Zeg ik lekker nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
had ik toch niet verwachtwaar kan ik die vinden?
Ik krijg dat nooit voor elkaar, in die top 100 binnenkomen...Ik ga het vandaag eens proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]Daar zal oh-oh weer blij mee zijn.
En kijk het Abortusknijn op stip binnenkomen!
Wij staan vrijwel altijd op een paar posts afstand van elkaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gegeten?
En dat laatste nou ook weer niet hoor. Wel vochtig in de mondhoeken!![]()
Wat sta je weer knus pal boven me in die lijst![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Morgenochtend waarschijnlijk niet veel, morgenmiddag shoppen voor halloweenversiering en boodschappen doen. Morgenavond wrs film kijken of zoiets en zondag op visite gaan bij mn oma en ouders...
Das nog spannender dan jouw weekend he?![]()
http://www.barrefaeli.co.il/quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie trouwens nog lekkere recepten van goedkope hapjes? Ben volgende week zondag jarig en ik wil eens iets anders serveren..
Iets anders dan wat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie trouwens nog lekkere recepten van goedkope hapjes? Ben volgende week zondag jarig en ik wil eens iets anders serveren..
Hier, knijntje: Dagcijfers # 190quote:
En nog klikken ookquote:
Klef setjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij staan vrijwel altijd op een paar posts afstand van elkaar.
Tis dubieus
dan chips, toastjes met salade idd..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets anders dan wat?
Ik ben zelf altijd nogal van de toastjes/stokbrood met heel veel verschillenden dingen om er op te doen
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, knijntje: Dagcijfers # 190
Je voelt je al aardig thuis hier he?![]()
![]()
Wij zijn ook heel aardig!
Oeh heb hard gewerkt vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |