quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ga je weer lepelen met je laptop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And so the lion fell in love with the lamb
Brood?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:heb trek in ijs
1x raden wat ik niet in huis heb.
Spareribs?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:heb trek in ijs
ElisaB!!!!! We hebben een nieuw konijntje gevonden en ze is heul handig! Mogen we d'r houden? Ah toe? Please? Ah toooeeeee? Ze is echt kei-schattig, en ze is super aanhankelijk en blijft de hele tijd bij ons en ze bestelt spareribs voor mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
WowEen samenvatting en een vakantie
Jullie zijn lievTrouwuhhhh ?
Een lepel??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:heb trek in ijs
Lieveheersbeestjes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
heb trek in ijs
Ik moest maar weer es lachenquote:
Wat een dreigementquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
STFU bitches, anders kom ik ff lepeltje-lepeltje met jullie liggen![]()
ja plies elies???quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ElisaB!!!!! We hebben een nieuw konijntje gevonden en ze is heul handig! Mogen we d'r houden? Ah toe? Please? Ah toooeeeee? Ze is echt kei-schattig, en ze is super aanhankelijk en blijft de hele tijd bij ons en ze bestelt spareribs voor mij![]()
Pleeaaaaasee?
Prima kacheltje hier slaapt al en ik speel voor ijspegelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slaap lekker! Mwwwwwwwwah!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga slapen, ik moet morgen fris en fruitig de hele dag achter de laptop zitten.
Welterusten!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Bye Goodbye![]()
Hier morgen 8.15 de wekkert...meneer I. moet werken en heb besloten dat ik er mee uit ga en dan huishoudelijk ga doen.
Nou ja...de intentie is er iig
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Bye Goodbye![]()
Hier morgen 8.15 de wekkert...meneer I. moet werken en heb besloten dat ik er mee uit ga en dan huishoudelijk ga doen.
Nou ja...de intentie is er iig
Uhuhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |