Goed gedaan Bamba bambaaaaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef Bamba het volgende:
Crap, sluit ik m zomaar.. Voor de eerste keer topic geopend...Nu even de OP fixen!
Heb jij al in je agenda gekeken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Goed zo Bamba!
Loveless, zullen wij het Zuid-Holland front vormen dan maar?![]()
Ing! MI-etje!
Oeh, lekker is dat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik lig al lekker in bedje
Straks nog Greys Anatomy kijken. Dit is een goede vrijdagavond
Droogquote:
Miste je me?quote:
Met mij goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
NaamTT![]()
![]()
Maar hoestie hier met alle FF-ers?
Oh nee, maar dat ga ik morgenochtend doen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb jij al in je agenda gekeken?
Ik heb zo het idee dat die meet in november 't niet meer gaat worden
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Goed zo Bamba!
Ing! MI-etje!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga wandelen en vroeg slapen.
Morgen wil ik es niet een gat in de dag slapen.
Paps en mams komen eten en voor die tijd wil ik het hele huis aan de kant hebben en de hondjes gedaan hebben
We ownen die reserve belgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
Goed zo Bamba!
Ing! MI-etje!
Ik haat oud&nieuwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
November wordt hier ook niets..december ook niet![]()
Anders maken we er een nieuwjaarsborrel van...toosten op de nieuwe asielactie
Ik heb nu last van m'n maag ... maar it was worth itquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met mij goed.
Ik heb me wel een beetje ongans gevreten.
En drop en cola zijn geen fijne combi .
Volgensmij kannie dat niet aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, maar dat ga ik morgenochtend doen!
En die meet komt er hoor, desnoods wij twee met Loveless.
Zullen we hem even alle hoeken van de kamerjacuzzi laten zien
Waar istie? Is ie al omgevallen?
Me too, waar is er greys?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik lig al lekker in bedje
Straks nog Greys Anatomy kijken. Dit is een goede vrijdagavond
Ik moest lachenquote:
Nee he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met mij goed.
Ik heb me wel een beetje ongans gevreten.
En drop en cola zijn geen fijne combi .
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Slaap lekker [ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Slaap lekker [ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
Parrrrrrrdon?quote:
quote:
Ik ook...maar de borrels in januari vind ik dan wel weer leukquote:
Volgens mij hebben we ons allemaal helemaal stijf gevroten vanavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee he?![]()
Hier patatje (nee, geen friet) Joppie met een frikandel speciaal.
Ik heb een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben![]()
En ff![]()
naar Greys die alleen in het koude bed ligt.
Gelukkig heb je Tha Bink nog![]()
Oeh ja aangezien alles zeer doet wil ik ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK KAN DAT HEUL WEL AAN.
JAKOEZIE HIER I CUM
Gedver! Toch niet in de Jakkoezie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK KAN DAT HEUL WEL AAN.
JAKOEZIE HIER I CUM
Wat?quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
Ze is gewoon jaloersquote:
Regel jij de jakoezi?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IK KAN DAT HEUL WEL AAN.
JAKOEZIE HIER I CUM
Op griekse salade met en bordje frites en een stukje vlees na niets hoor (dat was wel rond acht uur pas) dus Hara was niet allenig met niet eten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we ons allemaal helemaal stijf gevroten vanavond![]()
Op Hara na maar dat vindt Greys zielig dus daar mag ik niks meer over zeggen ...
quote:
Das heul niet erg, we hebben nu een heel gedienstig abortuskonijn in ons middenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver! Toch niet in de Jakkoezie?
Straks is er weer eentje zwanger
Moet je ook maar komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
GREYS HOU NOU ES OP MET IEDEREEN IN ONZE JACUZZI UITNODIGEN JA!
Nee een glitterkonijnaaiquote:
Liefje dan doe ik zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
[..]
Ze is gewoon jaloers
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op Hara na maar dat vindt Greys zielig dus daar mag ik niks meer over zeggen ...
Heuj!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gedver! Toch niet in de Jakkoezie?
Straks is er weer eentje zwanger
Ze bedoelde het echt heel lief dat weet ik zekerquote:
Ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee een glitterkonijnaai![]()
Make that two, want Goodbye wil er ook eentje. Doe eens lief tegen ons
Slaap lekker !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:40 schreef Morretje het volgende:Wat een gesprekken weer hier!
![]()
Heb ff snel scannend het laatste topic doorgelezen, en zag jullie extase over dat meisje in d'r blokjes trui.. Die komt lekker van hierToen ik als 16-jarige oppaste op 4 kinderen uit een ondernemersgezin kwamen zij en haar zusje wel eens spelen..
![]()
En nu ga ik weer slapen..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze bedoelde het echt heel lief dat weet ik zeker
Oh okayquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ze bedoelde het echt heel lief dat weet ik zeker
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie!
MIetje ook in het Zuid-Holland front!
Je zei Liefjequote:
Kutjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, zoek m nou even op voor Elies voor ze daar weer door het slotje heen gaat posten mopquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Morrie!
Elies, aan het einde van het vorige topic stond er eentje van MrSubtle.
Een samenvatting, that is
MIetje ook in het Zuid-Holland front!
Ik kan het niet meer bijhouden
And that's all that matters!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliehies, ik heb vaaakaaaahaaantieeeeehieeee!![]()
Tot zover mijn samenvatting
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Kutje
(That was the Q in me talking! )
Q in een milde bui dan zeker?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Kutje
(That was the Q in me talking! )
* Ml-etje MrSubtle terugzendt naar oh-ohquote:
Zat jij nu eindelijk 112 te bellen of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef AbortusKonijn het volgende:
Nu gaan jullie wel heel snel ineens
Kom je gezellig langs? Gaan we vieren dat ik vakantie heb!quote:
Ja wie gaat nou ook douchen na 23.30?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:45 schreef AbortusKonijn het volgende:
Nu gaan jullie wel heel snel ineens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik schrok er zelf van!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
4 topics
- Upperware zeep-balken van Greys
- Een ZEER verdienstige nieuwe (AbortusKonijn) die voor iedereen chinees bestelt
- Een extreem uitgebreid popstars verslag
- Loveless die genegeert wordt
- Hara Heeft Heel Honger
- ... ik ben hier heel slecht in
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja wie gaat nou ook douchen na 23.30?Ja dan wordt het altijd echt leuk hieroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ga je weer in de lepeltjeshouding liggen met je laptop?quote:
Je zei ranzigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:48 schreef Bamba het volgende:Ik praat nooit ranzig....
Ben er dan ook bijna nooit na half 12
Ga je weer lepelen met je laptop?quote:
Hee!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je weer lepelen met je laptop?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je weer in de lepeltjeshouding liggen met je laptop?![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je weer lepelen met je laptop?
Ga je weer lepelen met je laptop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zat jij nu eindelijk 112 te bellen of hoe zit dat?
Tis daknie ken trouwuh met mu zussiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
WowEen samenvatting en een vakantie
Jullie zijn lievTrouwuhhhh ?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga je weer lepelen met je laptop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Brood?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:heb trek in ijs
1x raden wat ik niet in huis heb.
Spareribs?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:heb trek in ijs
ElisaB!!!!! We hebben een nieuw konijntje gevonden en ze is heul handig! Mogen we d'r houden? Ah toe? Please? Ah toooeeeee? Ze is echt kei-schattig, en ze is super aanhankelijk en blijft de hele tijd bij ons en ze bestelt spareribs voor mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
WowEen samenvatting en een vakantie
Jullie zijn lievTrouwuhhhh ?
Een lepel??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:heb trek in ijs
Lieveheersbeestjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
heb trek in ijs
Ik moest maar weer es lachenquote:
Wat een dreigementquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
STFU bitches, anders kom ik ff lepeltje-lepeltje met jullie liggen![]()
ja plies elies???quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ElisaB!!!!! We hebben een nieuw konijntje gevonden en ze is heul handig! Mogen we d'r houden? Ah toe? Please? Ah toooeeeee? Ze is echt kei-schattig, en ze is super aanhankelijk en blijft de hele tijd bij ons en ze bestelt spareribs voor mij![]()
Pleeaaaaasee?
Prima kacheltje hier slaapt al en ik speel voor ijspegelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slaap lekker! Mwwwwwwwwah!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen, ik moet morgen fris en fruitig de hele dag achter de laptop zitten.
Welterusten!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Bye Goodbye![]()
Hier morgen 8.15 de wekkert...meneer I. moet werken en heb besloten dat ik er mee uit ga en dan huishoudelijk ga doen.
Nou ja...de intentie is er iig
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Bye Goodbye![]()
Hier morgen 8.15 de wekkert...meneer I. moet werken en heb besloten dat ik er mee uit ga en dan huishoudelijk ga doen.
Nou ja...de intentie is er iig
Uhuhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, tukkies doe je of halverwege de middag of na het eten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ing, doe je dan om 8.30 je eerste tukkie van de dag?
Goed zo, doe een pruil lip!!!quote:
Schaterlachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was niet echt bedreigend hé
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle wijst! Kijk ElisaB!! Kijk nou hoe lief ze kijkt!
Niet echt. Maar da's een compliment hoor, daar hoef je niet zo sip bij te kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was niet echt bedreigend hé
Commandeer mij niet zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Commandeer dat kind niet zo! [ afbeelding ]
Mijn wenkbrauwen gingen ook al op ehmm halloo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
MrS ziet anders z'n spareribs aan z'n neus voorbij gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
je gaf me alleen advies, toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Commandeer mij niet zo
En gebruik niet van die lelijke smileys
Moet jij niet wat schaterlachen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn wenkbrauwen gingen ook al op ehmm halloo?
Das omdat ie ze niet wilde delenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
MrS ziet anders z'n spareribs aan z'n neus voorbij gaan
quote:
Nou ja, tis redelijk naief als ik denk dat je echt achter je pc een pruillip opzet omdat ik dat typquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
je gaf me alleen advies, toch?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, tis redelijk naief als ik denk dat je echt achter je pc een pruillip opzet omdat ik dat typdus redelijk veilig te concluderen: ja
Ja nou. Sorryquote:
Ik verveelde mequote:En gebruik niet van die lelijke smileys
Ik ga over lijken als het gaat om spareribsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
MrS ziet anders z'n spareribs aan z'n neus voorbij gaan
Picsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou. Sorry![]()
[..]
Ik verveelde me
En ik was afgeleid omdat ik net constateerde dat mijn haar heel sekseh Brooke Shields Blue Lagoon achtig over mijn boobs valt nu ik zo in het donker met die laptop aan in bed lig en ineens had ik de drang om een lelijke smiley te posten. Logisch, aight?
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou. Sorry![]()
[..]
Ik verveelde me
En ik was afgeleid omdat ik net constateerde dat mijn haar heel sekseh Brooke Shields Blue Lagoon achtig over mijn boobs valt nu ik zo in het donker met die laptop aan in bed lig en ineens had ik de drang om een lelijke smiley te posten. Logisch, aight?
Dat is heul niet sexyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
En ik was afgeleid omdat ik net constateerde dat mijn haar heel sekseh Brooke Shields Blue Lagoon achtig over mijn boobs valt
Ook Lush uitproberen....??quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga over lijken als het gaat om spareribs
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat de webcam dit in het donker kan vastleggen, maar ik ga een poging wagen
Laatste keer had ik een nieuw dry-rub amerikaans recept geprobeerd, beviel ERG goed... vlees viel van de botten af...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
@Subtielerd, wel van die ketjap-zoetige-spareribs dan toch? En flossen na afloop
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat de webcam dit in het donker kan vastleggen, maar ik ga een poging wagen
Ik twijfel nu tussen "alles heeft z'n grenzen" en "het zijn wel spareribs"quote:
Ik heb nog zo een Jamie Oliveoil dry rub potje staan !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Laatste keer had ik een nieuw dry-rub amerikaans recept geprobeerd, beviel ERG goed... vlees viel van de botten af...
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Want drooggewrijfde spare-ribs zullen het wel niet zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Laatste keer had ik een nieuw dry-rub amerikaans recept geprobeerd, beviel ERG goed... vlees viel van de botten af...
4 havo.... hoe oud ben je dan? Blue Lagoon is heul sex en zoquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen "alles heeft z'n grenzen" en "het zijn wel spareribs"![]()
Dajje ze droog dept en inwrijft met kruijje!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Want drooggewrijfde spare-ribs zullen het wel niet zijn
Kom op je ziet net niks in Blue Lagoon!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
4 havo.... hoe oud ben je dan? Blue Lagoon is heul sex en zo
Het zit wel diep, die haat voor Lush he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen "alles heeft z'n grenzen" en "het zijn wel spareribs"![]()
17 al hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
4 havo.... hoe oud ben je dan? Blue Lagoon is heul sex en zo
Dat je ze niet marineert maar insmeert met een mengsel van een hoop kruiden en die uren lang laat intrekken en heel rustig in de oven bakt boven een bak met water. Ze komen dan redelijk vet-vrij uit de oven (met een enorme opvang-bak vol met vet eronder) en je eet ze door ze vlak voor het eten in te smeren met sausje, of (wat ik liever doe) dipsaus on the side serverenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Want drooggewrijfde spare-ribs zullen het wel niet zijn
Dan zat ik er heul niet ver vanaf...wa veur kruijje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dajje ze droog dept en inwrijft met kruijje!
Lkkre!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan zat ik er heul niet ver vanaf...wa veur kruijje?
jonkiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
17 al hoor
ofjaah... net pas eigenlijk
Gefeliciteerd!-net, of al iets langer net?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
17 al hoor
ofjaah... net pas eigenlijk
Ownee, damagniequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis daknie ken trouwuh met mu zussie
Klinkt lekker!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat je ze niet marineert maar insmeert met een mengsel van een hoop kruiden en die uren lang laat intrekken en heel rustig in de oven bakt boven een bak met water. Ze komen dan redelijk vet-vrij uit de oven (met een enorme opvang-bak vol met vet eronder) en je eet ze door ze vlak voor het eten in te smeren met sausje, of (wat ik liever doe) dipsaus on the side serveren
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat je ze niet marineert maar insmeert met een mengsel van een hoop kruiden en die uren lang laat intrekken en heel rustig in de oven bakt boven een bak met water. Ze komen dan redelijk vet-vrij uit de oven (met een enorme opvang-bak vol met vet eronder) en je eet ze door ze vlak voor het eten in te smeren met sausje, of (wat ik liever doe) dipsaus on the side serveren
quote:
maandjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!-net, of al iets langer net?
niet overdrijvenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Piepkonijn met abortus!
Er zitten hier wel een paar van die wat oudere vrouwen, die altijd alles beter weten en dol op vieze Lush en rare lijstjes zijn.quote:
Als je je jacuzzi hebt ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef MrSubtle het volgende:
binnenkort komt hier een groep (ex-)fokkers spareribs etenals het succesvol is organiseer ik wel een keer een F&eat-the-Fauna-meet met spareribs hier
yummiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef MrSubtle het volgende:
binnenkort komt hier een groep (ex-)fokkers spareribs etenals het succesvol is organiseer ik wel een keer een F&eat-the-Fauna-meet met spareribs hier
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zitten hier wel een paar van die wat oudere vrouwen, die altijd alles beter weten en dol op vieze Lush en rare lijstjes zijn.
Ik denk ik zeg 't maar vast
ben jij in rl ook zo... vervelend?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zitten hier wel een paar van die wat oudere vrouwen, die altijd alles beter weten en dol op vieze Lush en rare lijstjes zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar nu niet meer zeuren, anders stuur ik je naar bedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef MrSubtle het volgende:
ElisaB!!!!! We hebben een nieuw konijntje gevonden en ze is heul handig! Mogen we d'r houden? Ah toe? Please? Ah toooeeeee? Ze is echt kei-schattig, en ze is super aanhankelijk en blijft de hele tijd bij ons en ze bestelt spareribs voor mij![]()
Pleeaaaaasee?
tot zover...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef MrSubtle het volgende:
Zonder hemdje or it didnt happenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Van bovenaf gezien was het toch sexiër
Maar dat krijg ik niet gewebcamd, dan moet ik die puter ondersteboven boven mijn hoofd houden
En ik durfde het niet zonder hemdje, dus ik ben een faler. Maar wel Blue Lagoon achtig
[ tits ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar nu niet meer zeuren, anders stuur ik je naar bed![]()
Opslaan en op de FP publiceren mag wel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh en NIET QUOTEN, want ik haal hem weer weg.
Maar ik heb het gedurfd
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb het gedurfd
Nu een foto zonder hemdje, of de quote blijft staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb het gedurfd
Nee ik ben onwijs charmantquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:11 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ben jij in rl ook zo... vervelend?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Maar ik heb het gedurfd
Hmm en toch ben je al best wijs voor 17quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu een foto zonder hemdje, of de quote blijft staan
Het was maar een halfje, kan je nagaan hoe goed ik er tegen kan.quote:
Schaduwstreep?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
D'r zit wel een vage schaduwstreep ineens ergens onder mijn kin van de laptop
Dan haal ik hem van Photobucketquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu een foto zonder hemdje, of de quote blijft staan
Nou morgen mss niet danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was maar een halfje, kan je nagaan hoe goed ik er tegen kan.
Gebruik het morgen niet tegen me?
Hihihihihi heb een soortgenootje (offuh lotgenootje) gevondenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was maar een halfje, kan je nagaan hoe goed ik er tegen kan.
Gebruik het morgen niet tegen me?
danku dankuquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm en toch ben je al best wijs voor 17
Je moet er maar aan denken hequote:
En hoe lang duurt die?quote:
Naja Greys, die hebben ze allemaal allang als desktop opgeslagen, dat snappie toch welquote:
Door de boobs van Greys???quote:
Dan wordt de eis alleen maar hogerquote:
Oh jeequote:
Beterschapquote:
Kan jij ook zo goed tegen drank?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihihi heb een soortgenootje (offuh lotgenootje) gevonden
Awwwwwwwquote:
Loveless wel, daar staat ie nu als bureauachtergrond opgeslagen...Ligt ie lepeltje lepeltje met Greysquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja Greys, die hebben ze allemaal allang als desktop opgeslagen, dat snappie toch wel
Zo. Ik heb de quote even voorzien van je nickname, echte naam en emailadres... dat googlet later wat makkelijkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan wordt de eis alleen maar hoger![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Loveless wel, daar staat ie nu als bureauachtergrond opgeslagen...Ligt ie lepeltje lepeltje met Greys
heej dat ken ik ergens vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt dat het is
Nou een keer ruiken en ik ben al redelijk JOEHOEEEEquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij ook zo goed tegen drank?
Ik ga wel de andere helft nog even snel halen beneden
[..]
Awwwwwww
Ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb jij vanmiddag nog wel naar een pink waggie gekeken?
Same here en dan wil ik slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou een keer ruiken en ik ben al redelijk JOEHOEEEE![]()
![]()
Let op, zometeen vraagt ie of je brommers gaat kiek'nquote:
En nu zonder te lachen, dan geloof ik je misschienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zo. Ik heb de quote even voorzien van je nickname, echte naam en emailadres... dat googlet later wat makkelijker
Ik ben geen zuiderlingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Let op, zometeen vraagt ie of je brommers gaat kiek'n
quote:
ik wil het niet snappen denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Let op, zometeen vraagt ie of je brommers gaat kiek'n
't is dan ook een quote uit het oosten van 't land lieverdquote:
Knuffelen, hangen en dan slapen.quote:
Had ik je nou al mijn adres gemaild?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
't is dan ook een quote uit het oosten van 't land lieverd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kiekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ik wil het niet snappen denk ik
Arme Bink!quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik je nou al mijn adres gemaild?
Oh jawel hoor... dat kan heel makkelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef Ml-etje het volgende:
wil eens iemand die alles aan elkaar liegt met de waarheid confronteren maarja anoniem mailen bestaat tegenwoordig niet meer
Is die fles wodka die ik jou had gestuurd al aangebroken dan? Nou?quote:
Leuk jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kieken
Hotmail adresje maken en mailen maar!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh jawel hoor... dat kan heel makkelijk
Nee want ik ben nog wakkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Is die fles wodka die ik jou had gestuurd al aangebroken dan? Nou?
En je IP dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hotmail adresje maken en mailen maar!
Nou, dat kun je wel stellen jaquote:
In de bieb mailen? Of verraadt dat de woonplaats zeker ook...das wel klote ja..quote:
Je weet toch dat ik alleen aan jou denk dan he?quote:
quote:
Zo lang je maar Oooooooooh - ooooooooh roept vinnik alles bestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alleen aan jou denk dan he?
Nou da's ook weer zo watquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef Barbaaf het volgende:
Damn, heb ik de boobs van Greys gemist
Doe 'ns PMemmen, lieverd
quote:
Ze waren zichtbaar zat,behaard of nie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's ook weer zo wat![]()
En je ziet ze niet echt hoor, er zit haar voor (ieuw).
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo lang je maar Oooooooooh - ooooooooh roept vinnik alles best
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal nog eens uitbundig en vrijpostig doen hier.
Dat heb ik wel afgeleerd zo
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal nog eens uitbundig en vrijpostig doen hier.
Dat heb ik wel afgeleerd zo
Iets met een vrouw met een man die It-er is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
In de bieb mailen? Of verraadt dat de woonplaats zeker ook...das wel klote ja..
Als je met mij zoent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik alleen aan jou denk dan he?
Wat lief van jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat beloof ik![]()
ik lig hier hard te lachen... wat een topic dit
gaat het altijd zo op dit tijdstip hier?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat beloof ik![]()
ik lig hier hard te lachen... wat een topic dit
Ah Greys kom op, dat vind jij toch ook wel kinky?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je met mij zoent?
Dat weet je zeker?
Lamadan
Mijn ex heeft het ook geprobeerd... maar ik was ook IT-erquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met een vrouw met een man die It-er is.
Maar MrSubtle was fijn bezig
En ik ga even iets doorklikken
Oh das wel irritant ja, die IT-vent..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met een vrouw met een man die It-er is.
Maar MrSubtle was fijn bezig
En ik ga even iets doorklikken
Nee, we zijn op het moment bijzonder beschaafd bezig voor ons doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
gaat het altijd zo op dit tijdstip hier?
De mijne is al van Photobucket verwijderdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze waren zichtbaar zat,behaard of nie.
Mijnes zwerven ook nog ergens in een sc rond
Welneequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne is al van Photobucket verwijderd![]()
Oh en ik ben niet echt teut hoor, maar jullie máken me vrijpostig![]()
Q is er niet om me een halt toe te roepen, die remt me altijd als ik over de schreef ga
Vaak welquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
Pak nog een wodkaatjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je met mij zoent?
Dat weet je zeker?
Lamadan
Als het dan alleen maar bij jou blijft idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah Greys kom op, dat vind jij toch ook wel kinky?
Kwaliteit verloochend zich niet, daar kan geen kleding of haar wat aan doen. Lang hoofdhaar dan he, harige moobs vind ik minderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's ook weer zo wat![]()
En je ziet ze niet echt hoor, er zit haar voor (ieuw).
OF in den Helder he, tis maar net hoe het uitkomtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het dan alleen maar bij jou blijft idd.
Van jou kan ik het wel hebben
Momenteel dan, tot je weer eens boodschappen op Texel gaat doen
Moobs?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kwaliteit verloochend zich niet, daar kan geen kleding of haar wat aan doen. Lang hoofdhaar dan he, harige moobs vind ik minder![]()
en dan ben ik de puber...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Welnee![]()
Meestal gaat het heel snel, en over sex en zo... ik weet ook niet waarom het niet loopt vanavond
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn ex heeft het ook geprobeerd... maar ik was ook IT-er
Hihi och ze zien maar doe mijn best om het te verbergen zo niet dan wil ik graag even zeggen joh moet je maar kappen met dat gedraaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben even aan het uitvogelen hoe je nu mails kunt verzenden vanuit die box.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee, dit niet sexy?quote:
vanwege jou houden we het beschaafd!quote:
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihiquote:
De eerste fles jahquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nóg? Ik ben nog steeds aan de eerste bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |