mattie sommige komen gewoon nooit buiten alleen mar haten op internet om de dag door te komen nerds zonder LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja jongen shiiiit koulo dom sommige mensen hier.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:43 schreef Cacciatore het volgende:
innenet vriend is gewoon internet kun je niet lezen ofzo shittt
Inderdaad. The real G's weten wel hoe het er echt aan toe gaat ait.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:48 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie sommige komen gewoon nooit buiten alleen mar haten op internet om de dag door te komen nerds zonder LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Emancipatie vind ik zo'n onzin he, gisteren op radio 1 was een discussie over het feit dat er nauwelijks vrouwen zijn die een topfunctie bekleden, nou dan denk ik, presteer gewoon naar behoren en zorg ervoor dat je zo in het oog springt bij de baas dat je gepromoveerd wordt, maar hey wie ben ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat blonde sletje met wie ze meeging. Vrouwelijke emancipatie enzo, die mogen dat ook allemaal zo zeggen tegenwoordig. In plaats van dat betreffende man gewoon even met respect wordt behandeld.
Ware woorden, ware woorden. Maar ja, blijkbaar moet je iedereen maar sletje kunnen noemen. Daar voel ik me, als mede-blonde man, toch ook wel door gediscrimineerd. Ik denk dat het te ver is doorgeslagen en dat men het verschil tussen man en vrouw uit het oog verliest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Emancipatie vind ik zo'n onzin he, gisteren op radio 1 was een discussie over het feit dat er nauwelijks vrouwen zijn die een topfunctie bekleden, nou dan denk ik, presteer gewoon naar behoren en zorg ervoor dat je zo in het oog springt bij de baas dat je gepromoveerd wordt, maar hey wie ben ik.
Tja, in mijn visie is discriminatie het fundament van een samenleving, iedereen is toch verschillend? Respecteer elkaar echter en laat elkaar een aanvulling zijn zodat we gezamelijk kunnen bouwen aan een goede toekomst. Maar ja, tegelijkertijd dat ik dit typ besef ik mij dat utopia niet zal verrijzen zolang er een monatair systeem regeert...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ware woorden, ware woorden. Maar ja, blijkbaar moet je iedereen maar sletje kunnen noemen. Daar voel ik me, als mede-blonde man, toch ook wel door gediscrimineerd. Ik denk dat het te ver is doorgeslagen en dat men het verschil tussen man en vrouw uit het oog verliest.
Wees maar niet bang, ik behandel blonde sletjes altijd met het respect dat ze verdienen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, dat blonde sletje met wie ze meeging. Vrouwelijke emancipatie enzo, die mogen dat ook allemaal zo zeggen tegenwoordig. In plaats van dat betreffende man gewoon even met respect wordt behandeld.
Waar heb je dat vandaan geknipt en geplakt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Emancipatie vind ik zo'n onzin he, gisteren op radio 1 was een discussie over het feit dat er nauwelijks vrouwen zijn die een topfunctie bekleden, nou dan denk ik, presteer gewoon naar behoren en zorg ervoor dat je zo in het oog springt bij de baas dat je gepromoveerd wordt, maar hey wie ben ik.
Als jij het maar fijn vond he, wie ben ik dan om hier een punt van te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik behandel blonde sletjes altijd met het respect dat ze verdienen.
1. Je begrijpt niet volledig wat het woord discriminatie inhoudt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Tja, in mijn visie is discriminatie het fundament van een samenleving, iedereen is toch verschillend? Respecteer elkaar echter en laat elkaar een aanvulling zijn zodat we gezamelijk kunnen bouwen aan een goede toekomst. Maar ja, tegelijkertijd dat ik dit typ besef ik mij dat utopia niet zal verrijzen zolang er een monatair systeem regeert...
Word.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Tja, in mijn visie is discriminatie het fundament van een samenleving, iedereen is toch verschillend? Respecteer elkaar echter en laat elkaar een aanvulling zijn zodat we gezamelijk kunnen bouwen aan een goede toekomst. Maar ja, tegelijkertijd dat ik dit typ besef ik mij dat utopia niet zal verrijzen zolang er een monatair systeem regeert...
Utopia is mijn synoniem aan de perfecte samenleving, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
1. Je begrijpt niet volledig wat het woord discriminatie inhoudt.
2. Je begrijpt niet wat een utopia is.
3. Je begrijpt niet wat een monetair systeem is.
4. Je moet eens wat minder blowen.
Ach, het blonde sletje had ook niets te klagen hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Als jij het maar fijn vond he, wie ben ik dan om hier een punt van te maken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach, het blonde sletje had ook niets te klagen hoor.
Precies,.. een Bleitlingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Runfun het volgende:
Breitling en nikes? Zeker een Breitling uit China voor een tientje![]()
![]()
Het viel me al op dat het niveau iets hoger lag, maar ik dacht dat het gewoon kwam omdat ik postte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef InternetNinja het volgende:
Er is in deze hele topics nog niet eens gezeurd om pics.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:48 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie sommige komen gewoon nooit buiten alleen mar haten op internet om de dag door te komen nerds zonder LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |