Heb jij hem dat anaal in zien brengen? En zijn kleine mannelijkheid daarbij gezien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef qwertymafkees het volgende:
Je kent ze wel, van die opgefokte types in de sportschool die zo snel mogelijk hun eiwitten binnen willen hebben. Zo gisteren ook weer; het is 21.45 en de bar is net dicht. Natuurlijk komt er weer een anabolen-eiwitten mongooltje die zo nodig zijn eiwitten shake moet hebben voordat zijn zielige lijfje uit elkaar zakt. Nadat hij gefrustreerd werd omdat zijn ex-vriendin hem flink pwnde (zij stond achter de bar en deed voor zijn neus de deur dicht omdat de bar dus gesloten was) ging hij huilend de ballenbak in om daar IGF-2 + Drive te injecteren en Neovar Recomped anaal in te brengen.
![]()
Klacht: sportschool idioten die het trainen te serieus nemen om hun kleine mannelijkheid te compenseren
Zeker op de glampingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef Confetti het volgende:
Sportscholen![]()
Echte mannen gaan op survival tocht in de Zuid-Amerikaanse jungle. Daar wordt je pas hard van
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:35 schreef Luiheid het volgende:
What the fuck man.
Ben ik de enige die niets van de OP wil snappen snapt?
In het eigeel zitten nog meer eiwitten, dan in het eiwit zelf. En men verhoogt de eiwitinname omdat je spieren daar sneller en beter door herstellen (dus groeien) na de training.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Als je een ei kookt en dan alleen het eiwit eet, helpt dat ook eigenlijk?
En waarom vreet men eigenlijk zoveel eiwitten, wat is het effect ?
Snap dat nooit eigenlijk
Alleen het eiwit van een ei eten!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Snap dat nooit eigenlijk
Als je een ei kookt dan maak je infeite de structuur van de eiwitten erin kapot. Je moet het echt als onbewerkte smurrie naar binnen werken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Snap dat nooit eigenlijk
kippen zijn heel erg sterkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Snap dat nooit eigenlijk
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:43 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je een ei kookt dan maak je infeite de structuur van de eiwitten erin kapot. Je moet het echt als onbewerkte smurrie naar binnen werken.
Nee ik heb zijn topic gelezen elders in KLB.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb jij hem dat anaal in zien brengen? En zijn kleine mannelijkheid daarbij gezien?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef mr_vavavoom het volgende:
Vervelend he, mensen die ergens volledig voor gaan.
Ik ben met je eens dat sommige fitnessers en bodybuilders opgefokt kunnen zijn, maar je moet er niet direct van uit gaan dat ze aan de roids zijn.
Als je jezelf helemaal kapot traint, is zo'n eiwit-shake echt een opbeurer.
Niggaz hebben te vaak Rocky gezien, horen continu 'The Eye of the Tiger' bij iedere scheet die ze laten, en kunnen dan ook niet normaal een ei eten zonder d'r een hele lijdensweg van te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Snap dat nooit eigenlijk
12 x?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Maar Hulk Hogan eet ook alleen het witte van het ei (buitenkant) en het eigeel niet.
Ik moet denk ik ook maar eens wat shakes gaan pakken. Heb verdomme 2 dagen spierpijn als ik 130 KG gebankdrukt heb.
is dat hetzelfde als die hpx-2hars?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:29 schreef qwertymafkees het volgende:
ging hij huilend de ballenbak in om daar IGF-2 + Drive te injecteren
Mwa.. Ben zelf nog geen enkel wetenschappelijk onderzoek gevonden dat het eigeel verschrikkelijk schadelijk is, al wordt het wel vaak gesuggereerd. Ik laat het eigeel er lekker in zitten, ik eet toch nooit meer dan 5-6 eieren per dagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Maar Hulk Hogan eet ook alleen het witte van het ei (buitenkant) en het eigeel niet.
Ik moet denk ik ook maar eens wat shakes gaan pakken. Heb verdomme 2 dagen spierpijn als ik 130 KG gebankdrukt heb.
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef Agiath het volgende:
28 post en niemand heeft door dat het een lemming is?
Inderdaad.. net zoals bij mijn topic over wasbak urineren waar na 3 pagina's nog niemand de typo in de TT is opgevallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef Agiath het volgende:
28 post en niemand heeft door dat het een lemming is?
Precies.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:59 schreef Adelante het volgende:
Zelfs ik had dat door na de OP
Maar het is wel een mooie klacht an sich, dus blijft open.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
Fok, het forum waar iedereen een voedingsdeskundige en fitness coach is.
Terwijl ze eigenlijk met hun bandschirt achter de pc zitten en de enige sport die ze doen is hun rechterarm trainen met rukken.
Royal
bandshirt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
Terwijl ze eigenlijk met hun bandschirt achter de pc zitten en de enige sport die ze doen is hun rechterarm trainen met rukken.
Royal
Zal wel iets zuidelijks zijn.quote:
Ja zoietsquote:
hahahaha serieus ik post deze ook in mijn topic kk nerdsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zoiets
[ afbeelding ]
Volgens mij dragen vele Fok!kers dit soort absurd lelijke shirts.
Dit wordt meestal gevolgd door een staart en kisten, en natuurlijk rockmuziek
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
Royal
Ik ben blij dat jij WEL stijl hebt met je G-Star truitjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef Maikuuul het volgende:
Volgens mij dragen vele Fok!kers dit soort absurd lelijke shirts.
Alles is beter dan een drakenshirt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij WEL stijl hebt met je G-Star truitje.!!!!!!!
Huichelaar, jij bent de grootste nerd van ze allemaal!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
hahahaha serieus ik post deze ook in mijn topic kk nerds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |