Alcohol maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal nog eens uitbundig en vrijpostig doen hier.
Dat heb ik wel afgeleerd zo
Iets met een vrouw met een man die It-er is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
In de bieb mailen? Of verraadt dat de woonplaats zeker ook...das wel klote ja..
Als je met mij zoent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alleen aan jou denk dan he?
Wat lief van jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat beloof ik![]()
ik lig hier hard te lachen... wat een topic dit
gaat het altijd zo op dit tijdstip hier?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat beloof ik![]()
ik lig hier hard te lachen... wat een topic dit
Ah Greys kom op, dat vind jij toch ook wel kinky?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je met mij zoent?
Dat weet je zeker?
Lamadan
Mijn ex heeft het ook geprobeerd... maar ik was ook IT-erquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met een vrouw met een man die It-er is.
Maar MrSubtle was fijn bezig
En ik ga even iets doorklikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Oh das wel irritant ja, die IT-vent..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met een vrouw met een man die It-er is.
Maar MrSubtle was fijn bezig
En ik ga even iets doorklikken
Nee, we zijn op het moment bijzonder beschaafd bezig voor ons doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
gaat het altijd zo op dit tijdstip hier?
De mijne is al van Photobucket verwijderdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze waren zichtbaar zat,behaard of nie.
Mijnes zwerven ook nog ergens in een sc rond
Welneequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne is al van Photobucket verwijderd![]()
Oh en ik ben niet echt teut hoor, maar jullie máken me vrijpostig![]()
Q is er niet om me een halt toe te roepen, die remt me altijd als ik over de schreef ga
Vaak welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
Pak nog een wodkaatjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je met mij zoent?
Dat weet je zeker?
Lamadan
Als het dan alleen maar bij jou blijft idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah Greys kom op, dat vind jij toch ook wel kinky?
Kwaliteit verloochend zich niet, daar kan geen kleding of haar wat aan doen. Lang hoofdhaar dan he, harige moobs vind ik minderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's ook weer zo wat![]()
En je ziet ze niet echt hoor, er zit haar voor (ieuw).
OF in den Helder he, tis maar net hoe het uitkomtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het dan alleen maar bij jou blijft idd.
Van jou kan ik het wel hebben
Momenteel dan, tot je weer eens boodschappen op Texel gaat doen
Moobs?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kwaliteit verloochend zich niet, daar kan geen kleding of haar wat aan doen. Lang hoofdhaar dan he, harige moobs vind ik minder![]()
en dan ben ik de puber...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Welnee![]()
Meestal gaat het heel snel, en over sex en zo... ik weet ook niet waarom het niet loopt vanavond
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn ex heeft het ook geprobeerd... maar ik was ook IT-er
Hihi och ze zien maar doe mijn best om het te verbergen zo niet dan wil ik graag even zeggen joh moet je maar kappen met dat gedraaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben even aan het uitvogelen hoe je nu mails kunt verzenden vanuit die box.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee, dit niet sexy?quote:
vanwege jou houden we het beschaafd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |