalde show volgt
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:34 schreef Fha het volgende:
Wil er nog iemand een laatste mok warme choco voor ik straks lekker mijn bed in duik? Ik ga nu toch nog maken..
Doe mij ook maar eenquote:
Die zangshows heb ik wel gezien. Te vaak, te pauperig, te tokkie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dansshows![]()
Maar bij de audities van Popstars lach ik me dan weer wel ziek
Oh, gf zal dat wel doen. Of marcb1974. Die twee hebben niets te doen in de avond/nachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef FFSletop het volgende:
Btw wie opent strax de nieuwe? alweer bijna vol
moet je bij Fha zijnquote:
Dat ben ik dus echt compleet met je eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zangshows heb ik wel gezien. Te vaak, te pauperig, te tokkie.
Hier kunnen en willen mensen echt wat ipv de beruchte five minutes of fame van Warhol.
degene met de laatste postquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef FFSletop het volgende:
Btw wie opent strax de nieuwe? alweer bijna vol
Verkeerde gequote, sorry!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je bij Fha zijn![]()
van die van mij blijf je af
Okquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
degene met de laatste post![]()
we zitten nog te wachten op DaNinja
ik hoef maar 1 mok hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
* Fha zet een pan hete choco in het midden
Stiekem is winter toch ook wel een beetje leuk
Dat hartje is echt de finishing touchquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
* Fha zet een pan hete choco in het midden
Stiekem is winter toch ook wel een beetje leuk
Je was niet de enigequote:
dankjequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:42 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Verkeerde gequote, sorry!
appeltaart als goedmakertje?
* biedt aan
sorryquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Gister ook al.. mijn bovenbuur bedenkt ineens om half 11 dat het wel een goed idee is om nog iets te gaan boren. Nou weer, rond een uur of 8 werd er een minuut geboord en nu weer.
je moet je eigen niet verradenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Echt.. als er morgen in de krant staat dat er een moord is gepleegd in het centrum van Deventer dan ben ik de dader.
Mooiquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
Echt.. als er morgen in de krant staat dat er een moord is gepleegd in het centrum van Deventer dan ben ik de dader.
Wie dan?quote:
Als ik toch bezig ben wil ik daar ook wel even langs jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |