vegetarische loempia's?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja! Bel maar! En laat ze ook iets bij Hara langsbrengen!( zonder vlees )
Eender wat, als 't maar vet is, en met vleesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
vegetarische loempia's?ik doe er ook nog wat augurken bij voor mezelf.
Nog iemand iets?
Oh wat lief, je gaat een hele lijst doorbellen, kijk, aan jou hebben we wat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
vegetarische loempia's?ik doe er ook nog wat augurken bij voor mezelf.
Nog iemand iets?
Welnee, het is een teken dat we je al een beetje beginnen te kennen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik val zo gruwelijk hard door de mand hier
spareribs goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Eender wat, als 't maar vet is, en met vlees
ja als ik dan toch belquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat lief, je gaat een hele lijst doorbellen, kijk, aan jou hebben we wat!
Uhm ik heb wel zin in wokkels
Zit ik hier met m'n hele harem, en ik wil gewoon een meisje-meisje met kuiltjes als Ilsequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, het is een teken dat we je al een beetje beginnen te kennen!
Of dat ik het gewoon meteen door had toen ik dat meisje in je clipje zag
Je bent een echte aanwinst!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ja als ik dan toch bel
wokkels laat ik erbij duwen
Ken jij mij stiekem al heel lang of zo?quote:
Sweetnessquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zit ik hier met m'n hele harem, en ik wil gewoon een meisje-meisje met kuiltjes als Ilse
Ik vind dat ze mag blijven, wat jij?quote:
jaah, stiekem ben ik je huiskatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ken jij mij stiekem al heel lang of zo?
Ik stem voor, zelden zo een nuttige slowchatter gehad hierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind dat ze mag blijven, wat jij?
Morgen bij de wekelijkse vergadering maar effe ter sprake brengen meteen?
Dit zijn geen scenes, dit was echt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar komt Greys weer met haar zoenscenes
quote:
ohh wat zijn jullie liefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stem voor, zelden zo een nuttige slowchatter gehad hier![]()
Heb je al gebeld geaborteerdknijntje?
Neem dr zelf ook wat lekkers bij!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:13 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ohh wat zijn jullie lief
2 vegetarische loempia's
dubbele portie spareribs
WOKKELSWOKKELSWOKKELS
augurken
edit;
vergeet ik mn cola bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |