quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan. Je snapt het, we gaan ff de stad in wat drinken
Mattie its all part of the gamequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:14 schreef Szura het volgende:
Wat een mongool ben jij zeg![]()
Je wilt haar versieren en dan word je geowned en ga je klagen![]()
Sowieso, G-Star![]()
Geen classics of am1 hoor, gewoon nette nikesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:17 schreef Runfun het volgende:
Breitling en nikes? Zeker een Breitling uit China voor een tientje![]()
![]()
Nette nikesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:18 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Geen classics of am1 hoor, gewoon nette nikes
volges mij ging t in die reactie niet om de nikesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:18 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Geen classics of am1 hoor, gewoon nette nikes
wat een kamperquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.
doe ik ook wel, Index is dan aan de beurtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:22 schreef Nobu het volgende:
Plebejers als TS horen gewoon op zaterdag uit te gaan.
Ben je Kaapoo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:23 schreef Cacciatore het volgende:
Ah de haters zijn gearriveerd, beter stop je je jaloezie daar waar het thuishoort in de afvalbak
'Beter' ga jij eens terug de les in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:23 schreef Cacciatore het volgende:
Ah de haters zijn gearriveerd, beter stop je je jaloezie daar waar het thuishoort in de afvalbak
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef _Led_ het volgende:
Ah, ze zijn bij het pieter baan centrum weer vergeten de computerruimte af te sluiten.
lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef _Led_ het volgende:
Ah, ze zijn bij het pieter baan centrum weer vergeten de computerruimte af te sluiten.
Wat ga je praten hoezo weer? jullie verneuken deze topic met kutreactiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:26 schreef error_404 het volgende:
TS, het is je weer gelukt!
Weer een baggertopic
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Wat ga je praten hoezo weer? jullie verneuken deze topic met kutreactiesNu weer ONTOPIC
Ontopic, ram je breilting in je reet en blijf uit de buurt van je computer. Misschien dat je matties meer waardering hebben voor je achterlijke gelul.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Wat ga je praten hoezo weer? jullie verneuken deze topic met kutreactiesNu weer ONTOPIC
Doe jij dat voor meer respect bij je mattis? That makes you a gayfishquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ontopic, ram je breilting in je reet en blijf uit de buurt van je computer. Misschien dat je matties meer waardering hebben voor je achterlijke gelul.
Gay, een afgelikte boterham op immitatie nikes met een Chinese breitling om je pols versieren, dat is gay.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Doe jij dat voor meer respect bij je mattis? That makes you a gayfish
Op innenet iemand beschrijven aan de hand van wat woordjes, daar een beeld bij vormen en vervolgens proberen gay te noemen, dat is gay, gayfish,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gay, een afgelikte boterham op immitatie nikes met een Chinese breitling om je pols versieren, dat is gay.
BEKOUWE JONGEquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:39 schreef valek het volgende:
Kutajax.
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:34 schreef Cacciatore het volgende:
Deze topic is grammaticaal correct.
???? Is dat Amsterdams? Oh nee, wacht. Straattaal zeker. Maar wat betekent het?quote:
Op z'n Duits dan maar: "chance-loos"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Op innenet iemand beschrijven aan de hand van wat woordjes, daar een beeld bij vormen en vervolgens proberen gay te noemen, dat is gay, gayfish,
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:45 schreef rashudo het volgende:
Je bent zo'n noord-hollandse nep-italiaan, half gay, half guido, je wordt dubbel genaaid door een domme breezerslet die jouw intellectuele superieure is, en daar kom je over opscheppen op Fok?
lollerskates
"weer" in de zin dat elk topic dat je start gewoon simpelweg kut is. Je bent een kutuser die lekker op een ander forum moet gaan posten, maar niet hier de boel bevlekken met je spuisels.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:32 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef valek het volgende:
[..]
???? Is dat Amsterdams? Oh nee, wacht. Straattaal zeker. Maar wat betekent het?
Ok, speciaal voor jouw hier een nette post, Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet niet iedereen heeft een 10 voor nederlands en ik ben ook niet helemaal nederlands maar half dus niet zo moeilijk doen omdat ik mssn niet zo goed schrijf als jullie maar wel mijn best doe. Verder is mijn taal gewoon zoals heel veel jongere spreken dus ook nie zo appartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:47 schreef error_404 het volgende:
[..]
"weer" in de zin dat elk topic dat je start gewoon simpelweg kut is. Je bent een kutuser die lekker op een ander forum moet gaan posten, maar niet hier de boel bevlekken met je spuisels.
Verder is taalgebruik irritant en grammaticaal onjuist.
Opzouten dus.
Voor jouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jouw hier een nette post, Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet niet iedereen heeft een 10 voor nederlands en ik ben ook niet helemaal nederlands maar half dus niet zo moeilijk doen omdat ik mssn niet zo goed schrijf als jullie maar wel mijn best doe. Verder is mijn taal gewoon zoals heel veel jongere spreken dus ook nie zo appart
ts is broertje van giel b.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef Moordenaar het volgende:
Ik krijg het gevoel dat TS als foetus gebaden heeft in radioactief vruchtwater.
En als je sollicitatiebrief dan afgewezen wordt gooi je het op discriminatie zeker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ok, speciaal voor jouw hier een nette post, Ik begrijp niet waarom je zo moeilijk doet niet iedereen heeft een 10 voor nederlands en ik ben ook niet helemaal nederlands maar half dus niet zo moeilijk doen omdat ik mssn niet zo goed schrijf als jullie maar wel mijn best doe. Verder is mijn taal gewoon zoals heel veel jongere spreken dus ook nie zo appart
Precies. Ik ga geeneens de moeite doen om je reactie af te fikken TS. Je bent er gewoon te triest voor....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En als je sollicitatiebrief dan afgewezen wordt gooi je het op discriminatie zeker.
Jouw DNA is triestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
Wie is hier nou triest dna ik die een topic opent gewoon om iets te vertellen wat mij gebeurt is of jullie die zo dom reageren op mij MAN doe gewoon normaal in plaats van de hele tijd zo raar te doen dat ik hier zowiezo op reageer........
Het is sowiesoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
Wie is hier nou triest dna ik die een topic opent gewoon om iets te vertellen wat mij gebeurt is of jullie die zo dom reageren op mij MAN doe gewoon normaal in plaats van de hele tijd zo raar te doen dat ik hier zowiezo op reageer........
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
Je kent het wel,
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.
Hij heeft gelijk hoorquote:
En wat mag "zwaar aan" betekenen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Antiklacht: Ze was zwaar aan en later op de avond alsnog succes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zoiets
[ afbeelding ]
Volgens mij dragen vele Fok!kers dit soort absurd lelijke shirts.
Dit wordt meestal gevolgd door een staart en kisten, en natuurlijk rockmuziek
Jij was toch weg?quote:
Fuck die haters allen maar nerds die nooit buiten komen mattiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maare TS, ik kan je OP goed lezen hoor. Keep it up. Laat die haters maar haten.
Daar stopte ik met lezen. Kamperverhalen hebben niet mijn interesse.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Je kent het wel, matties in huis ff de joden bekijken die overigens zeer goed wonnen.
Laat de "io" maar weg. Klinkt veel beter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
Mattie ik ben niet eens een neger io sono italiano
Dat is ook niet waar, want je bent voor de helft Nederlands.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
Mattie ik ben niet eens een neger io sono italiano
Weet ik. Maar in het Italiaans is het afdoende om "sono" neer te zetten. "Io" wordt zelden tot nooit gebruikt.quote:
Fuck het latijns vriend, italiaans is beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in het Italiaans is het afdoende om "sono" neer te zetten. "Io" wordt zelden tot nooit gebruikt.
Net als in het Latijn, waar je ook vast alles vanaf weet.
Het Latijn, niet het Latijns.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Fuck het latijns vriend, italiaans is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |