Er zitten hier wel een paar van die wat oudere vrouwen, die altijd alles beter weten en dol op vieze Lush en rare lijstjes zijn.quote:
Als je je jacuzzi hebt ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef MrSubtle het volgende:
binnenkort komt hier een groep (ex-)fokkers spareribs etenals het succesvol is organiseer ik wel een keer een F&eat-the-Fauna-meet met spareribs hier
yummiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef MrSubtle het volgende:
binnenkort komt hier een groep (ex-)fokkers spareribs etenals het succesvol is organiseer ik wel een keer een F&eat-the-Fauna-meet met spareribs hier
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zitten hier wel een paar van die wat oudere vrouwen, die altijd alles beter weten en dol op vieze Lush en rare lijstjes zijn.
Ik denk ik zeg 't maar vast
ben jij in rl ook zo... vervelend?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zitten hier wel een paar van die wat oudere vrouwen, die altijd alles beter weten en dol op vieze Lush en rare lijstjes zijn.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over wie heb je het?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar nu niet meer zeuren, anders stuur ik je naar bedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:52 schreef MrSubtle het volgende:
ElisaB!!!!! We hebben een nieuw konijntje gevonden en ze is heul handig! Mogen we d'r houden? Ah toe? Please? Ah toooeeeee? Ze is echt kei-schattig, en ze is super aanhankelijk en blijft de hele tijd bij ons en ze bestelt spareribs voor mij![]()
Pleeaaaaasee?
tot zover...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef MrSubtle het volgende:
Zonder hemdje or it didnt happenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Van bovenaf gezien was het toch sexiër
Maar dat krijg ik niet gewebcamd, dan moet ik die puter ondersteboven boven mijn hoofd houden
En ik durfde het niet zonder hemdje, dus ik ben een faler. Maar wel Blue Lagoon achtig
[ tits ]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar nu niet meer zeuren, anders stuur ik je naar bed![]()
Opslaan en op de FP publiceren mag wel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh en NIET QUOTEN, want ik haal hem weer weg.
Maar ik heb het gedurfd
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh en NIET QUOTEN, want ik haal hem weer weg.
Maar ik heb het gedurfd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |