Je zei andijviequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Kutjepikandijvie, nu zijn de Pfaffs ook al bezig
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
die in dat rooie jurkje ging toch zo janken tijdens de audities
Ja die vrouw he, die heeft echt een filmsterrenhuil!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Oei, bijna niemand is knap als hij/zij huilt, maar dat was wel heel erg
Er is er eentje die zo mooi kan huilen, een jurylid van X-factor in Engeland.
Zo wil ik ook huilen!
Hey Elies, hoest met den snotneus????quote:
Ah vertel ff hoe het wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:54 schreef nieslief het volgende:
Jeetje zeg kan het hiero nog sneller.
Ik vier ook ff een gevaardag gewoon drie topics volge***d.
Oh wacht het is bijna 11 uur dan mag het wel. Volgeluld.....
![]()
Trouwens ik wist niet dat je dat vragenlijstje eerst moest invullen om hierbij te mogen......![]()
Tot morgen maar weer. (Heeft iemand nog een samenvatting?? Dan hoef ik morgen niet zoveel meer)
Ja zeg d'r eens wat vanquote:
quote:
Ja maar die is lekker wat ze ook doet... volgens mij kan die nog mooi zijn tijdens het overgeven en griep hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Oei, bijna niemand is knap als hij/zij huilt, maar dat was wel heel erg
Er is er eentje die zo mooi kan huilen, een jurylid van X-factor in Engeland.
Zo wil ik ook huilen!
quote:
Troostenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Heren (en dames), heeft deze dame (2e van links, even hele filmpje kijken) nou niet de meest cute huil die je ooit gezien hebt?
Jahaaaaa, die had ik al gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
Heren (en dames), heeft deze dame (2e van links, even hele filmpje kijken) nou niet de meest cute huil die je ooit gezien hebt?
quote:
ze nemen niet opquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil mn naam nog es met die lieve bunny's
Ja maar dat is gewoon omdat het een donkerharige Ilse isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:01 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind dit fragment zeer tof
http://www.dumpert.nl/med(...)_factor_uk_2009.html
Ja! Bel maar! En laat ze ook iets bij Hara langsbrengen!( zonder vlees )quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:05 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik val zo gruwelijk hard door de mand hierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon omdat het een donkerharige Ilse is
Ik was bezig ja?quote:
vegetarische loempia's?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja! Bel maar! En laat ze ook iets bij Hara langsbrengen!( zonder vlees )
Eender wat, als 't maar vet is, en met vleesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
vegetarische loempia's?ik doe er ook nog wat augurken bij voor mezelf.
Nog iemand iets?
Oh wat lief, je gaat een hele lijst doorbellen, kijk, aan jou hebben we wat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
vegetarische loempia's?ik doe er ook nog wat augurken bij voor mezelf.
Nog iemand iets?
Welnee, het is een teken dat we je al een beetje beginnen te kennen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik val zo gruwelijk hard door de mand hier
spareribs goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eender wat, als 't maar vet is, en met vlees
ja als ik dan toch belquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat lief, je gaat een hele lijst doorbellen, kijk, aan jou hebben we wat!
Uhm ik heb wel zin in wokkels
Zit ik hier met m'n hele harem, en ik wil gewoon een meisje-meisje met kuiltjes als Ilsequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, het is een teken dat we je al een beetje beginnen te kennen!
Of dat ik het gewoon meteen door had toen ik dat meisje in je clipje zag
Je bent een echte aanwinst!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ja als ik dan toch bel
wokkels laat ik erbij duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |