dat had je er niet bij gezegdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 07:19 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik wil die van greys
Ik kreeg net een liefdesbeet van Jazz, een hoektand per neusgat.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 06:46 schreef draculettetje het volgende:
zeg nou eerlijk, dit is geen tijdstip om al wakker te zijn
Goedemorgenquote:
Ze zijn mooi!!! even nog een keer kijken..-edit- ja het mannetje is grumphy zoals je wilde en het vrouwtje isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
Schets 6:
"" ....................... "
" ...................... "
![]()
"
[ afbeelding ]
Die rechterquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
Schets 6:
![]()
"
[ afbeelding ]
Kijk, die reactie zocht ik even qua kleuren... het is alle 3 bedoeld als mannetje. Ik vind roze leuker passen bij een konijntje, maar ik vroeg me af of ik er mee weg kwam om roze te gebruiken bij een mannetje. Je reactie maakt duidelijk van nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn mooi!!! even nog een keer kijken..-edit- ja het mannetje is grumphy zoals je wilde en het vrouwtje is
Ik ging er ook gelijk vanuit dat de roze Blanche is. Of gaat dit over andere konijnen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk, die reactie zocht ik even qua kleuren... het is alle 3 bedoeld als mannetje. Ik vind roze leuker passen bij een konijntje, maar ik vroeg me af of ik er mee weg kwam om roze te gebruiken bij een mannetje. Je reactie maakt duidelijk van niet
Nee sorry ik vind het nu echt een vrouwtje..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kijk, die reactie zocht ik even qua kleuren... het is alle 3 bedoeld als mannetje. Ik vind roze leuker passen bij een konijntje, maar ik vroeg me af of ik er mee weg kwam om roze te gebruiken bij een mannetje. Je reactie maakt duidelijk van niet
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj![]()
Ik ben niet weer op bed gegaan *trots*![]()
Tja, daar ben ik ook telkens bang voor, maar ja, d'r zijn denk ik maar zoveel manieren om een konijn te tekenen (hoewel de 6 schetsen al behoorlijk verschillenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuke nijntjes MrS, maar ze komen me zo bekend voor.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging er ook gelijk vanuit dat de roze Blanche is. Of gaat dit over andere konijnen?
Helemaal duidelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
Nee sorry ik vind het nu echt een vrouwtje..
Maar een lichtere tint nemen dan hij normaal is als hij iets leuk vindt? Of een rodere tint (warmer).
En ik maar hopen dat iedereen 't een mannetje zou blijven vinden omdat ie gewoon heel vadzig en lomp op de grond zitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
Nee sorry ik vind het nu echt een vrouwtje..
en lichtroze tegen het wit aan qua voetjes en binnenzijde oren?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[..]
Helemaal duidelijk![]()
Nee, de tint hoeft niet eens te veranderen voor de emotie heb ik geprobeerd... ik vind alleen de roze voetjes en oortjes meer "konijns"...
Erg goede feedback allemaal, bedankt
(en ja, het gaat om MrBunny en Blanchehoewel die bruin en zwart waren, maar da's artistieke vrijheid
)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat iedereen 't een mannetje zou blijven vinden omdat ie gewoon heel vadzig en lomp op de grond zit
Dat is nu toch op het linker plaatje? Of ik begrijp je niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en lichtroze tegen het wit aan qua voetjes en binnenzijde oren?
Ja ik ben het volledig met je eens... maar we hebben hier geen "ooooh wat enig" smileyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die derde geentrouwens, ook geen
![]()
. Meer een Ooooooooooh wat enig, zoals ik al zei. Voor
heb je toch een blosje nodig denk ik.
nee dat is nog vrij donkerroze toch (even terug gaat kijken).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat is nu toch op het linker plaatje? Of ik begrijp je niet?
Ah, okay. Ik dacht dus dat het dat moest voorstellenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik ben het volledig met je eens... maar we hebben hier geen "ooooh wat enig" smiley
Om verliefd te laten kijken heb ik andere trucjes, en die heb ik hier inderdaad niet toegepast
Ah je bedoelt qua tint. Da's lastig in te schatten, aangezien kleur-tinten sterk verschillen per scherm. Op mijn scherm is dit een heel lichte roze, maar ik werk op een laptop met slecht scherm, en kan dus heel goed zijn dat het bij jou donker is. Tis in ieder geval licht-roze bedoeld, maar nog steeds denk ik dat jullie gelijk hebben dat het te vrouwelijk wordtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nee dat is nog vrij donkerroze toch (even terug gaat kijken).
Ik vind deze wat minder duidelijk van uitdrukking. Iets te subtlequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef MrSubtle het volgende:
Schets 6:
![]()
"
[ afbeelding ]
Vind het zwart te hard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef MrSubtle het volgende:
En welke voetjes zijn leuker voor het mannetje, links of midden?
Over plaatje 3 ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind deze wat minder duidelijk van uitdrukking. Iets te subtle
Ik zou bijvoorbeeld de mondhoejes vanietsje omhoog duwen en de wangetjes van 3 toch een blosje geven omdat ie nu een beetje eerder overkomt op mij als
![]()
in plaats van
![]()
linksquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:14 schreef MrSubtle het volgende:
En welke voetjes zijn leuker voor het mannetje, links of midden?
Ik kan het met paint al helemaal niet. Alleen analoogquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Over plaatje 3 ben ik het met je eens
Wat betreft de mondhoekjes... tis een compromis, ik wil namelijk dat ie ook een beetje wat knorrigs houdt, beetje grumpy, zelfs als ie blij is mag ie dat een klein beetje uitstralen.
Als ik straks met potlood teken kan ik daar trouwens wel beter in nuanceren, met muis en paint vind ik het heel moeilijk de uitdrukking precies goed te krijgen
(edit: en je bent geen spuit 11, ik post hier omdat de feedback heel nuttig is!!!)
Ga ik straks proberen op een betere monitor. Hier krijg ik ze nu niet lichter, want dan wordt het meteen witquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb even zelf in paint gekeken, en met heel licht roze lijkt ie nog best mannelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |