Nu een foto zonder hemdje, of de quote blijft staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh en NIET QUOTEN, want ik haal hem weer weg.
Maar ik heb het gedurfd
Nee ik ben onwijs charmantquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:11 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ben jij in rl ook zo... vervelend?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh en NIET QUOTEN, want ik haal hem weer weg.
Maar ik heb het gedurfd
Hmm en toch ben je al best wijs voor 17quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu een foto zonder hemdje, of de quote blijft staan
Het was maar een halfje, kan je nagaan hoe goed ik er tegen kan.quote:
Schaduwstreep?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:15 schreef Greys het volgende:
D'r zit wel een vage schaduwstreep ineens ergens onder mijn kin van de laptop
Dan haal ik hem van Photobucketquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nu een foto zonder hemdje, of de quote blijft staan
Nou morgen mss niet danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was maar een halfje, kan je nagaan hoe goed ik er tegen kan.
Gebruik het morgen niet tegen me?
Hihihihihi heb een soortgenootje (offuh lotgenootje) gevondenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was maar een halfje, kan je nagaan hoe goed ik er tegen kan.
Gebruik het morgen niet tegen me?
danku dankuquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm en toch ben je al best wijs voor 17
Je moet er maar aan denken hequote:
En hoe lang duurt die?quote:
Naja Greys, die hebben ze allemaal allang als desktop opgeslagen, dat snappie toch welquote:
Door de boobs van Greys???quote:
Dan wordt de eis alleen maar hogerquote:
Oh jeequote:
Beterschapquote:
Kan jij ook zo goed tegen drank?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihihi heb een soortgenootje (offuh lotgenootje) gevonden
Awwwwwwwquote:
Loveless wel, daar staat ie nu als bureauachtergrond opgeslagen...Ligt ie lepeltje lepeltje met Greysquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja Greys, die hebben ze allemaal allang als desktop opgeslagen, dat snappie toch wel
Zo. Ik heb de quote even voorzien van je nickname, echte naam en emailadres... dat googlet later wat makkelijkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan wordt de eis alleen maar hoger![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Loveless wel, daar staat ie nu als bureauachtergrond opgeslagen...Ligt ie lepeltje lepeltje met Greys
heej dat ken ik ergens vanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt dat het is
Nou een keer ruiken en ik ben al redelijk JOEHOEEEEquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij ook zo goed tegen drank?
Ik ga wel de andere helft nog even snel halen beneden
[..]
Awwwwwww
Ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb jij vanmiddag nog wel naar een pink waggie gekeken?
Same here en dan wil ik slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou een keer ruiken en ik ben al redelijk JOEHOEEEE![]()
![]()
Let op, zometeen vraagt ie of je brommers gaat kiek'nquote:
En nu zonder te lachen, dan geloof ik je misschienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zo. Ik heb de quote even voorzien van je nickname, echte naam en emailadres... dat googlet later wat makkelijker
Ik ben geen zuiderlingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Let op, zometeen vraagt ie of je brommers gaat kiek'n
quote:
ik wil het niet snappen denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Let op, zometeen vraagt ie of je brommers gaat kiek'n
't is dan ook een quote uit het oosten van 't land lieverdquote:
Knuffelen, hangen en dan slapen.quote:
Had ik je nou al mijn adres gemaild?quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
't is dan ook een quote uit het oosten van 't land lieverd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brommers_kiekenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
ik wil het niet snappen denk ik
Arme Bink!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |