quote:
Nou ja, tis redelijk naief als ik denk dat je echt achter je pc een pruillip opzet omdat ik dat typquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
je gaf me alleen advies, toch?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou ja, tis redelijk naief als ik denk dat je echt achter je pc een pruillip opzet omdat ik dat typdus redelijk veilig te concluderen: ja
Ja nou. Sorryquote:
Ik verveelde mequote:En gebruik niet van die lelijke smileys
Ik ga over lijken als het gaat om spareribsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
MrS ziet anders z'n spareribs aan z'n neus voorbij gaan
Picsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou. Sorry![]()
[..]
Ik verveelde me
En ik was afgeleid omdat ik net constateerde dat mijn haar heel sekseh Brooke Shields Blue Lagoon achtig over mijn boobs valt nu ik zo in het donker met die laptop aan in bed lig en ineens had ik de drang om een lelijke smiley te posten. Logisch, aight?
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou. Sorry![]()
[..]
Ik verveelde me
En ik was afgeleid omdat ik net constateerde dat mijn haar heel sekseh Brooke Shields Blue Lagoon achtig over mijn boobs valt nu ik zo in het donker met die laptop aan in bed lig en ineens had ik de drang om een lelijke smiley te posten. Logisch, aight?
Dat is heul niet sexyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
En ik was afgeleid omdat ik net constateerde dat mijn haar heel sekseh Brooke Shields Blue Lagoon achtig over mijn boobs valt
Ook Lush uitproberen....??quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ga over lijken als het gaat om spareribs
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat de webcam dit in het donker kan vastleggen, maar ik ga een poging wagen
Laatste keer had ik een nieuw dry-rub amerikaans recept geprobeerd, beviel ERG goed... vlees viel van de botten af...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
@Subtielerd, wel van die ketjap-zoetige-spareribs dan toch? En flossen na afloop
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik geloof niet dat de webcam dit in het donker kan vastleggen, maar ik ga een poging wagen
Ik twijfel nu tussen "alles heeft z'n grenzen" en "het zijn wel spareribs"quote:
Ik heb nog zo een Jamie Oliveoil dry rub potje staan !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Laatste keer had ik een nieuw dry-rub amerikaans recept geprobeerd, beviel ERG goed... vlees viel van de botten af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |