Google maarquote:
Je lult teveelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Bamba het volgende:
Da's wel knap he, 2 keer achter elkaar een topic sluiten
Ooooooooh dank je alweerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef MrSubtle het volgende:
Welterusten [ afbeelding ][ afbeelding ]-[ afbeelding ][ afbeelding ]
jaah vanmiddag ging het primaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:37 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en welterusten allemaal
(niet eng dromen hiervan he AbortusKonijn, normaal zijn we best lief)
Daarvoor hebben we Peej Emquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef Greys het volgende:
Trust Subtielerd!
TT![]()
En Ing nee hoor, durf niet meer.
Voor je het weet ben ik ipv het watje en de tuttebol de vuns hier
Heul niet, das niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, ik wilde je net gaan smsen! Over wattenstaafjes!
Diequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij probeert het gewoon goed te maken![]()
Slaap lekker
Nou doe lief, anders durf ik zoiets nooit meer!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef Loveless85 het volgende:
Abonneer je nu op de VodkaGreys PM-Box
Only 14.99$ with special coupon!
Nee nee please doquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou doe lief, anders durf ik zoiets nooit meer!
Of wacht, da's ook de bedoeling van dit al natuurlijk![]()
Morgenvroeg huishoudelijk, morgenmiddag verjaardag Opa, 's avonds visite gok ik en zondag buiten met de overkapping verder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Bamba het volgende:
Maarree...wat zijn jullie plannen voor van het weekend?
quote:Top 100 van vrijdag 23 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 247 oh-oh
05. 212 Loveless85
06. 199 Greys
13. 141 MrSubtle
21. 127 AbortusKonijn
36. 098 Goodbye
87. 066 Harajuku.
97. 062 Ml-etje
Morgen heel erg uitslapen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef Bamba het volgende:
Maarree...wat zijn jullie plannen voor van het weekend?
quote:
Morgenochtend waarschijnlijk niet veel, morgenmiddag shoppen voor halloweenversiering en boodschappen doen. Morgenavond wrs film kijken of zoiets en zondag op visite gaan bij mn oma en ouders...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgenvroeg huishoudelijk, morgenmiddag verjaardag Opa, 's avonds visite gok ik en zondag buiten met de overkapping verder.
Spannend he?![]()
Jij dan?
Heb je ze wel eens gegeten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Loveless85 het volgende:
Jij met je Bijenkorf brownies.
Om met Qwea te spreken: daar word je nogal vochting in de slip van hé
Zeg ik lekker nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
had ik toch niet verwachtwaar kan ik die vinden?
Ik krijg dat nooit voor elkaar, in die top 100 binnenkomen...Ik ga het vandaag eens proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]Daar zal oh-oh weer blij mee zijn.
En kijk het Abortusknijn op stip binnenkomen!
Wij staan vrijwel altijd op een paar posts afstand van elkaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gegeten?
En dat laatste nou ook weer niet hoor. Wel vochtig in de mondhoeken!![]()
Wat sta je weer knus pal boven me in die lijst![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Morgenochtend waarschijnlijk niet veel, morgenmiddag shoppen voor halloweenversiering en boodschappen doen. Morgenavond wrs film kijken of zoiets en zondag op visite gaan bij mn oma en ouders...
Das nog spannender dan jouw weekend he?![]()
http://www.barrefaeli.co.il/quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie trouwens nog lekkere recepten van goedkope hapjes? Ben volgende week zondag jarig en ik wil eens iets anders serveren..
Iets anders dan wat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef Bamba het volgende:
Hebben jullie trouwens nog lekkere recepten van goedkope hapjes? Ben volgende week zondag jarig en ik wil eens iets anders serveren..
Hier, knijntje: Dagcijfers # 190quote:
En nog klikken ookquote:
Klef setjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij staan vrijwel altijd op een paar posts afstand van elkaar.
Tis dubieus
dan chips, toastjes met salade idd..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets anders dan wat?
Ik ben zelf altijd nogal van de toastjes/stokbrood met heel veel verschillenden dingen om er op te doen
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, knijntje: Dagcijfers # 190
Je voelt je al aardig thuis hier he?![]()
![]()
Wij zijn ook heel aardig!
Oeh heb hard gewerkt vandaagquote:
Een pan kaasfondue neerzetten en allemaal dingetjes om er in te dippen, zoals soepstengels, cherrytomaatjes, selderijstengels enzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
dan chips, toastjes met salade idd..
Monchou met ui en ham, gevulde eieren, komkommerschijfjes met tzatzikisaus, gebakken ei met roomkaas en zalmquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
dan chips, toastjes met salade idd..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nou vertel. Stiekem seksende collega's in het bezemhok betrapt?
Trusten...en morgen zonder koppijn wakker wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik leef nog
Maar ik ga wel mijn bedje in. Truste en tot morgen lievvies
Slaap lekker mopquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik leef nog
Maar ik ga wel mijn bedje in. Truste en tot morgen lievvies
Hoe es eff op jij krijg trek en lig prima zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pan kaasfondue neerzetten en allemaal dingetjes om er in te dippen, zoals soepstengels, cherrytomaatjes, selderijstengels enzo.
Of gevulde eieren makenOf een klein 'buffetje' op een dressoir ofzo met die kaasfondue, grote berg fruitsalade, wat ciabatta om zelf te snijden met brie enzo
Doe es nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Een pan kaasfondue neerzetten en allemaal dingetjes om er in te dippen, zoals soepstengels, cherrytomaatjes, selderijstengels enzo.
Of gevulde eieren makenOf een klein 'buffetje' op een dressoir ofzo met die kaasfondue, grote berg fruitsalade, wat ciabatta om zelf te snijden met brie enzo
Nouhou hou opquote:
Of met cervelaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
OhSorry ladies
(Augurkies met ham er om er bij, is ons knijntje ook weer blij)
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:06 schreef Greys het volgende:
Loveless, jij slet
(Voor de niet-snappers, zie dagcijfers topic).
Dat heb ik werkelijk waar dus nog nooit gezienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff Greys Anatomy kijken nog denk ik.
Kom je hier slapen, dan gaan we lepeltje-lepeltje Greys Anatomy kijkenquote:
Oh, je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk waar dus nog nooit gezien
Als jij dan GA kijkt, kijk ik wel naar die Blue Lagoonsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je hier slapen, dan gaan we lepeltje-lepeltje Greys Anatomy kijken
En Blue Lagoon
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij dan GA kijkt, kijk ik wel naar die Blue Lagoons
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:12 schreef Greys het volgende:
Dank je Bamba
En we helpen je morgen wel verder nog met bedenken van hapjes!
Ik zou Greys' anatomie in zo'n geval ook wel helemaal bekijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij dan GA kijkt, kijk ik wel naar die Blue Lagoons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |