Toen stopte ik...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:54 schreef Raznet het volgende:
Vandaag na hard te hebben gelachen om het kansenjongeren topic ging ik weer s'avonds
Als ze nog niet op hun werk zijn, hanteren ze de klok die ze op dat moment voor handen hebben...en dus gelijk looptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:54 schreef Raznet het volgende:
Echter loopt de klok van mijn sportschool een kwartier voor, wat best wel ironisch is, omdat ze WEL eerder sluiten maar niet EERDER open gaan.
Ik drink eiwitten shakes om niet een heel drie gangen menu klaar te maken na mijn training. Maar om gewoon lekker snel alles binnen te krijgen in combinatie met de supplementen stack die ik thuis heb staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:00 schreef Skazminko het volgende:
Je gaat naar de gym, je doet je ding, je gaat naar huis en eet je weer vol met broodjes kipfilet. Zo doen echte mannen het. In plaats van je te lopen ergeren aan 16 jarigen of zeehondjes die meedoen aan het buikspierkwartier.
Niet iedereen heeft zin om alles weer na te lopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef dabadbass het volgende:
Nederlands taalgebruik wort ook slegter
Die neem je gewoon mee naar de sportschool dan toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:07 schreef Raznet het volgende:
[..]
Ik drink eiwitten shakes om niet een heel drie gangen menu klaar te maken na mijn training. Maar om gewoon lekker snel alles binnen te krijgen in combinatie met de supplementen stack die ik thuis heb staan.
Voor training neem ik al:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef TGVkopper het volgende:
Fail, je moet je eiwitten vóór je training nemen.
Na afloop klein beetje eiwitten en vooral KH.
We hebben weer een fitnessexpert in ons midden!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef TGVkopper het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:11 schreef Multivitamine het volgende:
Tering, jij hebt vast niet zoveel verstand zoals je spieren hebt
Een faalexpertquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
We hebben weer een fitnessexpert in ons midden!
En je hebt een lul van 40cm, je rijdt een Ferrari en Bill Gates is arm vergeleken bij jou.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef Raznet het volgende:
[..]
Ik heb vwo gedaan, maar ik ben opgevoed met twee talen, nederlands en italiaans.
Maar zit nu op Hogeschool Grafimediatechnologie omdat ze dat niet op universiteit hebben.
Iedereen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Raznet het volgende:
[..]
Een faalexpertwant iedereen weet dat je uur na je training moet nemen.
wie is uur, en heb je pics van het nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Raznet het volgende:
[..]
Whatever makes you happyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef Raznet het volgende:
[..]
Ik heb vwo gedaan, maar ik ben opgevoed met twee talen, nederlands en italiaans.
Maar zit nu op Hogeschool Grafimediatechnologie omdat ze dat niet op universiteit hebben.
Nee, Lamborghini Murcielago, en mijn vader is linus torvalds.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En je hebt een lul van 40cm, je rijdt een Ferrari en Bill Gates is arm vergeleken bij jou.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:12 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
We hebben weer een fitnessexpert in ons midden!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:15 schreef Raznet het volgende:
[..]
een uur xDquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
wie is uur, en heb je pics van het nemen?
Standaard. Opeens is iedereen op fok een personal trainerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:18 schreef TGVkopper het volgende:
Wat heerlijk trouwens, werkelijk íeder topic dat ook maar zijdelings iets te maken heeft met sportscholen of fitnessen loopt uit op een rel over trainings- en voedingsleer
En het mooie is dat iedereen iets anders beweert.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:20 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Standaard. Opeens is iedereen op fok een personal trainer
Dat is overal zo, als mensen net een jaar trainen denken ze dat ze fitness experts zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:20 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ik heb ook de kennis om gruwelijk te groeien, ik ben alleen te lui om er echt voor te gaan trainenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:22 schreef Raznet het volgende:
maar met de kennis die ik nu heb en had toegepast ben ik wel aardig gegroeid de afgelopen jaren. Van 60 kg naar 89 kg, en ga nu weer bulken, dus dat worden hopelijk weer een paar kilo's erbij
Weer die 'iedereen' hèquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:20 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Fout, je als je van te voren iets neemt dan is het nog niet opgenomen!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:08 schreef TGVkopper het volgende:
Hij moet gewoon een paar van die andere nichten even aanspreken , krijgt hij ze shake vast oook wel.....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Toen ik je verhaal las, TS, dacht ik wauw, best een stoere kerel, een persoon met doorzettingsvermogen en een sterke persoonlijkheid.
Toen kwam je met je eiwittenshake en toen moest ik lachen, heel hard lachen. Ik had net geplast daarvoor en toen ik zo hard moest lachen druppelde er, door samentrekkingen in mijn middenrif, pis door m'n broek heen.
Ik vind dat jij met je verhaal verantwoordelijk bent voor de pisvlek in mijn broek nu. Door je kut eiwitten shake gay verhaal.
Maak je gay-eiwitten-shake lekker thuis, dan heb je geen last van de personen die deze shake klaarblijkelijk niet meer voor je willen maken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Toen ik je verhaal las, TS, dacht ik wauw, best een stoere kerel, een persoon met doorzettingsvermogen en een sterke persoonlijkheid.
Toen kwam je met je eiwittenshake en toen moest ik lachen, heel hard lachen. Ik had net geplast daarvoor en toen ik zo hard moest lachen druppelde er, door samentrekkingen in mijn middenrif, pis door m'n broek heen.
Ik vind dat jij met je verhaal verantwoordelijk bent voor de pisvlek in mijn broek nu. Door je kut eiwitten shake gay verhaal.
Maak je gay-eiwitten-shake lekker thuis, dan heb je geen last van de personen die deze shake klaarblijkelijk niet meer voor je willen maken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:54 schreef Edwinuss het volgende:
Dat jij de moeite neemt om dit te typen
Je bent een omhooggevallen mongooltje, ik heb een schijthekel aan zulke mongolen als jij. Met je VWO patsen, sporten in de sportschool met allerlei middeltjes, hoe zielig wil je zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef Raznet het volgende:
[..]
Iets teveel informatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Je bent een omhooggevallen mongooltje, ik heb een schijthekel aan zulke mongolen als jij. Met je VWO patsen, sporten in de sportschool met allerlei middeltjes, hoe zielig wil je zijn. Jij bent echt zo'n kereltje die met zijn opleiding en lichaam wilt patsen om andere dingen te compenseren. En geloof me, ik heb figuren als jij in mijn bed gehad dus ik weet wel hoe zielig jij bent hoor.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Je bent een omhooggevallen mongooltje, ik heb een schijthekel aan zulke mongolen als jij. Met je VWO patsen, sporten in de sportschool met allerlei middeltjes, hoe zielig wil je zijn. Jij bent echt zo'n kereltje die met zijn opleiding en lichaam wilt patsen om andere dingen te compenseren. En geloof me, ik heb figuren als jij in mijn bed gehad dus ik weet wel hoe zielig jij bent hoor.
Bevestiging van mijn betoogquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef Raznet het volgende:
[..]
ze hebben je zeker kanker hard in je mond gepiemeld en je vervolgens gedumped.
Tja dan zou ik ook een hekel hebben aan zulke mensen
een meisje (daar ga ik voor het gemak maar van uit) die zich qwertymafkees noemt kán geen jongens in bed krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef qwertymafkees het volgende:
[..]
Dat is een dooddoener. Mensen die zich aangesproken voelen reageren op die manier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
een meisje (daar ga ik voor het gemak maar van uit) die zich qwertymafkees noemt kán geen jongens in bed krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |