Ken jij mij stiekem al heel lang of zo?quote:
Sweetnessquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zit ik hier met m'n hele harem, en ik wil gewoon een meisje-meisje met kuiltjes als Ilse
Ik vind dat ze mag blijven, wat jij?quote:
jaah, stiekem ben ik je huiskatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ken jij mij stiekem al heel lang of zo?
Ik stem voor, zelden zo een nuttige slowchatter gehad hierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind dat ze mag blijven, wat jij?
Morgen bij de wekelijkse vergadering maar effe ter sprake brengen meteen?
Dit zijn geen scenes, dit was echt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar komt Greys weer met haar zoenscenes
quote:
ohh wat zijn jullie liefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stem voor, zelden zo een nuttige slowchatter gehad hier![]()
Heb je al gebeld geaborteerdknijntje?
Neem dr zelf ook wat lekkers bij!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:13 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ohh wat zijn jullie lief
2 vegetarische loempia's
dubbele portie spareribs
WOKKELSWOKKELSWOKKELS
augurken
edit;
vergeet ik mn cola bijna
dat kost alleen maar meer, tis wel goed zo...quote:
Ik vind je eenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind je een liefurt en zo, maar van m'n spareribs blijf je af
Pak maar een vegetarische loempia
Ik word wel NOG verliefder op je nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:17 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik word wel NOG verliefder op je nuKijk es aan, een echte vent hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh join the club!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:17 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
limbo ja
kom maar met je flauwe reacties
Tsss. En ik maar moeite doen voor extra spareribs voor meneerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
dat kost alleen maar meer, tis wel goed zo...ze is nieuw hoor, en ze heeft al de hele voorraad augurken op
*PETS*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:17 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
limbo ja
kom maar met je flauwe reacties
Maar naar hem moet je niet luisteren ( daar zijn wij vrouwen voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:18 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
Tsss. En ik maar moeite doen voor extra spareribs voor meneer
HEE! Die post was gericht aan oh-oh, die mocht jij helemaal niet lezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:18 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
Tsss. En ik maar moeite doen voor extra spareribs voor meneer
We zijn hier zwaar in de meerderheid dus laat maar komen hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*PETS*![]()
Alle andere limbo's waren hard bezig 'm dood te zwijgen, wat doe jij nou?![]()
How truequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We zijn hier zwaar in de meerderheid dus laat maar komen hoor
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
HEE! Die post was gericht aan oh-oh, die mocht jij helemaal niet lezen
edit: wel lief dat je meneer tegen me zegt
Oi! Niks dan goeds over Brabanders ja!quote:
dom ook van mij jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*PETS*![]()
Alle andere limbo's waren hard bezig 'm dood te zwijgen, wat doe jij nou?![]()
ongeveer maastricht maar om precies te zijn heerlenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
How true
Waar kom je (ongeveer) vandaan Abortijnkonijn?
Heerlen en Maastricht, dat zijn toch wel twee verschillende wereldenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:23 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ongeveer maastricht maar om precies te zijn heerlen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:23 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ongeveer maastricht maar om precies te zijn heerlen
Goed he? Ben je nu niet meteen in een zomerse bui....?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:23 schreef oh-oh het volgende:
hai Bamba , door jou krijg ik altijd dat liedje in mn hoofd
Aww wonde moos te neet zoe ope rietequote:
Nou nee niet echtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Goed he? Ben je nu niet meteen in een zomerse bui....?*kuch proest hatsjiee*
ik ben het eens met je edit jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk... of nou ja, niet zo leuk voor je![]()
Heerlenwat een drama vond ik die stad... was zooo blij toen ik klaar was met studeren daar
(edit: moet trouwens wel zeggen dat ik er recent was en de binnenstad is nu 1000x beter!)
correctquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heerlen en Maastricht, dat zijn toch wel twee verschillende werelden
Sommige dingen moet je gewoon nooit meer over praten skattiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aww wonde moos te neet zoe ope riete
Ja dus neem het maar terugquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik op een uurtje griepvaccinaties geven na vakantie heb?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik op een uurtje griepvaccinaties geven na vakantie heb?
4 topicsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |