Vandaag na hard te hebben gelachen om het kansenjongeren topic ging ik weer s'avonds trainen om al mijn energie kwijt te kunnen. Ik dus lekker trainen, was eindelijk klaar, wilde mijn lekkere koude grote 2 liter eiwit shake bestellen bij de bar. Zeggen ze dat ze de kanker keuken al schoongemaakt hebben en nu niks meer kunnen maken, dit om kwartvoor 10 OP HUN KLOK.
Echter loopt de klok van mijn sportschool een kwartier voor, wat best wel ironisch is, omdat ze WEL eerder sluiten maar niet EERDER open gaan. In ieder geval ik doe nu ongeveer 5 jaar aan krachttraining en zit nu midden in mijn bulk sessie en kan gewoon niet zonder mijn eiwitten shake.
Vandaag stond er dan wel een meisje van mijn leeftijd achter de bar die nog wel vriendelijk, was. Maar de vorige keer toen het gebeurde stond mijn ex-vriendin achter de bar. En die vieze hoer is niet vriendelijk, en altijd gewoon te lui om een eiwitten shake te maken, en niet alleen bij mij. Zelfs als het gewoon tijd is, dan doet ze dat met veel zuchten en steunen terwijl ze eigenlijk al geen flikker hoeft te doen. Waardoor ik zin heb om der stomp op der bek te geven en der in te scheiten.
Ook is de kwaliteit van mijn sportschool in de afgelopen 2 jaar sterk verslechterd. De mensen die normaal advies gaven aan mensen zijn weggegaan vanwege ruzie met de baas. En vervolgens gaat hun baas nog onprofessioneel achter hun rug om praten, over hun seksuele geaardheid, want het waren twee lesbische vrouwen. Dit vind ik nogal zwak, omdat ze zichzelf niet kunnen verdedigen en het gewoon getuigd van wat een kanker aap hun baas was. En ze deden wel hun werk goed, en gaven wel goed advies. Nu werkt er een of andere kanker aap die gewoon niks anders doet dan zelf te trainen, en een beetje bij de bar loopt te hangen. Hij geeft niemand advies, en loopt de voorraad supplementen van de sportschool te plunderen.
Ook is de sportschool goedkoper geworden in de afgelopen twee jaar, en komen ze met allemaal onzin abonnementen. Dit zorgt mede voor een grote toestroom van kansloze mensen, dik en dun. Die dan in groepjes gaan sporten vlak voor de zomer, en uiteindelijk dan als de zomer is afgelopen ermee stoppen. Denkend dat ze in een maand voor de zomer nog een gespierd lichaam kunnen krijgen. Terwijl ze gewoon zo kenker dik zijn dat je ze aanziet voor twee personen of zo dun dat je denkt dat ze net uit een concentratiekamp komen.
En als ze het dan volhouden dan sporten ze in groepjes en blijven ze alleen maar bij de apparaten hangen, en te praten. Waardoor ze mij ook ophouden. Ook irriteer me aan het feit als ze het trainen niet serieus nemen en alleen maar beetje rond lopen te slenteren op de sportschool.
Waar ik me vooral aan irriteer op de sportschool zijn van die kansloze jongeren die net een paar maanden trainen en dan hun armen met haast geen spieren laten zien door middel van mouwloze t-shirts en hemden. En dan vervolgens hun hyves overflooden met foto's die ze in de sportschool hebben gemaakt terwijl ze niks hebben

. Of van die kansloze jongeren die dan serieus proberen te trainen en dan de oefeningen zo zwaar mogelijk proberen te doen, terwijl ze er gewoon hard in falen en de oefening helemaal verkeer doen. Doe het dan gewoon lichter en gelijk goed, dan heb je er ook wat in, in plaats van het fout te doen en blessures te krijgen.
In ieder geval, ik heb geen zin meer om verder te schrijven, misschien doe ik het later wel maar hier zijn mijn klachten.
Klacht 1: Sportscholen wiens kwaliteit afneemt omdat ze zo goedkoop mogelijk willen worden om zo mensen te trekken en zo meer winst proberen te maken.
Klacht 2: Sportschool eigenaren die mierenneukerige veranderingen brengen om zo op kleine dingen kosten te besparen. Bijvoorbeeld de kanker klok een kwartier vooruit zetten. Apparaten niet gelijk repareren maar twee weken stuk laten staan.
Klacht 3: Falende mensen die voor de zomer gaan trainen denkend dat ze in een paar maanden tijd een gespierd lichaam kunnen krijgen.
Klacht 4: Falende mensen die je ophouden met trainen door bij de apparaten te blijven hangen en te praten.
Klacht 5: Drukte omdat de sportschool goedkope abbonementen loopt te promoten, eigenlijk met klacht 1 te maken.
Klacht 6: Kansloze jongeren, en misschien ook wel oudere in andere sportscholen die denken dat ze gespierd zijn, terwijl ze pas een paar maanden trainen en het proberen te showen door middel van mouwloze t-shirts of hemden. Of foto's maken van zichzelf halfnaakt in de sportschool en op hun internet profiel zetten.
Klacht 7: Instructeurs die geen flikker doen, en alleen maar bij de bar lopen te hangen.
Klacht 8: Ex-vriendin die achter de bar staat en kanker lui is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Raznet op 22-10-2009 23:04:08 ]