Als ik met Secret S. Q trek krijgt ze dat boekquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:40 schreef nieslief het volgende:
Dat boek van die mol is leuk...... al die soorten poep die voorbij komen met geluid erbij......
Net zoals dat ie wel los kon lopen en dan toch een andere hond greep, hmmquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, baloe deed alleen buiten ff zn gezag tonen zo van "WRAAAAAUW. Ik ben leider ja!"
en toen niet meer
"Kijk, dit is diarree en dat klinkt zo"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik met Secret S. Q trek krijgt ze dat boek
DingDong!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Net zoals dat ie wel los kon lopen en dan toch een andere hond greep, hmm
True, Maar nu had ie wel een korf omquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Net zoals dat ie wel los kon lopen en dan toch een andere hond greep, hmm
naarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Q, heb je trouwens nog een mail gestuurd?
Oh en ze waren helemaal hyper om al die cadeau's....quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DingDong!
Hallo, we lazen dat onze hond bij jullie was?
Euhm..."was" is het juiste woord idd![]()
Corinequote:
leuk boekje voor Qweaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:40 schreef nieslief het volgende:
Dat boek van die mol is leuk...... al die soorten poep die voorbij komen met geluid erbij......
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik met Secret S. Q trek krijgt ze dat boek
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen denkt nu aan Qwea bij poep hè
Ja, raar he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:45 schreef Harajuku. het volgende:
Iedereen denkt nu aan Qwea bij poep hè
Grinnik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar da's een hele verbetering. Eerst dacht ik aan Q bij alles dat over spuiten en sliken ging. Nu alleen nog maar bij spuitpoep
Mijn opa kreeg altijd jonge jeneverquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, raar he?![]()
![]()
Ik ga es ff douchen en dan es kijken wat er voor leuke verjaardagscadeaus te krijgen zijn voor opa's
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, raar he?![]()
![]()
Ik ga es ff douchen en dan es kijken wat er voor leuke verjaardagscadeaus te krijgen zijn voor opa's
Uit principe krijgt die man van mij geen drank...maar hij zou het zeker weten wel waarderenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn opa kreeg altijd jonge jenever
Maak een mooie tekening voor hem.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uit principe krijgt die man van mij geen drank...maar hij zou het zeker weten wel waarderen
Had ik serieus ook bedacht; een plant voor buiten oid en dan geld erbij.quote:
Ga je op zoek naar een paar leuke takken jeneverbessen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uit principe krijgt die man van mij geen drank...maar hij zou het zeker weten wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |