Wat moet ik me daar bij voorstellen? Want drooggewrijfde spare-ribs zullen het wel niet zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Laatste keer had ik een nieuw dry-rub amerikaans recept geprobeerd, beviel ERG goed... vlees viel van de botten af...
4 havo.... hoe oud ben je dan? Blue Lagoon is heul sex en zoquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen "alles heeft z'n grenzen" en "het zijn wel spareribs"![]()
Dajje ze droog dept en inwrijft met kruijje!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Want drooggewrijfde spare-ribs zullen het wel niet zijn
Kom op je ziet net niks in Blue Lagoon!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
4 havo.... hoe oud ben je dan? Blue Lagoon is heul sex en zo
Het zit wel diep, die haat voor Lush he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen "alles heeft z'n grenzen" en "het zijn wel spareribs"![]()
17 al hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
4 havo.... hoe oud ben je dan? Blue Lagoon is heul sex en zo
Dat je ze niet marineert maar insmeert met een mengsel van een hoop kruiden en die uren lang laat intrekken en heel rustig in de oven bakt boven een bak met water. Ze komen dan redelijk vet-vrij uit de oven (met een enorme opvang-bak vol met vet eronder) en je eet ze door ze vlak voor het eten in te smeren met sausje, of (wat ik liever doe) dipsaus on the side serverenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Want drooggewrijfde spare-ribs zullen het wel niet zijn
Dan zat ik er heul niet ver vanaf...wa veur kruijje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dajje ze droog dept en inwrijft met kruijje!
Lkkre!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan zat ik er heul niet ver vanaf...wa veur kruijje?
jonkiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
17 al hoor
ofjaah... net pas eigenlijk
Gefeliciteerd!-net, of al iets langer net?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
17 al hoor
ofjaah... net pas eigenlijk
Ownee, damagniequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis daknie ken trouwuh met mu zussie
Klinkt lekker!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat je ze niet marineert maar insmeert met een mengsel van een hoop kruiden en die uren lang laat intrekken en heel rustig in de oven bakt boven een bak met water. Ze komen dan redelijk vet-vrij uit de oven (met een enorme opvang-bak vol met vet eronder) en je eet ze door ze vlak voor het eten in te smeren met sausje, of (wat ik liever doe) dipsaus on the side serveren
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat je ze niet marineert maar insmeert met een mengsel van een hoop kruiden en die uren lang laat intrekken en heel rustig in de oven bakt boven een bak met water. Ze komen dan redelijk vet-vrij uit de oven (met een enorme opvang-bak vol met vet eronder) en je eet ze door ze vlak voor het eten in te smeren met sausje, of (wat ik liever doe) dipsaus on the side serveren
quote:
maandjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!-net, of al iets langer net?
niet overdrijvenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Piepkonijn met abortus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |