Hij heeft gelijk hoorquote:
En wat mag "zwaar aan" betekenen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Antiklacht: Ze was zwaar aan en later op de avond alsnog succes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zoiets
[ afbeelding ]
Volgens mij dragen vele Fok!kers dit soort absurd lelijke shirts.
Dit wordt meestal gevolgd door een staart en kisten, en natuurlijk rockmuziek
Jij was toch weg?quote:
Fuck die haters allen maar nerds die nooit buiten komen mattiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maare TS, ik kan je OP goed lezen hoor. Keep it up. Laat die haters maar haten.
Daar stopte ik met lezen. Kamperverhalen hebben niet mijn interesse.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cacciatore het volgende:
Je kent het wel, matties in huis ff de joden bekijken die overigens zeer goed wonnen.
Het is donderdag avond, mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.
Laat de "io" maar weg. Klinkt veel beter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
Mattie ik ben niet eens een neger io sono italiano
Dat is ook niet waar, want je bent voor de helft Nederlands.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
Mattie ik ben niet eens een neger io sono italiano
Weet ik. Maar in het Italiaans is het afdoende om "sono" neer te zetten. "Io" wordt zelden tot nooit gebruikt.quote:
Fuck het latijns vriend, italiaans is beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Weet ik. Maar in het Italiaans is het afdoende om "sono" neer te zetten. "Io" wordt zelden tot nooit gebruikt.
Net als in het Latijn, waar je ook vast alles vanaf weet.
Het Latijn, niet het Latijns.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Fuck het latijns vriend, italiaans is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |