quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan. Je snapt het, we gaan ff de stad in wat drinken
Mattie its all part of the gamequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef Szura het volgende:
Wat een mongool ben jij zeg![]()
Je wilt haar versieren en dan word je geowned en ga je klagen![]()
Sowieso, G-Star![]()
Geen classics of am1 hoor, gewoon nette nikesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Runfun het volgende:
Breitling en nikes? Zeker een Breitling uit China voor een tientje![]()
![]()
Nette nikesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:18 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Geen classics of am1 hoor, gewoon nette nikes
volges mij ging t in die reactie niet om de nikesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:18 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Geen classics of am1 hoor, gewoon nette nikes
wat een kamperquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.
doe ik ook wel, Index is dan aan de beurtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Nobu het volgende:
Plebejers als TS horen gewoon op zaterdag uit te gaan.
Ben je Kaapoo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:23 schreef Cacciatore het volgende:
Ah de haters zijn gearriveerd, beter stop je je jaloezie daar waar het thuishoort in de afvalbak
'Beter' ga jij eens terug de les in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:23 schreef Cacciatore het volgende:
Ah de haters zijn gearriveerd, beter stop je je jaloezie daar waar het thuishoort in de afvalbak
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef _Led_ het volgende:
Ah, ze zijn bij het pieter baan centrum weer vergeten de computerruimte af te sluiten.
lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef _Led_ het volgende:
Ah, ze zijn bij het pieter baan centrum weer vergeten de computerruimte af te sluiten.
Wat ga je praten hoezo weer? jullie verneuken deze topic met kutreactiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:26 schreef error_404 het volgende:
TS, het is je weer gelukt!
Weer een baggertopic
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Wat ga je praten hoezo weer? jullie verneuken deze topic met kutreactiesNu weer ONTOPIC
Ontopic, ram je breilting in je reet en blijf uit de buurt van je computer. Misschien dat je matties meer waardering hebben voor je achterlijke gelul.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Wat ga je praten hoezo weer? jullie verneuken deze topic met kutreactiesNu weer ONTOPIC
Doe jij dat voor meer respect bij je mattis? That makes you a gayfishquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ontopic, ram je breilting in je reet en blijf uit de buurt van je computer. Misschien dat je matties meer waardering hebben voor je achterlijke gelul.
Gay, een afgelikte boterham op immitatie nikes met een Chinese breitling om je pols versieren, dat is gay.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Doe jij dat voor meer respect bij je mattis? That makes you a gayfish
Op innenet iemand beschrijven aan de hand van wat woordjes, daar een beeld bij vormen en vervolgens proberen gay te noemen, dat is gay, gayfish,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gay, een afgelikte boterham op immitatie nikes met een Chinese breitling om je pols versieren, dat is gay.
BEKOUWE JONGEquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:39 schreef valek het volgende:
Kutajax.
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:34 schreef Cacciatore het volgende:
Deze topic is grammaticaal correct.
???? Is dat Amsterdams? Oh nee, wacht. Straattaal zeker. Maar wat betekent het?quote:
Op z'n Duits dan maar: "chance-loos"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Op innenet iemand beschrijven aan de hand van wat woordjes, daar een beeld bij vormen en vervolgens proberen gay te noemen, dat is gay, gayfish,
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:45 schreef rashudo het volgende:
Je bent zo'n noord-hollandse nep-italiaan, half gay, half guido, je wordt dubbel genaaid door een domme breezerslet die jouw intellectuele superieure is, en daar kom je over opscheppen op Fok?
lollerskates
"weer" in de zin dat elk topic dat je start gewoon simpelweg kut is. Je bent een kutuser die lekker op een ander forum moet gaan posten, maar niet hier de boel bevlekken met je spuisels.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef valek het volgende:
[..]
???? Is dat Amsterdams? Oh nee, wacht. Straattaal zeker. Maar wat betekent het?
Ok, speciaal voor jouw hier een nette post, Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet niet iedereen heeft een 10 voor nederlands en ik ben ook niet helemaal nederlands maar half dus niet zo moeilijk doen omdat ik mssn niet zo goed schrijf als jullie maar wel mijn best doe. Verder is mijn taal gewoon zoals heel veel jongere spreken dus ook nie zo appartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:47 schreef error_404 het volgende:
[..]
"weer" in de zin dat elk topic dat je start gewoon simpelweg kut is. Je bent een kutuser die lekker op een ander forum moet gaan posten, maar niet hier de boel bevlekken met je spuisels.
Verder is taalgebruik irritant en grammaticaal onjuist.
Opzouten dus.
Voor jouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jouw hier een nette post, Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet niet iedereen heeft een 10 voor nederlands en ik ben ook niet helemaal nederlands maar half dus niet zo moeilijk doen omdat ik mssn niet zo goed schrijf als jullie maar wel mijn best doe. Verder is mijn taal gewoon zoals heel veel jongere spreken dus ook nie zo appart
ts is broertje van giel b.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Moordenaar het volgende:
Ik krijg het gevoel dat TS als foetus gebaden heeft in radioactief vruchtwater.
En als je sollicitatiebrief dan afgewezen wordt gooi je het op discriminatie zeker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jouw hier een nette post, Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet niet iedereen heeft een 10 voor nederlands en ik ben ook niet helemaal nederlands maar half dus niet zo moeilijk doen omdat ik mssn niet zo goed schrijf als jullie maar wel mijn best doe. Verder is mijn taal gewoon zoals heel veel jongere spreken dus ook nie zo appart
Precies. Ik ga geeneens de moeite doen om je reactie af te fikken TS. Je bent er gewoon te triest voor....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En als je sollicitatiebrief dan afgewezen wordt gooi je het op discriminatie zeker.
Jouw DNA is triestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
Wie is hier nou triest dna ik die een topic opent gewoon om iets te vertellen wat mij gebeurt is of jullie die zo dom reageren op mij MAN doe gewoon normaal in plaats van de hele tijd zo raar te doen dat ik hier zowiezo op reageer........
Het is sowiesoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
Wie is hier nou triest dna ik die een topic opent gewoon om iets te vertellen wat mij gebeurt is of jullie die zo dom reageren op mij MAN doe gewoon normaal in plaats van de hele tijd zo raar te doen dat ik hier zowiezo op reageer........
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
Je kent het wel,
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.
Hij heeft gelijk hoorquote:
En wat mag "zwaar aan" betekenen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Antiklacht: Ze was zwaar aan en later op de avond alsnog succes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zoiets
[ afbeelding ]
Volgens mij dragen vele Fok!kers dit soort absurd lelijke shirts.
Dit wordt meestal gevolgd door een staart en kisten, en natuurlijk rockmuziek
Jij was toch weg?quote:
Fuck die haters allen maar nerds die nooit buiten komen mattiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maare TS, ik kan je OP goed lezen hoor. Keep it up. Laat die haters maar haten.
Daar stopte ik met lezen. Kamperverhalen hebben niet mijn interesse.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Je kent het wel, matties in huis ff de joden bekijken die overigens zeer goed wonnen.
Laat de "io" maar weg. Klinkt veel beter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
Mattie ik ben niet eens een neger io sono italiano
Dat is ook niet waar, want je bent voor de helft Nederlands.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
Mattie ik ben niet eens een neger io sono italiano
Weet ik. Maar in het Italiaans is het afdoende om "sono" neer te zetten. "Io" wordt zelden tot nooit gebruikt.quote:
Fuck het latijns vriend, italiaans is beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in het Italiaans is het afdoende om "sono" neer te zetten. "Io" wordt zelden tot nooit gebruikt.
Net als in het Latijn, waar je ook vast alles vanaf weet.
Het Latijn, niet het Latijns.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Fuck het latijns vriend, italiaans is beter
wat jij wilt jonge beter stop je is met haten en ga je verder werken aan je levenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het Latijn, niet het Latijns.
Ik ben je vriend niet.
En je kunt ook geen Italiaans.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:02 schreef Janpietklaas het volgende:
*entry voor sterretje kan afwijken..
Jonge ben je kk dom ofzo ik versier die chick toch niet zij kijkt mij toch aan en ik ga er dan op af OM HAAR TE VERSIEREN shit man lees anders eerst eens voordat je zo dom doetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:04 schreef SimtekF1 het volgende:
Conclusie: TS is gewoon een enorme domme eikel die stoer probeert te doen met z'n Italiaanse roots en z'n street slaaaang en vervolgens eigenlijk nergens iets van snapt.
Wat een dooddoener. Ik had wel wat meer pit verwacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
wat jij wilt jonge beter stop je is met haten en ga je verder werken aan je leven
ik weet niet waarom je steeds zo blij doet hoor maar stop daar is mee je bent niet slim en ook niet mooi je bent gewoon een kk nerd die achter zijn beeldschermpje rof aan het doen is en probeert lijp te doen kijk mij eens met mooie woordje s kunnen typen bla bla bla domme onzin allemaal jonge doe gewoon normaal ik doe toch ook niet raar tegn jullie alleaan maar haten omdat ik soms straattaal gebruik die jullie niet eens kennenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:07 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Ik had wel wat meer pit verwacht.
Als je wilt mag je hier nog één keer op reageren zodat je het laatste woord hebt,
want ik weet wel zeker dat je dat toch niet kunt laten.
Het succes was dat die chick om nog een drankje kwam vragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
no man andere chick die ook zat te eyeballen maar wel hapte hahaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:09 schreef Runfun het volgende:
[..]
Het succes was dat die chick om nog een drankje kwam vragen
rof aan het doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:08 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik weet niet waarom je steeds zo blij doet hoor maar stop daar is mee je bent niet slim en ook niet mooi je bent gewoon een kk nerd die achter zijn beeldschermpje rof aan het doen is en probeert lijp te doen kijk mij eens met mooie woordje s kunnen typen bla bla bla domme onzin allemaal jonge doe gewoon normaal ik doe toch ook niet raar tegn jullie alleaan maar haten omdat ik soms straattaal gebruik die jullie niet eens kennen![]()
Die toehapte in je bifi of die je ook een drankje afhandig maakte?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
no man andere chick die ook zat te eyeballen maar wel hapte haha
mattie beter gebruiken we nederlands op de plek waar ze het controleren bij NEDERLANDS LES DUS niet zo zeiken man alsof je altijd op je spelling moet letten geen school hier hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
Misschien, het is maar een idee, moet je straattaal gebruiken op de plek waar het voor bedoelt is. Juist, op straat dus. En zijn we hier op straat? Nee, we zijn hier niet op straat. Dus, ophoeren met je straattaal.
Ram je banaan in z'n oorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ik vind TS een latente homo [ afbeelding ]
bifi jeweetzelluffffffquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef Runfun het volgende:
[..]
Die toehapte in je bifi of die je ook een drankje afhandig maakte?
Je moet juist wel op je spelling letten, dat wordt gewaardeerd in de echte wereld. Maar daar kom je vanzelf wel achter als het haar op je pikkie begint te groeienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie beter gebruiken we nederlands op de plek waar ze het controleren bij NEDERLANDS LES DUS niet zo zeiken man alsof je altijd op je spelling moet letten geen school hier hoor
gappie ga je hier ook weer tof doen? ik gebruik niet eens meer straattaal al de hele tijd nie meer en nog zo zeiken wat zijn julle leraren nederlands ofzo kk nerdjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je moet juist wel op je spelling letten, dat wordt gewaardeerd in de echte wereld. Maar daar kom je vanzelf wel achter als het haar op je pikkie begint te groeien
Ze kijkt je aan en dat wil dan zeggen dat ze gelijk versierd wil worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Jonge ben je kk dom ofzo ik versier die chick toch niet zij kijkt mij toch aan en ik ga er dan op af OM HAAR TE VERSIEREN shit man lees anders eerst eens voordat je zo dom doet
Oh? Dan is jouw Nederlands dus zo beroerd, ik maar denken dat het je straattaal was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:13 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
gappie ga je hier ook weer tof doen? ik gebruik niet eens meer straattaal al de hele tijd nie meer en nog zo zeiken wat zijn julle leraren nederlands ofzo kk nerdjes
Gappiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:13 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
gappie ga je hier ook weer tof doen? ik gebruik niet eens meer straattaal al de hele tijd nie meer en nog zo zeiken wat zijn julle leraren nederlands ofzo kk nerdjes
pezzo di merdaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
wat jij wilt jonge beter stop je is met haten en ga je verder werken aan je leven
Alsof jij de binnenkant van de school zo vaak ziet. Tering, wat ben jij een megakneus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie beter gebruiken we nederlands op de plek waar ze het controleren bij NEDERLANDS LES DUS niet zo zeiken man alsof je altijd op je spelling moet letten geen school hier hoor
ja je hebt helemaal gelijk jonge, zelfkennis heb je welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Alsof jij de binnenkant van de school zo vaak ziet. Tering, wat ben jij een megakneus.
Ja ja, ik weet het, ik ben een kknerd die een beetje tof loopt te doen achter z'n beeldscherm en nog nooit een meisje heeft 'gehosseld'.
Net alsof je dat nu een baas maakt ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Cacciatore het volgende:
Ej matties, wie zijn er gisteren allemaal uitgeweest en met een chick naar huis gegaan? ALLEEN IK DUS STOP MET HATEN EN GA EEN LEVEN ZOEKEN!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Cacciatore het volgende:
Ej matties, wie zijn er gisteren allemaal uitgeweest en met een chick naar huis gegaan? ALLEEN IK DUS STOP MET HATEN EN GA EEN LEVEN ZOEKEN!!!!![]()
![]()
Ts lult. Nergens staat dat er iemand met je mee was gegaan. En zij was het niet omdat ze bij haar vriend zat. En is ze wel meegegaan heb je een dik wijf meegenomen, puttanaquote:loopt weg en gaat aan een tafel zitten bij haar vriend
Antiklacht: Ze was zwaar en later op de avond alsnog succes
ooh ja je bent echt gay als je een CHICK versiert, jij bent mssn zo'n gaylord dat je op jonges valt maar ik dus niet dus LATERquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof je dat nu een baas maakt ofzo![]()
Hooguit een gaylord [ afbeelding ]
Sarcasme is je zeker ook onbekend? Misschien moet je eens wat vaker in de schoolbanken van je VMBO-opleiding gaan zitten en wat minder met je matties op straat hangen aapje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja je hebt helemaal gelijk jonge, zelfkennis heb je wel
ja want er zijn alleen maar dikke wijfen die altijd uitgaan, NOOIT DUS ik zie alleen maar chicks bij uitgaan hoor dikke wijfen en nerds zitten altijd op innenet donerdag avoind net als jullie dom haten op mij dat ik een leven heb, haat maar door hoor maak tniet uit ik weet wel beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
Ts lult. Nergens staat dat er iemand met je mee was gegaan. En zij was het niet omdat ze bij haar vriend zat. En is ze wel meegegaan heb je een dik wijf meegenomen, puttana
Als je eenmalig een chick versiert maakt je dat nog geen homeboy, als je dat soms denkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ooh ja je bent echt gay als je een CHICK versiert, jij bent mssn zo'n gaylord dat je op jonges valt maar ik dus niet dus LATER
Check.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Cacciatore het volgende:
![]()
wijfenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja want er zijn alleen maar dikke wijfen die altijd uitgaan, NOOIT DUS ik zie alleen maar chicks bij uitgaan hoor dikke wijfen en nerds zitten altijd op innenet donerdag avoind net als jullie dom haten op mij dat ik een leven heb, haat maar door hoor maak tniet uit ik weet wel beter![]()
hahahah eenmalig jonge wat is er ga je maar 1 keer per jaar uit ofzo da tje dat denkt, ik ga elke week uit en zowiezo 1 keer per maand chick hoor soms meer maar jij kent dat toch niet omdat je alleen op negers valt HAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je eenmalig een chick versiert maakt je dat nog geen homeboy, als je dat soms denkt.
Jammer, het topic wordt beter en beter naarmate het vordertquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Miss_paraplu het volgende:
ik stopte al na het lezen van de eerste alinea
En nou val ik weer op negersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
hahahah eenmalig jonge wat is er ga je maar 1 keer per jaar uit ofzo da tje dat denkt, ik ga elke week uit en zowiezo 1 keer per maand chick hoor soms meer maar jij kent dat toch niet omdat je alleen op negers valt HAHAHAHA
jij trekt rare conclusies jonge je kent me niet eens en toch haten de hele fucking tijd lang he met je meisjes naam jitzequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nou val ik weer op negersJezus, conclusies trekken is niet jouw sterkste punt hé?
Ik vraag me af waar jij wel goed in bent, anders dan falen.
wutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Jonge ben je kk dom ofzo ik versier die chick toch niet zij kijkt mij toch aan en ik ga er dan op af OM HAAR TE VERSIEREN shit man lees anders eerst eens voordat je zo dom doet
Welke rare conclusies trek ik dan? Kom eens met een aantal voorbeelden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij trekt rare conclusies jonge je kent me niet eens en toch haten de hele fucking tijd lang he met je meisjes naam jitzehaten doe je maar lekker bij iemand anders ofzo jaloezie is toch fucking lelijk
![]()
Beschrijf eens hoe lelijk jaloezie dan uitziet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij trekt rare conclusies jonge je kent me niet eens en toch haten de hele fucking tijd lang he met je meisjes naam jitzehaten doe je maar lekker bij iemand anders ofzo jaloezie is toch fucking lelijk
![]()
Nee, jij hebt een goede username....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef error_404 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een goede username....
[..]
Ik ben gisteren nog met een sletje meegegaan, zo één met lang blond haar. Kanker geil.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef Cacciatore het volgende:
![]()
Alsof het al een keer gegeten isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog met een sletje meegegaan, zo één met lang blond haar. Kanker geil.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit.
Sloeriequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog met een sletje meegegaan, zo één met lang blond haar. Kanker geil.
jij bent zelf een chicky mamiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Was je aan de racekak?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er wel lekker uit.
Jaloers.quote:
OENTELARquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Cacciatore means "hunter" in Italian.
[ afbeelding ]
En nu?quote:
Mensen die de sociale waarde van hosselen onderschattenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef T3rr0r het volgende:
Grappig om te zien dat deze 'stoere boys' hun maatschappelijk succes altijd meten aan het aantal 'chicks' wat ze kunnen 'hosselen'.
Cacciatore, vertel eens, hoeveel chicks hossel jij gemiddeld per maand? En wat is jouw tactiek, misschien kunnen we er nog wat van leren. Serieuze vraag overigens.
jonge jij bent alleen maar blij aan het oden steeds over hoe ik typ enzo maar stop maar met blij doen en haten want jaloezie brengt je helmeaal NERGENS JONGENNN ALLEEN BIJ NERDS RESPECT KRIJGEN!!!! hahahahahhahahahquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke rare conclusies trek ik dan? Kom eens met een aantal voorbeelden?
Tevens zou ik graag willen weten hoe je erbij komt dat jitze een meisjesnaam is?
Post eens wat inhoud, misschien kunnen we dan verder praten.
jonge ben je dom ofzo lees gewoon dit topic ipv zon kk domme vraag weer shiiiit hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef T3rr0r het volgende:
Grappig om te zien dat deze 'stoere boys' hun maatschappelijk succes altijd meten aan het aantal 'chicks' wat ze kunnen 'hosselen'.
Cacciatore, vertel eens, hoeveel chicks hossel jij gemiddeld per maand? En wat is jouw tactiek, misschien kunnen we er nog wat van leren. Serieuze vraag overigens.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Cacciatore means "hunter" in Italian.
[ afbeelding ]
Eigenlijk faal ik hard in het hosselen en wil ik tips van onze baas hier. Maar blijkbaar wil hij geen mensen helpen om top-notch hosselaar te worden, lekker sociaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Mensen die de sociale waarde van hosselen onderschatten. Vast zo'n loser die een serieuze relatie met mensen aangaat
![]()
![]()
.
Gewoon drank kopen, dan gaat alles vanzelf blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Eigenlijk faal ik hard in het hosselen en wil ik tips van onze baas hier. Maar blijkbaar wil hij geen mensen helpen om top-notch hosselaar te worden, lekker sociaal
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon drank kopen, dan gaat alles vanzelf blijkbaar.
jeah i know thats why no innenet dates 4 me but the real thanggquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Wedden dat het straks gewoon een of andere gast blijkt te zijn.
Ik geloof niet dat dat bedoeld werd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jeah i know thats why no innenet dates 4 me but the real thangg![]()
Nee, dat blonde sletje met wie ze meeging. Vrouwelijke emancipatie enzo, die mogen dat ook allemaal zo zeggen tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
[..]
quote:The salamino Cacciatore is also a small salami
Jij begrijpt wat daar staat?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat bedoeld werd.
Ja?quote:
Hey hoertje wat is innenet toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Wat is thangg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Das wel ironisch. De nerds haten en jij hebt grote praatjes. Dan nog heb jij bij de nerds geen respect. Ergens wel zieligquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jonge jij bent alleen maar blij aan het oden steeds over hoe ik typ enzo maar stop maar met blij doen en haten want jaloezie brengt je helmeaal NERGENS JONGENNN ALLEEN BIJ NERDS RESPECT KRIJGEN!!!! hahahahahhahahah
Kijk eens wat minder Ali G filmpjes manquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Maar we weten ondertussen al dat je geen Italiaan bent met je donerdagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef Cacciatore het volgende:
innenet vriend is gewoon internet kun je niet lezen ofzo shittt
Ik weet genoeg, verder dan oppervlakkig geblaat kom je nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jonge jij bent alleen maar blij aan het oden steeds over hoe ik typ enzo maar stop maar met blij doen en haten want jaloezie brengt je helmeaal NERGENS JONGENNN ALLEEN BIJ NERDS RESPECT KRIJGEN!!!! hahahahahhahahah
alsof ik dat wil jonge nerdjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef Dario_ het volgende:
[..]
Das wel ironisch. De nerds haten en jij hebt grote praatjes. Dan nog heb jij bij de nerds geen respect. Ergens wel zielig
och weer verder haten? hahaha ga maar door tot je nhelemaal geirriteert bent hahahahahhahahhaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet genoeg, verder dan oppervlakkig geblaat kom je niet
"The real thangg" samen met een kerel? Weet je zeker dat jij die chick geen drankje afhandig hebt gemaakt en daarna bij je vriend bent gaan zitten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ik kieper hem hier ook nog even over de schuttingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk eens wat minder Ali G filmpjes man.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:40 schreef Cacciatore het volgende:
Eindefuckinglijk is het oogsttijd he, de topjes mooi bruin (sommige paars) maar allen mooi.
ik haalde dus een bult takken van de wiet naar boven om te knippen zie ik echt een kk lekkere top he ik zweer je zo groot als een rol mentos dus ik knippen zie ik ineens iets bewege tussen de bladeren, nou heb ik niet veel biologie gehad maar weet dat bladeren niet kunnen bewegen...
Dus ik pak zo stapel bladeren valt er ineens echt een fucking dikke spin op mijn schoot ik gilde gewoon (miniseconde hoor) komt mijn huisgenoot eraan zo van:
I heared screaming is everythang aight?
so im like fuck yeah ik stootte alleen mijn teen
Maar ik werd niet boos hoor ik pakte de spin op en zette hem buiten uit, ik ben vegetarier
klacht: Spin laat mij gillen van vreugde terwijl huisgenoot my prob steeds afluisterd
Ja jongen shiiiit koulo dom sommige mensen hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef Cacciatore het volgende:
mattie sommige komen gewoon nooit buiten alleen mar haten op internet om de dag door te komen nerds zonder LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja jongen shiiiit koulo dom sommige mensen hier.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef Cacciatore het volgende:
Inderdaad. The real G's weten wel hoe het er echt aan toe gaat ait.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:48 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie sommige komen gewoon nooit buiten alleen mar haten op internet om de dag door te komen nerds zonder LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emancipatie vind ik zo'n onzin he, gisteren op radio 1 was een discussie over het feit dat er nauwelijks vrouwen zijn die een topfunctie bekleden, nou dan denk ik, presteer gewoon naar behoren en zorg ervoor dat je zo in het oog springt bij de baas dat je gepromoveerd wordt, maar hey wie ben ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat blonde sletje met wie ze meeging. Vrouwelijke emancipatie enzo, die mogen dat ook allemaal zo zeggen tegenwoordig. In plaats van dat betreffende man gewoon even met respect wordt behandeld.
Ware woorden, ware woorden. Maar ja, blijkbaar moet je iedereen maar sletje kunnen noemen. Daar voel ik me, als mede-blonde man, toch ook wel door gediscrimineerd. Ik denk dat het te ver is doorgeslagen en dat men het verschil tussen man en vrouw uit het oog verliest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Emancipatie vind ik zo'n onzin he, gisteren op radio 1 was een discussie over het feit dat er nauwelijks vrouwen zijn die een topfunctie bekleden, nou dan denk ik, presteer gewoon naar behoren en zorg ervoor dat je zo in het oog springt bij de baas dat je gepromoveerd wordt, maar hey wie ben ik.
Tja, in mijn visie is discriminatie het fundament van een samenleving, iedereen is toch verschillend? Respecteer elkaar echter en laat elkaar een aanvulling zijn zodat we gezamelijk kunnen bouwen aan een goede toekomst. Maar ja, tegelijkertijd dat ik dit typ besef ik mij dat utopia niet zal verrijzen zolang er een monatair systeem regeert...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ware woorden, ware woorden. Maar ja, blijkbaar moet je iedereen maar sletje kunnen noemen. Daar voel ik me, als mede-blonde man, toch ook wel door gediscrimineerd. Ik denk dat het te ver is doorgeslagen en dat men het verschil tussen man en vrouw uit het oog verliest.
Wees maar niet bang, ik behandel blonde sletjes altijd met het respect dat ze verdienen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat blonde sletje met wie ze meeging. Vrouwelijke emancipatie enzo, die mogen dat ook allemaal zo zeggen tegenwoordig. In plaats van dat betreffende man gewoon even met respect wordt behandeld.
Waar heb je dat vandaan geknipt en geplakt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Emancipatie vind ik zo'n onzin he, gisteren op radio 1 was een discussie over het feit dat er nauwelijks vrouwen zijn die een topfunctie bekleden, nou dan denk ik, presteer gewoon naar behoren en zorg ervoor dat je zo in het oog springt bij de baas dat je gepromoveerd wordt, maar hey wie ben ik.
Als jij het maar fijn vond he, wie ben ik dan om hier een punt van te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik behandel blonde sletjes altijd met het respect dat ze verdienen.
1. Je begrijpt niet volledig wat het woord discriminatie inhoudt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Tja, in mijn visie is discriminatie het fundament van een samenleving, iedereen is toch verschillend? Respecteer elkaar echter en laat elkaar een aanvulling zijn zodat we gezamelijk kunnen bouwen aan een goede toekomst. Maar ja, tegelijkertijd dat ik dit typ besef ik mij dat utopia niet zal verrijzen zolang er een monatair systeem regeert...
Word.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Tja, in mijn visie is discriminatie het fundament van een samenleving, iedereen is toch verschillend? Respecteer elkaar echter en laat elkaar een aanvulling zijn zodat we gezamelijk kunnen bouwen aan een goede toekomst. Maar ja, tegelijkertijd dat ik dit typ besef ik mij dat utopia niet zal verrijzen zolang er een monatair systeem regeert...
Utopia is mijn synoniem aan de perfecte samenleving, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
1. Je begrijpt niet volledig wat het woord discriminatie inhoudt.
2. Je begrijpt niet wat een utopia is.
3. Je begrijpt niet wat een monetair systeem is.
4. Je moet eens wat minder blowen.
Ach, het blonde sletje had ook niets te klagen hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Als jij het maar fijn vond he, wie ben ik dan om hier een punt van te maken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, het blonde sletje had ook niets te klagen hoor.
Precies,.. een Bleitlingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Runfun het volgende:
![]()
Het viel me al op dat het niveau iets hoger lag, maar ik dacht dat het gewoon kwam omdat ik postte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef InternetNinja het volgende:
Er is in deze hele topics nog niet eens gezeurd om pics.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:48 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie sommige komen gewoon nooit buiten alleen mar haten op internet om de dag door te komen nerds zonder LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mattie in je nek, met een schot erbijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef Cacciatore het volgende:
Wat denk je zelf bReitling ofcourse mattie
Als het er zo opstaat, is het overduidelijk een neppert...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef Cacciatore het volgende:
Wat denk je zelf bReitling ofcourse mattie
Nee, het is geen echte breitling. Je bent een kneus die stoer doet. Ga heen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef Cacciatore het volgende:
Nee het is een kk harde breitling met smaragdjes voor de bella's hahahahahha (H)
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ja jongens, weer ontopic!quote:
Een horloge voor de scooters?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef Cacciatore het volgende:
Nee het is een kk harde breitling met smaragdjes voor de bella's hahahahahha (H)
En jij weet dat omdat jij mr Horloge bent?? stop met die jaloezie, maakt je lelijk hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee, het is geen echte breitling. Je bent een kneus die stoer doet. Ga heen.
alleen de wierie voor mij mattiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:48 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Een horloge voor de scooters?
Gast, wat voor drugs heb je gebruikt en geef mij ook eens wat...
Maar hij kan welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:47 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
[..]
Ja jongens, weer ontopic!
De TS is pauper en kan geen Nederlands.
Chicks master? Zoals hierboven zeker WANKERquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
hahahaha chicks hahaha master smiley lol
mattie kom jij ook tof doen innenet held beter stop OOK JIJ met haten net als al de andere nerds in deze topicquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef Runfun het volgende:
[..]
Chicks master? Zoals hierboven zeker WANKER
zo te lezen zou TS wel willen dat ie zwart zietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef Lux0rious het volgende:
TS maakt iedereen hier voor nerd uit terwijl hij zelf al de hele dag dit topic vol zit te spammen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Inderdaad!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet het, ik ben een kknerd die een beetje tof loopt te doen achter z'n beeldscherm en nog nooit een meisje heeft 'gehosseld'.
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zo te lezen zou TS wel willen dat ie zwart ziet
Mattie in je nek, pastaclown, met je innenet. Ik zeik je vanaf het begin al af, mooi is dat hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie kom jij ook tof doen innenet held beter stop OOK JIJ met haten net als al de andere nerds in deze topic
jij bent dan de grootste nerd zoek een leven vriend en stop met innenetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef Runfun het volgende:
[..]
Mattie in je nek, pastaclown, met je innenet. Ik zeik je vanaf het begin al af, mooi is dat he
Ik wou hem wegklikken na dit gelezen te hebben, gelukkig niet gedaan want dit topic had ik niet willen missen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Je kent het wel, matties in huis ff de joden bekijken die overigens zeer goed wonnen.
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan. Je snapt het, we gaan ff de stad in wat drinken
Welk model? En voor welke prijs? Wanneer gekocht en waar? Geef antwoord en red je geloofwaardigheid!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
En jij weet dat omdat jij mr Horloge bent?? stop met die jaloezie, maakt je lelijk hoor
Tyf op met je verzonnen verhaaltjes gore stinkpauperquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
We komen zo in de stad he en kiezen een chill cafe uit, dus wij zo daar naar binnen lekker chillen ff wat drinken kijken waar de chicks zijn, zie ik er eentje die de hele tijd zo loopt te kijken he, ze stond zo aan de bar
ik heb skit he dus loop er zo heen en vraag: Hey ben je wat kwijt, want volgens mij zoek je mijn aandacht?
Zij dus zo vet lachen he, zegt ze: Hahahah hey maar ik wil best wel wat drinken eigenlijk
nou ben ik geen richboy maar had wel wat cash mee dus no spang ik koop wel een drankje voor je meisje
Ik dus zo een malibu cola halen voor haar, geef het haar zegt ze dank je, loopt weg en gaat aan een tafel zitten bij haar vriend
Klacht: Chick die je versiert om drinken en haar cheap vriend bespaart hierdoor 5 euro
Kheb Nikes en een Omega om m'n polsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Runfun het volgende:
![]()
Omegaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kheb Nikes en een Omega om m'n pols![]()
![]()
Tevens, blouse van G-star..
Luister ventje, we zijn in Nederland, praat dan ook Nederlands.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef Cacciatore het volgende:
Omega is kaka ja mattie beter nog een oozoo
Doet es een foto van die geweldige Breitling, achterkant, serienummertje enzo.. briefje met FOK! erop ernaast jeweetsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef Cacciatore het volgende:
Omega is kaka ja mattie beter nog een oozoo
faka doe ik mattie zodra ik thuis benquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doet es een foto van die geweldige Breitling, achterkant, serienummertje enzo.. briefje met FOK! erop ernaast jeweets![]()
Certificaatje ernaast mag (FF googelen en uitprinten)
Je bent gewoon een bult astraal gepenis
Ik kan het lezen maar ik heb geen idee wat je uitkraamt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Cacciatore het volgende:
je kan het toch lezen en nog moeilijk doen he
Ja, daar kon je inderdaad op wachten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:04 schreef RickoKun het volgende:
Yo TS laat je niet dissen door die posters hier,
posters? Ik bedoel imposters want zij zijn allen helemaal niet zo baas als jij en ik.
Van die wimpas die boekoe komen hale in de corners, die geklapt worden door de echte bazen.
mattie ik laat mij nooit dissen fuck die haters allemaal nerds achter beeldschermquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:04 schreef RickoKun het volgende:
Yo TS laat je niet dissen door die posters hier,
posters? Ik bedoel imposters want zij zijn allen helemaal niet zo baas als jij en ik.
Van die wimpas die boekoe komen hale in de corners, die geklapt worden door de echte bazen.
pot -> ketelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie ik laat mij nooit dissen fuck die haters allemaal nerds achter beeldscherm
Je klacht was toch dat je gedist werd door eenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie ik laat mij nooit dissen fuck die haters allemaal nerds achter beeldscherm
Dat sowieso, blijkt wel uit het feit dat ie een triest topic moet aanmaken en daarin nog serieus de merkjes moet vertellen.quote:
ik ben niet zoals jij een raper mattiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:11 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Je klacht was toch dat je gedist werd door een'ie? Wat nou je laat je nooit dissen? Als je je nooit liet dissen dan had je die
direct daar en toen meegesleurd naar de wc en dr keihard van achter genomen
Bweheheheh zie die hater haten mang! Beter ga je loesoe want kom niet spelen bij de echte bazen anders is het aan geakquote:
Helemaal alleen dus, dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Cacciatore het volgende:
mattie het is aan, zie je de homies staan als een baas in de club als de vlag op de maan.
0 + 0 = nog steeds helemaal niks toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daar kon je inderdaad op wachten.
Nooit gehoord van Nike zweet(pols)bandjes? Fucking hip ouwe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En hoe in de fuck kun je Nikes om je polsen heen hebben? Ben je melaats ofzo dat je op je handen moet voortkruipen?![]()
Je laat je niet dissen zeg je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:05 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Juist...quote:Chick die aan is dissed zwaar.
Op de maandagmiddagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Nobu het volgende:
Plebejers als TS horen gewoon op zaterdag uit te gaan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef Remco026 het volgende:
Goed luister:
Haten? jij weet blijkbaar de inhoud van dat woord niet, zoek het eens op in een woordenboek, dat is een verzameling van papieren blaadjes waar allemaal woorden opstaan met hun betekenis.
Of ga naar: http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/
Baas? Ik heb maar een baas en dat ben jij niet.
Loesoe, Boekoe? Jongens we wonen in NEDERLAND, dus praat NEDERLANDS, kun je dat niet? LEREN!
En deze zin?
Hey ben je wat kwijt, want volgens mij zoek je mijn aandacht?
Welke film heb jij gekeken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Mannen.
Jullie zijn getrolled, episch.
Dank u voor het vullen van dit topique!
Kusje,
RIckokun
[ afbeelding ]
Hulde aan de TSquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:19 schreef RickoKun het volgende:
Mannen.
Jullie zijn getrolled, episch.
Dank u voor het vullen van dit topique!
Kusje,
RIckokun
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Helemaal alleen dus, dat verbaast me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |