Apart!quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat hij dan open gaat. En dat is al maanden zo hier op zondag
Mjah inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zouden ze hier ook moeten doen![]()
maar dan niet voor het personeel maar voor de klanten
Dan komt het vast nog wel of er wonen te veel christenen daarquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:07 schreef MPG het volgende:
Apart!
Hier is de supermarkt op zondag gesloten. Behalve op de maandelijkse koopzondag.
krijg je nog een buurmanquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaadof jij moet ook maar hier komen wonen
Ik geloof dat Deventer toch wel the place to be is
![]()
Plek genoegquote:
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeesterquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaadof jij moet ook maar hier komen wonen
Ik geloof dat Deventer toch wel the place to be is
![]()
[..]
Dan komt het vast nog wel of er wonen te veel christenen daar
ik moet alleen geen huis laten bouwenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeester. Die idioot heeft ook bedacht dat alle kroegen om 2 uur dicht moeten. En weet je wat, alle friettenten en shoarmazaken ook
.
Kortom, den aloude katholieke geest waart hier nog immer rond.
Nee daar zou ik niet aan beginnen inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet alleen geen huis laten bouwen
bedoel ik dus deventer is toch niet de place te bequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee daar zou ik niet aan beginnen inderdaadWat een drama zeg.
Als het alleen daarom gaat dan kun je denk ik op maar weinig plaatsen in de wereld terechtquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bedoel ik dus deventer is toch niet de place te be
het probleem is ook niet de klanten maar de gemeente die geven geen vergunningen af.quote:
Dan moet je zorgen dat je de viezurds in de gemeente er uit weet te pikkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het probleem is ook niet de klanten maar de gemeente die geven geen vergunningen af.
whehehequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je de viezurds in de gemeente er uit weet te pikken
Waar een wil is..quote:
Na hevige rellen is de maatregel dan ook afgezwakt. Zowel cafés als eettentjes kunnen een nachtvergunning aanvragen, dan mogen ze tot 4 uur open zijn. Het zal je niet verbazen dat inmiddels bijna elke horeca-gelegenheid zo'n vergunning heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:21 schreef Fha het volgende:
[..]ALLE SHOARMAZAKEN OOK?! dat is echt schandalig! Zoveel nachten dat ik niet kon slapen dat ik nog even snel kebab ging halen
![]()
Okéquote:Mejn.. jij moet ook maar hier heen verhuizen![]()
![]()
Bullshit! dan is gelijk heel het nachtleven naar de klotequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopelijk komt het er wel van. Maar dan moet wel die conservatieve CDA'er weg als burgemeester. Die idioot heeft ook bedacht dat alle kroegen om 2 uur dicht moeten. En weet je wat, alle friettenten en shoarmazaken ook
.
Kortom, den aloude katholieke geest waart hier nog immer rond.
Als 14-jarige hoor jij dan allang op één oor te liggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:20 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Bullshit! dan is gelijk heel het nachtleven naar de klote
Wehehe heel goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Na hevige rellen is de maatregel dan ook afgezwakt. Zowel cafés als eettentjes kunnen een nachtvergunning aanvragen, dan mogen ze tot 4 uur open zijn. Het zal je niet verbazen dat inmiddels bijna elke horeca-gelegenheid zo'n vergunning heeft...
Geloof mij maar, ik hoef niet elke week uit te gaan om dat te weten hoor. Besides, dat héb ik al eens gedaan ( dat was dan wel met schoolfeesten maarja, het is een begin) Ik ken genoeg mensen die dat namelijk wel doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Als 14-jarige hoo jij dan allang op één oor te liggen![]()
.
Wat heb je al eens gedaan? Ik snap er geen bal vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Geloof mij maar, ik hoef niet elke week uit te gaan om dat te weten hoor. Besides, dat héb ik al eens gedaan ( dat was dan wel met schoolfeesten maarja, het is een begin) Ik ken genoeg mensen die dat namelijk wel doen.
Tot vier uur opblijven (OOOOOH!! STOUT JONGETJE!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat heb je al eens gedaan? Ik snap er geen bal van
Johquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Tot vier uur opblijven (OOOOOH!! STOUT JONGETJE!!!!) En als je een schoolfeest organiseert, moet het wel tot lekker laat doorgaan, feestje bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |