Google maarquote:
Je lult teveelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Bamba het volgende:
Da's wel knap he, 2 keer achter elkaar een topic sluiten
Ooooooooh dank je alweerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef MrSubtle het volgende:
Welterusten [ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
jaah vanmiddag ging het primaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:37 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en welterusten allemaal
(niet eng dromen hiervan he AbortusKonijn, normaal zijn we best lief)
Daarvoor hebben we Peej Emquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef Greys het volgende:
Trust Subtielerd!
TT![]()
En Ing nee hoor, durf niet meer.
Voor je het weet ben ik ipv het watje en de tuttebol de vuns hier
Heul niet, das niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ik wilde je net gaan smsen! Over wattenstaafjes!
Diequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij probeert het gewoon goed te maken![]()
Slaap lekker
Nou doe lief, anders durf ik zoiets nooit meer!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef Loveless85 het volgende:
Abonneer je nu op de VodkaGreys PM-Box
Only 14.99$ with special coupon!
Nee nee please doquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou doe lief, anders durf ik zoiets nooit meer!
Of wacht, da's ook de bedoeling van dit al natuurlijk![]()
Morgenvroeg huishoudelijk, morgenmiddag verjaardag Opa, 's avonds visite gok ik en zondag buiten met de overkapping verder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Bamba het volgende:
Maarree...wat zijn jullie plannen voor van het weekend?
quote:Top 100 van vrijdag 23 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 247 oh-oh
05. 212 Loveless85
06. 199 Greys
13. 141 MrSubtle
21. 127 AbortusKonijn
36. 098 Goodbye
87. 066 Harajuku.
97. 062 Ml-etje
Morgen heel erg uitslapen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Bamba het volgende:
Maarree...wat zijn jullie plannen voor van het weekend?
quote:
Morgenochtend waarschijnlijk niet veel, morgenmiddag shoppen voor halloweenversiering en boodschappen doen. Morgenavond wrs film kijken of zoiets en zondag op visite gaan bij mn oma en ouders...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgenvroeg huishoudelijk, morgenmiddag verjaardag Opa, 's avonds visite gok ik en zondag buiten met de overkapping verder.
Spannend he?![]()
Jij dan?
Heb je ze wel eens gegeten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
Jij met je Bijenkorf brownies.
Om met Qwea te spreken: daar word je nogal vochting in de slip van hé
Zeg ik lekker nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
had ik toch niet verwachtwaar kan ik die vinden?
Ik krijg dat nooit voor elkaar, in die top 100 binnenkomen...Ik ga het vandaag eens proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]Daar zal oh-oh weer blij mee zijn.
En kijk het Abortusknijn op stip binnenkomen!
Wij staan vrijwel altijd op een paar posts afstand van elkaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gegeten?
En dat laatste nou ook weer niet hoor. Wel vochtig in de mondhoeken!![]()
Wat sta je weer knus pal boven me in die lijst![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Morgenochtend waarschijnlijk niet veel, morgenmiddag shoppen voor halloweenversiering en boodschappen doen. Morgenavond wrs film kijken of zoiets en zondag op visite gaan bij mn oma en ouders...
Das nog spannender dan jouw weekend he?![]()
http://www.barrefaeli.co.il/quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie trouwens nog lekkere recepten van goedkope hapjes? Ben volgende week zondag jarig en ik wil eens iets anders serveren..
Iets anders dan wat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie trouwens nog lekkere recepten van goedkope hapjes? Ben volgende week zondag jarig en ik wil eens iets anders serveren..
Hier, knijntje: Dagcijfers # 190quote:
En nog klikken ookquote:
Klef setjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij staan vrijwel altijd op een paar posts afstand van elkaar.
Tis dubieus
dan chips, toastjes met salade idd..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets anders dan wat?
Ik ben zelf altijd nogal van de toastjes/stokbrood met heel veel verschillenden dingen om er op te doen
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, knijntje: Dagcijfers # 190
Je voelt je al aardig thuis hier he?![]()
![]()
Wij zijn ook heel aardig!
Oeh heb hard gewerkt vandaagquote:
Een pan kaasfondue neerzetten en allemaal dingetjes om er in te dippen, zoals soepstengels, cherrytomaatjes, selderijstengels enzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
dan chips, toastjes met salade idd..
Monchou met ui en ham, gevulde eieren, komkommerschijfjes met tzatzikisaus, gebakken ei met roomkaas en zalmquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
dan chips, toastjes met salade idd..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nou vertel. Stiekem seksende collega's in het bezemhok betrapt?
Trusten...en morgen zonder koppijn wakker wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik leef nog
Maar ik ga wel mijn bedje in. Truste en tot morgen lievvies
Slaap lekker mopquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik leef nog
Maar ik ga wel mijn bedje in. Truste en tot morgen lievvies
Hoe es eff op jij krijg trek en lig prima zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pan kaasfondue neerzetten en allemaal dingetjes om er in te dippen, zoals soepstengels, cherrytomaatjes, selderijstengels enzo.
Of gevulde eieren makenOf een klein 'buffetje' op een dressoir ofzo met die kaasfondue, grote berg fruitsalade, wat ciabatta om zelf te snijden met brie enzo
Doe es nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pan kaasfondue neerzetten en allemaal dingetjes om er in te dippen, zoals soepstengels, cherrytomaatjes, selderijstengels enzo.
Of gevulde eieren makenOf een klein 'buffetje' op een dressoir ofzo met die kaasfondue, grote berg fruitsalade, wat ciabatta om zelf te snijden met brie enzo
Nouhou hou opquote:
Of met cervelaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
OhSorry ladies
(Augurkies met ham er om er bij, is ons knijntje ook weer blij)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:06 schreef Greys het volgende:
Loveless, jij slet
(Voor de niet-snappers, zie dagcijfers topic).
Dat heb ik werkelijk waar dus nog nooit gezienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff Greys Anatomy kijken nog denk ik.
Kom je hier slapen, dan gaan we lepeltje-lepeltje Greys Anatomy kijkenquote:
Oh, je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar dus nog nooit gezien
Als jij dan GA kijkt, kijk ik wel naar die Blue Lagoonsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je hier slapen, dan gaan we lepeltje-lepeltje Greys Anatomy kijken
En Blue Lagoon
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij dan GA kijkt, kijk ik wel naar die Blue Lagoons
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:12 schreef Greys het volgende:
Dank je Bamba
En we helpen je morgen wel verder nog met bedenken van hapjes!
Ik zou Greys' anatomie in zo'n geval ook wel helemaal bekijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij dan GA kijkt, kijk ik wel naar die Blue Lagoons
dat had je er niet bij gezegdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:19 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik wil die van greys
Ik kreeg net een liefdesbeet van Jazz, een hoektand per neusgat.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 06:46 schreef draculettetje het volgende:
zeg nou eerlijk, dit is geen tijdstip om al wakker te zijn
Goedemorgenquote:
Ze zijn mooi!!! even nog een keer kijken..-edit- ja het mannetje is grumphy zoals je wilde en het vrouwtje isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
Schets 6:
"" ....................... "
" ...................... "
![]()
"
[ afbeelding ]
Die rechterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
Schets 6:
![]()
"
[ afbeelding ]
Kijk, die reactie zocht ik even qua kleuren... het is alle 3 bedoeld als mannetje. Ik vind roze leuker passen bij een konijntje, maar ik vroeg me af of ik er mee weg kwam om roze te gebruiken bij een mannetje. Je reactie maakt duidelijk van nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn mooi!!! even nog een keer kijken..-edit- ja het mannetje is grumphy zoals je wilde en het vrouwtje is
Ik ging er ook gelijk vanuit dat de roze Blanche is. Of gaat dit over andere konijnen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk, die reactie zocht ik even qua kleuren... het is alle 3 bedoeld als mannetje. Ik vind roze leuker passen bij een konijntje, maar ik vroeg me af of ik er mee weg kwam om roze te gebruiken bij een mannetje. Je reactie maakt duidelijk van niet
Nee sorry ik vind het nu echt een vrouwtje..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk, die reactie zocht ik even qua kleuren... het is alle 3 bedoeld als mannetje. Ik vind roze leuker passen bij een konijntje, maar ik vroeg me af of ik er mee weg kwam om roze te gebruiken bij een mannetje. Je reactie maakt duidelijk van niet
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj![]()
Ik ben niet weer op bed gegaan *trots*![]()
Tja, daar ben ik ook telkens bang voor, maar ja, d'r zijn denk ik maar zoveel manieren om een konijn te tekenen (hoewel de 6 schetsen al behoorlijk verschillenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke nijntjes MrS, maar ze komen me zo bekend voor.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging er ook gelijk vanuit dat de roze Blanche is. Of gaat dit over andere konijnen?
Helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
Nee sorry ik vind het nu echt een vrouwtje..
Maar een lichtere tint nemen dan hij normaal is als hij iets leuk vindt? Of een rodere tint (warmer).
En ik maar hopen dat iedereen 't een mannetje zou blijven vinden omdat ie gewoon heel vadzig en lomp op de grond zitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
Nee sorry ik vind het nu echt een vrouwtje..
en lichtroze tegen het wit aan qua voetjes en binnenzijde oren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
Helemaal duidelijk![]()
Nee, de tint hoeft niet eens te veranderen voor de emotie heb ik geprobeerd... ik vind alleen de roze voetjes en oortjes meer "konijns"...
Erg goede feedback allemaal, bedankt
(en ja, het gaat om MrBunny en Blanchehoewel die bruin en zwart waren, maar da's artistieke vrijheid
)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat iedereen 't een mannetje zou blijven vinden omdat ie gewoon heel vadzig en lomp op de grond zit
Dat is nu toch op het linker plaatje? Of ik begrijp je niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en lichtroze tegen het wit aan qua voetjes en binnenzijde oren?
Ja ik ben het volledig met je eens... maar we hebben hier geen "ooooh wat enig" smileyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die derde geentrouwens, ook geen
![]()
. Meer een Ooooooooooh wat enig, zoals ik al zei. Voor
heb je toch een blosje nodig denk ik.
nee dat is nog vrij donkerroze toch (even terug gaat kijken).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is nu toch op het linker plaatje? Of ik begrijp je niet?
Ah, okay. Ik dacht dus dat het dat moest voorstellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik ben het volledig met je eens... maar we hebben hier geen "ooooh wat enig" smiley
Om verliefd te laten kijken heb ik andere trucjes, en die heb ik hier inderdaad niet toegepast
Ah je bedoelt qua tint. Da's lastig in te schatten, aangezien kleur-tinten sterk verschillen per scherm. Op mijn scherm is dit een heel lichte roze, maar ik werk op een laptop met slecht scherm, en kan dus heel goed zijn dat het bij jou donker is. Tis in ieder geval licht-roze bedoeld, maar nog steeds denk ik dat jullie gelijk hebben dat het te vrouwelijk wordtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee dat is nog vrij donkerroze toch (even terug gaat kijken).
Ik vind deze wat minder duidelijk van uitdrukking. Iets te subtlequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
Schets 6:
![]()
"
[ afbeelding ]
Vind het zwart te hard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef MrSubtle het volgende:
En welke voetjes zijn leuker voor het mannetje, links of midden?
Over plaatje 3 ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind deze wat minder duidelijk van uitdrukking. Iets te subtle
Ik zou bijvoorbeeld de mondhoejes vanietsje omhoog duwen en de wangetjes van 3 toch een blosje geven omdat ie nu een beetje eerder overkomt op mij als
![]()
in plaats van
![]()
linksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef MrSubtle het volgende:
En welke voetjes zijn leuker voor het mannetje, links of midden?
Ik kan het met paint al helemaal niet. Alleen analoogquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Over plaatje 3 ben ik het met je eens
Wat betreft de mondhoekjes... tis een compromis, ik wil namelijk dat ie ook een beetje wat knorrigs houdt, beetje grumpy, zelfs als ie blij is mag ie dat een klein beetje uitstralen.
Als ik straks met potlood teken kan ik daar trouwens wel beter in nuanceren, met muis en paint vind ik het heel moeilijk de uitdrukking precies goed te krijgen
(edit: en je bent geen spuit 11, ik post hier omdat de feedback heel nuttig is!!!)
Ga ik straks proberen op een betere monitor. Hier krijg ik ze nu niet lichter, want dan wordt het meteen witquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb even zelf in paint gekeken, en met heel licht roze lijkt ie nog best mannelijk.
Oh, okayquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga ik straks proberen op een betere monitor. Hier krijg ik ze nu niet lichter, want dan wordt het meteen wit
Leuke dag gehad gister?quote:
Ja kijk, da's hier dus gewoon wit met wit... ben benieuwd straksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal hem zo weer weghalen, maar ik vind het lichtroze wel leuk
[ afbeelding ]
ZIT JE NU GEWOON MIJN COPYRIGHTED WERK TE EDITEN EN TE DUPLICEREN?!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zal hem zo weer weghalen, maar ik vind het lichtroze wel leuk
Ik laat jou tegen Greys praten, daar moet wel iets tegenover staan hèquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ZIT JE NU GEWOON MIJN COPYRIGHTED WERK TE EDITEN EN TE DUPLICEREN?!!
DAT MAG HEUL NIET
hihiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat jou tegen Greys praten, daar moet wel iets tegenover staan hè
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat jou tegen Greys praten, daar moet wel iets tegenover staan hè
Er staat toch nota bene bij dat ik zo doe. Heb je geen vertrouwen in mij!?!?!??!!!?!?!?!?1/1/quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar![]()
als je 'm zo wel maar effies weghaalt aub
Nee, jij bent een moderator! Gezagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er staat toch nota bene bij dat ik zo doe. Heb je geen vertrouwen in mij!?!?!??!!!?!?!?!?1/1/
Idd WTFquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:36 schreef Qwea het volgende:
MM heeft een hondje gevonden zonder ketting e.d en die kwam bijna onder de auto. Het huis waar die woont deed niemand open dus MM had hem meegenomen om een briefje te schrijven en hij is nu weer terug met de hond. Als niemand open doet pleurt hij het briefje in de bus.
Anyway, normaal gesproken word ik wakker met de snuit van Baloe in mn face. Nu opeens werd ik wakker met een wild vreemde snuit in mn face
"Ja, ze is wakker hondje!"
-Ik wil je aan iemand voorstellen
"wtf?"
Vet poepig hondje. Was een mannetje. Hij vind mijn hondenkoekjes lekkerBaloe ook trouwens
Die gaan zich de komende tijd niet vervelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:37 schreef nieslief het volgende:
Goed komt de opsomming:
- stoomtrein met baan
- auto met afstandbediening (zondag komt de tweede) Bouncy buggy ofzoiets staat wel in de intertoys gids die van de aanbieding.
- racebaan op batterijen
- racebaan zonder batterijen
- spel pinguin panic (soort van toren van pisa)
- lego: brandweerwagen, cementwaren, paardentrailer, piraten, ridders, mini brandweerautotje, mini strandwachtautotje
- boek: 5 brandweermannetjes (gouden boekje) en over een mol die wil weten wie op zijn kop gepoept heeft
- twee dikke stickerboeken met herbruikbare stickers
- twee cars tekenblokken
- twee cars auto's
- twee hot wheels auto's
- sponsbob walkie talkie
- k'nex auto met motor
- ieder een puzzel van een eigen foto
- mega dikke stoepkrijt
- foamstickers
- knutseldoos
- houten auto's
Goed zo???
Nee he mama ook niet ze kunnen nl. niet zelf die banen neerleggen en spelletjes alleen spelen wordt het niet helemaal.......quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die gaan zich de komende tijd niet vervelen
Whehehehequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:39 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee he mama ook niet ze kunnen nl. niet zelf die banen neerleggen en spelletjes alleen spelen wordt het niet helemaal.......
Nee, baloe deed alleen buiten ff zn gezag tonen zo van "WRAAAAAUW. Ik ben leider ja!"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:38 schreef Ingetje79 het volgende:
En Baloe heeft het hondje nog niet opgevreten?![]()
Zielig dat zo'n beestje alleen over straat loopt.
De baasjes zullen wel aan het zoeken zijn (hoop ik) en daarom niet open doen.
Als ik met Secret S. Q trek krijgt ze dat boekquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:40 schreef nieslief het volgende:
Dat boek van die mol is leuk...... al die soorten poep die voorbij komen met geluid erbij......
Net zoals dat ie wel los kon lopen en dan toch een andere hond greep, hmmquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, baloe deed alleen buiten ff zn gezag tonen zo van "WRAAAAAUW. Ik ben leider ja!"
en toen niet meer
"Kijk, dit is diarree en dat klinkt zo"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik met Secret S. Q trek krijgt ze dat boek
DingDong!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Net zoals dat ie wel los kon lopen en dan toch een andere hond greep, hmm
True, Maar nu had ie wel een korf omquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Net zoals dat ie wel los kon lopen en dan toch een andere hond greep, hmm
naarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Q, heb je trouwens nog een mail gestuurd?
Oh en ze waren helemaal hyper om al die cadeau's....quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DingDong!
Hallo, we lazen dat onze hond bij jullie was?
Euhm..."was" is het juiste woord idd![]()
Corinequote:
leuk boekje voor Qweaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:40 schreef nieslief het volgende:
Dat boek van die mol is leuk...... al die soorten poep die voorbij komen met geluid erbij......
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik met Secret S. Q trek krijgt ze dat boek
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen denkt nu aan Qwea bij poep hè
Ja, raar he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen denkt nu aan Qwea bij poep hè
Grinnik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar da's een hele verbetering. Eerst dacht ik aan Q bij alles dat over spuiten en sliken ging. Nu alleen nog maar bij spuitpoep
Mijn opa kreeg altijd jonge jeneverquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, raar he?![]()
![]()
Ik ga es ff douchen en dan es kijken wat er voor leuke verjaardagscadeaus te krijgen zijn voor opa's
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, raar he?![]()
![]()
Ik ga es ff douchen en dan es kijken wat er voor leuke verjaardagscadeaus te krijgen zijn voor opa's
Uit principe krijgt die man van mij geen drank...maar hij zou het zeker weten wel waarderenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn opa kreeg altijd jonge jenever
Maak een mooie tekening voor hem.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uit principe krijgt die man van mij geen drank...maar hij zou het zeker weten wel waarderen
Had ik serieus ook bedacht; een plant voor buiten oid en dan geld erbij.quote:
Ga je op zoek naar een paar leuke takken jeneverbessen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uit principe krijgt die man van mij geen drank...maar hij zou het zeker weten wel waarderen
Oh, dan zou ie nog janken van geluk...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maak een mooie tekening voor hem.
Een Poepie natuurlijkquote:
Nou hup, start paint opquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dan zou ie nog janken van geluk...
Hij brult al als zusje en ik hem feliciteren
Ik heb nog wel een prikblok en krijtjes voor je.......quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dan zou ie nog janken van geluk...
Hij brult al als zusje en ik hem feliciteren
Dequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:08 schreef MrSubtle het volgende:
Even snel 3 smileys die nooit in het dagboek gebruikt zullen worden
"" ............ "
" .............. "
"
[ afbeelding ]
Sorrycarry on
Oeh, wat leuk! Veel plezier vandaag en morgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:20 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Nieslief, die jongens van je zijn flink verwend gister!Fijn dat het een mooie dag was!
Voor iedereen die het interesseert, ik ga vandaag:
- cheesecake voor broederlief afmaken
- ketting van m'n fiets er weer omleggen![]()
- met mams naar het graf van oma, het is haar verjaardag
- met mams boodschapjes doen voor broertjes verjaardag
- broertjes verjaardag vieren
- thuis vertellen dat ze oma, oom en tante worden
- slapen
en dan morgen familiedag, dus dan ben ik vast niet hier...
Jeutje, da's best een dag vol emotiesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:20 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Nieslief, die jongens van je zijn flink verwend gister!Fijn dat het een mooie dag was!
Voor iedereen die het interesseert, ik ga vandaag:
- cheesecake voor broederlief afmaken
- ketting van m'n fiets er weer omleggen![]()
- met mams naar het graf van oma, het is haar verjaardag
- met mams boodschapjes doen voor broertjes verjaardag
- broertjes verjaardag vieren
- thuis vertellen dat ze oma, oom en tante worden
- slapen
en dan morgen familiedag, dus dan ben ik vast niet hier...
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:22 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht er gister nog even aan om eenop mijn pompoen te tekenen
Mja, komt wel goed.. Ben wel wat meer emo dan anders merk ik, iets met hormonen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeutje, da's best een dag vol emotiessterkte / veel plezier / succes
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:25 schreef Morretje het volgende:
Mja, komt wel goed.. Ben wel wat meer emo dan anders merk ik, iets met hormonen?![]()
ik heb dinsdag d'r begrafenisquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:25 schreef Morretje het volgende:
Oma is er nu alpas 6 jaar niet meer.
Wel symbolisch om op oma's verjaardag te vertellen dat er nieuw leven onderweg isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, komt wel goed.. Ben wel wat meer emo dan anders merk ik, iets met hormonen?![]()
Oma is er nu alpas 6 jaar niet meer.
Ja donderdag. Operatie was mis gegaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze is al overleden inmiddels MrS.?
Ja, anders hoefde je niet naar de begrafenis![]()
Gedsie
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedsie
Wat voor operatie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja donderdag. Operatie was mis gegaan
gecondoleerdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja donderdag. Operatie was mis gegaan
En dat dus...quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:32 schreef Ynske het volgende:
wel fijn dat je van de week nog bij dr geweest bent
I dunnoquote:
Gebroken heup. Gebeurt heel vaak dat patient daaraan overlijdt helaas... er ontstaan bloedpropjes in de inwendige bloedingen bij zo'n breuk, tijdens operatie schieten die vaak los en komen in longen of hersennen en dan is het afgelopen, want bloedverdunners kunnen ze dan niet geven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat voor operatie?
En is ze tijdens de narcose overleden?
Da's mooi kut
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
I dunno
pics ;
[ afbeelding ]
Arm beest doet de hele tijd stress slaapjes en piept
Was m'n eigen beslissing (en wist dat het mis kon gaan). Heb d'r geprobeerd te bellen, maar kreeg d'r helaas ook niet te pakken (hoorn lag naast het toestel bleek naderhand).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]dat had ik niet meegekregen, sorry
Ze heeft iig geen lijdensweg gehad, maar het was toch leuker geweest als ze na de operatie en revalidatie nog tig gezonde jaren had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gebroken heup. Gebeurt heel vaak dat patient daaraan overlijdt helaas... er ontstaan bloedpropjes in de inwendige bloedingen bij zo'n breuk, tijdens operatie schieten die vaak los en komen in longen of hersennen en dan is het afgelopen, want bloedverdunners kunnen ze dan niet geven.
't is niet andersze was bijna 82 jaar, eigenlijk heel gezond, valt, en sterft 2 dagen later onder narcose... best okay toch?
Ohhh.. Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]geniet er maar lekker van (of zo
)
[..]
ik heb dinsdag d'r begrafenis
Mwah weet je, dan kwamen er tenminste 3 maanden revalidatie, daarna niet meer terug naar d'r eigen huis, want dat zou niet meer gaan. Komt ze in een bejaardentehuis waar ze nauwelijks nog kan lopen, en ver buiten d'r eigen omgeving waar ze is opgegroeid en al haar vriend(inn)en vanaf haar kindertijd wonen waar ze mee kaart en bingoot en wat al niet meer...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze heeft iig geen lijdensweg gehad, maar het was toch leuker geweest als ze na de operatie en revalidatie nog tig gezonde jaren had kunnen hebben.
Awwquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=725
![]()
Gut wat een schatje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ondanks dat blijft het gewoon naar om je oma te verliezen. Ook al zou haar leven er na de operatie en revalidatie anders uitgezien hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mwah weet je, dan kwamen er tenminste 3 maanden revalidatie, daarna niet meer terug naar d'r eigen huis, want dat zou niet meer gaan. Komt ze in een bejaardentehuis waar ze nauwelijks nog kan lopen, en ver buiten d'r eigen omgeving waar ze is opgegroeid en al haar vriend(inn)en vanaf haar kindertijd wonen waar ze mee kaart en bingoot en wat al niet meer...
Onze Shar-Pei poept altijd bovenop een molshoop, maar dan ook echt altijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:40 schreef nieslief het volgende:
Wat ben jij nou aan het eten???quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Kijk, dit is diarree en dat klinkt zo"
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Stoetequote:
En dit ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel symbolisch om op oma's verjaardag te vertellen dat er nieuw leven onderweg is![]()
Hele fijne dag Mor, ben benieuwd hoe ze reageren!
Deet je ons wel ff up hierover?
Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gebroken heup. Gebeurt heel vaak dat patient daaraan overlijdt helaas... er ontstaan bloedpropjes in de inwendige bloedingen bij zo'n breuk, tijdens operatie schieten die vaak los en komen in longen of hersennen en dan is het afgelopen, want bloedverdunners kunnen ze dan niet geven.
't is niet andersze was bijna 82 jaar, eigenlijk heel gezond, valt, en sterft 2 dagen later onder narcose... best okay toch?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]geniet er maar lekker van (of zo
)
[..]
ik heb dinsdag d'r begrafenis
Ach mijn plannen veranderden al een paar keerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
Ow MrSubtle, jeetje.... er had een lampje moeten gaan branden aangezien je gister had zullen gaan naar je oma en je hier de hele avond was. Gecondoleerd. Jammer dat je haar niet meer hebt gezien van de week.
Dat was woensdagavond. Donderdag bij het opruimen van de spullen ontdekten we de telefoon pas iddquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
(Heeft niemand dan in dat ziekenhuis gemerkt dat de hoorn naast de telefoon lag al die dagen?)
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:08 schreef nokwanda het volgende:
Dezelfde oma? Is dat zo snel gegaan?
Zo zei mijn moeder een hele tijd geleden eens tegen mij dat ze die dag op de begrafenis van haar buurvrouw was geweest, waarop ik verbaasd uitriep: "is die overleden dan?"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedsie
Doe 'ns iets bruinigs ipv grijs (en de linker vind ik kwa contrasten het leukst )quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:03 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo zei mijn moeder een hele tijd geleden eens tegen mij dat ze die dag op de begrafenis van haar buurvrouw was geweest, waarop ik verbaasd uitriep: "is die overleden dan?"
Mijn moeder:"nu in ieder geval, na zo'n crematie"
Had ik geprobeerd, kwam niet zo leuk over...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns iets bruinigs ipv grijs (en de linker vind ik kwa contrasten het leukst )
wat een lekker mopjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik heb het ook gemist. Heeft niemand die opgeslagen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Haar, ik heb de BlueLagoons al van Photobucket gegooid en als ik hem weer upload doen de linkjes het hier weer en dan moet ik hem weer een andere naam geven en... nou ja, het is de moeite niet, het was een brakke webcamfoto![]()
![]()
Ik lig gewoon nog in bed![]()
Bink al uitgelaten, maar weer naar boven gegaan, die ligt nu in mijn oor te snurken. Boor zit ergens halverwege de trap te aandachtshoeren
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
Oh ik zou het knijn gewoon zwart wit houden, maar dat vond ik vanaf het begin al duidelijker en leuker.
En de stipjes op de voetjes niet knalzwart maar grijs, zoals die linker van je eh.... nou je, die hier voorbij kwam.
even ter aanvulling. Hij kwam niet bijna onder een auto, hij was zichzelf aan het uitlaten en moest daarbij natuurlijk wel gewoon oversteken. Hij liep weer terug naar zijn huis maar daar werd niet open gedaan. Ik ben nog achterom gelopen en daar was de hele schutting kapot gekrabt zodat hij er door kon, rolcontainers die voor schutting stonden opzij geduwd dus hij is gewoon ontsnaptquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:36 schreef Qwea het volgende:
MM heeft een hondje gevonden zonder ketting e.d en die kwam bijna onder de auto. Het huis waar die woont deed niemand open dus MM had hem meegenomen om een briefje te schrijven en hij is nu weer terug met de hond. Als niemand open doet pleurt hij het briefje in de bus.
Anyway, normaal gesproken word ik wakker met de snuit van Baloe in mn face. Nu opeens werd ik wakker met een wild vreemde snuit in mn face
"Ja, ze is wakker hondje!"
-Ik wil je aan iemand voorstellen
"wtf?"
Vet poepig hondje. Was een mannetje. Hij vind mijn hondenkoekjes lekkerBaloe ook trouwens
Wat Pagan zegt....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:08 schreef Pagan het volgende:
Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd.
misschien moet ik eerst het hele topic eens lezen ipv. direkt te reageren op alles wat ik tegenkom
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:29 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle heeft 'm opgeslagen
en laat je niets wijsmaken door Greys... Je zag alles
een kinderkont ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen
Als we nou voor het gemak eens een schaalverdeling kiezen met letters, waarbij A bijv heel klein is, en E heel groot... waar hebben we het dan over?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen
Oh, wat een boef!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
even ter aanvulling. Hij kwam niet bijna onder een auto, hij was zichzelf aan het uitlaten en moest daarbij natuurlijk wel gewoon oversteken. Hij liep weer terug naar zijn huis maar daar werd niet open gedaan. Ik ben nog achterom gelopen en daar was de hele schutting kapot gekrabt zodat hij er door kon, rolcontainers die voor schutting stonden opzij geduwd dus hij is gewoon ontsnapt
Ga dat maar oefenen met een Wehkamp gids er bij ofzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als we nou voor het gemak eens een schaalverdeling kiezen met letters, waarbij A bijv heel klein is, en E heel groot... waar hebben we het dan over?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dat maar oefenen met een Wehkamp gids er bij ofzo.
Tot later!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef ElisaB het volgende:
En ik ben kiplekker opgestaanWaar gisteren mijn rechterneusgat last had van leegstroom, heeft nu mijn linker het enigszins, maar verder: toppie! Weinig hoofdpijn van de migraine, dus ik ben blij!
Wel een drukke dag, dus kusje voor iedereen en tot later
Believe me, da´s ook ´normale kat´quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot later!
Waaaaaaaaarom gaat Boor nou niet lekker even op het dekbed liggen, daar houden normale katten toch van?Deze loopt op de overloop te blèren en is op kledinghangers aan het jagen die hier en daar aan deuren hangen
So much voor 'lekker rustig'.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Het is niet belangrijk, echt, je ziet niets, niets bijzonders.
Let it goHet was een grapje. Ik doe ook eens iets frivools en spontaans
![]()
Frivool
Wat een leuk woord eigenlijk
De kerkklokken (van twee kerken tegelijk hierquote:
Nieuwe ronde nieuwe kansen Greysquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga vandaag toch echt voor de brownies van de Bijenkorf denk ik
Ik ben al lang op, heb al hondjes uitgelaten, ontbeten,lenzenvloeistof gekocht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De kerkklokken (van twee kerken tegelijk hier) luiden, het is middag! En ik lig nog in bed!
![]()
Goedemiddag oh-oh!
Hij is nog steeds boven, da's een unicumquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Believe me, da´s ook ´normale kat´
Dat laatste laat ik voorlopig wel uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen Greys![]()
Of bak ff lekker zelf een taart
Ja die had Loveless al ergens gepost.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
Lijst van gisteren...
03. 247 oh-oh
05. 212 Loveless85
06. 199 Greys
13. 141 MrSubtle
21. 127 AbortusKonijn
36. 098 Goodbye
87. 066 Harajuku.
Ach ja , twas gezellig hier
Nou wb he!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
lolwhut, ik dacht da tik lang niet meer in die lijst gestaan had
Boris niet, denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog steeds boven, da's een unicum
Het kantelraam staat hier op een kanteltje (), daar zal een kat toch niet uit springen he?
Zeg moesten we jou geen schop verkopen als we je hier vandaag zouden horen.......quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:
Bah, ik moet studierrrrren![]()
Maargoed, ik moet het al bijna inleveren en onder druk presteer ik altijd goed
Heb ik ook een keer gedaan je wil niet geloven wat je dan meeneemt......quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier net boodschappen gedaan; de LIDL in zonder dat ik heb ontbeten is niet handig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |